כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? רביעי 26 לפברואר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

יום נוסף של ערפול ובלבול מצד אחד, מתחים ולחצים מצד שני, וחוסר בהירות לגבי הדרך שבה הדברים הולכים להתרחש בהמשך השבוע – כל אלה מלווים אותנו גם היום, למרות שנראה שפה ושם דברים מתחילים להתארגן מעט.

זויות מעשיות בין הירח לסטורן ופלוטו (מסומנות בירוק) מאפשרות לצאת לרגע מהתחושה המעורפלת הכללית דרך סדרת משימות פרקטית הכוללת סידורים ארגונים ונסיון לחזור לקרקע מעשית. זהו זמן טוב לעשייה ממוקדת מטרה, בעיקר כשהמדובר במטרות שאינן גדולות מדי שחלקן אף מיועדות לכיבוי שריפות שנדלקו קצת בגלל הילוכו האחורי של מרקורי.

מרקורי ממשיך לעשות שמות בסדר היום שלנו – לא לכולם, אבל כדאי לזכור שיש עוד שבועיים כאלה.- אבל פה ושם גם מנסה לפצות על השטויות שלו. אני למשל חוויתי בימים האחרונים סדרת קלקולים במכונית, מכונית הכביסה הלכה, והאינטרנט איכזב בדיוק כשהייתי זקוק לו, ולא פעם אחת. מצד שני, ביטוח לאומי נזכר שהוא צריך לשלוח לי 315 שקלים עודף על מה ששילמתי, וניסה לרמוז לי שמרקורי הוא גם ידיד.. הבלגתי, לפחות עד שמכונת הכביסה החדשה שהזמנתי תגיע ויתברר שזו אכן המכונה שרציתי, שהיא פועלת, ושהטכנאי יגיע בזמן… עד אז – חובת ההוכחה על המרקורי המעצבן הזה.

נכון, לא קל לרצות אותי, אני מודה, אבל כבר למדתי שאסור לריב עם היצור הבין גלקטי הזה אחרת אתה משלם ביוקר..

ונוס הרגשית ששוהה במזל טלה והביאה עלינו את גל האלימות הנוכחי עוד לא אמרה את המלה האחרונה, והזוית עם פלוטו עדיין לא הגיעה לשיאה כך שהכל עדיין צפוי… שמרו על עצמכם, חברים. ובעיקר – אל תריבו עם אנשים קרובים – גם הם כמוכם עלולים לסבול מהונוס ההפכפכה והאלימה הזו, וכבר היו דברים מעולם..

מה נשאר? לאחל לכולנו סבלנות  – והרבה מאוד ממנה. עוד נזקק להסנפה רבה יותר של המצרך הזה בימים הקרובים, טראסט מי.

 

וזה מצב הכוכבים היום:

שלישי 25/2

ירח בדגים 60 סטורן ופלוטו

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס צמידות מרקורי (כניסה)

מרקורי במזל דגים 60 מרס בהילוך אחורי

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה במזלות?

 

שלישי 25/2

 

טלה

עדיין לא במיטבכם, טלאים: הירח הדגי מדגיש את הצורך לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. החלטות חשובות ויזמו חדשות – נסו לדחות את כל אלה למחר, אם אפשר, כולל הפגישות החשובות שלכם.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל טלה הסוער, ובנוסף גם נכנסת לזוית פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני. זהו מיקום לא קל, והימים הקרובים ידרשו מכם הרבה איפוק ושליטה, שוורים. מרקורי בבית התקשורת שלכם מביא איתו שיחות מרתקות.

 

תאומים

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת ממשיך גם היום בבית הקריירה שלכם מקום בו נמצאת גם השמש וגם הירח. על פניו זה עשוי להיות מיקום קצת מבלבל: הולכים קדימה או משדרגים? פעלו בזהירות מכסימלית כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו.

 

סרטן

יום נוסף של מקבץ כוכבים במזל דגים מביא איתו צורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ולרוץ קדימה עם רעיונות ואתגרים חדשים, או לפחות לפעול בדרכים ובגישות שונות. תנו לשינוי מקום גדול יותר בחייכם, סרטנונים.

 

אריה

המעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד כשהשמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים, אלמנט שמדגיש את הצורך להמנע מעירוב רגשות בהחלטות שלכם היום, אריות. התמקדו בכאן ובעכשיו – ובעיקר בפרטים הקטנים כדי שלא להתבלבל בין עיקר לבין טפל.

 

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול מול המזל שלכם מאתגר אתכם מאוד מצד אחד, ומצד שני – מכריח אתכם להיות במיטבכם כדי שלא לעשות שגיאות בשיקול הדעת. מקדו את תשומת הלב בהשקעה בשותפים או בבני ברית, והשקיעו קצת יותר גם בקשר הזוגי.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר על תוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, וחוסר השקט שלכם עלול לגרום לכם לפעול באופן עצבני וחסר סבלנות, וכך גם לעשות שגיאות בשיפוט. החלטות קריטיות – דחו לשבוע הבא, מאזנאים.

 

עקרב

מקבץ כוכבים גדול בבית היצירתיות והביטוי האישי שלכם מדגיש את היכולת לפתוח את הלב, ולשתף את הצד היצירתי הזה גם ביומיום המקצועי שלכם. זמן לחשוב קצת אחר, ובעיקר לחשוב מחוץ לקופסה בכל מה שקשור לפתרונות לבעיות שאתם נתקלים בהן כעת.

 

קשת

נושאי בית ומשפחה משמעותיים מתמיד כעת: אתם זקוקים כעת לקרקע חמה ותומכת, ובעיקר לשדרוג תקשורתי עם בני הבית ועם כל מה שקשור לבית בכלל. השקיעו קצת יותר לא רק בבית ובסביבתו, אלא גם בבני הבית. זמן לחזור לתחושת הביחד.

 

גדי

בית התקשורת שלכם עמוס היום במיוחד, וביחד עם כוכב מרס שמביא איתו דרייב חזק וצורך לפעול ולהפעיל – זהו זמן טוב לשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב, וליזמות חדשות ומעניינות. זמן מצוין לעמידה בפני קהל, ולשכנוע בצדקת הדרך, גדיים.

 

דלי

נושאי חומר וכספים על הפרק, אבל לא רק הם אלא גם הצורך בבטחון, רגשי או כלכלי במינון גבוה יותר. זמן מצוין למסע קניות גדול אך חכם, אולם לזהירות מפני בזבוז כספים והוצאות שלא לצורך. השקיעו קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק, דליים.

 

דגים

זה נראה כמו היום שלכם, דגיגים: השמש, הירח, נפטון ומרקורי כוכב התקשורת – כולם נמצאים כאן עכשיו, ומאתגרים אתכם. אולם הילוכו האחורי של מרקורי עלול לגרום לכם לחשוב על שינויי דרך וכיוון, וכדאי לדסקס זאת עם אנשים שאתם סומכים עליהם. אל תפעלו בפזיזות.

 

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן