כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? שלישי 11 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

אני מבין שלמדתם קצת להבחין בזויות האדומות, נכון? אז הירח הזה במזל בתולה הופך את היום הזה לפרקטי במיוחד וזהו זמן מצוין לא לראות את הכוונות הגדולות אלא את הפרטים הקטנים – בהם טמון הסוד של היום הזה..

אבל הזויות האדומות האלה עלולות קצת לקלקל לנו: זוית אדומה מראה על ערפול ובלבול במטרות שלנו ולכן חייבים להתמקד היום במה שחשוב באמת.

הזוית האדומה השניה קצת יותר מעצבנת: הירח בזוית פעולה לכוכב מרס האגרסיבי הופך את היום הזה לרגיש ורגשני במיוחד, ולכן חשוב היום לא להיעלב משטויות, ובעיקר – לא להתמקד בהסחות דעת רגשיות או רגשניות שהמרס הערס הזה מוביל אותנו אליהן, כמו פרשנויות רגשיות מוטעות למה שאנשים אחרים אומרים מעירים או רומזים… אנחנו מתמקדים בשלנו, או קיי?

היו ברורים מדויקים וחד משמעיים!

בי קול, גאייס..

 

וזה מצב הכוכבים היום:

שלישי 11/2

ירח בבתולה 120 יופיטר ואורנוס 180 נפטון 120 פלוטו סטורן ויופיטר 90 מרס

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים 60 יופיטר

ונוס במזל טלה

מרס במזל קשת 

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם

 

שלישי 11/2

 

טלה

על פניו היום הזה מתאים בעיקר לניקוי שולחן העבודה שלכם מכל מה שהצטבר בו בזמן האחרון. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עירייה מוסך ושיחות בירור למיניהן, ומעל הכל – הבריאות שלכם. השקיעו בה היום קצת יותר, טלאים…

 

שור

מיקומו של הירח בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך את היום הזה ליצירתי במיוחד, שוורים. זהו זמן לשור שלנו הכפוף להרגליו בדרך כלל, לפעול היום קצת אחרת, לחשוב מחוץ לקופסה, ולהעיז ולקחת סיכונים… קדימה.

 

תאומים

מצד אחד זהו יום משפחתי למדי, תאומימים: הירח הבתולי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מעצמכם בבית ובמשפחה. מצד שני, זוית פרקטית בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב יופיטר עשויה להביא כמה אפשרויות מעניינות לצמיחה אישית.. זהו אותן.

 

סרטן

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם לקדם יזמות תקשורתיות חדשות, בעוד ונוס נמצאת בבית הקריירה שלכם, והקסם האישי שלכם חזק במיוחד – נסו לנצל את שני אלה כדי להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

 

אריה

ונוס שבמזל טלה ממריצה אתכם כעת להרחיב אופקים ולהכנס למסע קצר של צמיחה אישית. מרס במזל קשת שם את הדגש על הצורך שלכם בביטוי אישי: אל תוותרו היום על העקרונות שלכם. הירח הבתולי מזכיר לכם לכסות את האוברדראפט…

 

בתולה

הירח שוהה לו במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין להרחיב גבולות, לקחת יזמות חדשות ולקדם נושאים חדשים אבל.. בזהירות: הילוכו האחורי של מרקורי עלול לגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת.

 

מאזניים

נראה שזה לא ממש היום שלכם, מאזנאים. הירח ששוהה היום במזל בתולה לא ממש מאיר לכם פנים, בעיקר כי הדברים המשמעותיים היום מתרחשים להם מתחת לפני השטח, ולא מעליו. זמן להוריד הילוך ו..לחכות.

 

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש היום, עקרבים. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לצאת קצת מהקונכיה המופנמת, לשדרג קשרים עם קולגות מקצועיות, ולחפש לכם שיתופי פעולה פורים. זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי שלכם.

 

 

קשת

הירח שוהה לו היום בבית הקריירה שלכם והופך ביחד עם כוכב מרס שנמצא במזל שלכם את היום הספציפי הזה לאמביציוזי במיוחד. זה בדיוק הזמן להריץ קדימה יזמות חדשות, ואנרגיה חדשה ויצירתית שלא פוסקת: קדימה!

 

גדי

הירח שוהה לו היום במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסוימת בפעילות היומיום שלכם וזרימה חלקה יותר. השמש ממשיכה לעזור לכם לארגן מחדש את הנעשה חשבון הבנק. מרקורי כבר עוצר ודברים מתעכבים.. קחו את זה באיזי.

 

דלי

השמש עדיין מעניקה לכם עוצמה וכוח ופה ושם גם מסיבות הפתעה קטנות, אבל נראה שהיום הזה דווקא כדאי וחשוב להזהר במיוחד, דליים: הירח שבמזל בתולה ממליץ לפעול באיטיות ובזהירות, ולא לקחת סיכונים מכל סוג. הזהרו בכביש.

 

דגים

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וממליץ לכם לשתף אחרים ברגשות ובתכניות, ולא להשאיר אנשים קרובים או קולגות מקצועיות בערפל מבחינת הצעדים הקרובים שלכם. זמן לדבר על הכל, בכנות, ובגובה העינים.

 

ובינתיים… יומקסים!

 

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן