כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? רביעי 12 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח עדיין במזל בתולה ובזויות הרמוניות ליופיטר ואורנוס ולפלוטו וסטורן – מה שאומר שיתופי פעולה יעילים ומועילים, והרבה הרמוניה למי שבאמת יקח יזמה ויפעיל את הזויות האלה: הן לא קורות מעצמן, ודרושה לכך יזמה. מוכנים?

עדיין כדאי להזהר מהזוית עם מרס שעדיין בסביבה.. רגישות ופגיעות יתר עלולות לגרום לנו לעשות פרצוף נעלב בדיוק כשאין סיבה אמיתית לכך.. כדאי להמנע.

זוית פרקטית בין השמש במזל דלי למרס במזל קשת מביאה איתה יכולת לאחד כוחות בין הצורך ליזום ליכולת לבצע – אם יש לכם תכנית שכזו ואתם מהססים – זה הזמן לפעול! הכוכבים טוענים שאפילו יתמכו..:-)

מרקורי כבר מאט מאוד – גם אם דברים זזים בקושי, זו עדיין לא סיבה לא לפעול. מהרו לעשות משהו לפני שיעצור לגמרי ואז התסכול יהיה גדול יותר.

וזה מצב הכוכבים להיום

רביעי 12/2

ירח בבתולה 120 יופיטר ואורנוס  120 פלוטו סטורן ויופיטר 90 מרס

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים 60 יופיטר

ונוס במזל טלה

מרס במזל קשת 

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

 ולמזלות עצמם:

רביעי 12/2

 

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת, ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ויש לכם ים של אש להרבה מאוד עשייה ויזמה. אולם הירח שנמצא במזל בתולה מדגיש שלפני שיוצאים לאקשן – צריך לסיים קודם סידורים, בירורים, וכל השאר.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, ולהסעיר את חיי השור. זה נראה כמו פסק זמן בשקט והרמוניה של השור שלנו: כעת הצטברו דברים שמסעירים אתכם ואפילו מרגיזים… במקום לכעוס – התמודדו עם כל זה בהדרגה. טורקי טורקי.

 

תאומים

הירח הבתולי מדגיש את הצורך להשלים תהליכים שהחלו אתמול הקשורים לבית ולמשפחה. קניות גדולות לבית, החלטות הקשורות לשיפוצים, ועם מרקורי שתיכף יכנס להילוך אחורי – אולי אפילו מחשבה על שינוי מגורים. חשוב לפעול בניחותא, ולא בשלוף.

 

סרטן

על פניו זה נראה כמו היום התקשורתי של השבוע, סרטנונים: הירח הבתולי מדגיש את הצורך לעשות דברים קצת אחרת אך לפני כל עשייה חייבים עכשיו לדבר ולהבהיר דברים כדי למנוע טעויות וקצרים בתקשורת. אין ברירה: הסרטנון המופנם חייב לדבר ולהגדיר.

 

אריה

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם באופן ישיר או עקיף כעת, וזהו זמן שבו חייבים לפעול כאן ועכשיו ולא לדחות או להשאיר דברים ליד המקרה. חשוב במיוחד עכשיו להתמקד בפרטים הקטנים שבדרך כלל מרגיזים אתכם, אבל כשאין ברירה…

 

בתולה

עוצמה נוכחות וקסם אישי – גם היום אתם יכולים ליהנות מהשלישיה הזו, בתולות. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן טוב להתמקד במה שחשוב באמת, להגדיר באופן מדויק לאן הולכים מכאן, ולהתחיל לזוז. קדימה.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נעה במזל טלה, לא המקום המעדף עבורכם המאזנאים שזקוקים לשקט ולהרמוניה, ומקבלים עכשיו קצת בלגן וצורך להגדיר מחדש יחסים ודברים שהיה נדמה שהם מוגדרים היטב.. זמן להקשיב לפרטנרים, ולא לכעוס עליהם. וההרמוניה? תחכה..

 

עקרב

היום הזה מתאים לשיתופי פעולה, עקרבים, ונדמה שבכל התחומים. זהו זמן טוב להתמקד במה שאין או חסר, ולמצוא את מי שיכול להשלים זאת דרך שתוף פעולה אתכם. חשוב כעת לשדרג חברויות, ולהחזיר לחייכם ידידים שקצת התרחקו לאחרונה.

 

קשת

אמביציה ודרייב – הנושאים האלה עשויים להעסיק אתכם גם היום, קשתים. זהו זמן טוב למקד את כל האנרגיה העוצמתית שלכם במטרה אחת – למרות שזה לא קל, כידוע – ולצאת לדרך חדשה, ממוקדת ואפקטיבית, בלי הסחות דעת תוך שיפור יחסים עם סמכויות.

 

גדי

נראה שהשפעתו של יופיטר עליכם בימים אלה מתחילה לשאת פירות, והדברים אפילו עשויים להיראות יותר אופטימיים ממה שחשבתם. הירח הבתולי בא לתמוך במגמה הזו, ונושאים כמו צמיחה אישית והתרחבות מקצועית הם הפועל היוצא שלה. זמן טוב לתכנן נסיעה.

 

דלי

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולקרוא לאקשן, אבל הירח הבתולי מזהיר מפני ביקורתיות יתר גישה זועפת והחמצת הזדמנות או שתים בגלל עודף שיפוטיות. הזהרו במלים שלכם, והתמקדו בעובדות, דליים. בערב – שיחת נפש עשויה לנקות משקעים שהצטברו.

 

דגים

זהו יום נוסף שבו הירח שנמצא מול המזל שלכם מפעיל בעוצמה את הצד הזוגי שלכם. זהו יום מצוין לשיחות בירור של אחד על אחד – גם בזוגיות וגם בשותפויות – כדי למצוא מכנה משותף ולהשקיע בו בארבע עינים. פתחו את הלב, ואפשרו למי שממול להתקרב קצת יותר..

ובינתיים – יום מקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן