כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים ? שני 10/2 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח שוהה היום במזל בתולה המעשי, אותו מזל שירותי שעוסק בנושאים הקשורים לעבודה, לעיסוק, לתחום המקצועי, ובכלל לעשייה ממוקדת מטרה שעיקרה ממוקד בעיקר לא בצד האמביציוזי והקרייריסטי שלנו דווקא, אלא בזה שעוסק בעבודה שכירה, במטלות ובמחוייבויות שלנו.

מהמקום הזה – כעת בדיוק הזמן לנקות משולחן העבודה שלנו את המטלות שהצטברו בו בשבוע הקודם ולא הספקנו לנקות, לשלם חשבונות, לעמוד בחכמה מול העיריה או מס הכנסה, ולארגן מחדש את המטלות המקצועיות שלנו.

זויות הרמוניות שיוצר הירח עם יופיטר ואורנוס מביאות איתן יכולות לנהל את כל נושא המטלות הזה באופן חכם ומדויק, ולכן כדאי דווקא היום לנסות ולנקות את הכל בכל, ולא להשאיר פירורים בגלל עצלנות שלנו למחר או מחרתיים… הכל!

זוית של עימות ( במצב הכוכבים בכתום) עם כוכב מרקורי לעומת זאת, מראה את הקשר היום בין הנפש והרגש – למלים שלנו, מאפשרת לנו לנהל בחכמה דיאלוג חכם ומדויק עם מי שנמצא מולנו, ובהמשך ליהנות משיחות עומק ושיחות נפש מקסימות…

זוית העימות הזו מראה גם את היכולת לנהל דווקא היום שיחות עם אנשים שנמצאים רחוק מאתנו, מעבר לים, ואולי דווקא היום אנחנו נזכרים בהם – (או הם בנו )- וכשזה קורה – לא לחשוב פעמיים, ולחייג… אינפורמציה חשובה עשויה דווקא היום לעבור מצד רחוק אחד למשנהו, אינפורמטיבית מעשית או רגשית.

אולם כדאי להזהר היום מפטפטת עודפת, ולא למסמס את המטלות שלנו בגלל עודף תקשורת או מלים או רכילות או כל אינפורמציה מיותרת שגורמת לנו לדבר – במקום לפעול…

 

ומה מצב הכוכבים היום?

שני  10/2                                                                            

ירח בבתולה 120 יופיטר ואורנוס 180 מרקורי

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים  60 אורנוס

ונוס במזל טלה 60 סטורן

מרס במזל קשת 

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם:

שני 10/2

טלה

הירח עובר היום למזל בתולה, וזה בדיוק הזמן להתחיל להתייעל: זמן לארגן מחדש את השורות, כולל את הנעשה בחשבון הבנק שלכם, טלאים. התחום המקצועי מצריך היום השקעה מיוחדת. זמן לקבלת החלטות ארוכות טווח.

 

שור

השור נחשב לאחד המזלות היותר רומנטיים על פני גלגל המזלות. כעת כשהירח שוהה במזל בתולה המאכלס את בית הביטוי האישי שלכם, זה נראה כמו אחד הימים היותר רומנטיים ויצירתיים של השבוע, שוורים. זמן טוב לחשיבה מחוץ לקופסה, ולהתמסר לאהבה…

 

תאומים

אחרי פתיחת שבוע אנרגטית, היום אתם חווים ירידת אנרגיה: הירח עובר למזל בתולה המאכלס את בית המשפחה שלכם, ומרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי. הגיע הזמן להתחיל לארגן מחדש את המעגלים החברתיים שלכם.

 

סרטן

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והסרטנון המופנם מגלה יום שבו המלים הכוונות והמעשים משתלבים להפליא, בתנאי שתצליחו להגדיר אותם באופן מדויק… זמן לדבר לשתף ולחלוק, סרטנונים.

 

אריה

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם מגיע הזמן לתרגם את זמן האיכות הזו לעובדות בשטח. זמן טוב להתמקד בכאן ועכשיו, בעיקר בכל מה שקשור לחומר וכספים, אריות. השמש שליטת המזל שלכם במזל דלי זקוקה כעת לבני ברית מול אתגרים גדולים.

 

בתולה

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, עובר לו הירח למזל שלכם, וזה הזמן להתחלות חדשות ויזמות מעניינות. זמן להכנס מחדש למעגל האקשן, אולם דווקא עובר מרקורי שליט המזל שלכם להילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים… זמן לשדרוג היחסים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אולם עם הסערות של ונוס במזל טלה וכשהירח שוהה במזל בתולה אתם לא ממש במיטבכם. למרות הרצון והתכניות, זהו זמן לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה.

 

עקרב

חברים מכרים ידידים וקרובים – זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בהם, ובמעגלים החברתיים שלכם, עקרבים. הירח שבמזל בתולה שם את הדגש על היכולת שלכם לפעול בחכמה במוסדות וארגונים בחייכם.

 

קשת     

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, קשתים. הירח ששוהה לו בבית הקריירה שלכם עוזר לכם לקדם תהליכים משמעותיים בחייכם שהחלו בחודשיים האחרונים, בתנאי שתקחו יזמה בעזרת מרס שנמצא במזל שלכם. קדימה.

 

גדי

פתיחות לרעיונות חדשים ולכווני חשיבה לא שגרתיים – זה בדיוק הזמן להיעזר ביופיטר כוכב השפע שנמצא עכשיו במזל שלכם, לצאת קצת מהמסגרת ומהגבולות, ולחפש דרכים חדשות ומעניינות לביטוי אישי וליזמות חדשות.   

 

דלי

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה עוצמה וכוח למימוש רעיונות ויזמות. אולם מיקומו של הירח במזל בתולה עלול להביא איתו ביקורתיות יתר, בצד שיקול דעת שאינו במיטבו. אולי משום כך חשוב היום לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא: לכו היום על בטוח.

 

דגים

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, דגיגים, אלמנט שעוזר לכם במיוחד בשיחות של אחד על אחד, ובגובה העיניים. זמן טוב לבירורים אישיים, לשיחות נפש עם קרובים, ובשעות הערב – לחיזור עדין אך רגיש.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן