כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? סופשבוע 7-8 לפברואר 2020

אז.. מה קורה בסופ'ש כוכבים?

סוף השבוע הזה נפתח כשבשישי הירח במזל סרטן,  ויוצר בעצם 4 זויות: שתים לא קלות (באדום) כשהוא נמצא מול פלוטו הכוחני וסטורן הנוקשה, זויות שעלולות להביא איתן עימותים ומאבקי כוח, ושתים הרמוניות (בירוק) כשהוא בזויןת הרמוניות לונוס ונפטון עם קצת יותר שלווה, בעיקר אם יש טבע מול העינים…

לכן אם רצינו לנוח בשישי – זה לא יהיה קל, ואם כבר מגיע חוסר השקט הזה, למה בעצם שלא נארגן קצת את הבית, נסדר וננקה? יהיה נעים.. לריב בכל אופן עדיף שלא. אפשרות נוספת – לתעל את הזויות עם פלוטו וסטורן למסיבה טובה באמת, ולשחרר שם את הגוף.

אבל האקשן האמיתי מתרחש בשבת. זה מתחיל כשהירח עובר למזל אריה האקטיבי, וממשיך כשונוס הרגשית עוברת ממזל דגים העדין המופנם והדביק משהו, למזל טלה האסרטיבי, שאופיו הפוך לגמרי מזה של ונוס: בעוד היא עדינה קשובה וזקוקה להרמוניה, מזל טלה ממוקד בעצמו ובאנרגיה שלו, וזקוק לסיפוקים מידיים של כאן ועכשיו. הרמוניה? ממש לא..

הטלה, כמו היפר-ילד נע קדימה הצידה ולצדדים, מחפש גירויים ואקשן, ולא ממש קשוב למישהו אחר. אז.. ונוס שלנו פוגשת בדיוק את הילד הזה, וכשהם משחקים ביחד גם היא הופכת כזו: חסרת סבלנות, צעקנית, ילדותית, ולא באמת מקשיבה למי שאיתה. סוג של הפרעת קשב מהלכת – זו ונוס שלנו  במזל טלה..זוכרים את בילבי הג'ינג'ית? לא בדיוק, אבל בערך.

זהו זמן טוב כעת לאקשן ביחסים שלנו, ובעיקר אקשן מהסוג הפיזי שחייב פירוק, אבל רגשית יש פה מכסימום שמחה ילדית של לרוץ בשדה חרציות בסלואו מושן זה מול זה ו.. וזהו בעצם. זה זמן מעולה לעשות דברים שאוהבים עם אנשים קרובים אבל בעיקר דברים שדורשים הליכה ריצה נסיעה מסיבה ובכלל אקשן… רומנטיקה? בעיקר פיזית.

ונוס תשהה כאן כחודש וכדאי כבר עכשיו להתרגל לויברציות העצבניות האלה, ולא לעשות מהן עניין… גם זה חלק מהחיים. כן כן.

אז.. שבת אקטיבית עם הרבה מאוד אש לפנינו: ירח במזל אריה, מרס במזל קשת וונוס עוברת לטלה – שבת וגם ראשון שאחריה יהיו מלאי אקשן או לפחות רצון באקשן. מה עושים? מחפשים סיבות לפרק את הגוף ואנשים שגם הם כאלה, ונהנים ביחד. בקיצ – אל תשארו בבית…

 

 

שישי 7/2

ירח בסרטן 180 פלוטו וסטורן 120 ונוס ונפטון

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים  60 אורנוס

ונוס במזל דגים  60 סטורן ופלוטו

מרס במזל קשת  90 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 8/2

ירח באריה 90 אורנוס 120 ונוס

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים  60 אורנוס

ונוס עוברת למזל טלה (!)  60 סטורן

מרס במזל קשת  60 שמש

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

ומה קורה למזלות?

הורוסקופים שישבת   7-8/2

 

טלה

שישי משפחתי לפנינו, ובו כדאי להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה. חשוב ביום שכזה להתמקד בביחד. בשבת – ונוס עוברת למזל שלכם והקסם חוזר.. צאו לבלות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה בסוף השבוע ונראה שהאקשן חוזר אבל זה אולי לא האקשן שציפיתם לו.. השור הופך אקטיבי ואפילו אגרסיבי. סעו לטייל בסופ'ש.

 

תאומים

ונוס עוברת בסוף השבוע הזה לבית החברתי שלכם, ונראה שכבר מהשבת אפשר לחזור ולהרים טלפונים ולהפגש עם כל החברים והידידים שקצת נעלמו לאחרונה.. קדימה.

 

סרטן

ירח שוהה בשישי הזה במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זמן למסיבה טובה באמת, סרטנונים בשבת עובר הירח למזל אריה – זה הזמן לפגוש ידידים שמזמן לא ראיתם..

 

אריה

השמש שוהה בבית הזוגיות שלכם בסוף השבוע, ואם נוסיף לכך גם את ונוס שעוברת למזל טלה, נראה שיש לא מעט אקשן כעת… אולם בשישי הזה כדאי לפעול בזהירות. בשבת – הירח עובר למזל שלכם וזה הזמן ל..אקשן!

 

בתולה

השישי הזה יתאים ליציאה לא שגרתית, בתולות. זמן מצוין להגיע למקום בילוי בו מעולם לא ביקרתם.. בשבת – מורידים הילוך, מבטלים פעילות מעייפת, נשארים קצת לבד, ונחים..

 

מאזניים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים במוקד האקשן בשישי הזה: זמן נפלא למפגש חברתי כיפי במיוחד. בשבת – סדרת מפגשים שמחה, קונצרט סדנה או אירוע תרבותי, ואחריו קפה חברי..

 

עקרב

אם מזג האוויר מרשה – צאו לטייל, עקרבים. זהו זמן נפלא לשנות אווירה, לפגוש נופים אחרים ואנשים מעניינים ולעזוב קצת את הריבוע המוכר. זמן מצוין לשיחות עומק מכל מין וסוג.

 

קשת

מרס שוהה לו עדיין במזל שלכם ומאפשר לכם לרוץ קדימה עם טיולים שמחים וידידים שגרים רחוק שמזמן לא ראיתם. זמן טוב לצאת מאזור הנוחות שלכם, לטייל בטבע, או לפגוש אנשים חדשים.

 

גדי

ונוס הרגשית עוברת למזל טלה ומאפשרת לכם לחזק את התקשורת הביתית ולהשקיע קצת יותר בבני המשפחה. הירח הסרטני ממליץ על בילוי בשנים. בשבת – טיולון שמח אבל גם זהירות מכסימלית בכבישים.

 

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם יומולדת וכשונוס עוברת לבית התקשורת שלכם השמחה כבר ממש רצינית… הירח שבמזל סרטן מדגיש את הצורך להשקיע בקרובי משפחה שהתרחקו. ארחו אותם בשבת.

 

דגים

ונוס עוברת למזל טלה ונראה שהדגיג שלנו מתעורר ומתחיל לחפש אקשן.. הירח שבמזל סרטן בשישי מביא איתו גל רומנטי כיפי. בשבת – נוסעים בזהירות בדרכים, ולא לוקחים סיכונים. זמן לשיחת נפש שמחות.

תשובההעברה

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן