כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 6 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח עובר למזל סרטן ומדגיש את הצורך של כולנו בחום בטחון ותחושה של ביחד, סוג של עטיפה משפחתית או דמוי משפחתית.

כשהירח במזל סרטן האיום מחוץ שמגיע מהחדשות הופך דרמטי יותר: הפיגוע.. הקורונה.. כל דבר עלול לאיים עכשיו בקלות על הבטחון של הצד הרגיש הזה שלנו שזקוק עכשיו להרגעה וחיבוק, ופשוט לסמוך…

דווקא היום הזויות שיש לנו במפה הן בעיקר ורודות, מה שאומר – יום מצוין לצאת קצת מהעטיפה הביתית המחבקת הזו, ולפעול וליזום – נראה שאפילו נקבל תמיכה לכך מהכוכבים, בתנאי שלא נתן לתת המודע שלנו להיות מושפעים מכל האיומים האלה שבחוץ.

לי למשל יש כללי התנהגות במה להשקיע – בעשיה ובמחשבה – בכל יום:

  1. להשקיע בכל מה שחיובי והכרחי כדי שהזרימה הרגילה לא תפסק: לדוג' תשלומי חשבונות, כלבו, עירייה ומוסך, וגרביים (באותו צבע לא לשכוח!) לילדים.

 

  1. להשקיע בכל מה שקשור לצמיחה והתפתחות ונמצא כבר בתהליך: לדוג', המשך עיבוד הסדנאות שאני מתכנן, קורס האסטרולוגיה שאני בונה, המפות שאנשים הזמינו, והטיפול בברך הכואבת.

 

  1. להשקיע בכל מה שקשור ליזמות עתידיות רעיונות והברקות שיש לי שצריכות פיתוח הגדרה מדויקת והחלטות הקשורות למימוש כל אלה: שביבי רעיונות שעלו בי בשבוע שעבר, כווני חשיבה חדשים, אנשים שכדאי לפנות אליהם – אני נכנס למחברת הרעיונות שלי, ורושם הכל. אם אתה לא רושם – זה לא קיים.

ואם לסכם: שלוש פאזות: כאן – ועכשיו, כאן ואחר כך. מחר – ומחרתיים.

וביום של זוויות ורודות שכזה, יום וורודי כמו שקוראת לזה מיה שלי, זה בדיוק הזמן לעבוד עם שלושת אלה – במקביל ובעוצמה.

אבל זה רק אני… ומה שעוזר לי – זה שאני יודע בדיוק היכן נמצאים הכוכבים ופועל בהתאם. זה אולי אחד הפלוסים של להיות אסטרולוג: לדעת מראש היכן הם הולכים להיות, ולתאם את הפעולות שלי כך שזה גם יצליח.. איזה כיף!

אם זה מעניין אתכם, תראו לאן זה לוקח אתכם, והתחילו לחשוב בוורוד… ושתפו אם תרצו.

וזה מה שקורה היום בכוכבים

 

חמישי  6/2

ירח בסרטן 60 אורנוס 120 מרקורי וונוס 180 יופיטר

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דגים  60 אורנוס

ונוס במזל דגים  60 סטורן ופלוטו

מרס במזל קשת  90 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 6/2

 

טלה

אחרי יומיים תקשורתיים במיוחד, הגיע הזמן גם להשקיע בעצמכם, ובכל מה שקשור לצד המשפחתי שלכם. זמן לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לשנות אווירה בבית ובדיאלוג עם המשפחה, ולהחזיר את הביחד.

 

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ושם את הדגש שלו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפרוץ גבולות, לפתוח דלתות שלא העזתם לפתוח, ובעיקר – לדבר ולשתף.

 

תאומים

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם עובר הירח לבית החומר והכספים שלכם, ומכריח את התאומים שלנו לעמוד איתן על הקרקע, ולהשקיע קצת יותר חשיבכה בתחום הכלכלי. זמן טוב לארגן מחדש את חשבון הבנק שלכם.

 

סרטן

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם ביומיים האחרונים, אבל כל זה משתנה היום: הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי הסרטני חוזר בהדרגה, וזה הזמן לפגישות החשובות של השבוע: מה שלא תספיקו יום – דחו למחר.

 

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אריות, אבל הירח שעובר היום למזל סרטן מאותת שלפעמים צריך גם להניח לעצמכם ולא להעמיס יותר מדי. זמן להוריד הילוך ומינון פעילות, לעשות קצת פחות, ו..לנוח יותר.

 

בתולה

המלים שלכם הופכות משמעותיות היום יותר מימים אחרים, ויש להן יכולת להשפיע גם על אחרים באופן עוצמתי. אולי משום כך כדאי לקחת את היום הזה באופן רציני מבחינת מיקוד: מה החשוב ביותר לקדם כעת? הגדירו – וצאו לבצע.

 

מאזניים

נראה שזה היום האמביציוזי ביותר של השבוע מבחינתכם, מאזנאים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין להוביל מהלך יוזם ומשמעותי ולהתקדם הלאה. קחו יזמה!

 

עקרב

מיקומו של הירח במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, יוצר מצבים של פתיחות גבוהה יותר לרעיונות חדשים, ורצון לפעולה מתואמת עם אחרים. לעקרב המופנם שלנו קל יותר להפתח היום לרעיונות חדשים, ולהתחלות מעניינות. קדימה.

 

קשת

הירח ששוהה לו היום במזל סרטן עלול להיות קצת רגשני ודביק עבור הקשת ההרפתקן, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לאפשר לכל הרגש הזה לעצור אתכם, אלא להיפך: להשתמש בו בחכמה וביצירתיות. בערב –וידויים ושיחות נפש

 

גדי

שהותו של הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם שנמצא ממול מאפשר לגדי שלנו לפעול באופן זוגי ומשתף יותר, ולתת עדיפות לפרטנרים שלכם. אם אתם לבד כרגע בחורף הקר הזה, זה הזמן ליזמת חיפוש של נפש תאומה מזדמנת..

 

דלי

הירח הסרטני הזה קצת יותר מדי רגשני עבור הדלי שלנו, שמעדיף מלים חכמות על פני דמעות או השתפכות רגשנית… זוית פרקטית בין הירח לאורנוס שליט המזל שלכם מאפשרת יום מעשי ומדויק להפליא – קחו יזמה!

 

דגים

המזל היחיד שאפשר לומר עליו שהוא רומנטי יותר מהדגיג שלנו הוא מזל סרטן ושם נמצא הירח היום, בבית הרומנטיקה שלכם… אז מה עושים עם כל הרגש הזה? מעמיקים קשר רגשי שכבר קיים, או..יוצאים לדייט.

אז.. יומקסים שיהיה לכולנו.

מיאיר :-)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן