יפלוש או לא יפלוש? ולדימיר פוטין – אישיות במלכודת

מה עובר על פוטין?

 

 

 

ולדימיר פוטין נמצא בימים אלה בצומת משמעותית: האם להסתער ולכבוש את אוקראינה  שרוצה להצטרף לברית נאט'ו, או לוותר? העולם כולו עוצר את נשימתו, מנסה לפענח את אישיותו החידתית של פוטין כדי לדעת אם הוא מתכוון ברצינות לצעד הלוחמני הזה שישפיע על העולם כולו בחודשים הקרובים ויכניס את העולם כולו למלחמה, אבל פוטין כמו פוטין – אדם שהוא חידה גם לקרובים אליו.

במבט ראשון, הייתי מסתכן ואומר: אם לא יקרה משהו יוצא דופן, פוטין לא יפלוש לאוקראינה. לא כפלישה גדולה ועימות ישיר בין שני הצבאות. הוא לא זקוק לזה. כבר עכשיו, הוא מצליח להשיג את מה שהוא רוצה. אבל.. מה הוא באמת רוצה? ומה מפעיל אותו שם, מתחת לפני השטח?

התשובה היא – שליטה, ועל כל האפשרויות, וזה אומר קודם כל לא לעשות את מה שמצפים ממנו, ומתי שמצפים. הוא יבחר את הדרך, וזה לא יהיה עימות ישיר בין שני צבאות. פוטין מאמין גדול בביסים קטנים של חתול שבע, שמשחק בעכבר שבין כפותיו, ולג'רי העכבר אין ממש קלפים או דרכי יציאה מול החתול תום: הוא רק יכול לצייץ.

אבלבמבט שני וניתוח עומק של המפה הייתי אומר שיש לו שלוש אפשרויות להשיג את אותה התוצאה. המחיר של אחת מהן הוא גבוה במיוחד.

הזוית המשמעותית כעת שמפעילה אותו בעוצמה היא זו של אורנוס בטרנזיט בזוית עימות לונוס הרגשית, שליטת השמש שלו. הניתוח האמיתי של הסיטואציה טמון בווית הזו, וכמו כל זוית של עימות שחוצה את כל המפה לאורכה יש בה משהו טוטאלי, של חוסר פשרות, בעיקר כשונוס מייצגת גם את השמש בבית ה 11 וגם את שליט הבית השביעי, שנחשב כמייצג את מה שנקרא אויבים גלויים. יאיים בלבד, יצור פלישה מוגבלת כדי ליצור מומנטום, או ילך עד הסוף בכל הכוח – אלה האופציות.

פוטין אוהב שחמט, ולכן אני מנסה לחשוב כשחקן שחמט במשך לילה שלם, אבל הפעם משחק השחמט  מתאים רק לשתי האופציות הראשונות – לשלישית התאים יותר משחק הפוקר: ילך עד הסוף – או שהוא מבלף? לפנות בוקר הגעתי לקונפליקט רציני: מבחינה אסטרולוגית הוא ילך עד הסוף, אבל זה לא הגיוני… הסיכון והמחיר כאן הוא עצום… לכן אני מאפשר הפעם הזו גם להגיון הבריא שלי, זה השחמטאי שבי, להתערב ולהחליט שפוטין לא ילך עד הסוף, כי המחיר פשוט גבוה מדי… אני לא שלם עם ההחלטה הזו, אבל במצב הדברים היא המעדפת עלי, למרות שיש בהחלט מצב שאני טועה כאן

 

ואכן, התבוננות עומק במפת הלידה של פוטין מראה לא רק את מבנה האישיות שלו, אלא גם את ההשפעות שיש למצב הכוכבים הנוכחי על המפה הזו ועל פעולותיו האחרונות.

לעבוד עם הראש: 5 פלנטות ביסוד האויר 

כל מי שמנסה להבין איך פוטין פועל, חייב להבין את מבנה המפה שלו לעומק. למשל מתוך עשר פלנטות בכל מפת לידה  5 מהן  – השמש הירח מרקורי סטורן ונפטון – נמצאות ביסוד האוויר, מה שאומר שחמישים אחוז מהעוצמה האנרגטית שלו היא שכלתנית, ומוכוונת מטרה, בעיקר אם נשים לב שזה כולל גם את השמש (בחץ כתום) – ה'אני האמיתי' שלו, והירח (בחץ כחול) , הנפש, שמראה היכן השמש מתבטאת באופן הטוב ביותר, וזה – בבית השמיני, השייך באופן מסורתי למזל עקרב, ולשליטו פלוטו היצרי  והכוחני, בית נסתר מהעין לכל מי שמנסה להבין את המוטיביציה האמיתית שלו.

חמישה כוכבים ביסוד האויר – זה ללא ספק מינון גבוה יחסית לכל מפה, וזה מראה שרוב הפעולות של פוטין נעשות מתוך תכנון מדוקדק ויש חזון שלם מאחוריהן.

מה שמעניין יותר הוא שמתוך חמשת הכוכבים האלה – ארבעה מהם נמצאים בבתי הרגש התת מודע, ופעולתם נסתרת מהעין. קולטים? עולם הרגש שלו פועל ומופעל באופן שכלתני,  מה שאומר יכולת להשתמש ברגש הזה – לפעול ממנו או להפעיל אחרים – לתועלתו.

ואכן, דרך הבנת עומק של שני הבתים האלה, הבית השמיני והבית השנים עשר, אפשר להבין מהם הדברים שקבעו וקובעים את הדרך שבה גדל פוטין, התבגר, ובנה לו השקפת עולם שאליה נגיע מאוחר יותר.

 

הבית השמיני: מוות, לידה, ומשאבים פנימיים.

מה קורה בבית השמיני? פלנטות משמעותיות בבית השמיני עוסקות במצבים דרמטיים הקשורים לתהליכים פלוטונים שעיקרם – תהליכי התחדשות של מוות ולידה, אבל גם עיסוק מודגש בצד הכוחני והיצרי של הבית הזה, בשאיפה לאסוף כוחות מאחורי הקלעים כדי לחוש את העוצמה הזו. הפעילות בבית הזה לא נראית כלפי חוץ: זהו בית רגשי ולא מודע, אחד מתוך שלושה כאלה.

בבית הזה נוכל למצוא את הירח (בחו כחול), שמייצג לא רק את הנפש ועולם הרגש, אלא גם את דמות האם והשפעתה על הנושאים האלה בזמן גידול הילד הזה.

הירח הוא כוכב משמעותי מאוד: הוא זה שאמור לממש וליישם את פעולת השמש במפה, מכיון שאין לו אור משלו. ומכיון שלירח במפת פוטין אין שום זויות עם כוכבים אחרים, אפשר לומר שחוץ ממימוש השמש – ה'אני האמיתי' – אין לו השפעות אחרת, והוא פועל מכוח עצמו, באופן עצמאי וללא השפעות זרות באופן עקרוני. פוטין הוא בעל חשיבה עצמאית לגמרי: הוא התרגל לכך בילדותו, כשלא היה לו את מי לשתף וממי לקבל הדרכה. הוא פועל מכוח עצמו, כלומר מכוח הדחפים הפנימיים והאינטואיציה האישית שלו, והתוצאות בהתאם.

זה לא אומר שהוא לא מקשיב לעצות או מסעיר מוחות עם אחרים, אבל מיקומו של הירח במזל תאומים מראה על נפש צעירה ואימפולסיבית שחווה שינויים מהירים במצב הרוח, ובסדרי העדיפויות שלה ובסופו של דבר היא זו שמחליטה, למרות החלקים האחרים במפה. חשוב לזכור שהירח לא רק מממש את השמש, אלא מייצג אם את דמות האם, ואת היעדר הדיאלוג איתה שבנה את הדמות החשדנית, המנותקת, שמקשיבה בעיקר לעצמה.

המנגנון הזה נוצר בילדותו של פוטין. הוא נולד בסוף מלחמת העולם לתנאים של דוחק ועוני בסטלינגרד (שאחר כך שונה שמה ללניגרד) ההרוסה, וגם עם משפחתו בדירה עם עוד שתי משפחות מקלחת משותפת ותנאי דוחק וצפיפות.

 

בתמונה: פוטין הצעיר וחברים

 

תחושת הבדידות הזו שמקרין הירח בבית השמיני של ילד שאין לו כמעט דמויות הקרובות אליו, קשורה למציאות בה חי: אמו היתה חלשה וחולנית, והיא ואביו עבדו במשך רוב היום בעבודות מזדמנות כשפוטין נשאר לבדו בבית.  

הבדידות הזו גרמה לו עם השנים לסמוך רק על עצמו, ולא על אף אחד אחר. היא גרמה לו לרצות לשלוט בגורלו, ולא להיות יותר חסר אונים מול עובדות החיים, אלא לשלוט בחייו עד כמה שיוכל. עמוק בתוכו נשאר עדיין הילד הבודד, שזקוק לשליטה מצד אחד, אבל גם לתשומת לב מצד שני, ודרך חשיבתו לא צפויה.

 

בתמונה: פוטין ואמו.

 

 

פלוטו, לילית, ובית 12: שלטון הפחד

בתוך עולמו הבודד, הבין פוטין כבר בגיל צעיר שבעתיד הוא יהיה חייב לשלוט במצב: אסור שיקרה מצב שבו יהיה תלוי באחרים. להיפך: האחרים חייבים להיות תלויים בו. זה נכון היה לפוטין כאזרח וזה נכון לו גם עכשיו כשנשיא של אחת המדינות החזקות בעולם.

את האלמנט הזה מראה לנו מיקומו של כוכב פלוטו (בחץ חום) שנמצא בצמידות לנקודת הרום שמים, הנקודה הגבוהה ביותר במפה. פלוטו בנקודה הזו מסמל את השליטה החיצונית של הבריון שיש לו מטרה:  להפחיד את יריביו, ולאיים עליהם באופן כוחני.

אבל פוטין הבין כבר אז שהשליטה האמיתית אינה שם, אלא במקום שבו נמצא מרקורי, כוכב התקשורת שלו: מאחורי הקלעים. מקבץ הכוכבים הגדול ובעיקר מרקורי כוכב התקשורת (בחץ תכלת) שנמצא בבית ה 12, בית הפחדים התת מודע והשליטה שמאחורי הקלעים, ביחד עם הכוכבים פלוטו ולילית בבית העשירי על רום השמים, מראים זאת: שליטה הוא שם המשחק: חיצונית – ופנימית. כמו שחקן פוקר טוב, הוא הבין שרק השילוב בין שניהם מהווה איום האמיתי.

 

נאה דורש – נאה מקיים. פוטין הלך ללימודים ונרשם ללימודי הגרמנית, למה? כדי להבין את שפתו של האויב. משם התקדם לשירות החשאי הרוסי, הק.ג.ב פוטין בנה שם קריירה והפך קצין בשירות החשאי הרוסי, כי הבין י שבאמת שולט הוא זה ששולט במידע שמאחורי הקלעים, והוא האמצעי דרכו אפשר גם לשלוט בבני אדם. מקבץ הכוכבים בבית ה 12, מראה את הצורך לשמור את הכוח והמידע במקום נסתר, מאחורי הקלעים, ולא לחלוק אותו עם העולם. אבל נזכור שמי ששולט על המידע הנאסף הזה ועל הצורך הזה בשליטה הוא הירח במזל תאומים, חסר הזויות..

אם נדמיין ילד משחק בלוח ענקי על פני אולם גדול שעליו הוא מסיע בובות של חיילים וטנקים ומטוסים, לא נחטא לאמת: הצד הזה, המתבונן חסר הרגשות, נמצא שם תמיד. יותר מכך: הילד הזה גם רוצה להיות הילד הכי חזק בכיתה, ממש פיזית: כילד חלש בתקופה קשה של המערכה על סטלינגרד, ובבדידות שחווה בביתו, היה לו חשוב מאוד להיות חזק פיזית כדי לשמור על עצמו.

בצעירותו אכן היה פוטין בעל נוכחות פיזית מאיימת ועד היום יש לו צד אלים פיזית אם כי מאופק ובשליטה: פוטין עוסק באומנויות לחימה והיה גם אלוף בסמבו, קרב המגע הרוסי.  ובנוסף הוא גם שחיין וספורטאי מצטיין בעל כושר פיזי מעל הממוצע. התדמית המאיימת עדיין חשובה לו, גם אם היום היא באה לידי ביטוי בכלים אחרים.

אם הבנו שחלק משמעותי מהשליטה הזו מאחורי הקלעים מתרחשת בבית השמיני שהוא ביתו הקלאסי של פלוטו, הרי שבקדמת הבמה נוכחותו של פלוטו מודגשת אף יותר.

 

הבית ה 12: התקשורת שמאחורי הקלעים

איסוף הכוח מאחורי הקלעים משמעותי במפה הזו: הסטליום – מקבץ הכוכבים במזל מאזניים – שכולל את סרטון נפטון ומרקורי כוכב התקשורת נמצא בבית ה 12 הן של תת המודע והן הבית שמראה שיש זירת התרחשות כוחנית עוצמתית מאחורי הקלעים, אבל גם הירח התאומי נמצא בבית שכזה, הבית השמיני שגם הוא סוג של בית תת מודע אבל התהליכים שבו משמעותיים לא פחות מאשר הבית ה 12 והם קשורים למהותו של פלוטו: עוצמה ראשונית הקשורה לתהליכי חיים קמאים שבהם נאספים גם רגשות 'שליליים' שאין להם לגיטימציה לצאת כמו כעס קנאה הרס עצמי ועוד..

יש כוכב אחד משמעותי במיוחד בבית השמיני של פוטין: זהו הירח (בחץ כחול) במזל תאומים: ירח במזל תאומים מראה על נפש מאוד צעירה במהותה. זהו ירח מאוד אינטליגנטי ומילולי ויודע להשתמש בחכמה בכל מה שקשור לתקשורת, אבל אופיו קפריזי, בלתי צפוי, הוא משתנה במהירות וכנ'ל גם המטרות שלו, והעוצמה שהוא אוסף שעליה שולט ילד אינטליגנטי  וקפריזי צריכה להדאיג, גם בגלל שהילד החכם הזה יודע בדיוק איך אוספים את הכוח הזה ועל מה ללחוץ כדי להשיג אותו, וגם כי יסוד האויר וביחוד מזל תאומים הוא ההיפך מרגשני או יוצר הזדהות, אלא מתבונן ונהנה מהצד המשחקי של כל העוצמה הזו ללא מעורבות רגשית בגורלם של אלה שמשתתפים בדרמה שהוא מביים מאחורי הקלעים.

מיקומו של הירח משמעותי במיוחד במפה הזו גם בגלל היותו בבית השמיני, וגם כי אין לו זויות עם כוכבים אחרים.

 

האופק, הפרסונה: העקרב – תמיד מוכן לקרב

נתחיל מהאופק, שמייצג את הפרסונה, נוכחותו הציבורית של פוטין כפי שהיא משתקפת בו: האופק של פוטין הוא במזל עקרב, מזל מופנם וכוחני, חשדני וכריזמטי, שמוכן תמיד להלחם על עקרונותיו, וניחן ביכולת לקרוא את מי שמולו כמו שאר המזלות ביסוד המים.

אנשים עם אופק בעקרב ידועים כאנשים עם פוקר פייס, שלא נוהגים לגלות את רגשותיהם בפומבי, ואכן אי אפשר לדעת אף פעם מה פוטין באמת חושב, מתחת לחיוכו המנומס.

האופק במזל עקרב מראה על אדם חשדן, וחובת ההוכחה של כל מי שמולו שהוא אינו תוקפן. המשפט 'העקרב מוכן לקרב' נכון לא פחות לשמש במזל עקרב מאשר לאופק הזה.

אבל דווקא כאן, במזל עקרב, נוכל למצוא את הכוכב שמרגיש אולי הכי פחות נוח במזל הזה – את ונוס (בחץ סגול) שנמצאת בבית הראשון של פוטין, הבית המסמל את הפרסונה של  האיש: כבדהו וחשדהו – זה המוטו של ונוס, ובעקיפין גם מסביר את הצלחתו של פוטין למקום אליו הגיע.

על פניו זה נראה כמו קונפליקט: ונוס אמורה להיות רכה, רומנטית ואוהבת, אבל במזל עקרב ונוס נפולה מבחינה אסטרולוגית: היא יצרית מאוד, בעלת אגו פעיל ופעמים רבות מייצרת מאבקי כוח קנאה וצרות עין.

אבל יש כאן אלמנט נוסף משמעותי מאוד: את מי מייצגת ונוס בבית הראשון? ובכן, ונוס היא שליטת מזל מאזניים, ובו נוכל למצוא את השמש (מסומנת בחץ כתום) בבית הקולקטיבי בית 11 ושלושת הכוכבים שנמצאים מאחורי הקלעים: סטורן (מסומן בחץ שחור), נפטון (מסומן בחץ ירוק), ומרקורי (בחץ תכלת), כוכב התקשורת.

שלושת הכוכבים האלה מסמלים את שני הכוחות שמפעילים אותו מאחורי הקלעים: סטורן השמרן, שדוחף את פוטין – בעיקר בשנתיים האחרונות) לכיוון שמרני לאומני של רוסיה המיתולוגית של פעם, בעידוד כמה מנהיגים מהפמליה שלו שדוחפים אותו לשם, נפטון הרוחני מצד אחד ומתעתע מצד שני במצבי רוח משתנים ובתחושת 'שליחות' שמפעמת בו להחזיר את רוסיה לגדולתה, ומרקורי כוכב התקשורת שנמצא שם ומזכיר לכולנו שהתקשורת של האיש הזה – כוחה מהיותה מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה: שם, מאחורי הקלעים, נמצא כוחו האמיתי של פוטין, באינפורמציה שהוא אוסף, בעמדות הכוח שהוא יוזם, ובסודיות שאופפת את כל זה: פוטין היה קצין בבולשת הרוסית שליטת התקשורת של פוטין היא מאחורי הקלעים, ולכן בדרך כלל הוא גם יוזם מהלכים רק אחרי שבדק השווה והכין שעורי בית באופן מפורט ומדויק, כאלה שיעזרו לו ללכת על בטוח ולממש את התכניות שלו. סוף מעשה במחשבה תחילה – זה ממש המשפט שמסמל את מרקורי מאחורי הקלעים.

אבל יש כאן עוד כוכב אחד, רק אסטרולוגים ותיקים מכירים אותו, בעיקר מכיון שאינו כוכב לכת או אסטרואיד אלא כוכב שבת: זהו ספיקה (מסומן בכוכב אדום קטן)  והוא יושב במעלה 22 במזל מאזניים,  ממש על מרקורי כוכב התקשורת של פוטין אבל מצידו הפנימי.

ספיקה הוא אחת הסיבות ששליטתו של פוטין נמשכת זמן רב כל כך. הוא מביא איתו הרבה מזל והצלחה בדרכו, ואיכשהו מצליח לאזן חלק מההשפעות ההרסניות שיש לכוכבים מסו ימים במפת הלידה של פוטין, שדוחפים אותו לעיתים למהלכים מסוכנים  ולא צפויים מדי פעם.

שני כוכבים שאחראים גם הם על חלק מהתדמית שלו (שהוא גם מטפח) הם פלוטו (בחץ חום) ולילית (בחץ צהוב) שצמודים זה לזו בבית העשירי, בית הקריירה והתדמית בעולם.

הבית העשירי מראה איך העולם רואה אותנו. במפה הזו הוא נפתח במזל אריה, על כל השואו הדרמה והצורך במחיאות כפיים של המזל הזה,  ונמצאים בו גם שני הכוכבים האלה שקרובים לנקודת ה MC, רום שמים, נקודה משמעותית במפת הלידה כמו האופק, למזל: היא זו שאחראית על התדמית שלנו, הן אישית והן מקצועית, וכשפלוטו הכוחני והיצרי ולילית שהיא אסטרואיד שמיוחסים לו כוחות מגיים של השפעה והרס, אפשר לומר שיש משהו שבאמת מטיל מורא באיש הזה, לא רק על בני שיחו מסתבר, אלא גם על העולם בכלל.

השנים צמודים גם באופן מדויק לזנב הדרקון, נקודה מיסטית שביחד עם ראש הדרקון שנמצא ממול בדמות אומגה קטנה במזל דלי למטה, מסמלים את מה שהבאנו איתנו מהגלגול הקודם כדי להתמיר אותו לעשות עבודה ולהגיע ליעוד שלנו בגלגול הזה.

זנב דרקון שכזה כשהוא צמוד לפלוטו ולילית מצביע באסטרולוגיה קרמתית   על אפשרות שהאיש כבר היה בשלטון בגלגול הקודם, ויש מצב שגם היה שם עריץ צמא דם וחסר גבולות: כעת בגלגול הזה, בעיקר אחרי שנת הארבעים שלו, הוא אמור לקחת את המטען הקרמתי הזה ולהתמיר אותו במזל דלי לחיבור לצד האנושי חברתי שלו, ולתרומה לקהילה.

אם אכן הפרשנות הזו של האסטרולוגית נכונה במקרה הזה, נראה שכדאי שפוטין יתחיל להזדרז, ולזרז את ראש הדרקון שלו להכנס לפעולה, לפני שיהיה מאוחר מדי…נכון לרגע זה, הוא מתעקש לעשות את ההיפך.

 

אורנוס: הפחד משינויים וניתוקים

כוכב נוסף שלא ממש תורם לשקט הנפשי של ולדימיר הוא אורנוס, שליט הבית הרביעי, הבית המסמל את הבית.

אורנוס יוצר זויות פעולה עצבניות לשמש לסטורן נפטון ואפילו למרקורי: הזויות האלה מראות על נפש לא שקטה, ומכיון שהמדובר בשליט הבית הרביעי אפשר לומר שהן מייצגות את הניתוקים התכופים והבדידות ממנה סבל בילדותו, כששני הוריו עבדו והוא היה לבד רוב הזמן.

אולי משום כך פוטין רגיש מאוד לנושא הניתוקים. הוא יעשה את כל מה שיוכל כדי למנוע ממדינות אחרות מלהתנתק מהגוש הסובייטי: רצונה של אוקראינה להצטרף לברית נאט'ו ולהתנתק בכך בעצם מברית המועצות מעורר בפוטין כעס וחרדה. בדיוק כפי שהפך את בלארוס לשפוטה של רוסיה והשתלט עליה בעצם, הוא רוצה להפוך את אוקראינה למדינת לווין רוסית. בעתיד אף ישאף לצרף עוד מדינות חלשות ועצמאיות אליו, אבל את זה נשאיר להמשך: כרגע הוא ממש מאוים מרצונה של אוקראינה להתנתק מרוסיה, והפחד הזה הוא קודם כל רגשי ורק אחר כך מעשי.

 

@

אחרי שהבנו את המנגנונים הראשיים שמפעילים את מפת הלידה של פוטין, בואו נראה מה קורה בשמים עכשיו שמפעיל אותה בעוצמה ובאופן שכזה.

כוכב אורנוס שהביא איתו לא מעט שינויים בשלוש השנים האחרונות פועל כעת גם על מפת הלידה של פוטי (בעגול אדום בצד ימין של המפה). ואכן, כוכב אורנוס שנמצא ב 12 במזל שור יוצר זוית פעולה מדויקת לונוס שנמצאת במפת הלידה של פוטין ב 11 מעלות במזל עקרב.

זוית פעולה בין אורנוס לונוס היא זוית פעולה חזקה מאוד: ברמה האישית היא מפעילה אצל רבים מאתנו נושאים כמו חרדת עזיבה, או פחד נטישה. במקרים אחרים היא מפעילה את הצורך שלנו בספייס, וחופש אישי.לפי ההתנהלות של פוטין נראה שהיא מפעילה אצלו אכן את פחד העזיבה, במקרה הזה מול אוקראינה שרצתה להצטרף לברית נאט'ו, ובמקרים כאלה אכן פועלים בכל הכוח. תחת זוית שכזו הפעולה המתבקשת באופן רגשי היא הפוכה: כמו אוהב קנאי שמחכה מתחת לחלון אהובתו לראות מי ינסה לקחת אותו למסיבה הערב, הוא ינסה לנטל מראש את כל האפשרויות באופן חד משמעי: לעשות הכל כדי שלא תצא מהבית. לפרוץ את הדלת ולהכנס לדירה בכוח? זה בוטה מדי. אולי משהו מינורי יותר, כמו לעבור לגור בדירה שממש לידה, סתם כדי לוודא שהיא באמת נשארת בבית..

זוית פעולה נוספת נוצרת עכשיו בין כוכב סטורן הנוקשה (בעגול שחור בתחתית המפה) לונוס: בעוד אורנוס מחזק את הפחד מניתוקים, ובמקביל גם את הצורך לעשות 'דווקא', הרי שסטורן מבטא תחושת כובד ומצוקה אישיים, ובמקביל – מבטא גם את הצורך החזק את ב'עונש' כזה או אחר למי שיוצר את המצוקה הזו. סטורן הוא לא רק המורה הגדול – הוא גם המעניש הגדול את מי שלא למד את הלקח (במקרה הזה הלקח היה כיבוש קרים והמובלעות הרוסית בצפון אוקראינה שמורדות באוקראינה). סטורן הוא האם אמא של המתחשבנים בעם,  וממש ברגעים אלה הפנקס כבר פתוח והיד רושמת. מהיכרות עם פוטין זה יקרה בקרוב.

שני הלחצים האלה שבאים במקביל מצד שני הכוכבים העוצמתיים האלה, אורנוס וסטורן, מראים מה עובד ממש עכשיו בשמים,וגורם לכל המתחים האלה: הצורך של פוטין להגיב על הרצון להפרד או להתנתק ממנו, ובמקביל הצורך לשמור על מה שיש, ולהעניש את מי ש'מורד' בו.

שתי הזויות האלה הגיעו לדיוק בשבוע שבין ה 7-13 לחודש: כעת לאט לאט אורנוס מתחיל להתקדם וכבר הגיע ל 12 מעלות במזל שור וימשיך הלאה, בעוד גם סטורן כבר מתקדם קדימה ומגיע כבר ל 14 לחודש, כך שלמרות שהמשבר כביכול ממשיך ואף מעמיק, הרי שהיסודות הרגשיים של הסכסוך מתחילים להיחלש בהדרגה.

אולם סטורן מסמל גם את הצד השמרני שמאחורי פוטין, אותם יועצים לאומניים ותאבי קרבות שגם הם דוגלים בתיאוריה של חזרה לרוסיה של פעם, והלחץ שלהם על פוטין נמשך ואפילו מתגבר – המתודה שלהם היא לחזור לאמא רוסיה של פעם, רוסיה הגדולה שהכילה את כל המדינות שהניפו בהמשך את נס המרד, לפני שהתחולל המהפך עם ילצין וגורבצ'וב. הגישה הלאומנית הזו חביבה מאוד על פוטין, שגם פתח משרד שעיקרו שחזור ההסטוריה של רוסיה בעת החדשה. כל מה שמתאים למימוש הרעיון – מקובל, ואנחנו רק בתחילת הדרך.

לדעתי – למרות הכל, המפתח נמצא בוונוס בבית הראשון של פוטין: שני הכוכבים שמשפיעים עליה עכשיו מפעילים על פוטין  לחצים כבדים לקבוע עובדות בשטח.  נכון  שזוהי ונוס והמהות הבסיסית שלה היא לא תוקפנית דווקא אלא פייסנות ושלום, אבל המהות הזו נשחקת מול המשך דרכם של אורנוס וסטורן בשור ובדלי.

על פניו, יש מצב שהשיקולים של הלחצים שיווצרו מאחורי הקלעים יגרמו לפוטין לרדת מהגישה הכביכול תוקפנית אולם מניפולטיבית כדי להשיג הישגים ללא מלחמה אמיתית אלא בדרך של איומים ושליטה, גם גם אורנוס וגם סטורן מפעילים עוצמות כבדות משקל, ויש גם את העניין התדמיתי של פוטין…

וזה חשוב מול מדינות אחרות בסביבה שמחכות גם הן לדעת לאן כל זה הולך, כמו גיאורגיה למשל, שם נגס פוטין וחיבר כמה ביסים קטנים שכאלה לאמא רוסיה, והשכנות הבלטיות שתמיד מרגישות את נשימת הזאב בעורפן, שלא לדבר על המערב שמולו פוטין חייב להפגין עוצמה, גם כדי להרשים את סין.

לא חסר סיבות לאקשן. השאלה רק עם מאחורי הקלעים כדרכו של קצין הק ג ב שלנו, או של הבריון השכונתי שחשוב לו להפגין את השופוני של 2014 שוב למקרה שיחשבו שנרדם בשמירה מול נאט'ו המערב ושות'.

וכדאי לזכור עוד משהו לגבי כוכב שלא דיברנו עליו מספיק: השמש.

 

השמש: ה'אני האמיתי' – להיות נאהב.

השמש של ולדימיר פוטין נמצאת במזל מאזניים, המאכלס את הבית ה 11 וה 12 של מפת הלידה. השמש בבית ה 11 מראה שהאני האמיתי של פוטין מתבטא במיטבו בכל מה שקשורו למוסדות וארגונים בחייו. זהוי שמש קולקטיבית, לא אישית, חברתית מאוד, ועולה לי בראש הכינוי שנתנו לסטלין: שמש העמים… 😊

ואכן, צביר המדינות סביב רוסיה נקרא מדינות חבר העמים, וכנראה לא בכדי. חבורה של עמים.. שהם ביחד.

גם בגלל השמש הזאת – קשה המחשבה על ניתוק של מדינה אחת מחבר העמים העמים הזה. אולם גם בגלל השמש הזו קשה הכניסה לעימותים, והיא לא באה בקלות: במזל מאזניים השמש מעדיפה עימותים לא פרונטליים ממש, ורק כשאין לה ברירה – מבחינתה כמובן – היא תפנה לדרך אחרת.

בוטום ליין – מעשית, נראה לי על פי כל מה שכתבתי שפוטין לא יתקוף: כך הוא יאבד בעצם את הכוח שלו מאחורי הקלעים, שהוא יותר איום שמשיג את מה שהוא רוצה ללא הפעלת כוח אמיתית.

העניין הוא שבמערכה הזו פוטין לא לבד, יש לו כמה יועצים אגרסיביים מאחוריו, והמאורעות עצמם יכולים לדחוף אותו למלחמה, אם כי כמו שכבר כתבתי – הגישה השכלתנית שלו והצורך בשליטה מוחלטת הוא ינסה לא לאפשר לזה לקרות, אלא להשיג הכל בלי מלחמה פרופר.

אבל.. בסופו של דבר – זה פוטין, עם הפלוטו הגבוה הזה שם מעל המפה, ואם פוטין הבריון ירצה בכל זאת ללמד את העולם לקח עם מי לא להתעסק כי אז פוטין החכם שמאחורי הקלעים לא יעצור אותו, לפחות למהלומה מוגבלת שתחפש את הסיבה הנכונה ואז תהלום הקטן, ולו רק כדי לבדוק אם האלה המוכרת לא החלידה בינתיים מול שפני המערב שהתחילו להשתחצן, והגיע הזמן ללמד אותם שוב את הלקח הפוטיני המוכר: לא מתעסקים עם הזאב הרע, חזרזירונים!

@@@

 

וכך נראית מפת הלידה של פוטין עם הפרשנות שלי במפה עצמה

 

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן