תחזית יומית – שלישי 15 לפברואר

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  14/2

ירח באריה 180 סטורן 90 אורנוס 150 יופיטר

שמש במזל דלי ללא

מרקורי עובר למזל דלי  

ונוס בגדי  120 אורנוס 60 יופיטר צמידות מרס (מדויק!)

מרס במזל גדי 60 יופיטר 120 אורנוס

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

שני דברים משמעותיים קורים היום: מרס נצמד לונוס במזל גדי וילווה אותה לאורך השבוע, ומרקורי כוכב התקשורת שלנו עור למזל דלי.

ביחסים שלנו כדאי השבוע להזהר ולא לריב עם אף אחד – היעלבויות ופתיל קצר עלולים ללוות אותנו לאורך השבוע וכדאי להזהר ולא לנתק קשרים.

במקביל מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי: סוף סוף מרקורי נחלץ מהצמידות עם פלוטו ויוצא לחופשי ומוציא לחופשי גם את כולנו.

זה עשוי להיות גם סוף עידן האיומים של פוטין: כעת כשמרקורי לא מושפע יותר מפלוטו אפשר אולי בזהירות להתחיל להוריד את היום המיותר על אוקראינה ולהוציא גם אותה לחופשי… כתבתי על כך הרבה אתמול על פוטין ועל האיום שלו שלדעתי גם לא יתממש

 

על כל זאת ועוד על שאר ההסברים –

ולשאר ההסברים – כאן בסרטון הזה

 

 

@

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 13 לפברואר 22

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

שלישי  15/2

טלה

הירח שוהה לו גם היום במזל  אריה ומדגיש את היכולת שלכם להתלהב ולהתרגש, טלאים.  בכל מקרה,  זהו זמן מצוין לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להתקע בכאן ובעכשיו.

שור

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות מודגשים גם היום ומדגישים את הצורך להשקיע קצת יותר גם בבני הבית, שוורים. זמן טוב לארגון מחודש ושינוי אווירה.

תאומים

הירח שוהה לו היום בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם להבריק, להתייעל, ולהשתמש במלים בחכמה כדי לשפר עמדות. מרקורי ממשיך לנוע לכיוון מזל דלי, והשינוי בדרך..

סרטן

הירח שוהה לו היום במזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם סרטנונים, ומדגיש את הצורך לפעול בחכמה וביעילות בנושא המשאבים. זמן לתכנית כלכלית חדשה.

אריה

זה נראה כמו היום הטוב שלכם, אריות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וכשכל זה מתחבר האריה שלנו יכול לעשות הכל – ובגדול! קדימה.

בתולה

הצורך להשאר מאחורי הקלעים ולפעול שם ולא במרכז הבמה הוא עדיין כורח השעה, בתולות. זמן לנקות משקעים שהצטברו או להתפייס ממי שנפגע מהביקורתיות.. כן כן.

מאזנים

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד גם היום, וזהו זמן מצוין לפעול באופן אקטיבי כדי למצוא לכם פרטנרים סייעים ובני ברית לצורך התמודדות עם אתגרים גדולים.

 

עקרב

ירח אמביציוזי במזל אריה ממשיך לדחוף את העקרבים למרכז הבמה אולם כדי להיות אפקטיביים כדי להשאיר את האגו היום בצד.. זמן מצוין להראות לעולם את כוחו של עקרבינו.

קשת

יום נוסף של ירח במזל אריה מפעיל בעוצמה את הקשת שגם הוא שייך ליסוד האש. זהו זמן להתלהב להתרגש ולרגש ולעשות את מה שבאמת מרגיש לכם… את הערב – הקדישו לאהבה.

גדי

הירח במזל אריה הוא לא מיקום נעים לגדי שלנו: זהו מיקום שעלול להביא איתו מאבקי אגו וכוח, ומאבק על עקרונות. זוית של עימות בין הירח לסטורן גורמת לקונפליקט בין הרצוי – למצוי.

דלי

זהו יום נוסף שבו הירח מדגיש את כל מה שקשור לזוגיות וליחסים, דליים. זמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם ובעיקר להקשיב, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט, בעיקר היום

דגים

הירח שוהה במזל אריה ביסוד האש ועלול לגרום לכמה דרמות בעולמו של הדגיג השייך ליסוד המים. אבל דווקא עכשיו אפשר להפשיל שרוולים, ולהשלים תהליכים שנתקעו לאחרונה.. שווה לנסות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן