התחזית ובלוג יומי – רביעי 29 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  29/7

ירח בעקרב 60 יופיטר פלוטו וסטורן 120 מרקורי ונפטון

שמש במזל אריה  90 אורנוס (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (יציאה)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס 90 נפטון (יציאה) 150 יופיטר

מרס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

ראשית – התנצלות

זה היה יום דורשני מאוד, פרקטית מקצועית ומשפחתית, ולא אכנס לפרטים. נכון, הייתי צריך לעשות את ההורוסקופ הזה בלילה כדי שיהיה מוכן בבוקר, אבל המרפאה וילדים.. כאב הראש… המחשב.. היתושים.. באיזה תירוץ אשתמש?

ובכן – לא שכל הדברים האלה לא קרו – אבל אבחר בחלק מהאמת: פשוט נרדמתי, הרוס למדי, ואז התעוררתי לקראת שני מפגשי זום, ואז קניות, ואז.. ואז.. ומה שהבטחתי לעצמי, שלא יעבור יום אחד בלי הורוסקופ יומי, לא קוים.

באסה.

אז לא, אני לא מרוצה מעצמי, אבל זה קורה, ומן הסתם עוד יקרה פה ושם גם לפרפקציוניסט כמוני (שגם יכול כמובן להיות חפיפניק שחב'לז אם כי לא בשטח הזה, מודה).

בנוסף, גם נושא הקוד הזוגי העסיק אותי היום, וגם אתמול ושלשום, וגם התגובות השמחות שלכם לסרטונים שלי. הקוד האישי והזוגי זה הבייבי שלי ואני אוהב אותו ועוד יותר אני אוהב להסביר אותו, ואכנס לזה יותר ויותר בהמשך.

ואחרי הנאום הפלספני הזה – מה באמת קורה היום בכוכבים לפני שהוא נגמר ואפשר יהיה כבר לראות אותם קורצים לנו מלמעלה?

הירח עדיין שוהה במזל עקרב העויין והחשדן. אבל הזויות המעשיות שהוא יוצר ויצר עם יופיטר פלוטו וסטורן וההרמוניות עם מרקורי ונפטון, בהחלט הפכו את היום הזה למי שטרח והתעורר ושתה את הקפה בזמן האחרון ואז הפשיל שרוולים והזיז דברים – למעשי ויעיל. דנפנטלי.

ואכן, פרקטית בשטח – אחלה יום. חבל שלא הספקתי בעצמי את כל מה שרציתי אבל מחויבויות ומפגשים וכיבוי שריפות – אחד התחביבים השנואים עלי אך הכרחיים – די שאבו אותי, למרות המרס הזה שנמצא עכשיו בבית הראשון שלי. חבל.

אבל את המעט שהספקתי למרות הכל – הספקתי ואני אפילו גאה בו.

מה עוד יש ביום הזה שיכול עדיין – בשעות אחר צהריים אלה – לגרום לבעיות? הזוית הזו בין השמש לאורנוס שרק הולכת ומתחזקת. זו זוית מעצבנת באמת, וההפתעות הלא נעימות שהיא מביאה איתה – הן בעיקר לא נעימות האמת אבל פה ושם היא גם מפתיעה – מקלקלות את מצב הרוח. זה עדיין בקטן אבל יכול לגדול בימים הקרובים.

הזוית בין נפטון לונוס – זו היתה מכשלה אמיתית אתמול ואפילו אני נפלתי בה, עשיתי שגיאות בשיפוט פרמתי משהו ביחסים קרובים שהיום מיהרתי לתקן, ואיבדתי פוקוס, אבל החזרתי אותו. בכוח, אבל החזרתי. לילה שלם עבדתי על זה.

בסופו של דבר – המערכת לא ממש השתנתה כמו שהיא הולכת להשתנות בקרוב, וזה טוב. מצד שני, מרס ומרקורי הופכים מאוווד לוחמניים, וזה – יכול להדאיג. מלחמה על עקרונות שגולשת למקומות פיזיים ואגרסיביים של בקבוקים ופציעות – אללה היסט!  אולי – זה מפחיד, ולא רק אותי.

נראה בהורוסקופ של מחר לאן זה מתפתח.

ובינתים, בזמן שהילדים רואים את הסדרה המטופשת אך גאונית הזו שנקראת אוגי והמקקים, אני כותב, ותיכף אלך להרהר בחוץ עם הקפה.

ביי בינתיים.

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 29/7

טלה

הירח ממשיך ושוהה לו גם היום במזל עקרב, והטלה שלנו פוגש בוקר טעון ומתוח, ועם הפתיל הקצר של הטלאים ועוד כשמרס שוהה במזל שלכם, כדאי באמת להתאפק גם אם יש לכם מה לומר. חשוב האיך.. חשוב ביום שכזה לשמור על הכסף, ולא להוציא ללא צורך אמיתי

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח שלכם ביום הזה, שוורים. דיאלוג ישיר ובגובה העינים עם בן או בת הזוג, דיאלוג מקצועי עם הבוס, או אולי דיאלוג עם מנהל סניף הבנק – הירח שבמזל עקרב ממליץ היום על המלה 'דיאלוג' כדרך כנה וישירה לפתור בעיות. השתמשו בה, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לפלרטט עם כשהוא נכנס ויוצא מתוך זוית הפעולה שלו, אבל סוג של מרמור פנימי עצבנות וחוסר שקט ממשיך למרות הכל לקלקל את ההרמוניה היומית. זהו זמן טוב להשתמש במרקורי כדי להבין מה באמת קורה בחשבון הבנק, ולפעול בהתאם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב, ועוזר לסרטנונים שלנו הכל כך רומנטיים במהותם, לפתוח את הלב אפילו קצת יותר. זהו זמן טוב להתחבר למה שמרגש אתכם, ובעיקר – למי שמרגש אתכם..אחד מאותם ימים שבהם המלה אהבה בהחלט אפשרית לנשנוש זהיר, ואפילו יותר מזה..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר  ויותר אל תוך זוית הפעולה עם כוכב אורנוס, והאריות שלנו הופכים עצבניים חסרי שקט וזקוקים לפעילות ופעולה, כדי לשחרר חלק מהלחצים האלה. זמן טוב להתמסר לפעילת פיזית וספורטיבית, אך להזהר מניתוקי קשרים.

בתולה

המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין מרס כוכב האקשן מכביד עליכם בימים אלה, בתולות. אולם היום כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם יש לכם אפשרות לפתוח ביזמה תקשורתית חדשה, חברתית או מקצועית, לשתף אנשים במה שעובר עליכם, וגם לעמוד בהצלחה מול קהל. זמן לדבר, והרבה.

מאזניים

זהו יום טוב למימוש רעיונות יוזמות וחלומות, מאזנאים, בעיקר כאלה הזקוקים לקרקע מתחת לרגלים, ועשייה פרקטית ממוקדת מטרה. יזמות חדשות בנושאי חומר וכספים עשויות להצליח להיות דווקא כשאתם ממוקדים בעובדות, ולא ברגשות. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות לבית למשפחה ולעצמכם.

עקרב

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, ובהחלט מזמין גל נוסף של יזמות חדשות, ושיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב. זהו זמן לקבל החלטות הקשורות לנושאי חומר וכספים, וחשוב להזהר ממעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות האלה. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק עם אדם קרוב.

קשת

זהו יום שבו כדאי לשמור על פרופיל נמוך, קשתים, למרות האנרגיה שלכם שדוחפת לעשייה במינון גבוה. אולם כעת אינכם במיטבכם ויותר מתמיד חשוב ביום שכזה לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בעיקר בנושאי חומר וכספים. החלטות ויזמות חדשות – כדאי שיחכו למחר, קשתים.

גדי

חברים, מכרים ידידים וקולגות מקצועיות – היום הזה יתאים לחידוש תקשורת איתם, להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, ובשעות הערב – לאירוח חברים ו ידידים לשעות יפות של ביחד, גדיים. מקצועית וחברתית – הלחצים נמצאים בקו עלייה. התמקדו בפרטים הקטנים.

דלי

היום הזה אתם נמצאים באור הזרקורים, דליים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם לתקופה הקרובה. זוית פעולה מתחזקת בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום למצב רוח מרדני ודווקאי, והחלטות פזיזות. חשבו פעמיים לפני כל החלטה, והיו סבלניים עם מי שלא חושב מהר כמוכם..

דגים

הירח העקרבי מביא איתו צורך לראות את כל התמונה, לנסות ולהרחיב מסגרות וגבולות, ובעיקר להרחיב מחדש אופקים, ואזורי פעולה. הדגיג שלנו מרגיש צורך לנסוע ולפגוש נופים אחרים – זה בדיוק הזמן לתכנן לכם טיול טבע לסוף השבוע, רגלי או בג'יפ עם המשפחה, או ביקור אצל חברים שגרים רחוק ומזמן לא ראיתם.

ובינתיים – אחה'צ מקסים

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן