הורוסקופ יומי – שלישי 22 לנובמבר 22

מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 22/11

ירח בעקרב

שמש עוברת למזל קשת (!)  120 יופיטר

מרקורי במזל קשת  60  פלוטו צמידות ונוס (מדויק!)

ונוס במזל קשת  60 פלוטו

מרס במזל תאומים בהילוך אחורי 120 סטורן 150 פלוטו  90 נפטון  (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) בנסיגה

יופיטר במזל דגים בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל עקרב הטעון אבל השמש עוזבת את מזל עקרב ומצטרפת לונוס ולמרקורי במזל קשת.

זה אומר שמהיום יש שלושה כוכבים במזל קשת השייך ליסוד האש, גודש לא קטן והרבה אש לעשייה ו..לדרמות. שוב אציין שמעברם של כוכבים כמו שמש מרקורי או ונוס למזלות ביסוד האש מביא איתו פעמים רבות אירועים אלימים, אפילו מאוד, וכדאי להזהר. זה נכון להיום ולשלושת הימים הקרובים.

אם נוסיף לכך את העובדה שהיום נמצא שליט מזל קשת במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, נבין שאכן מפלס הדרמות עלול לטפס היום אף למעלה ממש שציפינו, עם כל הרגש הזה והאש שמזינה אותו…

במקביל ממש ממול, כוכב מרס שוהה בהילוך אחורי במזל תאומים ועדיין בתוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון הרגשי, כך שגם הוא יוצר קונפליקט עם המקבץ הכוכבי הגדול במזל קשת שמולו בעוד הוא נע אחורנית – מה קורה שם בכוכבים, חברים?

ימים מורכבים ולא פשוטים, כשהרגש – ולאו דווקא העובדות – משחק כאן תפקיד מרכזי, ועלול לגרום לנו בהחלט לצאת מפרופורציות אם לא ניזהר, ולקבל החלטות גרועות…

כך נראית מפת השמים של היום

 

@

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

@

 

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שלישי 22/11

טלה

השמש עוברת היום למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש,ומביאה איתה מינון גבוה של פתיחות והרפתקה. זמן להגדיר מטרה, ולגשת למימוש מהיר.

שור

צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה יכולת לתרגם רגשות למלים ולהצליח ביזמות חדשות. נצלו אותה.

תאומים

מרקורי צמוד לונוס הרגשית במזל קשת, צמידות שמביאה איתה ים של קסם אישי ויכולת לקדם תכניות באופן חכם:תנו למלים לפעול עבורכם.

סרטן

השמש עוברת לבית העבודה והמקצוע שלכם שם נמצאים כבר ונוס ומרקורי:הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות מקצועיות,וללכת על כל הקופה.

אריה

אחרי חודש טעון ומסיבי במזל עקרב עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל קשת, והאנרגיה הטובה חוזרת.הגיע הזמן להתמקד בהרחבת אופקים.

בתולה

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם וזהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם אלה שחשובים לכם.זמן מצוין ליזמות תקשורתיות מכל סוג

מאזניים

השמש עוברת למזל קשת שם נמצאים גם מרקורי וונוס שליטת המזל שלכם.הגיע הזמן לראות את כל התמונה, ולהכנס למסע של צמיחה אישית מואצת.

 

עקרב

הירח שוהה היום במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו.השמש עוברת לבית הכספים שם נמצאים מרקורי וונוס:הגיע הזמן לתכנן כלכלית את החודשיים הקרובים

קשת

מזלטוף, קשתים! אל מרקורי כוכב התקשורת וונו הרגשית שנמצאים במזל שלכם מצטרפת כעת גם השמש, וזה הזמן לפרוץ במסע של אקשן – ובכל התחומים!

גדי

הצד החברתי שלכם פעיל עכשיו, וזהו זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהכניס אליהם אנשים חדשים. זמן מצוין גם למצוא לכם שותפים לדרך מקצועית.

דלי

השמש עוברת לבית החברתי שלכם שם נמצאים גם ונוס ומרקורי ואפשר לומר שזהו זמן מצוין לשפר עמדות במוסדות וארגונים בחייכם ולהריץ יזמות חדשות

דגים

השמש מצטרפת היום למרקורי וונוס במזל קשת המאכלס את בית המשפחה, וזה בדיוק המקום להשקיע בזמן הזה את האנרגיה שלכם. יום טוב לקניות לבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן