תחזית יומית – חמישי 2/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי   2/12

ירח בעקרב  צמידות מרס 180 אורנוס

שמש במזל קשת 60 סטורן  צמידות מרקורי (יציאה) 150 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל קשת צמידות שמש (יציאה) 60 סטורן  150 אורנוס (מדויק!)

ונוס בגדי 60  מרס 120 אורנוס 60 נפטון

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זוית המתח בין מרקורי לאורנוס מגיעה לדיוקה וההשפעה שלה תמשך עד יום ראשון בערך. הזוית הזו משפיעה בעיקר על התקשורת שלנו,  ועלולה ליצור קצרים בתקשורת עקב אי הבנות ופרשנויות לא נכונות של דברי אחרים ומכאן גם הצורך להתנתק תקשורתית.

בסופש תגיע לדיוקה גם זוית המתח בין השמש לאורנוס, והמתח רק יגבר, מה שאומר שכדאי עכשיו יותר מתמיד לא רק לשקול מלים בגלל מרקורי, אלא גם לחשוב שוב לפני פעולות והחלטות אימפולסיביות כמו החלטה להתפטר מעבודה לא מתאימה או לנתק קשרים בגלל עלבון או אי הבנה.

הצמידות היום בין הירח למרס מביאה איתה במקביל מעורבות רגשית גבוהה מאוד אבל גם תגובות חסרות פרופורציה כשדברים משתנים או יוצאים משליטה.

התייחסתי לזה כאן, במפת הכוכבים של היום

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 850 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

ומה קורה למזלות?

חמישי  2/12

טלה

הירח שוהה היום במזל עקרב החשדן והכוחני, והטלה שלנו מוכרח לפעול בזהירות מכסימלית. זהו זמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולא לקחת סיכונים מיותרים, טלאים.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים: הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים ומדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובפרטנרים שלכם. אם הלב השוורי פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט.

תאומים

השמש ומרקורי ממשיכים לנוע בבית היחסים שלכם ומדגישים את היכולת שלכם לשפר עמדות בעשייה עם שותפים ובני ברית, ולא לבד. זוית של מתח בין מרקורי לאורנוס התזזיתי מגיעה לדיוקה: פעלו בזהירות, ושמרו על עצמכם.

סרטן

המעורבות הרגשית מתחזקת כשהירח שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים הרגשני. הסרטנון שלנו הופך יצירתי מאוד, ובשעות הערב – גם רומנטי… תנו מקום לאהבה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, אבל מתחילה מהיום להכנס לזוית של מתח עם אורנוס התזזיתי: גלו איפוק, והמנעו מניתוקים מכל סוג, אריות. בי קול!

בתולה

על פניו זה נראה כמו היום התקשורתי של השבוע כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, בתולות. זהו זמן להתמקד במלים שלכם, להוריד את מפלס הביקורתיות – ולהעלות את מפלס הפרקטיות והמיקוד בעובדות.

מאזנים

אחרי יומיים שבהם הקסם האישי שלכם היה בשיאו, עובר הירח היום לבית החומר והכספים שלכם והופך את היום הזה לפרקטי במיוחד. שימו את הרגש בצד, והתמקדו בעובדות כפי שהן, מאזנאים.

עקרב

נראה שלא הייתם במיטבכם ביומיים האחרונים אבל כל זה משתנה היום, עקרבים: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי בשיאו, וזה בדיוק הזמן להתמקד ביזמות חדשות.

קשת

גם השמש וגם מרקרי כוכב התקשורת שוהים במזל שלכם, אבל האמביציה מגיעה דווקא מכיוון אחר: כוכב מרס נכנס לזוית פעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם, והגיע הזמן לרוץ קדימה, ורק…בזהירות

גדי

הצד החברתי שלכם מודגש היום, גדיים: הירח במזל עקרב מדגיש את הצורך שלכם בשתופי פעולה מסוגים שונים מול אתגרים גדולים, וביכולת שלכם להרחיב היום ומחר מעגלים חברתייים. צאו קצת מעצמכם וצרו קשר.

דלי

נראה שאתם נמצאים היום במרכז האקשן, דליים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם והדרייב חזק במיוחד. אולם זויות של מתח בין מרקורי ובין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם גורמת למתחים ולחצים: חשוב כעת לא לנתק קשרים, ולנהוג בזהירות בכבישים.

דגים

הירח העקרבי מביא איתו היום כמה דרכי חשיבה מעניינות, דגיגים, כמו גם יכולת לשנות גישה ולפעול קצת אחרת. זהו זמן טוב לחזור לרגיעה עם זוית הרמונית בין מרס לנפטון, אבל לשדרג  יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם תכניות פעולה יצירתיות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן