בלוג הכוכבים – סקירה יומית: 25/5/22

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי   25/5

ירח בטלה צמידות יופיטר 60  שמש

שמש במזל תאומים  60 מרס ויופיטר

מרקורי בהילוך אחורי 60 יופיטר ומרס

ונוס במזל טלה 90 פלוטו (כניסה)

מרס עובר למזל טלה (!) 60 שמש ופלוטו

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה 60 פלוטו

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

כוכב מרס עובר היום למזל טלה, ואחרי כל האזהרות שלי מסתבר שהמציאות גרועה יותר: הרצח ההמוני בבית הספר בארצות הברית מזעזע במיוחד.

בשבוע האחרון אני לא מפסיק לדבר על המעבר הזה כסוג של מעבר שעלול לגרום לסיטואציות אלימות רבות, אבל זו ממש מזעזעת במיוחד. מי יתן וזו תהיה הסיטואציה האלימה האחרונה…

אבל מרס במזל טלה זה גם סופר דואינג סיטואיישן. על הבוקר זינק עלי גל הסטרי של אקשן: בקושי הספקתי להעלות את הסרטון היומי וכבר הייתי צריך לטוס לפגישה, להביא את הילדים, לשמור עליהם בכלבו, לגלות שהעכבר נדפק, לקנות עכבר חדש ולגלות שהוא בכלל לא עובד… אווווווווף!

כן, השילוב הזה בין מרס ויופיטר בטלה לבין הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור יכול להיות קטלני גם בגלל המגמות ההפוכות: האקשן הולך קדימה אבל התקשורת – אחורה…

כן, מסתבר שכוונות טובות לא מספיקות – צריך גם אוסף של אירועים תומך וחיובי כדי שהדברים גם יקרו.

וזה – לא ממש קורה היום…

אין ברירה: צריך להחזיק מעמד כדי לקבל בראש מורם גם את הזוית שבין ונוס לפלוטו שכבר התחילה וגם היא הולכת לתת בראש..

יום שכזה.

 

וכך נראית מפת השמים של היום

@

 

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

 

 

@

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

25/5

טלה

והנה היום זה קורה: אחרי חודשיים במזל דגים עובר מרס שליט המזל שלכם למזל טלה. הגיע הזמן להזיז דברים, לפעול, ולהכנס לאקשן.

שור

מקבץ גדול של כוכבים במזל טלה מדגיש את הצורך לשהות היום מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן להוריד הילוך,ולדחות תכניות למחרתיים.

תאומים

הצד החברתי שלכם מודגש היום, וזה קורה דווקא כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי. זמן לנתק יחסים שמיצו את עצמם ובמקביל – לשלם חשבונות שלא שולמו.

סרטן

צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לבין יופיטר בבית הקריירה עשויה להביא איתה כמה הזדמנויות מעניינות בנושאי קריירה. התחברו לאמביציה שלכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים ובזויות מעשיות למרס וליופיטר, אלמנט שמביא איתו אפשרויות מעולות לשיתופי פעולה מסוגים שונים. קחו יזמה.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה עשוי להביא איתו הזדמנות מעניינת דווקא בתחום המקצועי. נסו לזהות אותה. זמן טוב להשקיע מחשבה נוספת בנושאי בריאות ואכילה נכונה.

מאזניים

כוכב מרס נכנס לבית הזוגיות והשותפויות שלכם  וחשוב כעת לא לריב ולהכנס לעימותים מיותרים. כדאי לחשוב פעמיים לפני שהדרמות עולות עם הפתיל הקצר.

עקרב

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות: מקבץ הכוכבים במזל טלה עלול ליצור היום סערות עוצמתיות. זוית הפעולה בין פלוטו לונוס הרגשית מתחזקת.. זהירות.

קשת

כוכב מרס עובר היום סופית למזל טלה ומתחיל להצמד ליופיטר שליט המזל שלכם. זו צמידות לא קלה שעלולה לגרום להחלטות פזיזות וחוסר זהירות. שמרו על עצמכם.

גדי

נושאי בית ומשפחה מדגישים יותר ויותר את הצורך שלכם להשקיע בבית בסביבתו ובבני הבית. חשוב כעת לא להכנס למאבקי כוח ואגו, אלא לדבר על הכל ולשתף ברגשות.

דלי

מעברו של כוכב מרס לבית התקשורת שלכם עלול לגרום לתקשורת תוקפנית ולפתיל קצר בשבועות הקרובים. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור מדגיש את הצורך לשדרג תקשורת עם אנשים קרובים.

דגים

נושאי חומר וכספים על הפרק, כשכוכב מרס נכנס לבית הכספים שלכם, דגיגים: זמן לשנות סדרי עדיפויות, ולהזהר מהוצאת כספים שלא לצורך. המנעו מקניות מיותרות מכל סוג.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן