תחזית יומית – רביעי 1/6

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  1/6

ירח בסרטן 90 יופיטר ומרס 60 ונוס

שמש במזל תאומים  60 מרס

מרקורי בהילוך אחורי 60 נפטון ומרס 90 סטורן (כניסה) 120 פלוטו

ונוס במזל שור

מרס במזל טלה 60 שמש צמידות יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה 60 פלוטו

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

על פניו זהו יום של דרמות קטנות ולפעמים גם ממש מעצבנות: הירח בזויות פעולה לצמידות המתמשכת של מרס ויופיטר עלול להביא איתו מפגש לא נעים של שתי אנרגיות שונות שנכנסות לקונפליקט: הירח במזל סרטן מביא איתו את הצורך להתכנס מעט, לקבל חיבוק ושניצל, ולהרגיש בית.

לעומת זאת מרס  ויופיטר במזל טלה דוחפים קדימה ובכל הכוח ליזמות חדשות, לעשייה נמרצת ולהרבה אקשן, כל זאת תוך כדי דחיית סיפוקים וצורך להראות במהירות תוצאות בשטח.

הקונפליקט הנ'ל עלול להביא איתו קודם כל קונפליקט בין אדם לעצמו בין הצורך ליהנות ממנוחה ביתית לבין הצורך לצאת לסופר אקשן, או בין בני המשפחה עצמם כשהמטרות שלהם שונות והאנרגיות הפוכות, והתוצאה – דרמות מעצבנות…

לשמחתנו מתגייסת ונוס בזוית פרקטית לירח לעזרה בסיעור מוחות ושיחות רגועות, ומרס בזוית מעשית עם השמש – למציאת שותפים או בני ברית לעשייה ולמימוש רעיונות.

יום מוזר של אפים ודאונים, אך אם נתמקד במטרות נקודתיות – הכוכבים יתגייסו כולם למענכם.. רק מיקוד – ואיפוס.

 

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

 

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  1/6

טלה

הירח שוהה היום בבית המשפחה שלכם, וזהו זמן טוב להשקיע בבית ובבני הבית. הצמידות בין מרס שליט המזל שלכם ליופיטר עדיין בסביבה: התמקדו במטרות ראויות.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק תוך כדי פתיחת הלב שונוס שבמזל שלכם מאפשרת, ולאפשר למלים שלכם לגעת בזולת..

תאומים

אחרי יומיים של נוכחות עוצמה ואקשן עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם, ומאפשר לכם לממש את התובנות החדשות למעשים בשטח. זמן מצוין למבט עומק בחשבון הבנק שלכם.

סרטן

לא ממש הייתם במיטבכם בזמן האחרון, אבל הנה הכוכבים מגיעים גם אליכם: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה הזמן לקחת יזמה, להתארגן, ולצאת לאקשן.

אריה

היום הזה נפתח מתוך כוונה טובה לעשייה אבל הירח במזל סרטן עלול לשבש מהלכים ולאכזב אתכם. זהו זמן לעשות קצת פחות לנוח יותר ולדחות את הפעילות שלכם למחרתיים.

בתולה

הצד החברתי שלכם מודגש היום, בתולות. זהו זמן טוב למצוא לכם בני ברית שחושבים כמוכם או משלימים אתכם, ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. בערב – בילוי שקט עם אדם קרוב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור, ומתעקשת להחזיר אתכם לקרקע מוצקה, אולם מרס ויופיטר בבית היחסים ממשיכים לאתגר אתכם: המנעו מהחלטות פזיזות, וחשבו לטווח ארוך.

עקרב

הירח הסרטני מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ולאנשים שיכולים לעזור ולסייע. זהו זמן מצוין לפעול באופן חכם ומאפשר תוך ראיית כל התמונה: לאן אתם רוצים להגיע בעוד חודשיים שלושה? זה הזמן לסמן מטרות.

קשת

הירח הרגשי והמופנם במזל סרטן הוא לא המקום החביב על הקשת שלנו שנמצא עכשיו בגל אנרגטי יוזם ועוצמתי, אולם חשוב היום לא לקחת סיכונים ולהמנע מהחלטות רגשניות.

גדי

דיאלוג – זה אולי הצורך המשמעותי היום מבחינת היכולת שלכם לדבר לשתף ולהעביר מסרים: דיאלוג אמיתי וישיר באחד על אחד ובגובה העינים – זה הזמן לשיחות עומק שכאלה, גדיים.

דלי

השמש במזל תאומים ממשיכה להפעיל ולרגש אתכם, אבל הירח שבמזל סרטן מבקש לשמור על פרופורציות בכל מה שקשור להוצאת כספים בעיקר בנושאים שלא ממש חשובים לכם, דליים.

דגים

יש שני מזלות רומנטיים במיוחד על פני גלגל המזלות: דגים – וסרטן, וכשהירח שוהה אמנם במזל סרטן בבית הרומנטיקה שלכם זהו זמן טוב לפתוח את הלב ובעיקר – להקשיב לו.. שווה לנסות.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן