אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 7 לינואר 24

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

ממבט על קדימה אפשר לומר שהשבוע הזה תופס שני כיוונים מרכזיים בעיקרון, ושניהם לא קלים. כוכב מרס עבר זה עתה בסוף השבוע למזל גדי הקשוח, ויכריח אותנו לקחת את החיים באופן רציני ומאורגן במיוחד, בעוד שמרקורי כוכב התקשורת שלנו שכבר נמצא בהילוך רגיל יוצר זוית פעולה לא קלה עם נפטון המטשטש ומערפל.

אז.. חשבון נפש אגרסיבי ובכלל פעילות אקטיבית מצדו של מרס במזל גדי, שזה אומר כל מה שקשור למערכות שסביבנו, החל מהמערכת השלטונית וכלה בצבאית אבל במערכת מוסכמת ובשליטה, ומצד שני – מעורבות רגשית גבוהה מאוד בתקשורת שלנו שהופכת אותה לרגשנית ולא ברורה, עם דגש מיוחד על נושאים כמו ערפול ואי ודאות, שאיתם ממש לא קל לנו..

אולם.. ישנה גם אופציה נוספת, והיא הרבה יותר מתאימה לאופיו של מזל גדי: הסכמים. יש לנו חודשיים ימים – זמן שהותו של מרס במזל גדי – להגיע להסכמים שונים, כדי לווסת את מרס ולהפוך את כל פעילותו עד עכשיו ומעכשיו הלאה – לעובדות בשטח, וכך גם לנצל אותו באופן המקסימלי, בניגוד לדיעה שרווחת הרבה שאם לא עוזר כוח אז נשתמש ביותר כוח – הגישה הזו תלוית מזל וסיטואציה ולא ממש הוכיחה את עצמה עד כה.

בגדול, עם שני התהליכים האלה כשלעצמם נוכל לומר שישנה בעייה לומר לאן באמת הולכים, ומצד שני – לאן שלא נלך זה יהיה באופן טוטאלי למדי, וחסר פשרות. אלא אם נפעל בדרך חכמה יותר: דרך של הסכמים.

מישהו אמר מלחמה בצפון? בלעדי הדרך הזו יש בהחלט  מצב שדברים יהפכו לקשוחים יותר כאן, תהליכים הקשורים לממשלה ולפוליטיקה יצטרכו לקבל תשובות חד משמעיות בזמן אמת, בזמן שתשובותך לשאלות מהותיות הקשורות לכוון ודרך יהיו קשות לבירור…

שבוע שכזה…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@כוכב מרס עובר למזל גדי

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל

 

השינוי המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, כוכב האקשן שלנו, ממזל קשת ההרפתקן והפרוע, למזל גדי הביקורתי המאורגון והמתוכנן.

את השינוי הזה נרגיש כולנו,  ואולי כבר התחלנו להרגיש כבר בסוף השבוע.

בין המלים החדשות שנכנסו ללכסיקון של כולנו בזמן האחרון ישנה אחת שהיא כבר קצת יותר ותיקה, בת שנה ואולי קצת יותר: קשוח. מודה ומתוודה שגם אני משתמש בה פה ושם, אבל אם אני רוצה לתאר במלה אחת את מעברו של כוכב מרס למזל גדי – קשוח היא המלה שבה הייתי בוחר.

מרס הוא מאוד לוחמני במזל קשת שם שהה בחודשיים האחרונים ובכלל במזלות ביסוד האש, גם כי הוא שולט בעיקר על מזל טלה האגרסיבי ונקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי, אבל הוא נחשב כנעלה דווקא במזל גדי. ולמה? כי מזל גדי הביקורתי וחמור הסבר מצליח להפוך את האנרגיה הפרועה של מרס, הילד ההיפרקטיבי הזה, למשהו מאורגן מתועל מדויק ומוכוון מטרה והאש הראשונית הזו של מרס הילדותי הופכת להיות אש חזקה ומדויקת של לוחם בוגר שיודע להפוך אותה לקטלנית ממש, כשמזל גדי הופך אותו תוך כדי התהליך לקשוח אמיתי.

במזל גדי הגבולות של מרס מוגדרים היטב, ואפקטיביים יותר מכל מזל אחר על פני גלגל המזלות. כשגם מרקורי יעבור בקרוב למזל גדי ואחריו ונוס, החבילה הזו תהווה ארגז כלים קשוח של ממש, אבל כמו בכל ארגז כלים צריך גם הגדרת מטרות מדויקת, הגדרת הדרך לפעולה, ואולי גם חשיבה לטווח ארוך כדי לפעול כבר עכשיו כשרק מרס פה באופן חכם ומדויק.

ועם זוית הפעולה של מרקורי כוכב התקשורת שמקבל גוון פרוע במזל קשת וגוון רגשני עם הזוית שנוצרת לו עם כוכב נפטון, זה ממש לא המצב, לצערנו.

מכונת המלחמה שלנו הופכת להיות השבוע קטלנית ומדויקת. הלוחם המרסיאלי הוכיח את עצמו והוא מקבל פיקוד על לגיון רומאי שלם. אולם כשאין הגדרת מטרות מדינית חכמה וסוג של אובדן דרך השבוע, המכונה הקטלנית הזו לא תהיה אפקטיבית מבחינת ההחלטות לטווח ארוך, וזה נכון בעיקר לשבוע הספציפי הזה.

כשגם ישראל מסכלת באופן ממוקד וגם חיזבאללה יורה טילים למטרה אחת באופן ממוקד, זה בהחלט הופך להיות שבוע קשוח על באמת ומבטיח את המשך הקשיחות הזו גם השבוע. אבל תחת זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון עלולות להיעשות שגיאות בהבנה בתכנון ואפילו בתפקוד של המערכת כולה. הראשון שיבין ויפנים היכן הבעייה השבוע, וימקד את הפעילות לא באקשן אלא בחשיבה ובהתוויית אסטרטגיה ארוכת טווח ולא רק בטקטיקה לוחמנית מקומית, ינצח לטווח ארוך.

מי שיפעל אך ורק בנוסח גרוי תגובה כדרך המרסיאלית הרגילה, יפסיד את נקודת המבט הגדולה, ארוכת הטווח, החכמה, לפחות זמנית. זה – לגבי המערכת הצבאית.

לגבי המערכת הפוליטית – כאן תצטרך להיעשות בדיוק אותה דרך. כשבית המשפט – שבהגדרה האסטרולוגית שלו הוא מתאים מאין כמוהו לסטורן ולמזל גדי הקלאסי – נתן את הפרשנות שלו, הוא בעצם התווה דרך. נותר רק להקשיב לה וללמוד את הלקחים ממנה. את אותם לקחים עצמם לגבי כוון פעולה ודרך אם נצליח לתרגם ממנו אל שדה הקרב ואל הראייה המרחבית – ויש בארסנל כוח האדם של ישראל לא מעט אנשים מבריקים שיש בכוחם לעשות זאת, כי אז נוכל בעזרת מעברו של מרס ובהמשך גם של מרקורי וונוס להפוך להיות כוח עוצמתי ותלת מימדי – בהבנה בתכנון ובבצוע – שיוכל גם להתוות דרך, ולנווט את המדינה הזו בים הסוער הזה שאנחנו נמצאים בו כבר לא מעט, לקרקע בטוחה יותר, שהבסיס שלה הוא רציונלי, מעשי, וממוקד מטרה.

ןזה אפשרי..

אבל.. כמו שכתבתי קודם, ישנה גם אופציה נוספת, והיא הרבה יותר מתאימה לאופיו של מזל גדי: הסכמים. יש לנו חודשיים ימים – זמן שהותו של מרס במזל גדי – להגיע להסכמים שונים, כדי לווסת את מרס ולהפוך את כל פעילותו עד עכשיו ומעכשיו הלאה – לעובדות בשטח, וכך גם לנצל אותו באופן המקסימלי, בניגוד לדיעה שרווחת הרבה שאם לא עוזר כוח אז נשתמש ביותר כוח – הגישה הזו תלוית מזל וסיטואציה ולא ממש הוכיחה את עצמה עד כה.

הגישה הזו נכונה גם מול חיזבאללה בקשר לגבול, ומול החמאס בקשר לחטופים. כמו שאמרתי – המגמה משתנה עכשיו, ונראה שלטווח ארוך, בכל אופן בזמן החודשיים הקרובים, תהיה פתיחות רבה יותר להסכמים האלה, והם יצליחו אם נפעל בחכמה…

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו, כפי שכבר ציינתי, זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב נפטון.

הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד בכל התבוננות עומק הפלת אסימונית קבלת תובנות והתוויית דרכי פעולה עכשיו אצל כולנו, החל ממערכות השלטון וכלה במערכות קבלת ההחלטות האישיות של אחד אחת מאתנו ביומיום שלו.

נפטון כאילו כורך צעיף סביב עיניו של מרקורי ובעצם של כולנו, ומקשה עלינו לראות את המציאות כפי שהיא אלא רק דרך פילטרים של מצבי רוח מתחלפים כמו פילטר קורבני, פילטר דרמטי הרואי, פילטר נוגה, ופילטר רגשני פזיז ואימפולסיבי. מצבי הרוח שמביאים את הפילטרים האלה גם מתחלפים במהירות, כך שקשה להבחין מהי האמת עצמה כאן, אם ישנה כזו.

במצב כזה שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו בלשון המעטה, וכשהמדובר במערכות ענקיות הקשורות לגופים כמו ממשלה או צבא זה עלול להיות מסוכן באמת.

אולי אצליח להדגים באופן מדויק יותר את כוונתי לגבי הזוית הזו, אם תוכלו לדמיין טנק גדול רב עוצמה השועט קדימה, אך נהג הטנק מתבונן בעיקר במראה שמעל החלון המכוונת אחורנית..

הזוית הזו תהיה מדויקת במיוחד בימים שלישי ורביעי, אך אפשר יהיה להרגיש אותה כבר מתחילת השבוע, וגם בחמישי ובסוף השבוע הבא. במלים אחרות – כל השבוע הזה יהיה מושפע ממנה באופן כזה או אחר, וזה ישפיע על כולנו.

מה עושים? מודעות היא כוח. ברגע שאתה מודע לכך ששיקול הדעת שלך כעת רגשני ואינו במיטבו, אתה פשוט נזהר, או..נצמד לעובדות, בלי פרשנויות יתר. זה לא יהיה קל, אבל אפשרי, כך שלפחות נוכל למזער נזקים עד לשבוע הבא, שאז הזוית הזו כבר תתפוגג.

בהצלחה לכולנו..

וכך נראית השבוע מפת השמים

 

@

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

וזה מספר הצפיות שהגעתי אליו בערוץ שלי בשבוע שעבר 🙂

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

דוגמא לניתוח מפת לידה במפגשים השבועיים שלנו שדרכם אנחנו לומדים ניתוח מפות לידה. והפעם –  מפת הלידה של אביגיל שחזרה מהשבי

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

@

 

 

@

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם. זהו זמן להתאפס, ולהגדיר לעצמכם סט של מטרות מדויק ככל האפשר לחודשיים הקרובים, ולהתחיל לממש אותן כבר בימים הקרובים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת ההרפתקני, אך במשך מרבית ימות השבוע לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. אתם עלולים להרגיש לבד השבוע כשהצורך להחליט כולו עליכם. פעלו בחכמה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת והאנרגיה הקשתית הזו היא בעיקרון שמחה  ולוחמנית, אולם זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון הופכת אתכם לרגשניים ומבולבלים מעט. הצמדו לעובדות, ולא לרגשות.

סרטן

כוכב מרס עובר לבית היחסים והזוגיות שלכם במזל גדי, ולא יעשה לכם חיים קלים. יהיה אולי צורך להגדיר מחדש צרכים רגשיים ממערכת יחסים, ומאבקי כוח ואגו ביחסים עלולים לצוץ. השארו נאמנים לעקרונות שלכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע השבוע במזל גדי כשהיא יוצרת רק זוית הרמונית אחת – עם כוכב אורנוס. דווקא זה הזמן לעשות כמה שנויים בחייכם, אולי להכניס יותר טכנולוגיה מחשבים או בינה מלאכותית, להתעדכן ולהשתמש.

בתולה

מעברו של כוכב מרס לבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, עשוי להביא איתו כמה דרמות עסיסיות בדיאלוג עם העולם או עם אנשים אהובים. זמן טוב להרבה פעילות פיזית בכלל וסקס ומגע בפרט שישחררו את הגוף הפיזי, ולתובנות יצירתיות חדשות. עדיפות לקרב מגע או כתיבה.

מאזניים

מעברו של מרס למזל גדי המאכלס את בית המשפחה עשוי להביא איתו דגש מיוחד בפעילות בבית וסביבתו, ועם בני הבית. זמן טוב לשיפוצים מכל סוג, להחלטות על עבודה מהבית, אבל גם לסערות ודרמות ומאבקי אגו בבית ובמשפחה. פעלו בזהירות.

עקרב

העקרב הוא מזל מופנם אך לוחמני עמוק בפנים, בנוגע לזכויותיו ועקרונותיו. כוכב מרס בבית התקשורת שלכם עלול לעורר דחפים לוחמניים כאלה ולגרום לריבים קטנים ומרגיזים. מצד שני זהו גם זמן למימוש אקטיבי של החלטות והנעה לפעולות שחיכו זמן רב.. יהיה מעניין.

קשת

מעברו של כוכב מרס לבית החומר והכספים שלכם עשוי להביא איתו צורך פתאומי לארגן מחדש את חשבון הבנק, אך במקביל גם עלול לעורר צורך להוציא הרבה יותר כספים מהרגיל בגלל סיבות רגשיות. אל תאבדו פרופורציות, והשארו בשליטה מבחינת כספים.

גדי

אל המזל שלכם שם נמצאת השמש עובר השבוע גם כוכב מרס, וביחד איתה יהווה מוקד משמעותי לפעילות מכל הסוגים. מרס הוא סוג של בטריה ענקית והוא מביא איתו משאבי אנרגיה עוצמתיים לכל סוגי הפעולות, אך במקביל גם פתיל קצר ועצבני… נסו לא לריב עם הסביבה הקרובה.

דלי

מעברו של כוכב מרס למזל גדי יכביד עליכם בתקופה הקרובה, ויכריח אתכם לנקות משקעים שהצטברו. חשוב להזהר מאוד מכעסים פתאומיים ומצורך פתאומי לנתק קשרים. מרקורי וונוס במזל קשת עוזרים לכם לקדם יזמות במוסדות וארגונים בחייכם.

דגים

היכולת שלכם להתקדם מקצועית הופכת להיות השבוע משמעותית יותר, לאלה מכם שחשבו על כך. אולם חשוב במיוחד השבוע להמנע מריבים וסכסוכים במעגלים החברתיים שלכם שעלולים להסלים בקלות. סטורן מתקדם במזל שלכם, ורוצה לראות תכניות מדויקות לפעולה. קדימה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן