תחזית יומית – שני 25 למאי 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני 25/5

ירח בסרטן 120  מרס 60 אורנוס  

שמש במזל תאומים 120 סטורן 90 מרס (כניסה)

מרקורי במזל תאומים צמידות ונוס (יציאה) 90 נפטון (יציאה)

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח עובר היום למזל סרטן הביתי והמשפחתי, והרגשות חוזרים לשלוט במה שקורה, כשמלות המפתח שמלוות אותנו – הגנה ובטחון רגשי.

זוית הרמונית בין הירח למרס שבמזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, וזוית פרקטית לכוכב אורנוס השוהה ביסוד האדמה, מתחברות לסוג של בטחון שקט שאנחנו יכולים ליהנות ממנ היום ולתרגם אותו לכמה וכמה פעולות מעשיות ולקביעת עובדות בשטח.

אבל כאילו להכעיס נכנסת השמש שעברה לפני כמה ימים למזל תאומים לזוית פעולה עם מרס שתמשך לאורך כל השבוע, והזוית הזו מביאה איתה חוסר שקט פיזי ורגשי, ותחושת מרמור קטנה ומעצבנת מתחת לפני השטח שעלולה ללוות את רוב הפעולות שלנו כעת.

הקונפליקט הזה בין הצורך שלנו כעת בבטחון ושקט רגשי לבין העצבנות הזו של מרס, עלול להביא איתו דרמות קטנות ומרגיזות שנוצרות כמעט מעצמן בכל פעם שנוצרת אי הבנה זעירה קצר בתקשורת כזה או אחר או שדברים לא קורים כפי שרצינו, וכעס קטן עולה לו ועלול לצאת בקלות מפרופורציות.

ונוס ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ולהפגיש אותנו עם עולמות הרגש והזוגיות שלנו מזויות קצת אחרות. נראה שלא מעט קליפות וחומות יורדות כעת, ולא מעט שיחות שפעם היו סתמיות או סמול טוק חביב מקבלות בקלות תפניות ויורדות לעומק, ושיחות עומק כאלה מביאות איתן – אפילו מבלי להתכוון – תגליות מעניינות לגבינו ולגבי החיים שלנו, כשהכיוון הוא – חשיפה, והיא מתרחשת אם נרצה או לא נרצה.

כעת אנו בוכים בקלות רבה יותר, מגיבים מהר יותר למלות ורגשות הזולת, ומוצפים במהירות רבה יותר גם במקומות שבדרך כלל היה לנו בהם שליטה ואיפוק.

האם זה טוב או רע? תלוי את מי שואלים, ותלוי גם מה עולה בכל פעם: האם אלה זכרונות קשים מהעבר, או אולי פרספקטיבה חכמה ובונה הקשורה לימינו אלה? מבחינתי התהליך הזה מצוין – הוא מפגיש אותנו בסך הכל עם עצמנו מכיוונים ומרבדים אחרים, ולדעתי תמיד יש בהם רווח גדול, גם לעצמנו וגם ליחסים שלנו.

אז.. קדימה, חברים. מצאו את האיש הנכון – גם אם זו המראה כרגע – וזכרו שחפירה טובה באמת, מעולם לא הזיקה לאיש, ואפילו ההיפך…

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

שני 25/5

טלה

אחרי יומיים תקשורתיים במיוחד עובר הירח למזל סרטן, והטלה שלנו הופך משפחתי וחמים. הגיע הזמן לחזור הביתה, טלאים, מה שאומר להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ובעיקר – להשקיע בבני הבית עצמם. זמן טוב להחזיר את הביחד, טלאים.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, והשור המופנם יכול לנצל את היום ומחר ליזמות תקשורתיות חדשות, טלפונים שמזמן רציתם לעשות, ומפגשים מעניינים בזום או בלייב. קחו יזמה, וצאו קצת מעצמכם.

תאומים

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם היום או שרצוי שיעסיקו אתכם, כי זהו זמן טוב להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, תאומימים. ונוס ששוהה במזל שלכם מאפשרת לכם לעשות כמה צעדים אמיצים הקשורים לחומר וכספים.

סרטן

הירח שוהה היום במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין להזיז דברים, אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם. נצלו את היום הזה לפגישה חשובה או שתים, ואם זה לא מסתדר – העבירו אותה למחר. התמקדו ביזמות חדשות שעל הפרק.

אריה

זוית מתוחה לאורך כל השבוע בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב מרס גורמת לכם להיות עצבניים וחסרי שקט, ומצד שני – אמביציוזיים במיוחד. חשוב לפעול מתוך רגוע ושקול עם אנשים שמבינים ומכירים אתכם כפי שאתם. אל תסחפו לדרמות מיותרות, אריות.

בתולה

הצד החברתי שלכם מודגש היום, בתולות. הירח שוהה במזל סרטן והופך אתכם לחברותיים במיוחד. זמן טוב להרים טלפון לחברים הישנים, ולצאת לפחות עם אחד מהם לבילוי כיפי. זמן לחזור גם לקשרים מקצועיים וכלכליים ולהזכיר לאנשים שאתם שם…

מאזניים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם להצליח בדיאלוג עם סמכויות. הורים מורים בוסים ואחראים – זה בדיוק הזמן לשדרג תקשורת ועמדות, אך להזהר מתפניות לא צפויות שעלולה ליצור ונוס בהילוכה האחורי.

עקרב

הירח שבמזל סרטן מביא איתו פתיחות גבוהה לרעיונות חדשים, וזהו יום מצוין להתחיל להתמקד ביזמות חדשות ובחשיבה מחוץ לקופסה כדי לפתור בעיות. ועדיין חשוב לגלות שיקול דעת זהיר במיוחד בנושאי חומר וכספים, עקרבים. לפני כל החלטה נסו להתייעץ עם מביני דבר.

קשת

הירח הרגשני במזל סרטן הוא הפוך באופיו מהקשת האסרטיבי והאימפולסיבי, ואולי משום כך אתם עלולים לפגוש היום כמה דרמות קטנות ומרגיזות בגלל אי הבנה או קצרים בתקשורת וחוסר סבלנות. גלו איפוק כשדברים יוצאים משליטה, ואל תקחו סיכונים בכבישים ובדרכים, קשתים.

גדי

הירח עובר היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, להשקיע בפרטנרים שלכם, ולשדרג את הקשר דרך שיחות כנות וישירות. אם הלב הגדיי הקשוח פנוי – זה בדיוק הזמן להיכרות חדשה ומעניינת.

דלי

התחום המקצועי מודגש היום, ומצריך הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים כדי שלא לעשות שגיאות בשיפוט. מצד שני מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מדגיש את היכולת שלכם לחשוב היום קצת אחרת,  ולעסוק בעיקר במה שמרגש ומלהיב אתכם כעת, דליים.

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, ומאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דגיגים. זהו זמן טוב לפעול מהלב, דגיגים, אבל חשוב במקביל גם לא לאבד את הראש, בעיקר בכל מה שקשור לרומנטיקה ואהבה. בערב – בילוי בשנים..

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן