תחזית יומית – שלישי 26 למאי 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 26/5

ירח בסרטן 120 נפטון 180 פלוטו ויופיטר  

שמש במזל תאומים 120 סטורן 90 מרס (כניסה)

מרקורי במזל תאומים צמידות ונוס (יציאה) 90 נפטון (יציאה)

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח ממשיך לנוע במזל סרטן, מביא איתו עדיין הצפות רגשיות זעירות פה ושם, וזוית הרמונית שהוא יוצר עם נפטון אפילו מוסיפה לנו קמט של צחוק בזוית הפה. מסוג הדברים שקורים לך שאתה רואה היפופוטמים או כלבי ים זעירים באינטרנט, ולבך (לבי( הרך מתכווץ ברכות.

אבל מול הפינות הקטנות האלה ביום הזה, ישנה גם זוית נוספת: זו זוית העימות של הירח מול יופיטר כוכב השפע, ומול פלוטו היצרי והכוחני, וכאן אלה עוצמות אחרות לגמרי.

עם הזוית מול פלוטו אנו מתחברים לרגשות טוטאליים יותר: ריגוש עוצמתי, כעס קטלני, אופוריה ציפתית (כן, יש מלה כזו, ציפתית… המצאתי ברגע זה ?) – כל אלה עלולים להופיע היום באופן פתאומי ומעט לקלקל את הטאץ' הרגשני של הירח הסרטני הזה.

אבל אלה רק ניואנסים: בגדול, כולנו מושפעים – ולאו דווקא לטובה – מהילוכה האחורי של ונוס במזל תאומים. אלה מאתנו שהם ברי מזל לקבל השראה דווקא מהמיקום הזה יכולים להרויח בגדול כיוון יצירתי מקורי או יזמה לא צפויה שפתאום משנים הכל.

אבל אלה שבנויים על רוטינה יומית שמנסה להחזיר את כולנו כעת לשגרה עלולים לגלות קצרים קטנים בתקשורת אי הבנות ומשטחים רגשיים שמציפים אותנו מדי פעם באופן לא ברור, וקצת מקלקלים את הנסיון שלנו לנרמל את חודש מאי הזה ולהחזיר את כולנו לשגרה שכולנו (לפחות רובנו..) מתגעגעים אליה.

במקביל, ממשיכה הזוית המרגיזה הזו בין השמש למרס, שגורמת לסוג של מרמור פנימי וקיטור מנומנם שנמצא מתחת לפני השטח, וקצת מקלקל את החלקות הטובות של היום הזה, וחבל. אם נוכל לקטר פחות ולהשתמש באנרגיה הזו כדי להרים טלפונים לאנשים שמפרים אותנו ולהזיז דברים, נרויח בגדול.

ואחרון אחרון – כוכב מרס שנע במזל דגים, ביסוד המים שבו הוא ממש מרגיש לא נוח, יוצר לשמחתנו זוית פרקטית עם אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו מביאה איתה יכולת נפלאה של שתופי פעולה עם אנשים שחושבים קצת אחרת, ופועלים מחוץ לקופסה. הם גם יכולים דרך שיחה אתנו להחזיר אותנו למעגל היצירתי הפנימי שלנו, ואפילו בלי מאמץ.. אבל לשם כך צריך לעשות לפחות טלפון אחד, כדי לקבל את הטאץ' הזה.

אז זה היום שלנו: הארות קטנות ואסימונים חביבים על רקע הצפות רגשיות מתוקות, רגלים איתנות על הקרקע כדי שלא לאפשר לעודף הרגש הזה להזיז אותנו ולמסמס רעיונות יפים, וטלפון אחד שכדאי לעשות אותו כמה שיותר מוקדם הבוקר, כדי לא לפספס את האופוריה.

בשאיפה.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 26/5

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל סרטן, והדגש הוא על הצד המשפחתי שלכם. יום של השקעה בבית ובסביבתו. זוית מעשית בין מרס לכוכב אורנוס מביאה איתה יכולת לנצל את השינויים שקרו בזמן האחרון ולהתמקד ביזמה חדשה.

שור

בית הכספים שלכם עמוס כעת במיוחד כשגם מרקורי כוכב התקשורת גם השמש ואפילו ונוס שליטת המזל שלכם בהילוך אחורי נמצאים כאן, מה שאומר זמן לשדרג את הגישה לנושאי חומר וכספים, לסגור אובדראפט ולא לקחת סיכונים, בגלל ונוס שלנו.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך הצמידות עם ונוס הרגשית, אבל הקסם האישי שלכם עדיין בסביבה. הירח הזה במזל סרטן מדגיש את הצורך עכשיו להחזיר את הלב למקום, ולהתמקד בחשבון הבנק. זמן לעשות קצת סדר בבלגן, ולשנות סדרי עדיפויות.

סרטן

זהו יום נוסף שבו אתם מקבלים אפשרות לשנות לשפר ולשדרג, סרטנונים, ובעיקר להתמקד במילת המפתח – ליזום. יום לשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב, ובקרוב כשגם מרקורי יעבור למזל שלכם, אפשר יהיה גם לממש ולבצע. סבלנות.

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל הירח הזה במזל סרטן מוצא אתכם שלא במיטבכם, ולכן ביום שכזה כדאי לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ובעיקר לפעול מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, אריות. תכניות ויזמות חדשות מכל סוג – דחו למחר.

בתולה

חברים, מכרים ידידים וקרובים- היום הזה יכול לחבר אתכם קצת יותר אליהם, ואל אל אלה שיכולים לשתף אתכם פעולה ולעשות דברים ביחד. כן, ביחד – זו מלת המפתח של היום הזה. זמן טוב לפגישת עבודה פורה עם קולגות מקצועיות, בתולות.

מאזניים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, מאזנאים. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לעשות בדק בית רציני בנושאי קריירה: הירח שוהה בבית הקריירה שלכם אמנם אבל ונוס בהילוכה האחורי משנה מהלכים ותכניות, ולעיתים מחזירה אל השולחן תכניות מגירה מהעבר. מעניין.

עקרב

מיקומו של הירח מביא איתו פתיחות רבה יותר לרעיונות חדשים ולגישה חדשה, אבל מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מאותת בעיקר על הצורך בשינויים: בגישה, בהתייחסות, ואפילו בסדרי העדיפויות. חשוב לפעול בזהירות ביום שכזה, ללא סיכונים מיותרים בכל תחום שהוא.

קשת

הירח הסרטני הזה מביא איתו יום דביק ורגשני שלא אופייני לקשת האופטימי שלנו, וזהו זמן להתכנס מעט, לחפור קצת פנימה בעולם הרגש, לשתף אחרים במה שעובר עליכם, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו בשבועיים האחרונים. תנו למלים לצאת, קשתים.

גדי

נושאי זוגיות ויחסים ממשיכים להיות משמעותיים גם היום, גדיים. המיקום הזה מדגיש את היכולת שלכם לדבר בכנות ובגובה העינים על מה שחשוב לכם באמת בקשרים קרובים. זהו זמן להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב. בערב – תנו מקום לאהבה, גדיים, ומקום גדול אם אפשר…

דלי

התחום המקצועי מצריך היום גישה רחבת אופקים, והחלטות לטווח ארוך. זהו זמן לראות את כל התמונה, ולא להתמקד רק בכיבוי שריפות. חשוב ביום שכזה לא להכנס לעימותים וויכוחים מיותרים, ולא לקלקל בגלל מלים מיותרות קשרים יפים. גלו איפוק.

דגים

הירח שוהה לו היום בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דגיגים, וזהו זמן להכנס קצת פנימה לעולם הדמיון, ולהתמקד בצד היצירתי שלכם. זמן לפתוח את הלב, ולאפשר לאדם קרוב להתקרב קצת יותר, דגיגים. מקבץ הכוכבים במזל תאומים מביא איתו פתיחות וקרבה עם בני המשפחה. דברו ושתפו.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן