תחזית יומית – שני 18 למאי 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

שני   18/5

ירח בטלה 60 מרקורי

שמש במזל שור 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים . 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שהוציא לנו את הנשמה בימים האחרונים כששהה ביחד עם מרס ונפטון במזל דגים עובר סוף סוף למזל טלה, ואפשר ליהנות מכמה שביבי אנרגיה שחסרו לנו לאחרונה, ופה ושם אפילו מכמה החלטות נלהבות שעולות להן בהסוס מתחת לפני השטח, ושואלות אם אפשר.. אהמ.. להכנס לקצת אקשן…

אז זהו, שאפשר: מצד אחד נמצא הירח במזל טלה השייך ליסוד האש הנלהב ששולח זוית מעשית למרקורי שבמזל תאומים האינטליגנטי, ומראה שאם נוכל לחבר היום שכל לדחף אימפולסיבי לרוץ קדימה וביניהן נרכיב מינון הולם של מוטיבציה פלוס יכולת שכנוע, יש סיכוי שביום הזה נוכל לאתר פה ושם כמה משבצות זמן שבהם הכל יוכל להתחבר לו, המזגן סוף סוף יעבוד בפול ווליום, ועם כל האנרגיה הזו – דברים יקרו..

ועכשיו. אם נוסיף לשילוב הזה של נפש ומלים – ירח ומרקורי – גם את מיקומה של השמש במזל שור המעשי ובזויות הרמוניות לכוכבים פלוטו יופיטר ואפילו סטורן, נקבל עוד תמהיל צדדי שמאפשר לנו להשען על תחושת הבטחון הזמנית – אמנם בטחון ארעי שבנוי על עובדות שאולי לא תחזקנה מעמד לאורך זמן, אבל..

אבל בשביל המיקימאוס שרץ באוויר גם זה משהו – ולהתחיל להזיז הצידה את מסכי הרגש המציפים בימים האחרונים, ולראות שבסופו של דבר, למרות הבדיחה העגומה הזו שנקראת ממשלה ומצב הרוח המרופט עקב המהלכים הפוליטיים האחרונים ורגעים של חוסר תקוה שבאו הציצו והלכו להם, הרי שבסופו של דבר – גזע הוא גזע, שורשים הם שורשים, ובראי משתקפים להם, מעניין, אותם פנים..

ואם נתעלם לרגע מזוית הפעולה המתחזקת של ונוס בהילוכה האחורי עם נפטון שתיכף תחזיר את צעיפי הרגש למקומם, וגם נעיז ונוריד את המסיכה במקומות שלא ממש זקוקים לה ואפילו נציץ לפנות ערב בים שנראה שממש לא השתנה – הפלא ופלא – אולי נצליח בכל זאת למצוא כמה רגעי תקוה שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר כך או אחרת, ואנחנו..אותם אנחנו כפי שהיינו קודם, למרות כל נאומי ההספד הטרגיים על כך שדברים לא יהיו יותר לעולם כפי שהיו…

אז זהו, שהם כן, בהחלט כן, וטבע האדם מוחק הכל וזוכר רק מה שמתאים לו באמת באותו רגע, וזו אולי התרופה הטובה ביותר לכל מגיפה שהיא, זמנית או קבועה, עם או בלי חיסון וגייטס ושאר מרעין בישין.

כן, יש חיים בסביבה, ואילולא החמסין המעצבן הזה.. אופס! שמתם לב? פתאום דווקא מזג האוויר מפריע לנו? חחח מוזר..

אז כן, אנחנו בכיוון הנכון. אבסולוטלי ודפנטלי.

 

@

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שני 18/5

טלה

אחרי יומיים שלושה שבהם לא הייתם במיטבכם, גם הטלה שלנו חוזר לעצמו: הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי חוזר ובגדול, וזה בדיוק הזמן לפגישות חשובות, שיחות מעניינות, ויזמות חדשות שמאפשרות לכם סוף סוף להגיח החוצה, ובעוצמה.

שור

היום הזה אתם לא ממש במיטבכם, שוורים. למרות הכוונות הטובות – זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולהתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות רגשית עודפת. הירח הטלאי מזמין אתכם כעת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו מאחורי הקלעים, ו..לחכות בסבלנות.

תאומים

אחרי יום אמביציוזי במיוחד, מגיע הזמן החברתי שלכם, תאומימים. הירח הטלאי מדגיש את היכולת שלכם לקדם עכשיו נושאים שחשובים לכם דרך מוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, בעיקר בתחום המקצועי. קדימה.

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים.  הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, ובעצם היום האמביציוזי של השבוע מבחינתכם הוא היום השני של השבוע, ולא היום הראשון. כעת הזמן ליזמות חדשות והתחלות מעניינות: צאו לעולם, ובגדול!

אריה

הירח שוהה היום במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש והוא בהחלט מקל על האריות לממש תכניות ולהפוך יזמות של השבועות האחרונים לאפשריות במיוחד. השמש שבבית הקריירה שלכם עוזרת לכם להרשים לבלוט – ולפעול בגדול!

בתולה

התחום הקרייריסטי מודגש היום במיוחד, בתולות. הילוכה האחורי של ונוס בבית הקריירה שלכם מקשה עליכם להגדיר מחדש את התכניות שלכם, וגורם לכם בעיקר לכבות שריפות ולחזור ליזמות מהעבר. זמן לסגור מעגלים בנושאי קריירה ולא לפתוח חדשים.

 

מאזניים

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר ולשדרג, להשקיע בפרטנרים שלכם, ובעזרת ונוס שליטת המזל שלכם שבהילוך אחורי – לסגור מעגלים רגשיים שמיצו את עצמם.

עקרב

התחום המקצועי מצריך היום החלטות אופרטיביות וראיית כל התמונה, עקרבים. כעת הזמן להתחיל לחשוב לטווח ארוך, ולא להתמקד רק בכבוי שריפות מקומי. נושאי בריאות עשויים לעלות עכשיו על הפרק. תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית יחזירו אתכם לקרקע.

קשת

ריגושים רומנטיקה והתלהבות – אלה מלות המפתח של היום הזה, קשתים. הירח הטלאי שם את הדגש על הצורך בביטוי אישי, וזהו זמן להתלהב להתרגש ו..להתאהב מחדש, קשתים. פתחו את הלב, ותנו לו להוביל היום מהלכים.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בגדול זהו זמן שמתאים בעיקר ליום איכות ביתי ומשפחתי, גדיים. הירח הטלאי מדגיש את הצורך למלא מצברים משפחתיים שהתרוקנו, ולהתמקד בתחושת הביחד שקצת נעלמה לאחרונה. היום שם עבור אנשים קרובים.

דלי

בית התקשורת שלכם אקטיבי מאוד היום, והדלי שלנו יכול לחדש קשרים עם חברים שהתאדו בזמן האחרון או עם קולגות מקצועית שחוזרים לעבודה, להרחיב מעגלים ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. שעות הערב יתאימו למפגש חברתי.

דגים

אחרי יומיים של אקשן הגיע הזמן לתרגם אותו לעובדות בשטח, דגיגים: הירח עובר לבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב למבט בוחן ומעמיק בחשבון הבנק שלכם, ולבניית תכנית כלכלית זמנית לחודש חודשיים הקרובים. זמן להחזיר חובות, ואף לסגור אוברדראפט אם אפשר.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר :-.)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן