תחזית יומית – ראשון 17 למאי 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  17/5

ירח בדגים 60 שמש  90 ונוס

שמש במזל שור 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי 

@

מבוכה, ערפול, בלבול… כל אלה התחילו בשבוע שעבר והם ממשיכים השבוע, לפעמים כך נדמה אפילו בהילוך גבוה יותר, אם כי נוכל למצוא פה ושם כמה פיקים ושינויים שיוכלו לעזור לנו להתרומם לרגע לראש הגבעה כדי לחפש אורות של מקום ישוב בטוח היכנשהו, לראות את הדרך, ואז לחזור למטה ולהמשיך לצעוד בעייפות…

הירח פותח את היום הזה כשהוא עדיין במזל דגים הרגשני, שבו נמצא גם כוכב האקשן מרס וגם נפטון שהוא זה שאחראי על התעתוע והמבוכה של כולנו. המקבץ הזה בצירוף זוית הפעולה שהופכת להיות מדויקת בין ונוס בהילוכה האחורי לבין נפטון – מסומנת באדום – הוא בעצם תמהיל לא קל, כי הרגש ללא ספק שולט כאן וגורם לנו לאבד פרופורציות בקלות.

גם לי הצירוף הזה הביא בימים האחרונים  כמה פעמים רגעים רגשניים ולא קלים, החלטות גרועות והצפות רגשיות כאלה ואחרות, אבל כשאתה יודע שזה מה שעלול לקרות עכשיו, משתף את הסביבה וגם שם גבולות לעצמך, אתה מבין עד כמה חשוב להיות מצויד במידע הזה בימים שכאלה.

מה כן חיובי ביום שכזה? ראשית השמש ששוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה, שכן מקרקעת אותנו פה ושם, ובזויות ההרמוניות שהיא יוצרת עם פלוטו ויופיטר היא מאפשרת לנו לנווט בחכמה דרך שיתופי פעולה עם אנשים עוצמתיים (פלוטו) ואופטימיים ורחבי אופקים (יופיטר) – בעיקרון אלה האנשים שיעזרו לנו לאזן את האנרגיות הסותרות האלה, ולשים את הרגש במקומו כולל תפקידיו שכוללים חיבוקים (עם מסיכה!) מלים חמות, ופה ושם גם דמעונת נוסטלגית…

גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו ששוהה עכשיו במזל תאומים הוא סוג של כוכב צפון אינטליגנטי עבור אלה מאתנו הזקוקים לכוחו המבריק של השכל כדי להתאפס, ליצור ריחוק מסויים כדי שלא לטבוע ברגשות האלה, ומשום לפעול בחכמה. מרקורי במקרה שכזה הוא ממש מתנה לאנשים שיודעים להשתמש בו ובמלים המדויקות שהוא מוציא, מלים שמשמשות פה ושם כרפסודה על מים סוערים בלב ליבה של העיר שהוצפה לה פתאום, והיא אפילו לא הרגישה שזה מגיע…

אבל ונוס בהילוכה האחורי יודעת היטב להציף, אם בזכרונות מהעבר או דמויות נשכחות שהשאירו סדק או פרח על ליבנו הרך, ולפעמים אנחנו אפילו עלולים להתפתות ולהציץ בדף שלהם בפייס לראות אם יש שם כבר תמונות של אהבה, או אפילו סבתא עם נכד זעיר.. אין? יופי. מגיע לו(או לה).

זכרונות, חשבונות, אבל לקראת אחר הצהרים או אפילו מאוחר יותר עובר לו הירח סוף סוף למזל טלה, והאנרגיה שלנו משתנה, והופכת אסרטיבית ואופטימית יותר, כך שמי שנמצא ממש במקרה מול איזו שקיעה מקרית או חוף ים כלשהו יכול אפילו לחוש בה באופן ממשי לגמרי..והרי לנו שי זעיר לקראת שבועות הקרב ובא ואיתו עוגות הגבינה, שמישהו שעשתה כבר את הסטאז' בעוגת הביסקוויטים מחכה להן בכליון עינים…

כן כן, שובבים הכוכבים האלה.

@

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות

 

ראשון 17/5

טלה

השבוע נפתח קצת ברגל שמאל,  טלאים. הירח שוהה במזל דגים ביחד עם כוכב מרס שליט המזל שלכם, ואתם לא ממש במיטבכם. זהו זמן לשהות מאחורי הקלעים, להחליף כוחות אחרי סוף השבוע, ולהסתער קדימה מחדש ביום שני.

שור

על פניו זו נראית פתיחת שבוע תקשורתית במיוחד, שוורים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, וזהו זמן טוב לתרגם רעיונות כוונות ויזמות חדשות שאגרתם בימים האחרונים למלים, ולהתחיל להוציא אותן לאור כדי שיתממשו למעשים. וזה אפשרי…

תאומים

נראה שדווקא אתם נמצאים באור הזרקורים בתחילת השבוע הזה, תאומימים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לצאת למרכז הבמה ולהזיז דברים, להניע תהליכים, ולאפשר לאנרגיה שלכם לפעול – ולהפעיל.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט ששם דגש בעיקר על כל מה שקשור ליכולת שלכם לנווט בעדינות אך במומחיות דרך רעיונות חדשים ויצירתיים הקשורים לתחום המקצועי, וליזמות חדשות ומעניינות. זמן להעז, סרטנונים.

אריה

מעורבות רגשית גבוהה שמביא איתו הירח במזל דגים  יוצרת בעזרת זוית מעשית בין הירח לשמש יכולת נפלאה של שתופי פעולה עם אנשים שחושבים כמוכם, ויכולים להעשיר אתכם בדמיון וביצירתיות שלהם. צאו קצת מהגבולות שלכם, אריות.

בתולה

הירח מרס ונפטון במזל דגים מול המזל שלכם מאתגרים אתכם כעת: זהו זמן לראות את כל התמונה, לחשוב בגדול, ולהתמקד באתגרים גדולים. זמן טוב לשלב את הרגש בהגיון הבריא, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים.

מאזנים

התחום המקצועי מצריך היום קצת יותר תשומת לב, מאזנאים. לא רק שקשה לכם להתרכז בגלל הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם – קשה לכם גם לממש רעיונות ויזמות שעלו בזמן האחרון. תנו לרגש לדבר ונסו לתקוף את הדברים מזוית אחרת, חוץ לקופסה.

עקרב

רומנטיקה ויצירתיות – אלה הנושאים המשמעותיים היום, כשהמכנה המשותף שלהם הוא הצורך בביטוי אישי ייחודי, עקרבים. כן, היום הזה מתאים לשים חותם אישי על הדברים שלכם, להתבטא באופן אותנטי וישיר, ולאפשר לתחושות הבטן ולאינטואיציה שלכם להוביל אתכם קדימה.

קשת

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם בתחילת השבוע הזה. אתם זקוקים כעת לכתף חמה, לאוזן קשת, ואולי אפילו ללטוף אגו זמני בסגנון ביתי. זמן טוב גם להשקיע בבית ובסביבתו, ובעיקר – בבני הבית והמשפחה. בערב – מבלים עם אנשים קרובים באמת.

גדי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, גדיים. הירח הדגי מדגיש את היכולת שלכם לתרגם את הרעיונות שלכם ולהעביר אותם לאחרים שישתפו אתכם פעולה, מה שאומר – לא לפעול באופן סוליסטי אלא להשלים את הפעולות עם מי שמשלים אתכם. וזה אפשרי…

דלי

תחילת השבוע מביאה איתה דגש מיוחד על הצד הפרקטי שלכם, ועל הצורך להתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, דליים. זמן טוב לסגור אוברדראפט ולחזור לבסיס פעולה כלכלי יציב יותר אם אפשר, לקראת המשך השבוע הדורשני הזה.

דגים

הירח שוהה עדיין במזל שלכם בתחילת היום הזה, ומאפשר לכם לפעול באופן ממוקד מטרה עם מינון גבוה של נוכחות וקסם אישי. יום מצוין להעביר אליו מראש את הפגישות החשובות והשיחות המשמעותיות של השבוע, דגיגים, ולא לתת לרגש להכתיב לכם דרכי פעולה.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן