תחזית יומית – שלישי 31 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

.

שלישי  31/3

ירח בתאומים 150 מרס וסטורן 90 נפטון

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר 60 נפטון

מרס עובר למזל דלי (!)צמידות סטורן (מדויק!) 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

זהירות, יום מעצבן לפנינו, ובו נוסף לכל גם זוית מכבידה שמגיעה לשיא הדיוק שלה, ושינוי מגמה. במה נתחיל? שימו לב לשורה העליונה במצב הכוכבים: הירח בזויות מתח של 150 מעלות גם לסטורן הנוקשה וגם למרס האגרסיבי, וזוית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל.

מלת המפתח של היום הזה כמו שמסמן הירח – מתח. כשזה קורה, נראה שרוב האינפורמציה שנקבל היום מבחוץ תשרת את המלה הזו. המספרים, ההחלטות, התובנות – לכולם יהיה היום את האפקט הזה של מתחים ולחצים. האם יש לזה סיבה אמיתית? הממ.. תלוי למה קוראים סיבה, ומה זה אמיתי. אם אנחנו מרגישים משהו מסויים, לא חשוב אם לזה סיבה או לא – זה אמיתי. קודם כל.

בואו נחשוב לרגע: האם הסיבות שהירח נותן מצדיקות לחץ שכזה – לא. הן מבטאות ריכוז של מתחים שלא מוצאים להם דרך להשתחרר ולצאת, ולכן גם מתורגמים אצלנו כמתח. מה לא אמיתי בזה? שאם נדע לשחרר את הלחצים והמתחים האלה בדרך כזו או אחרת, יהיה לנו יותר קל. בדרך נצטרך כמובן לשכנע את תת המודע שלנו שאין ללחצים האלה סיבה אמיתית, אבל זה כבר אישי, ותלוי בנו.

איך משחררים מתחים ולחצים שכאלה? הגוף הוא דרך מצוינת. עושים קצת כושר, יוצאים לריצה או להליכה או כמה תרגילים בבית – נשמע פשטני אבל מה זה יעיל…גם סקס הוא פתרון טוב, אבל נצטרך לשכנע את תת המודע שלנו להפסיק לדאוג באותו זמן, וזה קצת קשה.. זה כמו להפסיק לחשוב על פיל קטן וירוק בזמן המדיטציה. וסקס ודאגות ממש לא הולכים ביחד.

פעילות פיזית היא אחלה פתרון. כפיפות בטן, שכיבות שמיכה, משקלות קטנות – הכל הולך. הגוף בהחלט מספק למיינד שלנו אפשרות טובה לצאת מהלחץ דרך הגוף, בעיקר כי הסיבות ללחץ הן לא אמיתיות כפי שאמרנו.

ועכשיו לסיבה האמיתית ללחץ: הצמידות בין כוכב מרס, כוכב האקשן, לבין סטורן הנוקשה במעלה 0 במזל דלי.

אבל ראשית – לעצם המעבר עצמו. אחרי חודשיים של אקשן במזל גדי, אקשן ממוקד ומכביד ופרקטי עם תחושות של מועקה כובד ובדידות במערכה, עובר מרס למזל דלי, מזל ששייך ליסוד האוויר השכלתני, והוא בעל אוריינטציה חברתית. שנאמר בהגדה שתיכף אנחנו הולכים לקרוא לבד מול הקניידעלעך הבודדים והמצות המשעממות וברווח של שני מטר אחד מהשני: מאפילה לאור גדול.

אז לא, אור גדול ממש אין פה, אבל פתיחות גדולה יותר למעגלים החברתיים שלנו שמצטמצמים דרמטית ומפעילים עלינו לחץ לחדש קשרים ולהרחיב מחדש מעגלים – כן, את זה יש פה. מרס שעובר למזל דלי אומר שהגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם, אבל מרס הוא לא כוכב ידידותי במיוחד, ממש לא: הוא קוטר רציני, ושתלטן פחד, ורוצה שהכל יהיה בדרך שלו, ובעיקר בעיקר – מגזים.

מרס אוהב תמיד להקצין תהליכים, וזה אומר שבבת אחת עכשיו ניפתח כולנו לשפע של אפשרויות תקשורת חדשות ומעניינות שלא היו פה, וזה תהליך שהכבר התחיל בשבוע האחרון. שמתם לב כמה הצעות שיווק חדשות קיבלנו למייל פתאום בשבוע הזה? כמה אפשרויות  ללמוד לשווק ומה לא? (אפילו אני נדבקתי בגל הזה ואתמול פתחתי את המיזם החדש שלי: אסטרו-זום! אבל על זה בהמשך).

כן העולם עובר לאינטרנט ולמדיה, ולאט לאט מתחיל לשחרר את כל העוצמה הזו לכיוון אחר. סטורן הנוקשה סימן את הדרך לא מזמן כשעבר למזל דלי, ומרס גורם לכולנו להעביר הילוך בתהליך הזה, וזה יימשך בחודשיים הקרובים בפול ווליום. אבל היום, ממש היום, מרס האסרטיבי עם כל העוצמה הזו נצמד לסטורן הנוקשה עם כל הבלוק המכביד שלו ונוצרת עצירה, ומשם – תסכול.

צמידות בין מרס לסטורן היא אחת המעצבנות שיש באסטרולוגיה. דמיינו מכונית מירוץ נכנסת בקיר של המוסך, ולקיר עוד יש הסברים… ככה זה מרגיש. הקיר הזה מורכב מדאגות, ומפחדים, ופעמים רבות גם ממחסומים רשמיים שסטורן – שמסמל הרבה פעמים את הסיסטם, את הממסד והמחסומים שהחברה שמה – מספק בשפע.

אז היום מגיע הגל הזה שמחפש דרך להתפרק ולצאת, ויש לו אפילו מומנטום מסוים של תנוע קדימה, לקיר של דאגות פחדים ואי ודאויות, שעלול לגרום לגל הזה לקרוס בעיקרון, אלא שלשמחתנו הזוית הזו נגמרת מהר יחסית, מכסימום שלושה ארבעה ימים, ואחריה מרס ואיתו אנחנו יוצאים לחופשי מהמעצור הסטורני הזה.

אז מה יש לנו היום? ירח בזויות מעצבנות לסטורן ולמרס ובעיקר לנפטון שמטשטש ומערפל החלטות וכווני חשיבה, ואת מרס שעובר למזל דלי ומתנפץ זמנית אל תוך הסטורן הזה, מכביד ומתסכל וגורם לכולנו להרגיש בדיוק את מה שקורה בחוץ בחיים של כולנו: ים של עוצמה ואנרגיה מול הצורך בהסגר ובידוד. וזה קורה היום גם חיצונית, מסתבר – וגם פנימית, בתהליך תלת מימדי שנקרא גו-סטופ, או במלים של החבר'ה – פול גז בניוטרל.

כן, זו התוצאה הסופית של כל התהליך. תחושת בלימה עוצמתית מול רצון חזק לפרוץ, להתחדש ולצמוח – ועם זה אנחנו צריכים להתמודד היום, אבל מכיון שכבר הכינו אותנו טוב כל כך בחודש האחרון, זהו משברון זמני שרק מסמל בקטן את התהליך כולו בגדול.

תחושת הגטו שכולאים אותנו בתוכו מגיעה היום לשיאה, אבל הגטו האמיתי נמצא בתוכנו: כי אנשים חופשיים באמת אי אפשר לכלוא בגטו חיצוני, בזמן שהנפש שלהם נשארת חופשיה, וויני מנדלה או ויקטור פרנקל כתבו על זה לא מעט. נכון שקצת הגזמתי, והמדובר בסך הכל בתהליך של כמה ימים, אבל הוא קורה היום לא רק כאן אלא בכל העולם ומביא את תהליך הסגר והפחד שגורם לו לשיא – מול הרצון לצמוח ולרוץ קדימה שנעצר וכואב היום במיוחד.

מה עושים? מתחברים לחופש הפנימי, מדמיינים איך אחרי פסח – או קצת אחרי זה – כל זה ישתנה בהדרגה ומה הדבר הראשון שנעשה, ומוצאים דרכים כדי להזרים בכל זאת את האנרגיה המרסיאלית הזו החוצה, ולחשוב איך הולכים לחגוג סדר שבו יש פחות נוכחים סביב השולחן מאשר בנים בהגדה של פסח. חד גדיא.

בקיצ – את רוח החופש האמיתית שום כוכב, לא מרס הערס ולא סטורן המאניאק, יכלא ויעצור. קצת סבלנות, ואנחנו אוכלים את החומה הזו עושים בה חור ואלוהים לא יעזור (לא שהוא עוזר במיוחד עכשיו, בינינו..)

ובמלים אחרות – קטן עלינו.

@

ואם כבר דיברתי על אסטרו-זום – הנה המיזם החדש שלי, התשובה לשני המעצבנים האלה שחושבים שהם יעצרו אותנו!

 

כוכב סטורן עובר למזל דלי – ואני עובר לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 31/3

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה והיא הכרחית כי ממש היום מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דלי השייך ליסוד האוויר, ונצמד במדויק לסטורן הנוקשה. יום יומיים מכבידים לפניכם, טלאים: חכו עם ההחלטות שלכם לשבוע הבא, אם אפשר.

 

שור

מרס עובר לבית הקריירה שלכם שם נמצא גם סטורן, והצמידות ביניהם יכולה להריץ אתכם קדימה עם יזמות חדשות – זה אולי הזמן לחשוב וירטואלית, ולשלב את האמביציה המתחזקת עם האינטרנט ועם היכולת שלכם לשדרג את עצמכם שיווקית ויזמית.

 

תאומים

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, ועד שעות הצהריים מאפשר לכם לחשוב בגדול ולנצל את האפשרויות המצומצמות שלכם פרקטית כדי לדבר לשתף ולמצוא לכם שיתופי פעולה מעניינים לפחות לסיעורי מוחות. המעורבות הרגשית הולכת ומתחזקת: התמקדו בעובדות.

 

סרטן

לא ממש היום הטוב של השבוע מבחינתכם, סרטנונים. זהו זמן לפחות פעולה ועשייה או יזמה, ויותר חשיבה תכנון והתבוננות עומק מעט מרוחקת כדי לראות את כל התמונה. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה, לדבר על מה שחשוב באמת עם אנשים קרובים, ולתת לקרבה מקום גדול יותר.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין במזל טלה האנרגטי אבל בלי זויות לכוכבים אחרים, ואתם עלולים לחוש תסכול כשאין לכם דרך לשתף לחלוק ובעיקר לפעול כפי שהייתם רוצים. גם הצמידות בין מרס וסטורן במזל דלי ממול תורמת לכך: הגיע הזמן למצוא שותפים או בני ברית.

 

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים באור הזרקורים היום, למרות שנראה שאור הזרקורים הזה הוא אצלכם בסלון… אבל תחושת אור הזרקורים הזו היא בעיקר תחושת שליטה גדולה יותר מאשר בשבוע הקודם. זמן להתארגן קצת אחרת, לחשוב מחוץ לקופסה, ובעיקר להפסיק עם הצד הביקורתי שלכם.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור המעשי וקצב הדברים הוא עדיין איטי יחסית למה שהייתם רוצים, אבל תהליך ההתארגנות המחודשת שהתחיל לפני שבוע וממשיך עם כמה זויות הרמוניות שעוזרות לקדם את מה שחשוב לכם גם באמצעים שיש לכם. מעניין.

 

עקרב

כוכב מרס עובר היום למזל דלי המאכלס את בית המשפחה שלכם שם נמצא גם סטורן הנוקשה, והצמידות המכבידה הזו תלווה אתכם השבוע. חשוב למצוא לכם זמן איכות פנאי עם עצמכם וקצת ספייס, כדי שלא להלחיץ גם את הסביבה. סבלנות – מלת המפתח של היום.

 

קשת

הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים משמעותי כשהירח שוהה ממש ממול,. כל שכן כשמרקורי כוכב התקשורת נמצא בבית המשפחה שלכם. חשוב לדעת לא לערב רגשות בתכניות שלכם, גם באלה שלא מצליחות, כדי שלא לקלקל יחסים עם אנשים קרובים. איפוק יביא איתו שליטה אמיתית.

 

גדי

נראה שהיום ומחר אלה הימים הבעייתיים של השבוע מבחינתכם, אך אלה גם ימים אנרגטיים שמאפשרים לפעול באופן עוצמתי: כוכב מרס עובר למזל דלי ונצמד לסטורן שליט המזל שלכם. זמן לתת גז בתכניות גם אם המדובר במשהו נקודתי, אך להזהר שלא לריב כשדברים יוצאים בקלות משליטה. זהירות!

 

דלי

אחרי חודשיים שדברים לא הלכו כפי שרציתם, בעיקר כשהכובד שהתחיל בשבוע שעבר קצת מעיק, נראה שהיום הזה מביא איתו פריצת דרך מעניינת: כוכב מרס עובר למזל שלכם וישהה שם כחודשיים, תוך שהוא מביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ליזמה ופעולה. במקום לכעוס – חפשו דרך יצירתית להפוך את אותה לאקשן מדויק וחכם.

 

דגים

הירח פותח יום ביתי נוסף – כמה מעניין – אבל כדאי לנצל אותו לבדק בית אמיתי: ארגון מחדש של המזווה והמטבח  (גם פסח בדרך) החלטות על שיפוצים, ותקשורת משודרגת עם חלקים מהמשפחה שלא הייתם בקשר איתם בזמן האחרון. מסתבר שאפשר להתקרב, דגיגים, גם בלי להצטופף..

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר

.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן