תחזית יומית – שלישי 28 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי 28/4

ירח בסרטן 60 אורנוס ושמש 

שמש במזל שור  צמידות אורנוס (יציאה)

מרקורי עובר למזל שור (!)  90 סטורן (מדויק!)  צמידות אורנוס (כניסה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

שני אלמנטים מתרחשים היום שמחזירים אותנו לקרקע: האחד – מעברו (מסומן בוורוד) של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל שור השייך ליסוד האדמה אחרי חודש נלהב ואסרטיבי במזל טלה, והשני – זוית (מסומנת באדום) שהיא בעצם זבטה ישירה שמרקורי חוטף מסטורן שנמצא בתחילת מזל דלי, כזו שמעוררת אותנו ומחזירה אותנו למציאות המעשית של כאן ועכשיו.

בגדול, זו זוית שמכבידה מאוד, ומעניין שהיא מתרחשת ביום שהכל בו כבד ממילא, ביום הזכרון… כמה סמלי. אבל בגדול, מי אמר שכובד ורצינות זה רע? אחרי תקופה שבה כולנו קצת התעופפנו באויר, ענני פחדים כיסו את השמים, חוסר ודאות שלט בכל מקום ותיאוריות קונספירציה פרועות ריחפו בחלל הנט, אכן הגיע הזמן לרדת לקרקע מעשית, ובינינו – הכובד הזה לא רק שהוא לא נורא – יש בו אפילו משהו מרגיע, מן תחושה של סוף תהליך קשה של אי ודאות מעורפלת שמגיעה לקיצה, בהנחתה של מרקורי במזל שור המעשי, ובזוית פרקטית שגם את הצד המעשי הזה מורידה לפרטים הקטנים ומכריחה אותנו להתעמת איתם, וזה קורה – שוב, כמה סמלי – דקה אחת לפני יום ההולדת של המדינה הזו, שבמפה שלה מן הסתם כל זה גם ישתקף (אכין מחר מפה כזו בדיוק).

ברם אולם, מתחת לודאות המעשית הזו שחלק ממנה משתקף גם ביומיום שלנו שם הולכות ומתרבות ההקלות ותחושה של סופסוף חופש בקרוב מכל הקורונה הזו משתלטת על כולנו, מתרחש תהליך של חוסר ודאות אחר שרק הולך ומעמיק: זוהי זוית הפעולה המדויקת (מסומנת באדום) בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל שגם היא מגיעה בקרוב מאוד לדיוקה.

ונוס מייצגת את הפן רגשי הקשור לכולנו המתבטא במערכות היחסים שלנו: כולנו זקוקים עכשיו ליציאה החוצה לעולם ולהרבה אהבה, אהבה חום וחיבוק, אבל לא רק: ונוס מהיותה גם השליטה של מזל שור מייצגת גם את הפן הכלכלי בחיינו, ואי הודאות שאנחנו פוגשים דרכה קשור גם לצד החומרי והכלכלי של החיים, צד שרק הולך ומתחזק במקביל לאותו צד מתחזק שזקוק לחופש ומרגיש שהסגר נחלש..

ואכן שתי מגמות לפנינו: ודאות של כאן ועכשיו, ואי ודאות לגבי מחר – ואחר כך.. סטורן בזוית למרקורי וונוס בזוית לנפטון מייצגים כל אחד בדרכו ובתחומו את שני הכוונים האלה, האחד מהם מגיע לשיאו היום והשני – עוד יום יומיים…

יום שכזה.

 

אסטרו-זום  – ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

 

@

ומה קורה למזלות?

שלישי 28/4  

טלה

אחרי חודש במזל שלכם שבהם לימד אתכם להוציא לשתף ולחלוק, עובר מרקורי כוכב התקשורת למזל שור המעשי. כן, הגיע הזמן לתרגם את כל האנרגיה הטלאית הזו למעשים ובעיקר לדבר על תכניות, ויזמות חדשות. תנו כוח למלים.

שור

משהו טוב קורה לכם היום,שוורים: אל השמש שממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת, וכעת השור המופנם והחזק יכול גם לדבר על התהליך שהוא עובר, עם קצת יותר עוצמה ודיוק. זמן לשתף חוויות, ולא להשאיר דברים בבטן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם בילה חודש בסופר אקשן במזל טלה, והיום עובר למזל שור המאכלס את בית התת מודע שלכם, והגיע הזמן לנקות משקעים רגשיים. זוית פעולה מכבידה ומדויקת עם סטורן הנוקשה מכריחה אתכם להיות כאן ועכשיו, פיזית וכלכלית. התמקדו בעובדות.

סרטן

הירח עובר היום למזל שלכם, סרטנונים, ואחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, מגיע גם זמן האיכות שלכם. זמן מצוין לא רק לדבר או להתכוונן או לתכנן – אלא לפעול! כשהסרטן הופך חד משמעי, קשה מאוד לעצור אותו, בעיקר כשהוא ממוקד ומדויק. קדימה!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור השייך ליסוד האדמה,  ושוהה בבית הקריירה שלכם. הצמידות שלה עם כוכב אורנוס התזזיתי שלא ממש עשתה לה חיים קלים נחלשת בהדרגה, וסוף סוף אשר להתחיל להרגיע, ואת האנרגיה – למקד. דיוק, אריות!

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, ועוזר להפחית חלק מהמתחים והלחצים של הזמן האחרון. הגיע הזמן לגישה קצת יותר נינוחה. הירח שבמזל סרטן מביא איתו טאץ' חברתי עדין. זמן להרחיב מעגלים חברתיים, ולתקשר עם ידידים שקצת התאדו.

מאזניים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, מאזנאים: הירח עובר לבית הקריירה שלכם, ולמרות כל ההגבלות שמסביב זהו זמן טוב ליזמות חדשות ומעניינות. אל תאפשרו לדרייב שלכם להתאדות, ולעצמכם – לדחות החלטות ופעולות. זה הזמן ליזום!

עקרב

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, והרגשות תופסים פיקוד. יש לא מעט תכניות בסביבה אבל חשוב לא לאפשר לרגש למסמס אותן, ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים. שעות הערב יתאימו לשיחות של קרבה, שלחלק מכם קצת חסרו בזמן האחרון.

קשת

הירח המופנם במזל סרטן שונה מאופיו הבסיסי של הקשת, וקצת מעיק עליו עם כל הרגשות הנלווים והתגובות הרגשניות שמסביב. אבל היום דווקא עם הרגש הזה אפשר באופן אינטואיטיבי לפעול בזהירות, ולפגוש מקומות שמזמן לא פגשת. תן לרגש לדבר היום, ובעיקר – תקשיב.

גדי

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, כשהירח שוהה בבית הזוגיות שלכם, אבל.. לא רק. זוית פעולה מדויקת בין סטורן שליט המזל שלכם לכוכב מרקורי מאפשרת לגדי שלנו להיות מדויק יותר, לשקול מלים, ולאפשר לתקשורת שלכם להיות אפקטיבית יותר. התמקדו בפן הכלכלי ובמה שנותן לכם היום בטחון.

דלי

מעברו של מרקורי למזל שור שם נמצאת גם השמש, ישים בעתיד הקרוב את הדגש על כל מה שקשור לבית ולמשפחה. השמש עדיין קרובה לאורנוס שליט המזל שלכם, וכדאי לנצל את חוסר השקט הזה לשתף אנשים קרובים בתכניות, ליזום – ולדבר על זה. פתאום זה יראה אחרת.

 

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, וזה ללא ספק מיקום שמאפשר לכם להיות נינוחים ורגועים יותר. ונוס מעמיקה את זוית הפעולה שלה עם נפטון, והרגשות נוסקים בהדרגה. שמרו את הרגלים על הקרקע, ואל תתנו לרגש לשלוט בהחלטות.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן