תחזית יומית – רביעי – יום העצמאות – 29 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי 29/4

ירח בסרטן 120 נפטון 180 פלוטו 

שמש במזל שור  צמידות אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל שור  90 סטורן (יציאה)  צמידות אורנוס (כניסה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

@

 

זומולדת היא מפת יומולדת של גבר, אשה, עסק, תהליך, וגם..  של מדינה. כן כן.

במפה שכזו אני יושב עם האדם, מציץ במפת הכוכבים במפת הלידה שלו בדיוק בזמן שנולד רק בגילו הנוכחי ובשנת יום ההולדת הספציפית ומתבונן בתהליכים שהוא עובר, בדיאלוג שלו עם העולם, במפגשים השנתיים שלו עם קשיים ומכשולים ועם אפשרויות חדשות של צמיחה, ובמיקום של השנה הזו בחייו בכלל בשלב ההתפתחותי הנוכחי שלו.

בתחזית השבועית שאפרסם בשישי, נתבונן רגע במפת יום ההולדת של המדינה ביום העצמאות 2020, יום ההולדת הפרטי והאישי שלה.. ובעצם של כולנו. מקוה שיהיה מעניין.

ובינתיים… מה קורה היום, ביום העצמאות שלנו? הירח שוהה במזל סרטן, המסמל בדרך כלל את הבית והמולדת שלנו. הירח יוצר זוית של עימות עם כוכב פלוטו היצרי שממול, ומראה שיום העצמאות הספציפי הזה מאותגר על ידי זוית עימות של הירח עם פלוטו, אחת הזויות העוצמתיות שיש, וגם אם היא מהירה מאוד, היא תמיד מאתגרת בסמליות שלה.

שני צדי זוית הקונפליקט הזו נמצא את הירח שמייצג חום ובטחון, ומולו את פלוטו מייצג סכנות, מוות, ותהליך של משהו מת – ומשהו חדש נולד.. מה יותר סמלי מאשר ירח מול פלוטו במפת יום ההולדת של מפת המדינה שלנו?..:-)

ואכן, כל הגורמים האלה בהחלט מיוצגים בתהליכים שהמדינה הזו עוברת כעת, החל מהצורך להתמודד עם סכנות הקורונה, וכלה בצורך להכנס למצבים של התחדשות שבהם משהו מוכר מת, ומשהו חדש נולד, הן פוליטית, הן חברתית, הן רגשית והן כלכלית.

אז נכון, נסחפתי לרגע, ובמקום לדבר רק על היום הזה נכנסתי כבר לסימבוליקה שקשורה לכולנו וליום הזה כמייצג את יום ההולדת של המדינה והתהליכים שהיא עוברת.. מודה באשמה. 🙂 היה פשוט מפתה מדי, ולא יכולתי להתאפק, אסטרולוג לקקן שכמוני..

אבל אם לדבר על היום הזה בכלל –  הוא באמת לא קל. מעבר לזוית העימות בין הירח לפלוטו, נוכל למצוא פה עוד שתי זויות פעולה אדומות: הצמידות המתחזקת בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס התזזיתי שמביאה איתה תקשורת עצבנית וקצרים בתקשורת ואי הבנות וקלקולי מכשירים אלקטרוניים פה ושם כיד אורנוס הטובה עליו, וזוית פעולה שמגיעה לשיאה בשבת בין ונוס הרגשית לנפטון הסופר רגשי שהוא בעצם אוקטבה גדולה של ונוס.

השוני בין השנים הוא שלונוס יש גבולות – לנפטון אין, והוא אלוף בלמסמס לנו את הגבולות של עצמנו, וכך לאבד פרופורציות מבחינה רגשית, אלמנט שכבר התחלנו לחוש בו בימים האחרונים.

מה המשותף לכל שלוש הזויות האלה? גן גורמות לתחושה של חוסר יציבות, למרות שהשמש ומרקורי במזל שור בהחלט מנסים לתת מקום למינון גבוה יותר של יציבות ביסוד האדמה, אבל מול הזויות האלה זה באמת לא קל, מה גם שהמעורבות הרגשית הגבוהה של ונוס ונפטון בזמן שונוס גם שולטת על מזל שור שבו נמצאים השמש ומרקורי לא תורמת במיוחד ליציבות הזו..

כן, אני יודע שפה ושם זה נשמע כמו סינית, אבל גם אם אתם לא מבינים לגמרי את המונחים לפחות תבינו את האווירה ואת הקונפליקט המתוח הזה מתחת לדברים שבין הצורך שלנו לייצר לנו כמעט בכל מחיר איזו שהיא ודאות שנוכל להשען עליה, לבין המעורבות הרגשית הגבוהה שגורמת לכל הודאות הזמנית הזו להיעלם ברגע שמופיע משהו לא צפוי, והורס את כל התמונה, ומדגיש את כל הפחדים שמסתתרים מתחת לכל זה ורק מחפשים סיבה לצאת ולהצדיק את עצמם, החל מגישה כלכלית פסימית של מה יהיה, וכלה בתיאוריות הקונספירציה למיניהן שרצות ברשת בכל מיני כיוונים עד שאפילו פייסבוק נשברה והחלה להסיר אותן בעדינות אך בתקיפות (למרות שמן הסתם יהיו כאלה שיטענו שזה בדיוק חלק מהקונספירציות האלה..).

לחובבי המנגל למיניהם – בטוח שאתם נהנים גם במרפסות או בגנים סודיים לא מוכרים וחוף ים לא מוכרז ןחוגגים בגדול, אבל לי ולמעגל הקטן שלי אין ממש חשק לעשות הרבה חוץ משניצלים ולתת לילדים לשחק – כל המגבלות האלה ממש לא גורמות לי לפרוץ בזלילה כלשהי אלא ההיפך.

אבל זה שכולנו ביחד, והילדים שלי מתקרבים אלי בכל פעם כדי לסחוט ליטוף, חמים בחוץ והאביב הזה כבר נמצא בכל מקום – זה בהחלט מעודד, ומעל כל אלה מרחף צילו של הים שהוא ואני כבר מזמן לא נפגשנו, וחבל…

וזה יקרה, בקרוב.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

ומה קורה למזלות?

 

רביעי 29 לאפריל

טלה

מעניין שמבחינת הכוכבים החג הזה הוא משפחתי במיוחד עבורכם. הירח שבמזל סרטן מדגיש את הצורך להיות מוקפים באנשים אהובים, ולא להצטער אם תיאלצו לחגוג בבית או בקרבתו, במקום למנגל במרחבים. זמן לנוסטלגיה, ולזכרונות מימים יפים.

שור

חג המנגל הוא אחד החגים שהשור אוהב במיוחד: הוא יודע להכין מנגל, לבחור את הבשר, ולעשות אותו הכי טעים שיש…לכן סביר שהשור שלנו לא  יוותר: במרפסת, על הגג, בחצר.. מאמין שכבר ברגעים אלה שההורוסקופ נכתב המקרר שלו כבר מלא בשר. וטוב שכך..כמאמר הפתגם: לא תעצור שור במנגלו!

תאומים

אצל התאומים העיקר בדרך כלל הוא לא האוכל, אלא החברותא, כלומר כל העיסוק מסביב, כל העצות שהוא אוהב לתת, והלעיסות הקטנות פה ושם סביב המנגל.. השנה זה קצת יותר מסובך, כי יש פחות אנשים, ומרקורי גם במזל שור, מה שאומר שהתאומימים שלנו ידבר פחות, ויאכל יותר.. ולא להגזים עם הטחינה!

סרטן

הירח שוהה במזל שלכם בחג, מה שאומר שמי שבאמת יכול לחגוג עכשיו – זה אתם, ואיך הסרטן אוהב לחגוג? מוקף בני משפחה וקרובים, שיודעים להעריך את המתכונים שהוא מכין מבית סבתא.. נכון, אין ערימות של אנשים מסביב, וגם עם המסיכה לא נוח, אבל ליד המנגל של הסרטנון. בכל מקום שזה לא יהיה, תרגישו בבית.

אריה

מי מיד שולט במנגל ובעיקר באירוע עצמו? האריה שלנו, שהכל נעשה כדברו. אלא שהפעם המעגל סביבו קטן יותר, מה שלא מפריע לו לתת פקודות קצרות למי שעל האש: יותר בצל.. הסטייק נשרף.. תנפנף.. האריה הוא תמיד המפיק, אבל נראה שהשנה הוא יצטרך לעשות את הרוב בעצמו.. באסה.

בתולה

הצד החברתי שלכם מודגש בחג הזה, מה שאומר שכדאי לצרף חבר או שנים לחג – בתנאי שיש מקום לרווח שני מטר בינכם לבינם – ולהפוך את החג הזה לחברי יותר. מרקורי שבמזל שור הופך גם את הבתולות לאניני טעם זמניים: זמן לנסות את המתכון הסודי שלכם. מכסימום תעשו על המחבת..

מאזניים

נראה שאתם נמצאים באור הזרקורים בחג הזה, מאזנאים. לא שיש יותר מדי זרקורים בסביבה, אבל למאזנאים שלנו מספיק גם הפנס של הסלולר כדי לארגן מנגל טעים במיוחד, בתנאי שלא יפריעו לו לעשות הכל בדרך הייחודית שלו, ורק כדאי להזהר ממחלה מאזנאית אופיינית מסתורית: פיתות קרועות, וכתמי עמבה באזורים אסטרטגיים.

עקרב

הירח ששוהה במזל סרטן מביא איתו צורך בשינוי אווירה, גם אם המדובר באווירת הבית. למשל.. מנגל בחצר במקום במרפסת, מה שנקרא – יצירתיות. גם מנגל אצל חברים שגרים קרוב אפשרי – העיקר שמשהו ישתנה מהשבוע האחרון, ורק כדאי להזהר מעודף פיח על המסיכה, ועשן בעינים.. התמקדו בבטטות!

קשת

הקשת ההרפתקן תמיד אוהב ניסויים וחידושים, והוא פשוט זקוק לחצר גדולה מגרש ריק או פארק שלא מגיעים אליו פקחים..בקיצור – סיכון קטן, אבל שווה. בחג הזה כדאי להזהר מכוויות בגלל חוסר זהירות, ועודף סלטים במקום להתמקד בבשר עצמו. אבל יהיה כיף…

גדי

הירח נמצא מש ממולב מזל סרטן, והחג הזה עלול מלווה בצורך להתחשב יותר במי שאתכם, אחרת אתם עלולים לסבול מקונפליקטים עם מי שנמצא ממול, ויכוחים מיותרים שלא נגמרים (הגדי עקשן גדול), וצורך להוכיח שאתם צודקים וסגנון המנגל שלכם הוא הטעים ביותר. מה לעשות, אבל הגדי בדרך כלל גם צודק..רק בלי ויכוחים, בבקשה.

 

דלי

השמש עדיין קרובה לאורנוס שליט המזל שלכם, והדלי שלנו עדיין מתוח גם בחג. זה עלול להביא איתו צורך חזק מהרגיל בספייס, ולא חברותא מלוכדת או ערימת קרובים שמחכים עם צלחות חד פעמיות ומזלגות ביד. לא, הדלי שלנו לא סבלן היום. זמן טוב לגיחות חברתיות קצרות, למנגל טעים, ו..חזרה לבועה.

דגים

מיקומו של הירח בבית הבילויים וההנאות שלכם בחג, מביא איתו יכולת ליהנות בגדול עכשיו, למרות המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם עכשיו שמביאה איתה גישה רגשנית ורגישות יותר שעלול לגרום להיעלבויות מיותרות. התמקדו באוכל ובאהבה של אלה שלידכם, ולא במה שיכול להרגיז או לתסכל אתכם.

ובינתיים – חקשמח

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן