תחזית יומית – שני 27 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שני  27/4

ירח בתאומים 150 פלוטו ויופיטר 90 נפטון 60 ונוס 

שמש במזל שור  צמידות אורנוס (יציאה)

מרקורי בטלה  60 מרס 90 יופיטר (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 @

הצמידות בין השמש לאורנוס עדיין בסביבה, והיכולת שלנו להתנתק ממה שמפריע לנו או לחילופין לעשות שינויים ולפרוץ לדרכים חדשות, עדיין בסביבה: הרימו כפפות, חברים, ותנו מקום לשינוי, לפחות זמני.. זה יעשה לכם טוב, עם מסיכה או בלעדיה.

והיום – הירח שוהה סוף סוף במזל תאומים התקשורתי, ואפשר להתחיל לשנע להזיז להתמיר ולתרגם את כל מה שהצטבר פה בימים האחרונים למלים כוונות ותנועה. הרבה תנועה.

כן, הגיע הזמן לזוז כבר, לעזאזל, אבל דווקא עכשיו מרקורי נכנס לזוית הפעולה המעצבנת שלו עם סטורן הנוקשה, שתגיע לשיאה מחר, ונראה שבצד הרצון להוציא ולשתף קיים גם כובד שלא באמת מאמין שזה ישנה משהו, לא אישית ולא כללית..

ואכן, כובד לא פשוט נמצא כאן, וזויות המתח שיוצר היום הירח הזה עם פלוטו ועם נפטון רק מראות שיש לא מעט מוקשים נוספים ולא ברורים שמקשים עלינו, ומצבי הרוח האלה שמשתנים במהירות לא עושים לנו את החיים קלים, בטח לא כשונוס בזוית עם נפטון…

אבל למרות הכל, עם הירח הזה אפשר בהחלט לקטר לנג'ס לשחרר לחצים ולהתלונן ואפילו לחזר בעדינות בשעות הערב, כי כשאהבה נכנסת לתמונה הדברים נראים אחרת, למרות שעם הזוית בין ונוס לנפטון זה לא ממש משנה הרבה כשהרגלים קצת באוויר…

..לפחות עד מחר. שכן מחר מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר סוף סוף למזל שור השייך ליסוד האדמה, ובו זמנית חוטף את שיא הזוית המכבידה עם סטורן, מה שאומר שמחר יגיע שלב הקרקוע הסופי שממנו, בשאיפה, הדברים יתחילו להיראות מעט פחות מעופפים  וקצת יותר מעשיים, למרות שנפטון עוטף את ונוס בצעיף ומונע ממנה לראות את הדברים כפי שהם אפשר..

שלא תחשבו שהאסטרולוג חסין מכל אלה: הנפטון המאניאק המעצבן גם גם לי לדחות דברים, להפוך הכל לרגשי, ולהביא איתו ים של הסחות דעת וילדים על הקירות ועשרות שניצלים אכולים למחצה, ולכן גם ההורוסקופים מגיעים מאוחר יחסית.. סורי.

בוטום ליין – מרקורי עובר למזל שור מחר, חוטף זבטה מסטורן, והחיים הופכים מעשיים. תתחילו להתכונן, ועם כל הכבוד לרגש – הוא קצת יחכה..

@

 

אסטרו-זום  – ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שני 27/4

טלה

יזמות תקשורתיות חדשות, אנשים חדשים ומעגלים חברתיים מעניינים – הירח התאומי שוהה בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם ליצור קשרים חדשים, ובמקביל גם לשדרג את הקשרים הישנים. זמן מצוין לשיחות נפש עם חברים לשעבר שנעלמו לאחרונה.

שור

 השור שלנו קצת מבולבל בימים אלה: ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק אל תוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון הרגשי, והמעורבות הרגשית הזו קצת משבשת את החשיבה המעשית המפורסמת שלה שור האופייני. חשוב להזהר עכשיו מבזבוזי כספים שלא לצורך, ומאכילת יתר.. תנו לרגש לדבר, אבל לא לצעוק..

תאומים

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, עוזר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ואם תפצחו ביזמה חדשה ומעניינת ובקידום אישי, הוא וונוס הרגשית שגם היא כאן בהחלט יעזרו לכם לקדם את עצמכם ואת התכניות שלכם. יום לכל השיחות החשובות של השבוע, תאומימים.

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה, סרטנונים, אבל הן יצטרכו לחכות מעט: אינכם במיטבכם עכשיו, ולכן כדאי לחכות למחר כדי להזיז דברים, ולפעול באופן אקטיבי ונחרץ. היום – זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד בגלל הזוית של הירח עם נפטון הרגשי, ובעיקר – לנוח..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין נמצאת בתוך הצמידות עם כוכב אורנוס, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים וגורם לעצבנות ולחוסר שקט. אבל בשעות הערב אפשר כבר לחוש הקלה בעומס החום, למרות שהזוית העצבנית הזו תשפיע עוד כמה ימים. גלו איפוק ואורך רוח, אריות!

בתולה

הירח שוהה היום בבית התדמית והקריירה שלכם, והופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. כעת הזמן למחשבה על גישה קצת אחרת למלה 'אמביציה' ואפילו ל'קריירה', ומתן אישור לדרייב שלכם למצוא זוית יצירתית לפעולה ועשייה. בערב – שיחות עומק נפלאות.

מאזניים

ונוס שליט המזל שלכם ביחד עם הירח במזל תאומים ממשיכה להביא איתה זמן איכות חברתי ומלים חכמות למכביר, אולם מרקורי שבמזל טלה שממול עלול לגרום לויכוחים מיותרים וחילוקי דיעות חסרי שקט. זוית הפעולה עם נפטון עלולה להביא איתה אשליות ופנטזיות.. זהירות.

עקרב

השמש ממשיכה לנוע גם היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אולם הדגש היום הוא על מיקומם של הירח ושל ונוס במזל תאומים. זהו מיקום לא קל שמצריך שיקול דעת אמיתי וחכם לפני כל החלטה, תוך זהירות מגישה אימפולסיבית והחלטות פזיזות מכל הסוגים: חשבו פעמיים לפני כל החלטה.

קשת

הצורך בדיאלוג בגובה העינים חזק היום במיוחד, כשגם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים ממול, בבית היחסים שלכם. זהו זמן מצוין לשיחות עומק או שיחות בירור של אחד על אחד, ובארבע עינים. יום מצוין להיכרויות חדשות, בעיקר עם הלב ההרפתקני של הקשת פנוי…

גדי

הכוכבים סטורן שליט המזל שלכם ומרס האסרטיבי שוהים כעת בבית הכספים שלכם, ומביאים איתם שתי השפעות שונות: הצורך להוציא הרבה על מה שחשוב לכם, והצורך לחסוך ולהתמקד בבניית בסיס כלכלי חכם ואיתן שיתאים לחודשים הקרובים. זמן לארגן מחדש את הנעשה בחשבון הבנק.

דלי

השמש עדיין צמודה לאורנוס שליט המזל שלכם גם היום אם כי כבר בריחוק מה, וחשוב להתנהל בזהירות מכסימלית, להתמקד בפריצות דרך מעניינות אך לא לנתק קשרים שקצת מעיקים עליכם לאחרונה, לא לפני שתדברו ותחליטו ביחד. הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים, דליים, ונהגו בזהירות.

דגים

זוית הפעולה בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם הולכת ומתחזקת, דגיגים, ואיתה גם מתחזק הערפל וחוסר הודאות שאתם פוגשים בימים האחרונים. חשוב להזהר משגיאות בשיפוט ולהמנע מעירוב רגשית בהחלטות פרקטיות, בעיקר כאלה הקשורות לכספים ולעסקים.

ובינתיים -יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן