תחזית יומית – רביעי 6 למאי 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי 6/5

ירח בעקרב 90 מרס 180 שמש ומרקורי 120 נפטון

שמש במזל שור צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל שור  

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (מדויק!)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה במזל עקרב הטעון והחשדן, ובנוסף גם יוצר זוית פעולה לכוכב מרס האגרסיבי, וזויות עימות לשמש ולמרקורי שבמזל שור ממול – לא פשוט לנו היום.

מכל הזויות האלה, הזוית של הירח עם מרס (באדום) היא המורכבת ביותר. הירח ומרס הם שני הפכים: זה רגשני ומכיל, וזה אגרסיבי ותוקפני, והתוצאה – איך לא – דרמות, בעיקר מהסוג הנעלב, כיון שהזוית הזו הופכת אותנו לרכים חשופים ובעיקר פגיעים, ולכן גם היעלבויות קטנות ופרצופים חמוצים ותחושות של קיפוח פה ושם עלולות לצוץ ביחסים ואפילו פה ושם גם בדיאלוג עם עצמנו.  

אז.. מה עושים? מנסים לקחת דברים בפרופורציות, ולא להיעלב משטויות, להסתגר בחיוך קורבני גאה, ולסבול בכיף. פשוט מיותר… ואם תרצו להאשים מישהו באמת בתחושות האלה – אתם בהחלט מוזמנים להאשים את הירח ומרס. עם הירח לא יהיו לכם בעיות – הוא סובל הכל, אבל מרס הערס עלול לעשות קצת בלגן בעניין, אז אולי כדאי לוותר..

זויות העימות בין הירח לשמש ומרקורי (גם הן באדום) קצת יותר מורכבות. הן מבטאות קונפליקט בין הצד שלנו שמרגיש דברים בעוצמה ומאבד קצת את הראש, לבין הצד שנשאר עם הרגלים על הקרקע, ונצמד לעובדות. הדיאלוג בין שני החלקים האלה מראה עד כמה עוצמת הרגש גדולה היום, אולם קונפליקטים שנגלה שאנו יוצרים היום עם אנשים שחושבים ההיפך מאתנו, או כאלה מאפשרים לנו לחוות את הצד ההגיוני והרציונלי שמאזן את כל הרגש הזה, בהחלט עשויים להביא איתם חשיבה מסוג אחר, ולהשאיר את הדמיון והיצירתיות כפי שהם בלי להסיק מסקנות משמעותיות מדי.

אולם שתי הזויות האלה הן ממש קטנות מול הזוית האדומה שאני לא מפסיק לכתוב עליה כבר כמה ימים – זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם נפטון הסופר רגשני, שתמשך עוד לפחות שבוע אם לא יותר כי ונוס בהמשך גם עוברת להילוך אחורי, וחגיגת הרגש הזו תהיה מושלמת…

 המעורבות הרגשית שהזוית הזו מביאה איתה פועלת בעוצמה בשתי חזיתות: בצד החיובי היא מביאה אלינו השראה דמיון ויצירתיות ורצון ליצור דברים חדשים ומעניינים, אך מצד שני היא מביאה איתה מצבי רוח שמשתנים במהירות, חוסר יציבות, אפים ודאונים מהירים, וקושי לפעול באופן פרקטי לאורך זמן בלי לעצור פתאום ולחלום, או לבהות, או לדמיין…

כן, הצירוף הזה לא קל. עלי למשל הוא מקשה להתרכז ולכתוב לאורך זמן, ואני עושה המון הפסקות, משחק שחמט, אוכל, רואה איזה סרט או או עובד על מיזם חדש שאני מנסה להוציא לאור בקרוב, הכל – רק לא לעשות את מה שאני חייב, כי המלה הזו, חייב, פשוט מוציאה אותי מדעתי כשונוס ונפטון בשטח. אוף!!!

אבל אם חשבתם שתיכף יגמר ונחזור לקרקע, אז.. חשבתם: בשבוע הבא, המצב עוד יסתבך, כשונוס תמשיך לייצר את הזוית הזו רק הפעם מהכיוון ההפוך – היא פשוט לעבור להילוך אחורי…

מה עושים? עוברים דרך מסך הרגש הזה כמו פולנים מבית טוב תוך מטר חיוכים ונשיקות יד ולחי, מנסים לא להיעלב משטויות ולנסות לכתוב עוד פרק בספר שהתחלנו לפני שנה, ונותנים לרגש לצד בסרטים עצובים במיוחד או בסדרות הזולגות החדשות האלה בנטפליקס, וכבר מייבבים ושופכים גם את כל מה שהצטבר בימי הקורונה האלה החוצה כמו ספניילים עזובים, ומנקים בדרך גם את הסיסטם.

אז זהו, עבר. משיכה באף, מעבר לאויר הרטוב הזה בחוץ של הגשם הטרי, אולי האחרון שנראה השנה, קפה חם וטוב, וזהו: עכשיו – אפשר לחזור להורוסקופ.. הלו מרקורי, אם בק!

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 7/5

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל עקרב ובזוית עם מרס שליט המזל שלכם, והטלה שלנו מוזהר שלא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בעיקר כאלה הקשורים לכבישים ולדרכים. השמש ומרקורי במזל שור מעודדים אתכם להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק: זמן לעשות סדר בבלגן.

שור

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת ומרקורי כוכב התקשורת מאפשר לכם לדבר ולתקשר טוב יותר, והירח ששוהה היום במזל עקרב מדגיש את היכולת להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, ו..להשקיע בהם – ובפרטנרים שלכם – קצת יותר. מגיע להם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור האיטי יחסית, ונראה שהאקשן האמיתי מתרחש לו עכשיו בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. הירח העקרבי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, לשלם חשבונות, ולהתמקד במחויבויות שלכם.

סרטן

הרגשות סוערים היום יחסית, כשהירח שליט המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה, והסרטנון הרומנטי עשוי לאבד קצת את הראש.. זמן טוב לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, אבל במקביל לא לשכוח את הקרקע שמתחת לרגלים, סרטנונים. היו מעשיים!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם ביחד עם כוכב מרקורי, אלמנט שמדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מעצמכם ביזמות מקצועיות ואישיות. צמידות מתמשכת בין השמש למרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה יום חברותי. דברו והרבה!

בתולה

בית התקשורת שלכם ממשיך להיות פעיל גם היום, בתולות. זהו זמן לדבר לשתף ולחלוק אבל לעשות זאת ממקום עדין ומשתף, ולא ביקורתי ושופט. יום מצוין ליצירת קשרים חדשים ומעניינים, בעיקר עם קולגות מקצועיות ובתחום המקצועי בכלל.

מאזניים

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, מאזנאים. זהו זמן לפעול באופן מעשי יותר בתחום המקצועי, אך במקביל גם לעשות קצת יותר בנושאי אוברדראפט החזר חובות וחזרה לקרקע יציבה יותר מבחינה כלכלית. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות.

עקרב

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולהריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות מכל הסוגים. יום מצוין לתכניות פעולה חדשה, להתחלות מעניינות, ולהשקעה מסיבית יותר בקשר זוגי קיים, או.. ביציאה לדייט.

קשת

לא ממש היום הטוב של הקשת שלנו, לפחות מבחינת לקיחת יזמה ופעולה מכל סוג, ואולי משום כך כדאי אכן לחכות למחר או מחרתיים הן בכל מה שקשור לפגישות חשובות והן להתחלות מעניינות. זמן לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

גדי

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים בעיקר לפעילות איתם, גדיים. זמן טוב לשתף אנשים קרובים ברגשות ובתכניות שלכם, ולהתמקד בשיתופי פעולה בכלל בכל מה שקשור לצד האמביציוזי והיוזם שלכם: יום לעשייה משותפת, ולא סוליסטית, גדיים.

דלי

אמביציה דרייב ויזמות חדשות – הירח ששוהה היום בבית הקריירה שלכם מצביע בעיקר על הערוצים האלה כדרכים לפעולה ביום הזה. כעת זמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולתכנון לטווח ארוך, דליים. שעות הערב יתאימו למפגש חברתי רב משתתפים, ולארוחה משותפת.

דגים

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עדיין מדויקת, מה שאומר מעורבות רגשית גבוהה במיוחד,וגישה מעט בעייתית לכל מה שקשור לצד הפרקט של החיים. חשוב כעת להמנע מקניות מיותרות ומהוצאת כספים שלא לצורך. זמן לשיחות נפש נפלאות.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר ?

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן