תחזית יומית – חמישי 7 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי 8/5

ירח בקשת 90 מרס 60 סטורן

שמש במזל שור צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל שור  90 מרס (כניסה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (מדויק!)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

אחרי יומיים עכורים למדי במזל עקרב, שבהם יצר הירח זויות פעולה לא קלות לסטורן ולמרס, הוא עובר למזל קשת ההרפתקני, והאנרגיה שלנו משתנה.

האם זה אומר שמעכשיו נהפוך בלונדיניים ואופטימיים? לא, וממש לא, לפי הסדר הזה. האנרגיה הקשתית היא מוחצנת והרפתקנית ופועלת אמנם כלפי חוץ, אבל הזוית האדומה של הירח עם מרס מראה על רגישות יתר שנובעת כתוצאה משיקול דעת גרוע, וחשיבה פזיזה.

כן, חשיבה ללא שיקול דעת, פעילות אימפולסיבית ומלים שלא לעניין – כל אלה עלולות לגרום לנו לירות לעצמנו ברגל, ועם רגישות היתר הזו – גם לגרום לנו לאבד פרופורציות.

זוית כזו מעולה כשאנחנו רוצים לעשות שינויים מהירים, למשל כשכבד לנו ואנחנו רוצים בבת אחת לשנות את מצב הרוח – במצב שכזה אם אנחנו יוזמים משהו חדש ומעניין, מגרה את הדמיון, מרתק את המחשבה – משהו משתנה אצלנו גם בנושא הכובד שדיברנו עליו.

שינויי כיוון אנרגטיים – זו האנרגיה הקשתית שאני מדבר עליה, והיא מהירה, הרפתקנית יוזמת ואפשרית מאוד אם נחפוץ בה היום ומחר למשל, ואפילו בתחילת שבת.

למשל… החלטות על נסיעה ומפגש עם נופים אחרים ואנשים שמפעילים את הדמיון שלנו, ויזמות הרפתקניות – זה בהחלט אישו שיכול לשמש אותנו ביום שכזה, אבל.. בזהירות: לא לקפוץ מעל הפופיק, לא להמר על כל הקופה, ולהזהר מאופטימיות יותר ועשייה מוגזמת – אלה סכנות הזויות הזו.

וישנה כמובן את הזוית הזו שבין ונוס לנפטון, גם היא אדומה כמובן, שבה ונוס הולכת ומאטה את הקצב ועוד כמה ימים גם תעבור להילוך אחורי, אבל חוסר הפרופורציות הרגשית שהיא מפעילה אצלנו בזוית שהיא יוצרת עם נפטון גורמת לנדנדה רגשית מהירה  וחוסר יציבות, אפים ודאונים, וביחד עם המהירות של האנרגיה הקשתית שלנו – אולי גם החלטות גרועות הקשורות ליחסים, ולדיאלוג הזוגי…

מה הבוטום ליין כאן? כניסה ליזמות מהירות – זה בהחלט סבבה, אבל החלטות רגשיות מהירות מדי עלולות להכניס אותנו לסחרור, ומשום לאיבוד קרקע מהיר.

אז.. סלואו דאון, קידס. סוף מעשה במחשבה תחילה זה המשפט הלא נכון: תנו ללב להוביל את הגישה ההרפתקנית שלו, אבל לנווט במומחיות עם ההגיון ולא עם הרגש – זה עלול להכניס אותנו לבלגן קטן בימים הקרובים בגלל אופטימיות יתר והחלטות מהירות מדי שעלולות לקלקל את הסיסטם. בי קול!

כן, להיות קולים – זה בהחלט חשוב עכשיו, לא מהסוג של הג'ינס שיושבים על הברזלים – מהסוג הפיקח, הערמומי, עם החיוכון היודע כל בזוית הפה, ומשם – שליטה חכמה על ההגה, זה הכל, ולא לתת לילד לנהוג – אלא לחכם שבתוכנו. הוא כבר ידע לבד איך להתנהג בעיקולים. פרומיס.

אז.. בי קול, גאייס, גם בפינות – ובלי עקיפות מסוכנות, קפיש?@

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

חמישי 8/5

טלה

אחרי יומיים טעונים ולא קלים עובר סוף סוף הירח למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, והטלה שלנו יכול לפחות זמנית לנשום לרווחה. יום מצוין שכדאי להקדיש לצמיחה והתפתחות אישית, יזמה הקשורה לאזורי פעולה חדשים, ושיחות נפלאות.

שור

הירח הקשתי קצת מהיר מדי בשביל השור שלנו, ולכן ביומיים הקרובים כדאי לפעול בזהירות ולהמנע מהחלטות פזיזות. זוית הפעולה המדויקת בין ונוס שליטת המזל שלכם לנפטון גורמת להרבה טעויות בשיקול הדעת: אל תאפשרו לרגש לשלוט כעת.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד לשמש ושואב ממנה לא מעט עוצמה, אבל במזל שור ההחלטות שלכם כעת הן מעשיות יותר אבל לא ממש מקדמות אתכם. הירח הקשתי שממול ממליץ למצוא לכם שותפים לרעיון או לדרך.

סרטן

שהותו של הירח שליט המזל שלכם במזל קשת השייך ליסוד האש, הופך אתכם לקצרי רוח ועצבניים למדי ביום שכזה. חשוב לשמור על איפוק ולא לקלקל יחסים בהערות מרגיזות גם בגלל הזוית האגרסיבית של הירח עם מרס. שליטה, סרטנונים!

אריה

הצמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עדיין פעילה, ויזמות תקשורתיות חדשות יכולות בהחלט להצליח היום אם תפעלו בחכמה. הירח הקשתי מביא איתו ריגושים וטאץ' הרפתקני – פעלו מהלב.

בתולה

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם לא מעט בימים אלה, וחשוב לדבר על הדברים גם הפחות נעימים ולא להשאיר אותם בבטן: הבתולה חוטף עצירות בגלל סיבות כאלה, וחבל.. השמש ומרקורי במזל שור מאפשרים להרחיב אופקים ואזורי פעולה בימים אלה. תנו לדמיון שלכם ליזום!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להאט ולשהות בזוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון הרגשי, מיקום מאוד לא קל עבורכם בעיקר בגלל המעורבות הרגשית שמוציאה בקלות מפרופורציות. מה עושים? נאחזים בעובדות ובפרטים הקטנים, ומסיימים משימה אחר משימה לפי לו'ז מדויק.

עקרב

הירח שוהה לו היום בבית החומר והכספים שלכם ומכריח את העקרבון לחשוב חכם מבחינה כלכלית, ולהתארגן באופן מדויק בנושאי כספים. זמן טוב לבנות סדרי עדיפויות חדשים בחשבון הבנק, ולהדק את החגורה. נסו לסגור אוברדראפט.

קשת

אחרי  יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, עובר לו סוף סוף הירח למזל שלכם, החזה מתרחב, החיוך חוזר, ואפשר אפילו לראות ניצוץ אופטימי בעינים… זמן מצוין לפגישות חשובות ולחזרה איטית למוקד הפעילות שלכם, בדרך כזו או אחרת.

גדי

הירח הקשתי  אסרטיבי והרפתקני מבחינת הגדי הזהיר והמאופק, ולכן היום ומחר כדאי  לשמור על פרופיל נמוך, לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ולהתבונן בהרהור במה שקורה לידכם…פגישות חשובות מכל סוג – נסו לדחות לעוד יומיים שלושה, אם אפשר.

דלי

מזל דלי נחשב כמזל חברתי מאוד, וכשהירח שוהה במזל קשת נראה שהצד הזה אפילו מתחזק. זהו זמן מצוין לארגן שיתופי פעולה בכמה גזרות, הן מקצועית והן חברתית, ובמקביל לחפש ולמצוא נישות חדשות שיעזרו לכם לבוא לידי ביטוי גם אם זה קצת אחרת ממה שהורגלתם.

דגים

הירח שוהה לו היום בבית הקריירה שלכם, והדגיג שלנו עשוי לגלות שהוא עצמו, הביישנון, נמצא במרכז הצומי הסביבתי.. בגדול זהו זמן אמביציוזי למדי, אולם כעת כשונוס הרגשית בזוית פעולה לנפטון שליט המזל שלכם הרגשות שולטים במערכת, ולא ההגיון. זמן לדמיין וליצור, אולם להזהר מאוד בהחלטות הפיננסיות והעסקיות שלכם.

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן