תחזית יומית – רביעי 22/6

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  22/6

ירח בטלה צמידות מרס 60 סטורן

שמש במזל סרטן  150 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל תאומים 60 יופיטר

ונוס במזל שור 60 נפטון

מרס במזל טלה  

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

האירוע המרכזי בשמים היום הוא הצמידות בין הירח הרגיש, למרס האגרסיבי.

הצמידות בין שתי הפלנטות האלה שעופיין מנוגד כל כך עלול לגרום לרגישות יתר אצל כולנו, ורגישות יתר מביאה איתה בדרך כלל החלטות גרועות, שיקול דעת רגשני ולא מעשי, והיעלבויות שלא לצורך בגלל פרשנויות מוטעות של דברי או מעשי אחרים.

לכן כדאי היום, בעיקר היום ובעיקר משעות אחר הצהריים והלאה לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש במצבי לחץ, ובעיקר לא לאבד שליטה כשנדמה לנו שמעליבים אותנו או פוגעים בנו, ולא לפרש לחומרה מלים ומעשים של אחרים.

היום עוברת גם השמש למזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי, אלמנט שמגביר יותר את הרגישות הזו שבין הירח שליט מזל סרטן למרס, והופך את היום הזה כמו גם שעות הבוקר למחר למועדים לשגיאות בשיפוט ובשיקול דעת.

אולי משום כך כדאי לדחות החלטות חשובות מהיום למחר או מחרתיים, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע ממצב הכוכבים הזה? סרטן, טלה גדי ומאזניים ובעקיפין – כולנו.

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

וכך נראית מפת השמים השבוע

@

 

@

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף באסטרוזום את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@ל30 הנרשמים הראשונים – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ.. Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 22/6

טלה

הירח שוהה במזל שלכם כשהוא צמוד למרס שליט המזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לנצל את היום הזה ליזמות חדשות בכל התחומים. רוצו קדימה!

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת עכשיו זוית פרקטית עם כוכב נפטון שהופכת אתכם ליצירתיים מאוד. זהו זמן טוב לשיתופי פעולה מכל הסוגים. חכו למחר כדי לזוז.

 

תאומים

חברים מכרים קרובים וידידים – נראה שהיום הזה כדאי להשקיע בהם קצת יותר, תאומימים. זהו זמן לקדם תכניות עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולא לוותר.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם נמצא בבית הקריירה והתדמית, וזהו זמן טוב לאפשר לאמביציה שלכם לתפוס תאוצה, ולעצמכם – לחלום בגדול. זמן לאתגרים אמיתיים.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת סוף סוף מתוך זוית המתח עם כוכב פלוטו ולאט לאט הרוחות מתחילות להירגע. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם.

 

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת שוהה בבית הקריירה שלכם וזהו זמן מצוין לקדם יזמות תקשורתיות חדשות, לנהל שיחות אמביציוזיות וסיעורי מוחות, ולחשוב קדימה.

 

מאזניים

הירח שוהה היום בבית היחסים שלכם ושם את הדגש על התקשורת הזוגית ועל הדיאלוג שבינו לבינה. השמש במזל סרטן הופכת אתם אמביציוזיים מהרגיל: חשבו בגדול.

 

עקרב

ונוס ממשיכה לנוע במזל שור ולעזור לכם לפתוח את הלב, ולהתמסר לאהבה. הירח הטלאי לעומת זאת מדגיש את הצורך לפעול בזהירות ולא לקחת היום סיכונים

קשת

ירח מרס ויופיטר במזל טלה מדגישים את היכולת להתמקד במה שמרגש אתכם מסעיר אתכם וגורם לצד ההרפתקני שלכם לפעול: סיכונים קטנים עלולים ליצור דרמות גדולות..

 

גדי

נושאי בית ומשפחה על הפרק, אבל הצמידות בין הירח למרס במזל טלה עלולה גם לגרום לאי הבנות ריבים ודרמות מקומיות. נסו לוותר ולחפש את המכנה המשותף.

 

דלי

הצמידות של הירח ומרס בבית התקשורת שלכם עלולה להביא איתה תקשורת מעט אגרסיבית ורגשנית וממש לא מעשית. כדאי להזהר שלא להתעקש על מה שלא חשוב באמת.

 

דגים

נושאי חומר וכספים מודגשים יום נוסף ומצריכים התייחסות עומק, בעיקר התייחסות לכווני הפעולה שלכם בזמן האחרון. בערב – בילוי שקט עם אדם אהוב.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן