תחזית יומית – סופשבוע 1-2/7

אז.. מה קורה בסוף השבוע בכוכבים? 

 

שישי 1/7

ירח באריה 60 ונוס

שמש במזל סרטן  90 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה) 120 סטורן

ונוס במזל תאומים 60 יופיטר 

מרס במזל טלה  60 סטורן 90 פלוטו (מדויק!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

שבת 2/7

ירח באריה 90 אורנוס 60 ונוס  180 סטורן

שמש במזל סרטן  90  יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה) 120 סטורן

ונוס במזל תאומים 60 יופיטר

מרס במזל טלה  60 סטורן 90 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

הזוית המרכזית כאן הוא זו של מרס בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזויות המסוכנות באסטרולוגיה. היא גורמת לפתיל קצר אצל רבים מאתנו, וגם אם בסופו של דבר נעבור את הסופ'ש בשלום, האווירה תהיה עדיין טעונה ועד יום שני.

זה אומר שחשוב עכשיו להזהר מאוד במלים שלנו, ובעיקר בפרשנויות שאנחנו נותנים לדבריהם של אנשים אחרים.

חשוב במיוחד להזהר עכשיו גם בכבישים ובדרכים, לא לכעוס על נהגים אחרים, ולא להתעקש לנסוע בצהוב כשעוד לא נכנסתם לצומת.

מה כן? זמן מצוין לדרבן את פלוטו כדי לייצר שיחות עומק שמזמן לא ניהלתם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא לאפשר להם להצטבר ואז..

מרקורי כוכב התקשורת שלנו בזוית הרמונית לסטורן הנוקשה מאזן חלק מהאנרגיה הזו, ועוזר לנו להשאר על הקרקע גם כשבלוטת האדרנלין עובדת שעות נוספות…

אז.. שמרו על עצמכם, חברים, פעלו ובלו בזהירות מכסימלית.

 

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

 

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף באסטרוזום את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@ל30 הנרשמים הראשונים – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ.. Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

@

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

הירח שוהה במזל אריה הנלהב בסופ'ש אבל מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית מסוכנת עם פלוטו היצרי: חשוב לא להגיב בתוקפנות, לרכך עמדות ולא להקצין ובעיקר להמנע מריבים וסכסוכים. חשוב במיוחד לנהוג בזהירות בכבישים. אם כבר נכנס לעימות – נסו לסיים אותו בחיוך. המנעו מהחלטות קיצוניות.

שור

הירח שוהה בבית המשפחה שלכם, ומדגיש את הצורך להוריד הילוך וליהנות מסופ'ש משפחתי וחביב. זוית הפעולה בין מרס לפלוטו עלולה להשפיע גם עליכם: המנעו מעקשנות יותר, ואל תחפשו בכוח סיבות לריב. ונוס שליטת המזל שלכם במזל תאומים עשויה להפוך את הכל לקליל וזורם – נסו לאפשר לה… יהיה מעניין.

תאומים

הצד התקשורתי שלכם מודגש במיוחד השבוע, תאומימים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם ובצירוף מרקורי וונוס במזל שלכם יש לכם את כל הקסם האישי שאתם זקוקים לו כדי ליהנות מסופ'ש כיפי במיוחד. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים ולהכיר אנשים חדשים

סרטן

אחרי יומיים משפחתיים עובר הירח לבית ההנאות הקטנות שלכם. זמן טוב ליהנות מהדברים הקטנים: אוכל טוב, חברותא שמחה, ואפילו מנוחה אמיתית אחרי שבוע מעייף. יום ההולדת מביא איתו את הצורך בחשבון נפש אמיתי לגבי מה השגתם יחסית למה שרציתם בשנה הזו, ולמה לשאוף הלאה… זמן לשיחות עומק רציניות.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם עובר לו הירח גם למזל שלכם ונראה שמגיע זמן האיכות לו חיכיתם, אריות. זוית הפעולה בין השמש ליופיטר עדיין בסביבה, וזה הזמן לנסיעות שמחות, או לחילופין מסיבה טובה באמת מהסוג שהאריה פשוט לא יכול לומר לא כשהוא מוזמן.. או ליזום אחת כזו.

בתולה

יש לא מעט תכניות לסוף השבוע הזה אבל הירח הזה שעובר למזל אריה גורם לדברים להראות אחרת: כעת אתם לא ממש במיטבכם, וזה בדיוק הזמן להוריד פרופיל, להיות קצת לבד, לנתח היטב את אירועי השבוע שחלף, ובעיקר להחליף כוחות – ולטעון מצברים, בתולות. אתם זקוקים לזה – ולשיחות שקטות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, והיא מביאה איתה קלילות וזרימה כיפית. הירח שבמזל אריה הופך אתכם לחברתיים במיוחד: אפשר ורצוי להפוך את סוף השבוע לפרק זמן חברתי ושמח. זמן טוב לפגוש מחדש חברים וידידים מהעבר, ולבלות איתם ביחד.

עקרב

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע טעון ועצבני במיוחד, עקרבים: כוכב מרס יוצר זוית פעולה מדויקת לפלוטו שליט המזל שלכם, וכל גרוי קל או מלה שלא במקום עלולה להרגיז לעצבן או להטריד ולגרום לכם לאבד שליטה ולחפש עימות או דרמה. חשוב לגלות איפוק ושליטה, ולא לאבד את הראש כשהכעס עולה לא לספור עד עשר לנשום עמוק ו.. להרגיע. זמן טוב לשיחות עומק שמפרקות מתחים.

קשת

זוית הפעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין השמש עדיין בסביבה והיא מאפשרת לכם לתת מקום וביטוי לאמביציה שלכם ולצורך לנסוע לטייל ולחוות נופים אחרים כמו שהקשת אוהב. הירח במזל אריה רק מחזק את הצורך להתארגן ולנסוע, אם לצימר ואם לחיק הטבע, מקום שבו הקשת ההרפתקן מרגיש נוח במיוחד.. קדימה.

גדי

השמש ממשיכה לנוע במזל סרטן ולגרום לכם להמשיך להשקיע במערכות היחסים ובזוגיות שלכם. הירח שבמזל אריה לעומת מזכיר מלקיחת סיכונים מכל סוג, הן במלים שלכם שעלולות להתפרש אחרת ממה שהתכוונתם, והן בנסיעות בכבישים ובדרכים. הזהרו מהחלטות פזיזות שנלקחות ללא שיקול דעת אמיתי.

דלי

מרקורי ובעיקר ונוס שנמצאים בבית ההנאות והרומנטיקה שלכם ביחד עם הירח שנמצא בבית הזוגיות – כל אלה ממריצים אתכם עכשיו להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים הקרובות. אם הלב הדליי פנוי – צאו לרגע מהבועה הדליית המוכרת, פתחו את הלב – ו..צאו לדייט. תנו צ'אנס לאהבה, דליים.

דגים

השמש שוהה עדיין בבית ההנאות הבילויים והרומנטיקה שלכם, והדגיג שלנו הוא אכן הרומנטיים שבמזלות…אבל ונוס ומרקורי במזל תאומים ממליצים דווקא על אקשן ביתי ומשפחתי: אירוח בני משפחה לארוחה שמחה, בילויים משפחתיים כיפיים, וחידוש קשרים עם בני משפחה שזמן רב לא היה לכם קשר איתם. שווה לנסות…

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן