תחזית סוף שבוע – 17-18/6

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש? 

שישי 17/6

ירח בדלי 120 מרקורי 60  מרס ויופיטר

שמש במזל תאומים  90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

מרקורי במזל תאומים 60 יופיטר

ונוס במזל שור 60 נפטון 90 סטורן (כניסה)

מרס במזל טלה  

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

שבת 18/6

ירח בדלי צמידות סטורן 120 שמש 60 מרס 90 ונוס

שמש במזל תאומים  90 נפטון (יציאה) 120 סטורן

מרקורי במזל תאומים 60 יופיטר

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה) 60 נפטון 90 סטורן (כניסה)

מרס במזל טלה  

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה בסוף השבוע במזל דלי, והדגש בעיקרון הוא על היכולת והצורך להיות ביחד, ועל האפשרות לצאת מעצמנו ולהתחבר לצד החברתי שלנו: חברים מכרים ידידים וקרובים – זה הזמן ליהנות איתם ומהם, ובמקביל גם להכיר אנשים חדשים.

אבל.. רק בחמישי, יום אחד לפני הסופ'ש, יצרה השמש זוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון הרגשני, המערפל ומטשטש, והיא עדיין נמצאת בזוית הזו גם בסוף השבוע הזה.

זה גורם בעיקר לשינויים מהירים במצב הרוח ובכל המנעד הרגשי שלנו, אפים ודאונים מלוא החופן, צורך להיות עם אנשים ומיד צורך להיות בעצם לבד, ועוד ועוד..

אבל במקביל יוצרת גם השמש זוית של מתח עם כוכב פלוטו, ולזוית הזו יש גם מאפיין בולט:  פתיל קצר ברגע שמשהו משתבש או יוצא משליטה, ותגובות קיצוניות. כדאי לכן לעבור את הסופ'ש הזה בזהירות, בלי כעסים ודרמות מיותרות..לא אתפלא אם סוף השבוע הזה יהיה גם אלים, ואפילו מאוד.

 

המעורבות הרגשית הגבוהה הזו הופכת אותנו בעצם תלויים בשינויי מצב הרוח שלנו, כך שאנחנו עלולים להיות לא רק בלתי צפויים לאחרים, אלא גם לעצמנו..

כל זה במקביל להמצאותה של השמש במזל תאומים ביחד עם מרקורי, אלמנט שהופך אותנו למילוליים מאוד, והתקשורת שלנו שוטפת וזורמת מתמיד, אולם גם היא מו שציינתי קודם, מאוד תלויה במצבי הרוח המשתנים שלנו לאורך הסופ'ש.

אז מה כדאי לעשות? ראשית, לעשות דברים מעניינים שיתאימו למצב הרוח הזה שמחפש גרויים מנטליים ורגשיים, ולא לוותר.

זה גם זמן טוב להיות עם אנשים צבעוניים ומעניינים, שאיתם נוכל לבלות לדבר לשתף ולשחק, ובעיקר כאלה שיוכלו להכיל את מצבי הרוח המשתנים שלנו ולא לעשות יותר מדי עניין…

זהו גם זמן טוב לבלות יותר עם הילדים שלנו – מצבי הרוח המשתנים שלהם הם ממילא משהו שהם מכירים היטב, אז לא נורא אם גם אבא ואמא יהיו קצת ילדים בסוף השבוע הזה, ובעיקר עם נוכל גם לבלות עם אנשים וילדים אחרים.

עם הירח הדליי הזה – זה גם זמן טוב לבלות עם חבורות, לצאת לסדנאות חברתיות מסוגים שונים, ולהיות הרבה ביחד – כשאנחנו מוהלים את מצבי הרוח שלנו עם הרבה אנשים אחרים שעושים דברים שמחים ומבלים ביחד, נראה שאיכשהו הם נכנסים לסינכרוניזציה עם מצבי הרוח שלהם, ובא לציון גואל. וכך נראית מפת השמים של סוף השבוע

@

 

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף באסטרוזום את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@לנרשמים עד סוף חודש יוני – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ..  Master

 

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

@

ומה קורה למזלות?

טלה

סוף שבוע מאוד חברתי לפנינו. הירח שוהה במזל דלי ומדגיש את היכולת שלכם לעשות לכם בקלות חברים חדשים, להרחיב מעגלים חברתיים קיימים, וסוף סוף לתת ביטוי אמיתי למיקומו של מרס שליט המזל שלכם במזל טלה עם כל האנרגיה הטמונה בו: זמן נפלא למפגשים חברתיים מכל הסוגים, לטיולים עם חברים, ועוד ועוד.

שור

הירח הדליי שם אתכם באור הזרקורים בסוף השבוע הזה, ואחרי הימים האחרונים שבהם ונוס שליטת המזל שלכם סבלה מאורנוס והניתוקים שלו, אתם בהחלט זכאים לסופ'ש שמחזיר אתכם לאנרגיה הטובה שלכם. מסיבה טובה, מפגש חברתי, יציאה למקום חדש שבו עדיין לא ביקרתם – כל מה שירים אתכם ויחזיר אתכם בחזרה למסלול השמח מומלץ.

תאומים

השמש במזל שלכם מרקורי שליט המזל שלכם במזל שלכם והירח שוהה במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר – מה כבר יכול להיות רע בסוף שבוע שכזה…כל שצריך הוא לבחור מקום – אפילו רחוק – ופשוט לנסוע אליו. זוית מעשית שיוצר מרקורי עם יופיטר ממליצה גם לעשות לכם חברים חדשים, או לצאת לסדנה כיפית אי שם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל דלי המרוחק משהו, והסרטנון שלנו עשוי להיחשף להרבה יותר אקשן – ברובו טיולי או חברתי – ממה שהוא רגיל אליו בימים אלה. מכיון שכל הזויות שהירח יוצר בסופ'ש הן טובות – גם למרקורי וגם למרס ויופיטר – זה בהחלט עשוי לעשות לכם רק טוב, להתרחק קצת מהבית ולהיחשף לעולם הגדול שבחוץ. שווה לנסות…

אריה

אלה ימים קצת מורכבים עבורכם: השמש שליטת המזל שלכם נמצאת כעת בזוית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל, והמעורבות הרגשית שנגרמת כתוצאה מכך עלולה לגרום לנדנדה של מצבי רוח, החלטות שמשתנות במהירות, ותחושה של חוסר יציבות. גם הלב רגיש עכשיו, ואולי משום כך יכול להתאהב בקלות רבה יותר, אם בקשר קיים שבו אפשר להעמיק כעת, או בהיכרות חדשה ומעניינת במיוחד.

בתולה

נראה שאתם בתקופה לא רעה כשגם השמש וגם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם, אבל הירח הדליי מדגיש בסוף השבוע הזה בעיקר את הצורך שלכם להתמקד במחוייבויות שלכם, בתולות.

בין אם המדובר במחוייבות משפחתית או חברתית – לפעמים צריך להיות גם עבור אנשים אחרים ולהעניק להם מעצמכם. זמן טוב לבילוי עם קרובים ורחוקים שלא ראיתם זמן רב.

מאזניים

הירח שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ונראה שזהו זמן טוב לפתוח את הלב, ולהפוך את הסופ'ש הזה לרומנטי ואוהב באמת. זמן לחדש קשר חם ואוהב. השמש ומרקורי במזל תאומים מצביעים על הצורך לבלות במקומות חדשים, ולפגוש נופים אחרים. בכל מקרה מאזנאים, אל תשארו בבית…

עקרב

הירח הדליי מצביע בעיקר על הבית, כמקום שבו תוכלו ליהנות במיוחד בסוף השבוע הזה. זמן לארגן מחדש את הבית וסביבתו ולעשות את זה באיזי ובנחת, וכשהבית מאורגן – זה בדיוק הזמן לארח לארוחה טובה חברים או קרובים ולהעביר סופ'ש ביתי בכיף, כולל צפייה בכל הסדרות שהקלטתם השבוע ולא יצא לכם לצפות בהם… שבוע רגוע (יחסית לעקרב..).

קשת

השמש ומרקורי ממשיכים לאתגר אתכם בנושאי זוגיות ויחסים, בתהליך שמאפשר להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, ולשדרג אם צריך. הירח הדליי מביא איתו סופ'ש תקשורתי במיוחד: זמן לדבר לשתף ולחלוק, ולצאת לסדרת מפגשים שמחים עם חברים פטפטנים וליהנות עד השעות הקטנות.. סוף שבוע כיפי – עם דגש על המלים שנאמרות בו.

גדי

נראה שסוף השבוע הזה ימקד אתכם באופן הטוב ביותר דווקא בבילויים רגועים שקטים ואם אפשר גם קרוב לבית. זהו זמן לחזור לעצמכם אחרי שבוע לא קל, וליהנות מאוכל טוב באמת, מנוחה עדינה, ו וכמה שיחות עם אנשים שקטים שכיף להיות בחברתם: שום סערות, דרמות, מוסיקת כסאח או נסיעות ארוכות מדי. אתם נהנים  מהכאן, מעכשיו, ובסטייל. כיף.

דלי

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע שלכם, והאמת – מגיע לכם: אחרי הצמידות בין אורנוס שליטת המזל שלכם לונוס וכל הדרמות שקרו או שכמעט קרו, הגיע הזמן לקצת נחת. הירח שוהה במזל שלכם, ומאפשר לכם לבחור בין סופ'ש סופר אנרגטי ופעיל של אקשן ריקודים וסבבות מסוגים שונים, או מפגש חברתי שמח עד השעות הקטנות, ושינה שמתעוררים ממנה לבוקר של סתלבט אמיתי… בכל מקרה, ליהנות – חייבים בסופ'ש הזה

 

דגים

דווקא לכם הסופ'ש הזה עלול להיות קצת בעייתי. מעבר לעובדה שהירח הדליי מוצא אתכם שלא במיטבכם, הרי שהזוית בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם מוציאה אתכם מפרופורציות ולא ממש מעבירה סופ'ש כיפי ונינוח כמו שרציתם. תנו לרגש להירגע, ונסו לבלות בעיקר עם אנשים רגועים באמת שמכירים אתכם כפי שאתם, ויודעים איך לתת לכם ספייס וצומי בו זמנית. ו..כן, יש כאלה. תחשבו שוב.

 

להיות האסטרולוג של עצמך ולשלוט בחייך!

קורס Master 1  בשיטת הקוד הרגשי הייחודית שלי מלמד אותך איך להפוך את המפה האסטרולוגית שלך למקור מידע אישי רגשי חברתי ומקצועי שלא תוכל לקבל משום מקום אחר! להיות האסטרולוג שלך עצמך זה אומר להבין לכוון ולשלוט בחייך, ובכל צומת רגשי שתגיע אליו הקור. בהנחה משמעותית עד סוף יוני

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן