תחזית יומית – ראשון 10 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון  11/5

ירח בגדי 120 אורנוס

שמש במזל שור 60 נפטון 120 פלוטו

מרקורי במזל שור  90 מרס (מדויק!)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון מדויק!) מאטה מאוד

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

מרקורי במזל שור בזוית פעולה אדומה למרס, וונוס במזל תאומים בזוית פעולה לנפטון – זה מה שקורה היום בכוכבים, וזה גורם לי אישית לעשות קצת פחות, בעצם הרבה פחות, ולהתרגז קצת יותר על עצמי ועל כל מי שגורם לי לעשות קצת פחות ולנסות להתעלם מהעובדה שאפשר בכיף להאשים סC את נפטון שממסמס את פעולתה של ונוס ואת מרס שמעצבן את מרקורי וגורם לנו לריב קצת עם העולם אבל בעיקר עם עצמנו.

אז זהו, שאני לא מאלה שאוהבים להאשים את הכוכבים אלא לקחת אחריות על עצמי: אחרי הכל מי יודע את מצב הכוכבים יותר ממני, ואם לא נערכתי לזה קודם – מי אשם?

אבל כידוע בפולניה בלי אשמים – אי אפשר, ועם הנפטון הזה היו לי כבר כל מיני עניינים, ובינינו – המאניאק אשם ביג טיים. כן, על המצח שלו כתוב בענק 'אני אשם' בדיוק כמו שהיה כתוב 'הוא זכאי' בשלט של אלבז שניסה להגן על דרעי, אלא שגם נפטון וגם דרעי הם שני מניפולטיביים שלא מגיע להם שאף אחד לא ידביק להם כלום על המצח ובטח לא ישיר להם שיר, ובטח לא ביום שכזה.

אבל זהו, שהיום הכל מתמסמס לי – ומשיחות שעשיתי עם ראיתי שלא רק – ודברים בקושי זזים, וכוח הרצון שלי שואף לאפס, וגם לצורך כתיבת הטכסט הזה הייתי צריך 3 כוסות קפה, ואני עדיין עייף.

מרס ומרקורי מעייפים אותנו, נפטון וונוס מעייפים אותנו, ובכלל זויות פעולה שגורמות לנו לכעוס להתרגז ולהוציא ים של אנרגיה על שטויות מעייפות אותו כי.. כי אפשר להגיע לסיפוק מהפעולות האלה של מה שנקרא זויות פעולה: אלה פעולות של שחרור לחצים אוטומטי סטייל פול גז בניוטרל, אבל לא של סיפוק אמיתי של מרק שהכנו מישהו אוכל: אין פה סיפוק – רק פעולה, ולאורך זמן זה מעייף.

יום שבו כדאי לנסות ולא לריב עם העולם ובטח לא עם עצמנו, ולהבין שהזוי בין נפטון לונוס לא תיעלם כל כך מהר וונוס עצמה מחרתיים מתחילה לנוע אחורנית  מ[לאיזה חודש וחצי בערך והיא אמנם תהיה פה אבל העינים שלה מופנות אחורנית – זה מה שקורה כשמישהו נוהגת ברוורס כדי שלא להתקע במכוניות חונות – והפעם הרטרו של ונוס בהחלט מצדיק מספר לא קטן של מבטים כאלה.

בקיצור – לא רבים עם אף אחד – בטח לא על עקרונות או צדק, שני נושאים שבזבזנו עליהם ים של אנרגיה בשנה האחרונה וכל מיני נוכלים גנבו לנו אותה, וזה לא יקרה יותר: מעכשיו אני ער – אני פועל, אני עייף – אני הולך לישון, ואם אני כועס – אני קודם כל מאשים, אחר כך טוען שזה לא אני, ובסוף אני נותן חיבוק והולך לישון אחרי ששתי הזויות האלה שיגעו לי את המוח יום שלם.. אבל זה – יקרה בערב. עד אז אני מקטמרר, כלומר מקטר במרירות אך בעדינות, ותיכף גם אסים את ההורוסקופ ואלך לעצום עין.

ביי בינתיים.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

ולמזלות

ראשון  11/5

טלה

אמביציה ודרייב – נראה שאלה המלים שפותחות את השבוע מבחינתכם, טלאים: הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, ועם כל ההקלות המסתמנות – הגיע הזמן שהטלה שלנו ינקוט במלה חדשה – יזמה – ויתחיל להריץ אותה קדימה. גו גו גו, טלאים!

שור

היום הזה דורש מכם פתיחות מכסימלית לדברים חדשים ורעיונות מקוריים, שוורים. הירח שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אבל ונוס שליטת המזל שלכם עוברת תיכף למצב עצירה.. גלו סבלנות כשדברים לא זזים.

תאומים

על פניו זה נראה כמו היום המתוח של השבוע, תאומימים: זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס מגיעה לדיוקה, וכל מלה קטנה עלולה לעורר ויכוח גדול, ומשם – לריב ממשי. גלו איפוק ואל תתעקשו לומר את המלה האחרונה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל  גדי ממול, והדגש היום הוא בעיקר על מערכות היחסים שלכם, סרטנונים. כעת הזמן להתבונן לעומק במערכות היחסים הקרובות, ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. אם הלב פנוי – צאו לדייט…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור השייך ליסוד האדמה, והאריה שלנו אמביציוזי במיוחד. זויות הרמוניות שיוצרת השמש עם נפטון ועם פלוטו מאפשרות לכם להתחיל את השבוע הזה ברגל ימין – אם תתנו גז. קדימה.

בתולה

הצד היצירתי שלכם מקבל חיזוק רציני בתחילת השבוע הזה, כשהירח שוהה במזל גדי בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, בתולות. זהו זמן טוב לפעול מתוך ריגוש והתלהבות. תנו מקום לאהבה.

מאזניים

יש לא מעט תכניות לפתיחת השבוע הזה שבו מסתמנות להן כמה וכמה הקלות, אבל הירח הגדיי מסמן את הבית והמשפחה כמקום השקעה מועדף. זמן לארגן מחדש את הבית וסביבתו, ולשדרג תקשורת עם בני הבית, מאזנאים.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח שפותחת את השבוע הזה מבחינתכם, ובה כדאי וחשוב להשקיע כעת. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והעקרב המופנם יכול להיעזר במגמה הזו כדי ליצור יזמות תקשורתיות חדשות, להזיז דברים, ובעיקר – לדבר ולפעול. אבל, זה לא יקרה מעצמו… קדימה.

קשת

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מעשיים של השבוע, קשתים. השמש מרקורי ואפילו הירח במזלות ביסוד האדמה, והקשת שלנו מוצא את הירח בבית הכספים ונאלץ להיות פרקטי: היום עובדים מתארגנים ופועלים במעשיות – ולא מחפפים, קפיש?

גדי

הירח שוהה לו היום במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין להתחיל את השבוע ברגל ימין: יזמות חדשות, התחלות מעניינות, ובעיקר – הגדרות מדויקות לפעולה, שיהפכו את השבוע לפורה במיוחד.

דלי

יש הרבה תכניות לעשייה בתחילת השבוע, אבל דווקא היום אתם לא ממש במיטבכם: הירח שוהה לו במזל גדי, ואתם במיטבכם היום דווקא מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. תכניות יזמות והחלטות חשובות – דחו לשלישי או רביעי: היום נחים.

דגים

חברים מכרים ידידים וקרובים- היום הזה הקשר איתם חשוב מתמיד, דגיגים. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר במעגלים החברתיים שלכם, בעיקר עכשיו כשהרגש שולט דרך זוית הפעולה של ונוס עם נפטון שליט המזל שלכם: התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

יומקסים – מיאיר

🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן