תחזית יומית – יום שני 11 למאי 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  11/5

ירח בגדי צמידות יופיטר 120 מרקורי

שמש במזל שור 60 נפטון 120 פלוטו

מרקורי עובר למזל תאומים (!)  90 מרס (יציאה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה) עוצרת

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

@

 

משהו מעניין קורה היום מבחינת התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור האיטי והמעשי למזל תאומים התקשורתי עליו הוא שולט, והתקשורת שלנו משתנה.

זוית הפעולה של מרקורי עם כוכב מרס שהגיעה לשיאה אתמול מתחילה כבר להתפוגג בהדרגה, אבל עדיין עלולים להגיע קצרים פתאומיים בתקשורת, הצפות רגשיות כועסות, ועקרונות שנדמה לי שמישהו איכשהו בגד בהם מולנו, והקריזה כבר עולה היישר מבלוטת האדרנלין אל הגרון.

קצת איפוק וקצת שליטה – ואם אפשר גם קצת מיטה.. והכל יסתדר, לפחות מבחינת הלחצים.

כי מעברו זה של מרקורי מסמל דווקא משהו שפוי יותר, לוגי יותר, הגיוני יותר שמאפשר לנו לקבל גם פרופורציות בנושאים ובמקומות אחרים שאצלם היא דרושה, ואם נדע היום להתאפק עם האכזבות התסכול והכעסים הקטנים שעלולים פה ושם ליצור דרמות גדולות, נוכל גם לשייט באופן בטוח יותר מבחינת תקשורת בימים הקרובים.

אבל הבעיות עלולות להגיע דווקא מכוונה של ונוס הרגשית שהיום עוצרת סופית ומחר פורצת בהילוך אחורי במזל תאומים, לחודש וחצי.

איבוד הפרופורציות של ונוס ובעיקר כשהיא בזוית פעולה מדויקת לנפטון עלול ליצור גלים של עייפות החומר והנפש, תחושות של חוסר טעם ואיבוד עניין, וקושי לפעול באופן מדויק ומעשי כשהרגש מדלדל ממסמס ומוריד ובזוית שכזו – זה מה שהוא בדרך כלל עושה.

בימים הקרובים שהילוכה האחורי של ונוס יכנס להילוך גבוה יותר אנתח את זה יותר לעומק. כרגע – כל מה שנדרש זה להחזיק חזק במוט האוהל, לראות איך הסירה מסתובבת לה אחורנית ומתחילה לשוט הפוך מכוון הרוח, ולקוות שכשיגיעו הגלים – והם יגיעו, אוהו – החרטום עדיין יהיה גבוה מעליהם, והמפרש מתוח.

וזה – כבר תלוי בנו.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

 

שני 12/5

טלה

גם ביום השני של השבוע שוהה לו הירח בבית האמביציה שלכם, והטלה, רעב לאקשן, יכול לקבוע היום עובדות בשטח, תוך דיאלוג פורה עם סמכויות. הורים מורים בוסים ואחראים – שתפו אותם בתכניות.

שור

השמש ממשיכה לחגוג לכם יומולדת במזל שור, אבל מרקורי כוכב התקשורת שהיה חודש במזל שלכם עובר היום למזל תאומים המאכלס את בית הכספים שלכם: הגיע הזמן לפעול בחכמה בנעשה בחשבון הבנק, להתארגן מחדש ולעשות התאמות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום למזל שלכם, עליו הוא שולט, והוא מאפשר למלים שלכם להיות שנונות יותר, להגיון שלכם להיות אינטליגנטי יותר, ולכושר ההשפעה שלכם להיות חריף יותר. הגיע הזמן להפעיל את המלים בעוצמה – ובחכמה.

סרטן

זהו יום נוסף שהירח שוהה לו ממול, ומדגיש את היכולת שלכם לקיים היום דיאלוג פורה של אחד על אחד, ובגובה העינים. זמן מצוין לבירורים מסוגים שונים, ליזמות חדשות ומעניינות הקשורות לשותפויות מסוגים שונים, ולשתוף אחרים ברגשות.

אריה

מרקורי כוכב התקשורת עובר היום למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם, והתקופה הקרובה תאפשר לכם להזיז דברים בכל מה שקשור למדיה לאינטרנט ולכל מה שקשור לשתופי פעולה מסוגים שונים. הגדירו מטרות – ומצאו שותפים!

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עובר לבית הקריירה שלכם, ועוזר לכם לפתוח פרק אמביציוזי במיוחד, בתולות. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם והפעם – לא מהססים אלא מעבירים הילוך ומתמקדים במה שחשוב לכם באמת. גו גו גו.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת למצב עצירה סופי היום, ומחר – עוברת להילוך אחורי. דברים עלולים להרגיש כאילו הם עולים עכשיו על שרטון, ואתם עלולים להרגיש תחושות של כובד ובדידות. זמן לפסק זמן קצר ובו מארגנים מחדש תכניות ופעולות.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים היום, ונראה שקצב הדברים הופך להיות מהיר ואינטנסיבי יותר. כעת הזמן להפסיק להסס, לקבוע דרכי פעולה באופן מדויק, לסמוך על האינטואיציה שלכם – ולנוע.

קשת

כמו תתחילת השבוע גם היום – הדגש הוא על נושאי חומר וכספים, קשתים: ואכן, הגיע הזמן להיות מעשי, לקבוע עובדות בשטח, לסגור אובדראפט אם צריך, ולפעול באופן פרקטי בלבד, גם אם אתם לא מתלהבים מכך במיוחד…

גדי

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, גדיים, ומכריח אתכם להיות כאן ועכשיו – ובמיטבכם. יום מצוין להשלים תהליכים שהחלו אתמול, לממש כוונות שהגדרתם, ולתת לרעיונות וליזמות שלכם טאץ' ביצועי במיוחד. יום מצוין לפגישות חשובות, בלייב או בזום.

דלי

פיזית ורגשית אתם לא במיטבכם היום, דליים, מה שאומר הורדת הילוך, ודחיית פגישות ויזמות חדשות מכל סוג למחר או מחרתיים. יום לניקוי משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים, ולשיחות נרגשות וכנות בגובה העינים.

דגים

מעברו היום של מרקורי למזל תאומים הופך את התקשורת שלכם עם בני הבית והמשפחה למשמעותית במיוחד בזמן הקרוב. הירח הגדיי מביא איתו טאץ' חברתי, וזהו יום מצוין לפגוש חברים וידידים חדשים, ולהרחיב את המעגל. בערב – שיחות אל תוך הלילה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן