תחזית יומית – סופשבוע 3-4 לספטמבר 21

אז.. מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

שישי 3/9

ירח בסרטן 180 פלוטו 120 נפטון 60 מרס 90 ונוס

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל מאזניים 120 סטורן

ונוס במזל מאזניים  120 יופיטר 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל בתולה 120 אורנוס 180 נפטון (מדויק!) 120 פלוטו

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

שבת 4/9

ירח באריה 90 אורנוס 60  מרקורי 180 סטורן

שמש במזל בתולה 120 אורנוס

מרקורי במזל מאזניים 120 סטורן

ונוס במזל מאזניים  120 יופיטר 90 פלוטו (כניסה) 150 נפטון (מדויק!)

מרס במזל בתולה 180 נפטון (יציאה) 120 פלוטו

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

 

זהו סוף השבוע האחרון לפני החג –  זה שכולם דוחים את התכניות המעשיות שלהם בגללו ל'אחרי החגים'… – אבל הוא בהחלט לא סופ'ש נינוח שמאפשר לנו להחליף כוחות לקראת החג. ממש לא.

שתי זויות מעצבנות במיוחד מגיעות כעת לשיאן: האחת, זו שכבר שבוע אני טוחן עליה, היא של מרס כוכב האקשן שנמצא מול נפטון המטשטש ומערפל. זו זוית לא ממש נחמדה, אבל גם לא אלימה במיוחד: היא פשוט שמה איזה צעיף רגשי על עינינו החדות, ופתאום קשה קצת לראות לאן הולכים, איך ועם מי..

ערפול בלבול ומצבי רוח כתוצאה מכך עלולים לגרום לביטול תכניות לחג בגלל קריזות פתאומיות ומצבי רוח משתנים, ולכן – כדאי למרות הכלל הצמד לתכניות המקוריות שלנו למרות השינויים במצב הרוח, כי בהמשך הדברים ישתנו ומצב הרוח אמור לחזור לקראת החג עצמו.

הזוית השניה מגיעה בשבת: זו זוית המתח בין  ונוס הרגשית לבין… נפטון. כן, גם ונוס יוצרת מתחים עם נפטון, אבל המתחים האלה גם מהסוג המקומי, ומצביעים לא על קונפליקטים מהותיים כמו שבין מרס לנפטון אלא בעיקר על צורך להגיב על מצבים רגשיים שמשתנים ביחד עם מצבי הרוח שלנו או של אלה שסביבנו, מה שעלול לגרום גם לשינויים מהירים בדרך קבלת ההחלטות שלנו,  וקושי לצאת מחוסר ההחלטיות הזו ולקבל החלטות חד משמעיות בגלל מצבים של אי ודאות רגשית.

התוצאה – בעיקר תסכול, גם בשישי וגם בשבת, תסכול שעלול ללוות אותנו גם בימים הראשונים של השבוע, וכמובן בחג עצמו.

אז.. אם נצליח לנטרל את שתי הזויות הקריזיונריות האלה, לא להסחף לשינויי מצב הרוח שמביאים איתם החלטות דרמטיות או צורך להסתגר או לעשות דווקא, ולהצמד לתכניות המקוריות שלנו – נצליח גם להגיע ברגל ימין לחג עצמו, ומשם הדרך לחג אמיתי ושמח באמת נטול כל מיני ספיחים וברוגזים מיותרים – סלולה ואופטימית.

שווה לנסות…

וכזה נראה במפת השמים 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות עצמם?

טלה

זוית העימות בין מרס שליט המזל לכם לנפטון הרגשי מגיעה לדיוקה, אתם רגשניים במיוחד, מצב הרוח משתנים במהירות, וגם סדרי העדיפויות שלכם. חשוב לנהוג בזהירות בכבישים, ולהמנע מדרמות מיותרות.

שור

השישי הזה מתאים לסדרת שיחות שמחות שמזמן לא עשיתם לקראת ראש השנה ולקביעת לו'ז לנסיעות לחג. בשבת – משקיעים בבית ובסביבתו, ומארחים קרובים ובני משפחה.

תאומים

את השישי הזה כדאי לייעד למסע קניות גדול לבית למשפחה וגם לחג כולל מתנות. בשבת – זה הזמן להוריד הילוך לקראת שבוע מתיש במיוחד שמחכה לנו, ובעיקר לאסוף כוחות

סרטן

השישי הזה הוא היום הטוב שלכם, סרטנונים: הירח שוהה לו במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. וזה בדיוק הזמן למסיבה טובה עוד לפני החג. בשבת – אוכל טוב, חברותא נעימה והנאות קטנות ומשפחתיות שהסרטנון אוהב

אריה

על פניו זה נראה כמו כמו שישי מעט בעייתי: הירח שוהה במזל סרטן ומדגיש את הצורך להוריד הלוך, ובשישי הזה בעיקר לנוח. בשבת – הירח עובר למזל שלכם, האקשן חוזר, ואיתו גם השמחה.

בתולה

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בשישי: זה הזמן למפגש חברתי כיפי, ולשיחות אל תוך הלילה. בשבת – מוותרים על תכניות בילוי ומפגשים, חוזרים לקרקע, ומטעינים מצברים.

מאזניים

נראה שבשישי הזה אתם במיטבכם, מאזנאים: הירח שוהה במזל סרטן ואתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן. מסיבה או מפגש גדול – תחליטו אתם. בשבת – חברים מכרים ידידים וקרובים – זה זמן האיכות איתם.

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים מגיעה כעת כשהירח מביא איתו את הצורך באנשים חדשים ובקשרים מעניינים. זמן מצוין לשיחות מפתיעות. הירח באריה בשבת מדגיש את הקסם האישי שלכם: כעת הזמן לסחוף אחריכם כמה חברים לטיול.

קשת

המעורבות הרגשית הגבוהה בשישי עלולה להביא איתה כמה דרמות מסיביות, וכדאי לא לאבד את הראש: שיחת עומק יבהירו כמה דברים שכדאי לדבר עליהם. בשבת – זמן לתת לאהבה מקום, ואם הלב פנוי – לצוד אותה..

 

גדי

דיאלוג – זה מה שיש לנו בשישי כשהירח שוהה לו במזל סרטן ממול ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. אם הלב הגדיי הקשוח פנוי, לעומת זאת- זה בדיוק הזמן לדייט. איפה טינדר כשצריך אותו?

דלי

מחוייבות חברתית ומשפחתית הן האישו המודגש בשישי הזה, דליים. זמן להיות שם עבור חברים טובים ובני משפחה שמזמן לא ראיתם. שבת הוא היום הזוגי שלכם: בילוי מתוק בשנים, שיחות מלב אל לב ובארבע עינים, ואפילו חיבוק…

דגים

זוית העימות בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם מגיעה לדיוקה. המעורבות הרגשית בשיאה, מצבי הרוח משתנים, ותחושות של ערפול ואי ודאות. סופ'ש מצוין להצגות סרטים והרבה סדרות שהקלטתם, אבל לא לדרמות מיותרות ולהחלטות משמעותיות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן