תחזית יומית – רביעי – 1 לספטמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  1/9

ירח בסרטן 90 מרקורי

שמש במזל בתולה 150 סטורן (יציאה) 120 אורנוס

מרקורי במזל מאזניים  

ונוס במזל מאזניים  120 סטורן ויופיטר

מרס במזל בתולה 120 אורנוס 180 נפטון (כניסה) 120 פלוטו

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

שנת הלימודים נפתחה היום, למרות כל הפחדים והאירועים והקורונה – הידד!

אבל איך היא תיראה, השנה הזו, או לפחות היום שפותח אותה?

אז ככה: את היום  ובעצם את כל השנה את שנת הלימודים הזו פותח הירח כשהוא שוהה במזל סרטן המשפחתי, ובזוית פעולה למרקורי כוכב התקשורת.

אווירה משפחתית וביתית – זה בדיוק מה שהיה חסר לכולנו, ובטח לילדים שלנו. לא פלא שהירח בזוית פטפטנית למרקורי כעת – הרבה לא ילמדו פה ממש, אבל בהחלט יפרקו מתחים ולחצים, ויעשו הכל כדי באמת לתת להיום הזה טאץ' ביתי ותקשורתי ככל האפשר.

אבל..זוית הפעולה בין מרקורי לירח מראה על מעורבות רגשית גדולה בצד הלימודי והאינפורמטיבי, ומכיון שהמדובר בפתיחת שנת הלימודים האווירה הזו עלולה לחול על השנה כולה, כי זה יום לידתה…

מה עושים? על כך בסרטון הבא

 

@

 

התחזית השבועית במפת השמים השבוע 

 

@

ומה קורה בתחזית האהבה של השבוע? 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 1/9

טלה

יום ביתי לפנינו, טלאים, וזה קורה דווקא ביום פתיחת הלימודים. הירח שוהה במזל סרטן והקשר עם הבית והמשפחה חשוב מתמיד. השקיעו היום בשניהם קצת יותר…

שור

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, שוורים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, השמש ומרקס בבית היצירתיות, וזה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ונראה שהקסם האישי שלכם חזק מתמיד.. הצד החברתי שלכם מודגש היום. יום למציאת שתופי פעולה מכל הסוגים.

סרטן

הירח שוהה היום במזל שלכם ואחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם זה בדיוק הזמן לאקשן, ומכל הסוגים. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לאלה.

אריה

זוית המתח בין השמש שליטת המזל שלכם לסטורן הנוקשה מתחילה להתפוגג בהדרגה, אבל עדיין כבד לכם על הלב. יום לשהייה מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה.

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהיום הזה מדגיש בעיקר את הקשרים איתם, בתולות. השתמשו בעוצמתו של מרס שבמזל שלכם ופרצו לדרך חדשה, בלי לעצור.

מאזניים

גם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו במזל שלכם והופכים אתכם לתקשורתיים ומקסימים במיוחד. זמן לשתף ברגשות ואם אפשר -אפילו למצוא אהבה…

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה חדשה ומאפשרת – נראה שהיום הזה מאפשר לכם לראות דברים קצת אחרת, ולהתמקד בעיקר בזוית ראייה שונה ולא מוכרת. נסו אותה…

קשת

היום הזה מצריך מכם זהירות מיוחדת, קשתים, ובעיקר – המנעות מסיכונים מכל סוג שהוא. הירח הקשתי מדגיש את הצורך לחשוב פעמיים לפני כל פעולה. יום מצוין לשיחות עומק.

גדי

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, גדיים: הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להיות קשובים לפרטנרים שלכם. בלו בשנים.

דלי

הדלי הוא מזל מוחצן מאוד בעוד הסרטנון – מופנם ומשפחתי, אלמנט שעלול להכביד קצת על הדליים עם כל הרגש הזה בסביבה… יום מצוין לשיחות של אחד על אחד, ובארבע עינים.

דגים

הירח שוהה במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו בעיקר נינוחות נעימה ביומיום, ויכולת להתגבר על מכשולים בשתוף וברכות. בערב – בילוי שקט עם אדם אהוב.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן