תחזית יומית – סוף השבוע 17-18 לאפריל 2020

 

אז… מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

 

שישי 17/4

ירח בדלי 60 שמש

שמש במזל טלה . 90 פלוטו ויופיטר (יציאה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

שבת 18/4

ירח בדגים 90 ונוס 60 אורנוס

שמש במזל טלה .90 פלוטו ויופיטר (יציאה!) 90 סטורן (כניסה)

מרקורי בטלה  60 ונוס ומרס

ונוס במזל תאומים 120 מרס

מרס במזל דלי אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

ירח דליי בשישי הזה מביא איתו בזוית פעולה לונוס (זוית ורודה כי היא חיובית בעיקרון) שמכריחה אותנו לראות את הטוב החיובי ואפילו להתעקש על חיבוקי, וזוית מעשית עם אורנוס שמאפשרת כמה הברקות הארות והחלטות מעניינות, פותח ברגל ימין את סוף השבוע הזה.

אמנם השמש עדיין בזויות הפעולה שלה לכוכבים פלוטו ויופיטר, והדחף העוצמתי לרוץ קדימה מצד אחד והחרדתי שדואג ובודק כל הזמן את רשימת המתים והמונשמים עם עדיין בסביבה, אבל השמש מתרחקת מהם לאיטה ובתחילת השבוע כבר כמעט לא נרגיש בהם.

בשבת הירח עובר למזל דגים והכל הופך רגשי, ואפילו רגשני. הצורך החברתי הזה של שישי מעט מתמתן, ואנחנו אפילו מוצאים את עצמנו מתבוננים במקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו בתוגה פה ושם, דואגים וחשים יותר בעוצמה את אי הודאות שעוטפת אותנו. אפשר בהחלט להמשיך עכשיו את האנרגיה החברתית של שישי, אבל הצורך להתבונן ולהרהר עשוי להביא איתו שיחות נפש קסומות, ומצבים של הרהרת זוגית על משמעות החיים, אלמנט שמזל דגים מביא איתו בעוצמה פה ושם, כמו גם נדנדה רגשית של אפס אנד דאונס וחוסר יציבות מסוים.

זוית הפעולה של הירח עם ונוס מגבירה את המעורבות הרגשית הגבוהה, והצורך במגע במלה טובה או בחיבוק הולך וגדל.. אפשר אפילו להכריז על השבת הזו כשבת הכי חיבוקית של הזמן האחרון.. מבחינה תקנית אגב – גם חיבוק וירטואלי נחשב, שלא יהיהו לכם טעויות.

אבל בשבת מתחילה גם זוית הפעולה של השמש עם סטורן הנוקשה שתלווה את השבוע, וענן אפור זעיר עולה באופק, והוא יגדל ויתפתח בהמשך השבוע. לדאוג? כן, אומר הענן, אני הולך להביא איתו לא מעט ודאות לסביבה, בעיקר מהסוג המעשי, אבל זה כי אני רוצה לשמור עליכם, קפיש? כי מי שלא מבשל בשישי – לא אוכל בשבת, וכל מיני משפטים כאלה..

כן, סופ'ש מוזר לפנינו, אבל זהו זמן מוזר שבו כל החיים נראים מוזרים ולא הגיוניים, כולל כל תיאוריות הקונספירציה שרצות בנט, אז בתוך הערפל המוזר הזה – בואו נתמקד בכאן ובעכשיו הקטן, כמו מי עושה כלים הבוקר ומי מוציא דברים מהמייבש למרות שלא סיים לעבוד כי הילד זקוק למכנסיים… וברגע שנכנסים לפרטים האלה – הכל נרגע, העינים שעד עכשיו הסתכלו פנימה שוב מביטות החוצה, ואפילו החיוך חוזר, נכון?

 

@

האם לנקוט ביזמה חדשה מבחינה עסקית? לקחת צ'אנס ולשנות או להצמד למה שעבד לי עד כה?  ומה קורה ביחסים הקרובים? והנה גם החג השני חלף עבר לו, והצורך לראות כמה צעדים קדימה הולך ומתחזק.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]             

 

@

 

ומה קורה למזלות?

הורוסקופים שישבת    17-18/4

טלה

השישי הזה הוא חברתי במיוחד. זהו זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ואפילו להשקיע בקבלת שבת וירטואלית עם ההורים או עם חברים טובים, כשהזוית בין השמש ליופיטר מביאה איתה אופטימיות.. בשבת – מורידים הילוך, עושים ממש את המינימום (תגידו שהאסטרולוג אמר) ובעיקר נחים. כיף.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים גם בסוף השבוע הזה, ונראה שאתם אקטיביים מתמיד. הירח הדליי שם אתכם ממש במרכז האקשן בשישי, וזהו זמן מצוין להיכרויות מעניינות, אם לדייטים ואם לחברים חדשים ומעניינים. בשבת – מחזקים קשרים עם ידידים טובים שקצת נעלמו לאחרונה, ומשתפים ברגשות ובתכניות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה האסרטיבי, והתאומים שלנו מזמן לא היה כל כך נמרץ ואקטיבי. השישי הזה הוא זמן של פתיחות לסרטים חדשים שלא ראיתם, ולאנשים חדשים שלא הכרתם. בשבת – זמן לארגן תכנית פעולה לשבוע הקרוב, ולתת לאמביציה שלכם לבטא כמה רעיונות חדשים, במקום לדאוג על ריק. יזמה, תאומימים!

סרטן

השמש  ומרקורי במזל טלה שמים אתכם במרכז האקשן הסביבתי בימים אלה, ואנחנו מקבלים סרטנון אמביציוזי ואסרטיבי שמחפש אקשן בטירוף, וזה מצוין כי סוף סוף מישהו הולך להשקיע בבית כמו שצריך… הירח הדלי משלים את התהליך הזה: הוא מביא איתו משימות ומטלות לסוף השבוע, שצריך לבצע לפני שהכיור או מכונת הכביסה יקרסו.. בשבת – שיחות עומק ונפש נפלאות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל טלה ומזרימה אליכם ים של אנרגיה, אבל הירח הדליי שממול במזל דלי ממליץ דווקא על השקעה בזוגיות וביחסים קרובים: צאו קצת מעצמכם, ופנקו את הפרטנרים שלכם… אם לבו הגדול של האריה פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט, אבל – בלי פשרות! לאריות – דה בסט!

בתולה

ונוס הופכת אתכם בימים אלה למקסימים וסקסיים מתמיד, וזהו זמן טוב לצאת קצת מהצד הביקורתי שלכם ולהתמסר לרגשות ענוגים, בלי להתחשבן מי עשה מה ולמה ארון הבגדים הפוך.. פשוט תהיו שם! נושא הזוגיות והיחסים מתחדד בשבת: הירח עובר לבית היחסים שלכם, וזהו זמן לשיחות כנות, ולמייק אפ מפויס ואפילו נלהב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה במזל תאומים הופכת את הלשון החכמה שלכם לשנונה מתמיד, והקסם האישי המילולי שלכם יכול בשקט להביא לכם כמה הצלחות מעניינות באינטרנט, אם אכן תתנו למלים שלכם להוביל, ולפעול אתכם ועבורכם. בשישי – הרומנטיקה בשיאה. תנו מקום לאהבה. בשבת – נחים אחריה…

עקרב

השישי הזה הוא אחד הימים היותר ביתיים של השבוע הזה, מה שאומר שאתם זקוקים להתכנס מעט, לשהות בחברת אדם קרוב במיוחד (אם אין לכם כזה פיזית עכשיו אז שיחת נפש עם חבר קרוב תעשה את העבודה) וליהנות מרגעים של קרבה. אבל הרומנטיקה חוזרת בגדול עם הירח הדגי בשבת: זמן לאהבה, ובגדול!

קשת

העולם החברתי שלכם פעיל במיוחד בשישי הזה, קשתים. זהו זמן טוב לעשות לכם חברים מכרים וידידים חדשים, ובמקביל ליצור קשר עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם. בשבת – זמן לשנות אווירה בבית, לשדרג תקשורת עם בני הבית, לנקות משקעים, ולדבר על הכל.

 

גדי

השישי הזה הוא יום שמתאים לסוג של רשימת מלאי אישית: היכן אני עומד כעת אחרי החג, מה התכניות שלי לשבוע הקרוב שבו אני נותן גז, ומה צריך לקנות לסופ'ש – וצ'יק  לעוף לכלבו הקרוב. בערב – שיחת עומק זוגית, או לחילופין סדרה שמזמן רציתם לראות. בשבת – תקשורת, והרבה ממנה: הגדי יוצא מעצמו, והטלפון/טבלט/מחשב והאינטרנט עובדים שעות נוספות, למלא חוסרים: כשהגדי פועל – זה עד הסוף.

 

דלי

הירח שוהה לו במזל שלכם בשישי הזה, וזהו היום הטוב של השבוע מבחינתכם. ארוחה מקרבת לבבות – אם לבד אז שיתוף בזום עם אנשים קרובים – ותחושה חגיגים שדברים הולכים להשתנות בקרוב, בעזרתם של סטורן ומרס והירח שבמזל שלכם. בשבת – זמן להנאות קטנות כמו אוכל טוב, ולכל ההקלטות שעשיתם בזמן האחרון – זמן לבינג' ארוכים במיוחד, דליים…

 

דגים

 הירח ששוהה במזל שלכם מביא איתו ים של אפשרויות תקשורת חדשות, ורק חבל שאין רובן אי אפשר לממש בשטח, אבל עם הדמיון הדגי – אפשר בשקט לתכנן לזמן הקרוב…אולם זהו זמן נפלא להיכרויות מעניינות דווקא באזורי פעולה שלא הכרתם, ואפילו רעיון לעשייה יצירתית בזום, שתחזיר את החיוך.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן