תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? רביעי 25 למרץ 2020

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

@

רביעי  24/3

ירח בטלה 90 יופיטר ומרס ופלוטו

שמש במזל טלה 60 סטורן

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר60 נפטון

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (יציאה) צמידות סטורן (כניסה) צמידות  פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

גם השמש וגם הירח ממשיכים לנוע גם היום במזל טלה, וממשיכים להזרים את האנרגיה העוצמתית הזו של מזל טלה לכולנו, אלא שהיום הם כבר לא צמודים והיא כבר קצת מתפזרת למקומות שונים גם שקשה למקד אותה במה שחשוב באמת, אבל יש לא מעט דברים שזקוקים לאנרגיה שלנו, אז אולי זה לא נורא כל כך…

אבל הזויות האדומות שיוצר היום הירח במזל טלה עם יופיטר מרס ופלוטו, הן שמכתיבות את סדר היום שלנו, לצערי, ומלת המפתח שמפעילה את כולנו היא – לחץץץץ…

הירח נע מהר, ולפחות עד שעות אחר הצהריים המאוחרות ואפילו הערב, הלחץ שולט בכל מה שאנחנו עושים, ופה ושם גם גורם לנו לעשות שטויות, מעבר לעצבנות ולחוסר השקט.

מצד אחד – מי באמת צריך את כל הלחץ הזה, ועוד בימים כאלה?.. מצד שני – לפעמים דווקא מצבי לחץ ותחושות כאלה גורמים לנו לפעול ולעשות הרבה כדי לפרק ולשחרר את הלחצים האלה, מה שאומר לעשות הרבה יותר מאשר ביום רגוע ורגיל שבו אנחנו מספיקים לעשות פחות…

לחץ הוא משהו שאי אפשר להמנע ממנו, והוא ממש לא תורם לנו, בעיקר בימים כאלה, אבל אם נדע איך להתיידד איתו, ובמקום להלחם בו לפעול לפיו, ולתרגם אותו למעשים בשטח – נראה שאנחנו מספיקים יחסית הרבה יותר בהרבה פחות זמן…

וזה – בעיקר עניין של החלטה!

לחץ נוסף נוצר לאט לאט כשכוכב מרס מתחיל להתקרב לסטורן שכבר נמצא במזל דלי (מסומן באדום) וזו זוית שגורמת בעיקר לתסכול: נראה שככל שאנחנו מתאמצים יותר – התוצאות מאחרות לבוא, ומגיעים עוד ועוד גורמים שמנסים לעצור אותנו, מבפנים או מבחוץ…

אבל הזוית הזו עוד צעירה. היום – בואו נתמקד בדרך שבה אנחנו יכולים להפוך את המתח והלחץ לחברים טובים שבסך הכל מנסים לעזור ולרמוז לנו שיש ים של אקשן לעשייה..

יש מצב?..

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

רביעי 25/3

טלה

הירח והשמש ממשיכים לככב גם היום במזל שלכם, טלאים, ואם יש לכם מטרה מסויימת או יזמה מעניינת – זה בדיוק הזמן להשקיע בהן, לפרוץ דרך חדשה, ולממש רעיון חדש באופן כזה או אחר. יום לשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב.

 

שור

לא ממש היום הטוב שלכם, שוורים. אתם לא ממש במיטבכם: הירח והשמש שבמזל טלה עלולים להביא איתם יום מתסכל שבו התחושה היא שהאקשן האמיתי מתרחש לו במקום אחר, ולא במגרש הביתי שלכם. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ובמקום לעייף את עצמכם – לאגור כוח למחר או מחרתיים.

 

תאומים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, תאומימים, וזהו הזמן לכל הטלפונים שתכננתם לעשות בימים האחרונים, ולכל המפגשים הוירטואליים שעוזרים גם לשפר את מצב הרוח שלכם, וגם להכיר חברים חדשים ולהרחיב את המעגל. שתפו בתחושות וברגשות.

 

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, סרטנונים. הירח והשמש במזל טלה נמצאים בבית האמביציה והדרייב שלכם, וגם אם כמה וכמה אפשרויות לא רלוונטיות עכשיו מבחינה טכנית, זהו זמן טוב לקדם רעיונות יצירתיים, וחשיבה מחוץ לקופסה.

 

אריה

היום הזה דורש מכם מכסימום פתיחות לרעיונות חדשים ומקוריים, אריות. השמש שליטת המזל שלכם נמצאת במזל טלה האנרגטי,  ואחרי כמה שבועות לא קלים היומיים האחרונים מחזירים אתכם לאנרגיה הטובה והטבעית שלכם. נסו לפעול לפי לו'ז חכם ומדויק.

 

בתולה

הצירוף של ירח ושמש במזל טלה מביא איתו הרבה אנרגיה אבל גם עלול לגרום לכם לפעול שלא בשיקול דעת אמיתי ולקבל החלטות אימפולסיביות שפוגעות בעיקר בכם. לכן חשוב היום במיוחד לא לקחת סיכונים מיותרים, כמו בכבישים,  והחלטות – לדחות למחר.

 

מאזניים

זוגיות יחסים ושותפויות – אלה הנושאים הרגישים במיוחד היום, מאזנאים, והם בהחלט מזמינים שיחות עומק לגביהם כמו גם יכולת להשקיע קצת יותר מחשבה באיכות הקשרים האלה. זמן טוב לדיאלוג זוגי משופר, להחלטות הקשורות ליחסים, ולבילוי בשנים עם ערב.

 

עקרב

השמש והירח במזל טלה ממשיכים להעמיק את הצורך להשקיע במחויבויות שלכם, משפחתיות או חברתיות. זהו יום שמתאים לנקות את שולחן העבודה שלכם ממה שהצטבר עליו גם בנושאי בית ומשפחה,כולל כעסים שנשארו בבטן או תסכול שלא ביטאתם. מדברים – ומנקים.

 

קשת

זהו יום יצירתי במיוחד, קשתים. הירח והשמש שוהים יום נוסף במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, ומאפשרים לכם לפעול באופן אקטיבי ולקבוע עובדות בשטח. זמן טוב לפעילות פיזית וספורטיבית ולהפעלת הגוף כדי לשחרר לחצים. שמרו על כושר, קשתים, וזה גם אומר – בלי מתוקים…

 

גדי

אין ספק שכל נושא הבית והמשפחה תופס עכשיו כמעט את מרבית סדר היום שלכם, אבל היום הזה כדאי גם להשקיע בבית ובסביבתו, להכנס למסע מזורז של סדר ארגון ונקיון יסודי, ולשנות אווירה בבית גם פיזית וגם רגשית. יום מצוין לשדרוג התקשורת עם בני הבית.

 

דלי

בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד, וכדאי לנצל אותו לא רק כדי לשתף אנשים קרובים במה שעובר עליכם אלא גם כדי ליצור קשרים חדשים ומעניינים טלפונית או וירטואלית יום מצוין להיכרויות. חדשות מכל הסוגים הן לידידות והן ליחסים : קחו יזמה, דליים!

 

דגים

בית החומר והכספים שלכם פעיל היום במיוחד, כשהדגש ביום הזה הוא בעיקר על הצורך בבטחון, רגשי או כלכלי. זמן מצוין להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, בהחלטות חשובות – גם אם לא קלות – הקשורות לחשבון הזה, ואפילו למסע קניות מזורז בשעות אחר הצהריים.

 

ובינתיים..  יומקסים!

 

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן