תחזית יומית – מה קורה היום בכוכבים? 26 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי  26/3

ירח בטלה 90 סטורן

שמש במזל טלה 60 סטורן

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר60 נפטון

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (יציאה) צמידות סטורן (כניסה) צמידות  פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

גם השמש וגם הירח ממשיכים לנוע גם היום במזל טלה האסרטיבי, ויש לנו עד אחד הצהריים של היום הזה ליהנות משהותם של שניהם שם כדי לפעול בנחישות, אבל… הירח כבר בסוף המזל ויוצר זוית פעולה מכבידה עם סטורן הנוקשה – מסומנת באדום – זוית שקצת מורידה אותנו לקראת סופו של השבוע, ומביאה איתה כמה חרדות ודאגות שמכבידות עלינו.

ואכן, זו זוית מכבידה למדי, מה גם שכוכב מרס נכנס לצמידות עם סטורן הנוקשה ששוהה במזל דלי, מה שאומר שהכובד הזה של סטורן מופיע משני כיוונים: נראה שרק עכשיו נופלים כמה אסימונים שעד עכשיו איכשהו פרפרו באוויר בחוסר ודאות, וגורמים לנו להרגיש שאנחנו כאילו לכודים עכשיו במלכודת הקורונה המעצבנת הזו, שקצת סוגרת עלינו לקראת הסופ'ש.

השמש מרקורי וונוס אמנם יוצרים היום זויות הרמוניות ומעשיות שמסייעות לנו להשאר על הקרקע ואפילו לקבוע כמה עובדות בשטח לקראת סוף השבוע למרות שיש עדיין או ודאות גדולה באוויר, אבל סטורן קובע את הטון המכביד והרציני היום ללא ספק, וכדאי שנקשיב לזקן הביקורתי הזה פה ושם למרות שהלב נמשך לשמוח ולחייך…

אבל אצל סטורן אלה רק עובדות שצריך להתמקד בהן, אין ברירה, עם דגש מיוחד על נושא הכספים. מה עושים עכשיו עם הכסף הזה? כשסטורן בשטח – זמן טוב לתכנית כלכלית מקיפה לתקופה הקרובה, וסוף השבוע יתאים לכך.

רק סבלנות…

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 26/3

טלה

הירח שוהה לו גם היום במזל טלה, ומאפשר לכם חצי יום נוסף שבו אתם יכולים להיות במיטבכם. זהו זמן מצוין לפעול באופן ישיר, להגדיר מטרות – ובשבוע הבא גם לגשת לביצוע. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לאלה.

 

שור

אין ברירה, חייבים להתאפק שוורים, כי גם היום הצירוף הזה של השמש והירח במזל טלה הוא לא ממש המקום המתאים לשור הרגוע והמופנם שלו לשחרר אנרגיות. להיפך: ביום שכזה כדאי ורצוי להזהר שלא להתפרץ כשדברים לא קורים כפי שרציתם, ולאבד שליטה. מה עושים? מדברים בשקט, ונותנים חיבוק…

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים, והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, כולל התגובות הקיצוניות שלכם. זוית פרקטית בין מרקורי לסטורן מביאה איתה תחושת יציבות, למרות הכל, כמו גם יכולת לפעול באופן מעשי ולראות תוצאות בשטח. קדימה.

 

סרטן

נראה שזהו יום נוסף שבו הסרטנון שלנו פעיל במיוחד ועם מצב רוח שיכול באמת להזיז דברים, אבל הוא צריך להתגבר על מעורבות רגשית גבוהה מדי שעלולה לגרום לנדנדה רגשית קיצונית היום. זמן להתמקד בעשייה נטו ולשים בצד את כל הרגשות הנלווים שעלולים להרוס לכם, סרטנונים.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם פוגשת גם היום את הירח כמו ביומיים האחרונים, לפחות עד שעות אחר הצהריים, אלמנט שמאפשר לכם להמשיך את המומנטום של האנרגיה והמרץ של היומיים האחרונים, ליזום ולפעול בהתלהבות. יום שמתאים לראיית כל התמונה ולהחלטות בהתאם.

 

בתולה

הצורך לפעול ולעשות עלול להתנגש היום בצורך לקחת סיכונים מיותרים כדי להתגבר על פחדים, או מעצורים. חשוב ביום שכזה להתמקד בפרטים הקטנים שאולי יבהירו לכם שהמצב אינו גרוע כפי שאתם חושבים, בעיקר כי התמונה הגדולה היא שמדאיגה אתכם. טורקי טורקי, בתולות…

 

מאזניים

הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים ממשיך גם היום, והוא מכריח אתכם לפעול באופן ישיר, לכבות שריפות שהתרחשו בימים האחרונים ולשדרג את הדיאלוג עם בן או בת הזוג, או עם שותף. כעת הזמן לדבר על מה שחשוב לכם עצמכם, לבטא כעסים ותסכולים ולפתוח דף תקשורתי חדש.

 

עקרב

מטלות מחויבויות וכל השאר – נראה שאלה לא ממש נגמרות בימים אלה, עקרבים. גם הירח וגם השמש במזל טלה מכריחים אתכם להתמקד קודם כל במה שצריך, ורק אחר כך במה שרוצים או מתחשק. יום מצוין להחלטות אופרטיביות בכל מה שקשור לסידורים מסוגים שונים, תשלומי חשבונות, וסידורים וירטואליים הכרחיים.

 

קשת

יום נוסף של מנה מרוכזת של אנרגיית אש במזל טלה שבו שוהים הירח והשמש מביא איתו עוד רזרבות יקרות לעשייה ולשיפור מצב הרוח וליכולת שלכם להתגבר על מחסומים הקשורים לתנועה וליזמה שהקשת רגיל לפעול בתוכם. אין ברירה – צריך לפעול במסגרת מה שיש: זמן לגישה יצירתית מחוץ לקופסה.

 

גדי

סטורן שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי, ומתחיל בעדינות אך בתקיפות לשחרר חלק מהמחסומים שמנעו מכם בשנה האחרונה לא רק לראות את כל התמונה, אלא גם לזהות פוטנציאלים של עשייה ומימוש. כעת הזמן להתחיל לחשוב רחוק ולאורך זמן, ולו גם כדי לצאת קצת מהלחצים של היומיום.

 

דלי

נראה שאתם מתחילים לקלוט בהדרגה שהשנה הקרובה הולכת להיות לא קלה, לפחות כשהמדובר באלה מכם שנולדו בתחילת המזל: סטורן הנוקשה פוסע בהסוס בתחילת המזל שלכם, ומביא איתו את בשורת הרציונל הקשוח, זה שדורש קרקע מוצקה מתחת לרגלים. בקרוב יגיעו התובנות.

 

דגים

נראה שאתם נמצאים עכשיו בתהליך מהיר של חיבור למציאות לא מוכרת כמו רבים אחרים, אבל אצלכם מתחיל אלמנט הפחד קצת לרדת – והצד היצירתי שלכם מתחיל לפעול. חומר וכספים – זה הזמן להתחיל לבנות תכנית כלכלית לחדשים הקרובים, תוך שאתם מסתכלים למציאות בעינים, ובלי פחד.

 

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן