תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 17 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

תחושת הכובד ואי הודאות שמלווה את כולנו בימים אלה הולכת ומעמיקה, ואם בימים האחרונים מצב הרוח התנדנד בין המלים מופתע ונדהם ואפילו חרד, כעת אנחנו עוברים אם נרצה או לא נרצה להתחיל לחשוב ברצינות על מסעות ההשרדות שלנו בתקופה הקרובה, ולפרק אותם לאוסף של עובדות ופרטים טכניים, כשתחושת הקרקע שרועדת מתחת לרגלים הולכת ומתחזקת.

מקבץ הכוכבים המכביד במזל גדי הכולל את מרס יופיטר פלוטו וסטורן מתחזק היום בעזרת הירח שגם הוא כאן, ומכריח אותנו להציב עובדות בשטח מול מסך הערפל וסימני השאלה שמתעבה סביבנו, למרות שהבטיחו גשם והשמש מתעקשת להמשיך להפגין נוכחות בשעות הבוקר.. אישית אני בהחלט רואה בזה סימן.

ובכל זאת, ישנה קרן אור היום בכוכבים::זו הזוית הוורודה וההרמונית בין הירח במזל גדי לבין ונוס הרגשית השוהה במזל שור, כשהם נמצאים במזלות השייכים ליסוד האדמה המעשי.

הזוית הזו תומכת בכל מי מאתנו שלוקח את הדברים כפי שהם, ומשקיע בעיקר בעובדות בשטח שאותן אפשר לשנות, או במציאות פתרונות מעשיים לשלל ההנחתות שיורד עלינו מדי ערב בטלביזיה. זוית הרמונית – משמעותה שיש הרמוניה בין שני הכוכבים האלה היום אולם כדי שההרמוניה הזו אכן תפעל ונראה תוצאות שלה בשטח, אנו נדרשים… לפעול, כי הדברים לא יקרו מעצמם.

כן, הכוכבים ונוס וירח עוזרים היום למי שעוזר לעצמו, ומבטיחים בונוס למי שפועל באופן מעשי כדי להקטין את מפלס החרדה הסביבתי ולהזיז דברים כדי שבטווח הזמן הקרוב מסע ההשרדות האישי שכל אחד מאתנו עובר ויעבור יהיה מעשי ואפשרי יותר.

אישית, מודה ששלל ההנחתות שנופל על ראשנו כל יום בפנים דרמטיות במסך ממול, נותן לי את התחושה שלמרות הרצינות והחליפות של הדוברים אין באמת תכנית אמיתית מאחורי כל זה, וכמו בהרבה מקרים אצלנו המדובר בשליפות ספונטניות ולא בתכנית מסודרת  ומאורגנת היטב שבנויה על גזירות מצד אחד והקלות מצדה של המדינה מצד שני, כמו שנעשה במדינות רבות אחרות בזמנים האלה.

מצד אחד אתה לא מבין איך לעזאזל תעבור את החודש בלי עזרה אמיתית, אבל מבטיחים לך הלוואות שתצטרך להחזיר או מענקים מגוחכים בצד הסבר כבד ראש איך להפעיל טישו, או איך להתעטש לתוך המרפק.. סוג של התייחסות מזלזלת לאזרחי המדינה הזו שרבים ממנה לא פחות משכילים ואינטליגנטים מאלה שנמצאיםעלהמסך, התייחסות שבעצם אומרת: עשה – ושתוק.

ואכן, אין באמת תחושת שותפות בין המדינה לבין אזרחיה שלה, אותם היא עדיין רואה כמו אוסף של אנשים קטנים שקל להמטיר עליהם פקודות בקול סמכותי כמו ההתעמלות המוכרת של האגד דו דו במגפון במלונות באילת: אוסף של מתרחצים צייתנים מרים ומוריד ידים מול מדריכת התעמלות אגרסיבית, ופשוט מבצע. ואחר כך – ארוחת בוקר.

אבל.. שאלות מתחילות להשאל, בעיקר כשאתה רואה איך מדינות אחרות מתייחסות לאירוע הזה ואל תחושות השיתוף העזרה והסיוע שהן נותנות לאזרחיהן, ולאט לאט מתחיל ליפול האסימון שחוץ מאשר החלטות במצבי חירום הישראלי המוכר שקודם פועל ואחר כך חושב  מופיע גם כאן, ומצפה שנקבל את המציאות הזו כפי שהיא ובעיקר את הדיאלוג הפטרוני והלא ממש מתחשב של אלה שאמורים מעלינו לנווט במומחיות במצבי חירום ולדעת לאן הולכים, ומי עושה מה במקביל.

ומה אומרים הכוכבים? הכוכבים מחייכים לעצמם: אנחנו רק מסמלים את המציאות, חמודי. האחריות למה שקורה שם למטה היא עליכם. כל אחד יכול לפרש את המציאות הזו כפי שהוא רוצה, לקחת אותה או לא לקחת אותה כמובן מאליו, להיות ראש גדול או ראש קטן,- זו החלטה שלכם… מה אתם רוצים מאתנו?

כן, אני נאנח לעצמי. לא קל להיות אסטרולוג בימים אלה כשגם אתה נע ונד בין הקטבים כבן אדם מן השורה מצד אחד, מוצץ שאלות מתי יגמר התהליך הזה – ובזה אגע בפעם אחרת – ומצד שני – מבין את המערכת הכוכבית, ויודע שבלי עשייה ממוקדת שמתמקדת באפשרויות שהיא מציעה – דברים לא יזוזו.

ואם זה מובן – מכאן אפשר להמשיך.

אז מה ההוראות להיום, כוכבים, אני שואל אותם. הירח וונוס מחייכים להם: חמודים, אנחנו פה בשבילכם… מה לעשות, אני שואל אותם, כדי שבאמת הדברים יקרו באופן המיטבי לפי התרגום שלכם?

הירח וונוס מסתכלים זה בזו.

קודם כל – לעשות! פוסקת ונוס, והירח מהנהן

שים לב היא אומרת, גם הוא וגם אני במזלות ביסוד האדמה, זה אומר – עובדות. שימו את כל הרגש בצד וצאו לשתף פעולה זה עם זה ולקבוע עובדות בשטח. אם הצד הזה יקרה – אפילו שתים שלוש עובדות חדשות שלא היו פה אתמול ואפילו בסגנון החלטה של כוון פעולה, ובעיקר שיתופי פעולה עם מי שחושב כמוכם כמו שאני והירח משתפים פעולה, אומרת ונוס, יתחילו להחזיר אתכם למסלול.

תחשבו בקטן – לא בגדול, אומרים ונוס והירח פה אחד. עובדות קטנות, שנים שלושה טלפונים, מפגש על קפה עם אדם שמכיר ומבין ורוצה לחשוב אתכם או לעשות אתכם משהו חדש, אפילו סתם לשתף אותו כדי לשמוע את עצמכם מדברים ברצינות – וכבר משהו זז.

מוכנים?

או קי, אני מעביר את המסר, אני אומר. השנים הולכים שלובי ידים מעל הבוסתן פה בקיבוץ. אני מסתכל עליהם, מהורהר, ואז ניגש למחשב ומתחיל לכתוב בדיוק את מה ששמעתי כדי שהמסר היומי יעבור: שילוב של מציאות יומיומית של כאן ועכשיו בשילוב של מעורבות רגשית עדינה אך תקיפה – וקביעת עובדה אחת בשטח.

לפחות.

@

ומהיום – קפה אסטרולוגיה!

לכבוד פסטיבל הקורונה החדש ורצון של לא מעט אנשים לקבל תשובות מבחינת התנהלות אישית בזמנים כאלה ובשנה המורכבת שלפנינו בכלל, אני מזמין את כל מי שרוצה יעוץ אסטרולוגי לשבת איתי בקפה אורלי עם השקט והירוק שמסביב והקפה הטוב ביותר בין חדרה לגדרה בקפה אורלי בקיבוץ נען, עשרים דקות מתל אביב (ליד רחובות), בין השעות 9 בבוקר ל 3 אחר הצהריים.

  מפה אסטרולוגית אישית מורחבת  – 500 ש'ח במקום 700   מפה ממוקדת בת שעה – 320 שח, מפת יומולדת לשנה קדימה – 400 ש'ח, מפת יחסים (3 מפות) – 650 ש'ח, או סתם קפה איתי כדי לפגוש את האסטרולוג המוזר הזה  ולדבר על החיים – בחינם.. 🙂  והקפה – עלי!

מתאים?  0524215559    תפוס אצלי? אני לא זמין?  סמסו לי  – אסטרו קופי   עם מספר טלפון – ואחזור אליכם.

ובינתיים – שתו מים!

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  17/3

טלה

קריירה ודרייב – אלה המלים המשמעותיות מבחינתכם כשהירח עובר היום לבית הקריירה שלכם מקום בו נמצאים ם הכוכבים מרס יופיטר פלוטו וסטורן, מקבץ רציני למדי, אולם זה קורה דווקא בימים שבהם קשה לממש את הפוטנציאל הטמון במעבר שכזה, למרות הרצון הטוב. יחד עם זאת, זה זמן מצוין להגדיר לעצמכם מטרות משמעותיות הקשורות לאמביציה שלכם, ולחפש דרכים יצירתיות לממש אותן.

 

שור

הירח עובר היום למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שהופך את היום הזה לנינוח יותר מבחינתכם, מה גם שונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם. זה אומר שהיום כדאי לשלב את היצירתיות שלכם בצד המעשי, וזה כולל חשיבה מחוץ לקופסה כדרך לפתור בעיות. השור הוא אחד המזלות היותר יציבים שעליהם אפשר לסמוך בימים שכאלה. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי, שוורים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל עושה עכשיו צעדים ראשונים במזל דגים, אולם הפעם זה כשהוא כבר בהילוך רגיל. זה הזמן להתחיל לממש רעיונות ויזמות שהיו לכם בחודשיים האחרונים, ולהתארגן מחדש כלכלית וחברתית בעיקר עכשיו, כשמרקורי שוהה בבית הקריירה שלכם, וישהה שם לא מעט. כעת הזמן לקדם נושאים שחשובים לכם למרות הקושי, ואולי דווקא הקושי ילמד אתכם כעת גישות חדשות.

 

סרטן

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, כשמלת המפתח של היום הזה היא – ביחד. בין אם המדובר בשותפות מעשית או עסקית ובין אם המדובר בחשיבה פורצת גבולות כדי להתגבר על אתגר גדול במיוחד שהימים האלה מעמידים לכולנו – זהו זמן טוב לחלוק את העומס או את החשיבה ולהסעיר מוחות עם אנשים אחרים, שיכולים גם לעזור – ולסייע. טובים השנים – זה לא רק מלים…

 

אריה

הירח הזה במזל גדי מכביד עליכם, והיום הזה הוא דורשני ושיפוטי מאוד. מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מאכלס את בית העבודה והמקצועי שלכם אבל גם את בית הבריאות, וכשיש לחץ של חמישה כוכבים – ירח מרס יופיטר סטורן ופלוטו – בבית אחד זה בהחלט מוציא מאיזון כמעט כל אחד, גם אם יש לו רעמה ושאגה חזקה במיוחד. יום להתמקד במטלות שלכם, לכבות שריפות, ולחכות עם ההחלטות הגדולות.

 

בתולה

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה קצת אחרת נדרשים היום, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מביא איתו צורך חזק מהרגיל להדלק להתרגש ולהתלהב ממשהו, ולתרגם את הדלק הזה לעשייה יצירתית במיוחד. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות ממול מאפשר לכם להביא גישה רכה ומכילה ותקשורת חמה ומפרגנת למערכות היחסים שלכם. זה הזמן להשקיע בפרטנרים שלכם, או.. לצאת לדייט.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור השייך ליסוד האדמה, והמאזנאים שלנו מתנהלים כעת בכבדות תוך נסיון לשים רגלים איתנות על הקרקע, ולחזור לתחושת היציבות שמעט אבדה להם לאחרונה. מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מאותת על צורך להשקיע קצת יותר מעצמכם בבית ובבני הבית. זהו יום משפחתי במיוחד: שימו דגש מיוחד על שינוי אווירה, ועל פתיחות עם בני המשפחה. 

 

עקרב

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית התקשורת שלך, מביא איתו יום תקשורתי במיוחד שמתאים ליזמות תקשורתיות חדשות מצד אחד, ולסדרת מפגשים עם חברים וידידים לצורך שחרור לחצים וקיטור הדדי מצד שני. העקרב נחשב כמזל מופנם למדי, אבל ביום שכזה אפשר להשתמש במלים החכמות שלכם שאתם שומרים בבטן בדרך כלל, ולאפשר להן לפעול אתכם – ולטובתכם.

 

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במיוחד בבית החומר והכספים שלכם מצביע על יום שבו יתכן והכוכבים נותנים לכם הזדמנות מיוחד להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ולראות כי טוב. זמן טוב לחשיבה ארוכת טווח בכל מה שקשור להחזר חובות או סגירת אוברדאפט, לעשייה פרקטית ממוקדת מטרה, ואולי גם ליזמה כלכלית חדשה או לרעיון רווחי שיביא איתו יכולת קידום אישי ברמה גבוהה בתקופה הקרובה. זמן ליזום.

 

 

גדי

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם הירח עובר לו למזל שלכם, וזה נראה כמו היום הטוב של הגדי שלנו. את היום הזה – וגם את מחר – כדאי להקדיש לפגישות חשובות באמת ולשיחות משמעותיות, גדיים. זמ טוב להעביר הילוך, ולתת למצב המורכב שפחות להיות טריגר גם לחשיבה מיוחדת על אפיקי פעולה חדשים ואזורי פעולה לא מוכרים. הכוכבים מרס ויופיטר ממשיכים לספק לכם אנרגיה עודפת – נצלו אותה.

 

דלי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, דליים. הירח הגדיי עלול להכביד ולעכב יזמות ותכניות פעולה, פגישות עלולות להתבטל ותכניות לשנות כיוון. זהו יום שבו הכוכבים ממליצים לכם לעשות קצת פחות – ולנוח יותר, אם אפשר. מרקורי כוכב התקשורת שעושה צעדים ראשונים בבית הכספים שלכם עוזר לכם לעשות סדר בבלגן, ולבנות סדרי עדיפויות חדשים להתנהלות כלכלית ולהוצאת כספים. התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

 

דגים

מרקורי כוכב התקשורת עושה צעדים ראשונים בחזרה המחודשת שלו במזל שלכם, אחרי כמה שבועות של הילוך אחורי ונסיגה למזל דלי. הגיע הזמן להתחיל לממש את הרעיונות והיזמות שהגעתם אליהם בזמן האחרון, ולתת להם ביטוי בשטח. מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מדגיש את היכולת לקדם דברים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם ואם המצב מכביד עליכם- תנו לצד היצירתי שטמון בכל דגיג, להראות לכם דרכים חלופיות.

ובינתיים.. יומקסים!

יאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן