תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 16 למרץ 2020

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

שני 16/3

ירח בקשת 90 שמש 60 מרקורי

שמש במזל דגים 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים (!) 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

בגדול, זה עלול להיות יום מתוח למדי. מצד אחד הירח שוהה במזל קשת האסרטיבי, ומצד שני – השמש שוהה במזל דגים הרגשני והפסיבי… התוצאה – מתחים, דרמות קטנות ותחושה של חוסר שקט. קצת פעילות פיזית כמו הליכה בטבע לבד או עם אנשים קרובים ולו רק כדי לראות כמה יפות החרציות, יכולות בהחלט לשחרר לחצים.

זוית מעשית בין הירח למרקורי לעומת זאת, יכולה להביא איתה יום מעשי מאוד בלי קשר לכלום, כשמלות המפתח שלו הן – שיתופי פעולה. מצאו לכם פרטנר או בן ברית לרעיון או לדרך ותנו לאנרגיה המשותפת שלכם להגדיר  מטרות, זה בהחלט עוזר במצבי לחץ דמויי קורונה למיניהם…:-)

אבל המהלך המשמעותי בכוכבים היום הוא חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל דלי למזל דלי השייך ליסוד המים, אחרי חודש לא קל של הילוך אחורי וחזרה איטית לקצב.

מרקורי במזל דגים מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בתקשורת שלנו. כעת המלים שלנו – ושל אחרים – הופכות משמעותיות יותר מבחינת האימפקט שיש להן עלינו ועל הסובבים אותנו, ובאופן טבעי גם מינון הדרמות הופך גבוה ומשמעותי יותר. זה לא אומר שהמציאות הופכת מאיימת יותר – זה אומר שהתגובות שלנו אליה ולכל גירוי בעצם הופכות קיצוניות יותר…

אז.. מה עושים כשהתקשורת מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה? ראשית – הצורך לשמור על פרופורציות גדול יותר כעת, כיון שהיכולת שלנו לאבד אותן בקלות גבוהה יותר.. כשהרגש – שולט כל אלמנט של פחד עלול בקלות להפוך לסוג של פניקה, וזה בהחלט מיותר בזמנים שכאלה. 

אבל… אפשר גם להיעזר ברגש הזה כדי לצאת ממצבים שכאלה: זה להדלק על רעיון חדש ויצירתי, להתאהב בקונספט מעניין או לצאת בגישה חדשה למשל מקצועית שאפשר לתרגם לאינטרנט ולמדיה, ולחשוב מחוץ לקופסה בכל מה שקשור למה שאנו עושים חושבים או מרגישים ו אפילו בדרך שבה אנחנו יכולים עכשיו לחלוק את זה עם אנשים אחרים.

ואכן, התלהבות וריגוש הם ההיפך מהדיכי המוכר והדאון שמגיע לעיתים עכשיו כשאנחנו שומעים חדשות, וכשאנחנו רואים על המסך פנים מודאגות וברקע דיאגרמות ומספרים. אני אישית הפסקתי לשמוע חדשות יותר מפעם אחת ביום, וגם זה דרך הבזקי תקשורת פה ושם. זה מיותר ומוריד לי את מצב הרוח, ולכן עודף חדשות אנשים שליליים גוזלי אנרגיה רואי שחורות ובוני תיאוריות קונספירציות למיניהן: עזבו אותי, באמשכם…

בואו ניתן למרקורי להתחיל לצעוד בשקט במזל דגים ונעצב את התקשורת הרגשית הזו שהוא מביא איתו לפי מדתנו, ומה שחשוב יותר – ניתן לרגש לחפש על מה להדלק ולהתחבר למלים האהובות עלי – תשוקה והשראה – במקום לחפש את הדאגה והבעייתי: אלה רק מורידים את העוצמה מהמערכת החיסונית שלנו, זו הפיזית וזו הרגשית, ובזה נדמה לי שאיש אינו חפצ…

רק סבלנות, חברים. כבר הבנתם שאני תמיד אופטימי, נכון? וזה גם ימשך כך. פרומיס

 

ולפני המזלות, שימו לב – אסטרו קופי!

ממחר, יום שלישי – קפה אסטרולוגיה! לכבוד פסטיבל הקורונה החדש והצורך להיות אופטימי ונגיש יותר, אני מזמין את כל מי שרוצה מפה אסטרולוגית מורחבת בת שעתיים או מקוצרת וממוקדת בת שעה או סתם לשבת איתי במיזם החדש שלי.. אסטרו קופי! זה קורה בקיבוץ נען, עם השקט שמסביב והקפה הטוב ביותר בין חדרה לגדרה, בין השעות 9 בבוקר ל 3 אחר הצהריים.

טלפון אחד – ואני פוסע לשם  ויושב אתכם, מוזר ואופטימי כרגיל, אי שם בקפה אורלי בקיבוץ נען , עשרים דקות מתל אביב (ליד רחובות)

לכבוד הקורונה המעצבנת אני גם מקצץ מחירים :  מפה מורחבת בת שעה וחצי – 500 ש'ח במקום 700   מפה ממוקדת בת שעה – 320 שח, התייעצות בכלל – או סתם קפה כיפי איתי כדי לראות מי זה האסטרולוג המוזר הזה – בחינם.. 🙂 

  והקפה – עלי!

מתאים? יאיר  0524215559    תפוס אצלי? אני לא זמין?  סמסו לי  – אסטרו קופי  או קפה אסטרולוגיה עם מספר טלפון – ואחזור אליכם.

ובינתיים – שתו מים!

יאיר 🙂

.

 

ומה במזלות?

שני 16/3

טלה

גם היום הזה מביא איתו אנרגיה חזקה כשהירח במזל קשת, מיקום מצוין לאלה שלא מפחדים דווקא עכשיו לנסות להרחיב את אזורי הפעולה ולהפוך לפחות חלק מהלימונים מסביב ללימונדה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש תכניות פעולה, ולנסות למרות הכל להסתכל כמה צעדים קדימה, טלאים.

 

שור

זהו יום נוסף שהכתובת על הקיר: גישה אימפולסיבית עלולה לגרום נזקים, בעיקר כשהמדובר בהחלטות פזיזות. שיחות עומק יכולות כעת להרגיע חלק מהמצב. עדיין חשוב לא לקחת סיכונים גם היום, לא בנושאי חומר וכספים ובעיקר לא בכבישים ובדרכים, שוורים.

 

תאומים

היום הזה אפשר כבר להבחין בשינוי באנרגיה: מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל דלי השייך ליסוד האויר למזל דגים השייך ליסוד המים, והמעורבות הרגשית שלכם הופכת כעת גבוהה מתמיד. מעברו של מרקורי לבית הקריירה שלכם מביא איתו כעת חודש אמביציוזי: זמן לשנס מתניים, ולשים דאגות בצד.

 

סרטן

מעברו היום של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים השייך כמו הסרטן ליסוד המים, עשוי בהחלט להקל עליכם בימים אלה, ולכן יזמות תקשורתיות כעת יכולות בהחלט להיות אפקטיביות יותר אם תצאו עם אחת. הירח הקשתי לעומת זאת מביא איתו התלהבות וריגושים: זמן לצאת קצת מעצמכם, ולשתף אחרים.

 

אריה

זהו יום נוסף שבו הירח הקשתי מביא איתו ריגוש ואופטימיות, ועם שני אלה אפשר בהחלט לחשוב על יזמה חדשה או שתים הן מקצועית והן אישית, אלמנט שהאריה יכול להיעזר בו כדי לא לשקוע במצבי רוח כבדים. בקרוב גם השמש שלכם תעבור למזל טלה, אבל עד אז – הגיע הזמן להתעורר.

 

בתולה

אלא השמש שנמצאת עכשיו במזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם מצטרף היום גם כוכב מרקורי, והצורך בדיאלוג משופר עם מי שנמצא ממול, הן ביחסים והן בשותפויות, מתחזק ומשתדרג. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם, ביחד או לחוד, ולא לפחד מאתגרים גדולים.\

 

מאזניים

טלפונים, שיחות עם חברים ויזמות עצמאיות שעוזרות לכם לזרז תהליכים ולהראות לעולם כמה כוח יש לכם כשאתם סוף סוף זזים קדימה – זה בדיוק הזמן לכל אלה. אולי משום כך חשוב למאזנאים עכשיו לא להכנס לפוזת ההסוס המוכרת, אלא להפשיל שרוולים ולהשתמש בשמש ובמרקורי בבית העבודה שלכם כדי לפעול.

 

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק, כשהירח שוהה כעת בבית הכלכלי שלכם, ומכריח את העקרבים שלנו לראות את כל התמונה מבחינה כלכלית, ולראות איך לוקחים יזמה ומזיזים דברים באופן מדויק ואסרטיבי יותר. זה בדיוק הזמן להצית מבערים, עקרבים, ועם הלהבה שיביא איתו מרקורי שעובר היום לדגים – להסתער.

ובינתיים – יומקסים…

מיאיר 🙂 

 

קשת

זהו יום נוסף שבו אתם יכולים להיות במיטבכם, קשתים. כעת הזמן להשלים תהליכים שהחלו אתמול, לפגוש אנשים שיכולים לעזור או שאתם יכולים לעזור להם, ולפעול באופן ממוקד ויעיל עם האנרגיה הקשתית המוכרת, בלי לחשוב פעמיים: מה שתעשו עכשיו – זה מה שיהיה!

 

גדי

זהו עוד יום שבו כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח יותר. למרות הרצון לפעולה דברים לא יזוזו כמו שאתם רוצים, ולכן עדיף עכשיו לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם הקרובים אליכם. ממחר – אקשן!

 

דלי

הצד החברתי שלכם פעיל גם היום ומאפשר לכם להזיז דברים דרך מוסדות ארגונים ואפילו דרך הרשתות החברתיות שלכם. כעת הזמן לפעול באופן אקטיבי ולא לחכות שאחרים יעזרו לכם. שיווק אישי, חיפוש שותפים או בני ברית, בניית תכניות פעולה ארוכת טווח שמתחילה מחר – זה הזמן.

 

דגים

כוכב מרקורי עובר למזל שלכם שוב, והופך אתכם לתקשורתיים ולבעלי יכולת להזיז יזמות תקשורתיות חדשות בהצלחה, ולעמוד באופן מעולה מול קהל. זמן מצוין לשכנע בצדקת הדרך שלכם, להעביר את המסרים שאתם רוצים, לשתף אחרים בתכניות הפעולה שלכם, ולקבל גיבוי ועצות חכמות.. צאו לפעולה!

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן