תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 15 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

השבוע הזה והיום הזה נפתחים כשהירח במזל קשת ההרפתקני והאנרגטי, אבל כבר על ההתחלה יוצר הירח זוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, והדרך שאמורה היתה להיות ברורה וממוקדת יותר, הופכת להיות מעורפלת רגשנית לא ברורה וגדושה מצבי רוח משתנים במהירות, שגורמים לחוסר יציבות.

והמעורבות הרגשית הגבוהה הזו לא עושה לנו חיים קלים, כשנדנדת הרגש נעה מעלה מטה שוב ושוב.

לרבים מאתנו זהו בוקר לא פשוט. התחושה היא שאנחנו מתעוררים למציאות שלא הכרנו, וזה נכון. אבל בגדול זו בדיוק אותה מציאות מוכרת לנו, עם חוקים קצת שונים. על כך אדבר בהמשך. כרגע, אני בסך הכל רוצה להבין איך בעזרת מה שיש עכשיו ומפת הכוכבים היומית אני צולח את היום הזה בהצלחה, ואפילו באהבה…

וזה אפשרי.

כשאני מסתכל במצב הכוכבים ורואה את הזוית האדומה בין הירח לנפטון, אני מבין שהיום הזה הולך להיות רגשי עד רגשני, ואפילו סוער עד גבה גלים אם ניתן לכל הרגש הזה לסעור ולהכניס מידה רבה יותר של חוסר יציבות ליום הזה. אבל מי אמר שהרגש הזה הוא רק רע? בסופו של דבר כל דבר בחיינו גורם לתגובה רגשית כזו או אחרת… אז מה הבעיה? 

הבעייה היא הפרופורציות.

כשדברים יוצאים מפרופורציות, אנחנו במצב רע.  כשאנחנו מתאכזבים כשהמציאות לא תואמת את הציפיות שלנו, אנחנו במצב רע. אנחנו מתחילים להתווכח עם המציאות, כשאנחנו לא מקבלים את מה שיש ומנסים להתווכח איתו אנחנו מכניסים את עצמנו ללחץ ואז מאבדים פרופורציות ומה קורה? הלחץ רק גדל ואיתו גם חוסר הפרופורציות.

מה יש היום בכוכבים שיכול להחזיר אותנו לפרופורציות? בואו נתבונן רגע במצב הכוכבים.

מצב הכוכבים היום

ראשון  15/3

ירח בקשת 90 נפטון

שמש במזל דגים 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דלי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

למשל, בואו נסתכל בזויות הוורודות במצב הכוכבים.

הזוית הראשונה – זו הזוית המעשית שהשמש במזל דגים יוצרת עם מרס יופיטר וסטורן, הזוית הזו מאפשרת לנו לתרגם את הלחצים שלנו היום לעשייה פרקטית בשטח. זה אומר שהכוכבים יתגמלו את כל מי שיחליט להעביר לפחות חלק מהיום הזה בעשייה, ולא במצב פסיבי של קיטורים. ומהי עשייה? משהו מקצועי שאנחנו חייבים לעשות, סידורים שזה הזמן לעשותם, עניינים פרקטיים שלא הספקנו בשבוע הקודם.

אפילו טיול קטן – או גדול – יכול להיות חלק במימוש הצד המעשי הזה. לקום להתארגן ולנסוע למקום אחר, להחליף אנרגיה, לפגוש נופים ואנשים אחרים, זו פעולה מעשית לגמרי, ואפילו כזו שמשנה את מצב הרוח שלנו ובסופו של יום זה הרי העיקר, לא?

הזוית השניה היא בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכבים אורנוס וונוס. זה אומר שתקשורת לא מתוחה ולא בכיינית אלא סבירה ובגובה העינים תביא איתה אפשרות מצוינת לשחרור לחצים, ובעיקר אפשרות להחזיר אותנו לפרופורציות מעשיות כשהדיאלוג בינינו לבין העולם ולבין אנשים אחרים יוכיח את עצמו כנעים ויציב.

בואו נתחיל את היום הזה באוסף של צעדים מעשיים שיחברו אותנו אל הקרקע, כי קרקע ואפילו יציבה – זה מה שכולנו צריכים ביום הזה. זה אומר צעדים מעשיים מורכבים מאוסף של פרטים טכניים קטנים שמתחילים בהצהרת כוונה שמופיעה כרצון לעשות משהו, ואז – חיבור הפרטים המעשיים האלה לפעולה מוגדרת היטב, ומכאן – לעשייה עצמה.

מאמין שבימים הקרובים יהיה לנו קל הרבה יותר כי התמונה תהיה ברורה יותר והמעבר לסדר יום שכזה שמורכב מחלקים שלא מעוררים בטחון יהיה כבר קל יותר. ההתחלה תמיד היא הקשה .יותר והיום הראשון – הקשה באמת, כי כעת צריך להעביר את המוח לסוג של התכוונות מסוג אחר, ואת המתח הקשור בשאלות כמו 'מה יהיה' לשים בצד כרגע, כדי שלא יגזול אנרגיה יקרה שאנחנו זקוקים לה בדיוק במצבים כאלה.

אז מעבירים את המוח לסימפל מוד, יענו – למצב של פעולות פשוטות שלא זקוקות להכנה מורכבת מדי, ומפעילים אותו בקטן, כשהפוקוס הוא על המיקרו, ולא על המקרו. חצי יום שכזה, ולאט לאט המוח ישתכנע ששום קטסטרופה אמיתית לא הולכת לקרות בסביבה, ושבסופו של דבר השד הזה שמכריח אותנו לרחף קצת בארץ אי הודאות הוא לא נורא כל כך, כי יש לנו את.. עצמנו.

וזו אולי הבשורה החשובה ביותר שאנחנו יכולים לזכות בה באופן כזה או אחר ברגעים כאלה של ימים מהסוג הזה: לתרגם את מצב הכוכבים הייחודי של אותו יום לעשייה ייחודית, כדי להשיג מצב של קרקע מתחת לרגלים ואיזון כלשהו, אפילו חלקי, בינינו לבין העולם.

וזה – עם קצת סבלנות ואורך רוח – אפשרי.

(ומה עם שאלות גדולות יותר שמציקות לי מאחורי הקלעים כמו.. איך שני אנשים שכל אחד נושא איתו שלושה כתבי אישום ואחד לפני משפט מחליטים עבור מדינה שלמה על סדר היום והעדיפויות שלה ואין פוצה פה ומצפצף למרות שלידם על המסך אין אף נציג של משרד הבריאות שירגיע באמת במקום ראש ממשלה שאין לו מושג בבריאות – עובדה שהמערכת הזו קורסת כבר 13 שנה כשהוא בשלטון – ולמרות שסדרת רופאים ופרופסורים בכירים חושבים אחרת  ולמה להשבית את המגזר העסקי ואת גני הילדים – כי זה אומר שגם ההורים יצטרכו להשאר בבית – למרות שנכון לרגע זה יש בקושי 200 אנשים שנדבקו ואף מקרה מוות אחד בניגוד לכל מקום אחר בעולם ולכן צריך להקל או להשאיר כמו שזה ולא להכביד כי כשסוגרים משק שלם ולא נותנים למגזר העצמאי שעליו נשען פה הכל פיצוי כמו בשאר מקומות בעולם שמקבלים החלטה כזו בעצם הורסים את המשק לטווח ארוך, ואיך מעדיפים לשתק משק שלם במקום להכנס לסדרת בדיקות לאט לאט כדי לוודא מי חולה, ועוד ועוד..)

כן, אי אפשר להעמיד פנים (אני בכל אופן): כל אלה שאלות שמנקרות מתחת לפני השטח לא רק אצלי ולא נותנות מנוח, אבל בזמן שכזה הן רק יכולות לקלקל את היציבות והאיזון שכולנו זקוקים להן כל כך. לכן אני מתמודד עם האמת הפשוטה: זה מה יש כרגע, ומכיון שאין לנו שליטה כעת על כלום כל שניתן לעשות הוא פשוט לרדת למיקרו, ולחלק את היומיום שלנו לפסים פסים של החלטה עשייה ופעולה בדיוק כמו שעשיתי קודם בהתאם למצב הכוכבים היום –  ו…לחכות בסבלנות.

ההבדל הוא בין לחכות בכעס ומירמור לבין לחכות בהשלמה בהתמסרות, כי הדרך האחרונה גם תוציא אותנו בסופו של דבר מהמצב הזה – ומכל מצב בעצם – והראשונה רק תקבע את הכעס וחוסר האונים כמשהו חסר שליטה מתסכל ומעצבן שבסופו של דבר גם ימנע מהרגלים שלנו לעמוד בבטחון על הקרקע, ומאתנו – את השקט שאנחנו כל כך זקוקים לו.

בייחוד עכשיו.

בימים הקרובים אנסה להכנס יותר לאספקטים האסטרולוגיים שאולי גם גרמו למצב הזה, עם כמה תיאוריות שלי ושל אחרים ומאמרים של אסטרולוגים מהעולם. עכשיו – כוס קפה, התבוננות עומק, והתחברות מחודשת לשיקול הדעת הפנימי, ולחוש ההשרדות שמאתמול  הופעל בהצלחה, ועכשיו הוא מתקתק לו שם, עמוק בפנים, ומחפש תשובות.

 

 

 

ובינתיים – מה קורה היום במזלות?..

 

ראשון 15/3

טלה

השבוע נפתח באנרגיית אש קשתית, והוא מזמין את הטלה שלנו להסתער קדימה ולהזיז דברים. תורמת לכך גם הצמידות של מרס עם יופיטר כוכב השפע. זהו זמן מצוין להעביר הילוך, לנסות להתעלם ממה שקורה מסביב ולהתמקד במה שחשוב לכם באמת, טלאים ושאותו אפשר להזיז.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להזרים אנרגיה רגועה ופותחת לבבות גם בתחילת השבוע, בעיקר כשהצמידות שלה עם אורנוס מתחילה להתרחק והרגיעה באזור. אולם האנרגיה הזו של הירח במזל קשת עלולה להיות קשה לשור השליו, וחשוב ביום שכזה לפעול בזהירות ולא לקחת סיכונים. בי קול.

 

תאומים

שהותו של הירח היום במזל קשת מול המזל שלכם מביא איתה יום מאתגר ומעניין ובו שווה להשקיע בכל מה שקשור לשותפויות ובריתות עם אחרים, במיוחד בזמנים שכאלה. מרקורי שליט המזל שלכם נמצא יום אחרון במזל דלי: נצלו אותו ליצירת קשרים חדשים, ולהרחבת המעגל.

 

סרטן

הסרטן נחשב למזל ביתי ומופנם אבל כשהירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת אפשר לראות אנרגיה אחרת לגמרי. זהו זמן שבו חשוב וכדאי לא לרוץ קדימה לפני שרואים את כל התמונה ולא לקבל החלטות לפני שיקול דעת אמיתי. השקיעו קצת יותר מחשבה, למרות הקושי, בתחום המקצועי.

 

אריה

הירח עובר היום לבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, אריות, ולמרות שהשמש שליטת המזל שלכם עדיין במזל דגים השייך ליסוד המים, זה בהחלט יכול להביא ריגוש והתלהבות הקשורים ליזמה אישית חדשה. הכוכבים ממליצים עכשיו לחשוב מחוץ לקופסה – וזה בדיוק הזמן לעשות זאת.

 

בתולה

נושאי בית ומשפחה על הפרק בתחילת, בתולות. חשוב כעת לפרק מתחים במשפחה עם יש כאלה, כי אתם זקוקים עכשיו לכל ניצוץ חיובי מהסביבה ובכלל כדי לקדם את מה שחשוב לכם עכשיו באמת. זמן טוב לשתף את בני הבית הן בקושי והן בהחלטות, ולא להשאירם מחוץ לתמונה.

 

מאזניים

הירח עובר לבית התקשורת שלכם היום שם ישהה גם מחר, ולכן את תחילת השבוע הזה כדאי כבר עכשיו ובאופן מודע להקדיש ליזמות תקשורתיות חדשות, מקצועית או חברתית. זהו זמן טוב לפעול באופן אקטיבי ולא לחכות שדברים יקרו מעצמם. ונוס במזל שור עוזרת לקרקע אתכם, וזה טוב, אבל.. לא מספיק.

 

עקרב

השמש במזל דגים בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם ומחר גם מרקורי יגיע לשם, ונוס נמצאת בבית הזוגיות והשותפויות – העקרב כעת זקוק לשני סוגים של יזמות: האחת – להזיז דברים במערכות היחסים ובזוגיות, והשניה – לפעול ולעשות בנושאי שותפים ובני ברית. שתי החזיתות האלה קוראות לאקשן.

 

קשת

מהיום אתם חוזרים לעצמכם, קשתים. זה בדיוק הזמן לקחת את עצמכם בידים, ולחלק את היומיים הקרובים שבהם הירח עוזר לכם לסדרת מטלות שעיקרן – אקשן. את מחר הקדישו לפגישות החשובות של השבוע, שכן את רובן צריך לקבוע היום, היום – התמקדו בשיחות המשמעותיות.

 

גדי

נראה שפתיחת השבוע הזה לא ממש מוצאת אתכם במיטבכם, גדיים. הירח הקשתי הזה גורם לכם להרגיש שאיכשהו אתם מפספסים את האקשן ולא מצליחים לעמוד במטרות שלכם, אבל זה לא מדויק: דווקא היום ומחר הם הזמנים הטובים להגדיר מחדש לאן הולכים ואיך, ומחרתיים – לפעול. קדימה.

 

דלי

חברים מכרים קרובים וידידים, כולל – בעיקר – קולגות מקצועיות – זה בדיוק הזמן לחדש קשרים, ולהחזירם לחייכם, בעיקר את אלה שזקוקים ליד מסייעת וראש חכם כשלכם, דליים. כעת הזמן להיות קצת עבור אחרים, וממחר – לשנות כיוון. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק והפלת אסימונים.

 

דגים

הירח הקשתי הזה שם דווקא אתכם באור הזרקורים בתחילת השבוע הזה, ובעזרת השמש שנמצאת במזל שלכם ומרקורי כוכב התקשורת שעובר לשם מחר אין ספק שאתם מקבלים כמה כלים רציניים כדי להיעזר בהם, לצאת מהקונכיה שלכם, ולפתוח דף חשיבה ופעולה אסרטיבי לזמן הקרוב. דו איט.

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר:-)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן