תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 12 למרץ 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

הירח שוהה לו במזל עקרב החשדני, ויוצר זויות פעולה עם פלוטו וסטורן  כמו גם זויות של עימות עם ונוס ואורנוס ממול (כל אלה מסומני באדום במצב הכוכבים), וזה בערך מסמל לא רק את מה שקורה היום אלא בעצם בכל השבוע המוזר הזה…

ואכן, הדברים קורים עכשיו מהר וללא שליטה – זו אולי התחושה של כולנו, סוג של הסחפות בזרם שבו אין שום שליטה שהיא, ומכיון שרובנו התרגלנו לשלוט בדברים לפחות כלפי חוץ וליהנות מסוג של שליטה מופנקת מעשית שכזו, לא פלא שיש כמה וכמה כאלה שנכנסים לפניקה כשדברים יוצאים משליטה, כי מה לעשות – רובנו הישראלים חולי שליטה כידוע, 

כן, שליטה היא שם המשחק, והכוכב הזה שהורס לכולנו את השליטה הזו במה שקורה או לפחות את השליטה המדומה שהיתה לנו עד עכשיו הוא.. אורנוס, כן כן. אותו כוכב שאני עוקב אחריו כבר שנתיים ורואה איך הוא משנה לכולנו את חוקי המשחק, לא רק בנושאים שאנחנו רוצים ונוח לנו שישתנו, אלא גם באלה שלקחנו תמיד כמובנים מאליהם, ועכשיו מתברר שגם הם משתנים, ואנחנו נסחפים בזרם הזה בלי שליטה,,,

מה מתחזק עכשיו למרות הכל, אם ניתן לו מקום? היכולת לאלתר, לגלות גמישות, ובעצם לגלות מחדש את עצמנו וכוח החיים שלנו שקצת נרדם במעטפת הפינוק של הרגלי היומיום שלנו, ועכשיו נדרש לתת מענה להרבה שאלות בוערות יותר או פחות, ולהחזיר אותנו מחדש אל השליטה, חלקית או מדומה, בחיינו.

אישית, הקורונה לא ממש מפחידה אותי  אתה לא מגיע לשלב הזה בחיים בלי לעבור כמה דברים, ופרופורציות בדרך כלל הם אחד מהבונוסים הגדולים שאתה זוכה להם, אם אתה שייך לסוג שפועל באופן תלת מימדי, בחוץ ובפנים, מתוך הכרה מיקוד ומודעות. מערכת החיסון הפנימית שלנו היא יותר בשליטתנו מאשר אנחנו חושבים. וכמו שאנחנו רואים במחלות כמו הקורונה בסופו של דבר זה לא רק הגיל אלא גם טיבה של המערכת החיסונית, הפיזית או הרגשית, שהופך אותך לפגיע.. וזה – בהחלט בשליטתנו!

אז נכון, היום הזה מביא איתו שינויים מהירים במצב הרוח, ופה ושם גם רגעים טעונים ומזג האויר שיתחלף אחר כך רק יוסיף לזה מן הסתם, אבל כשנשב ביחד ונחזיק ידים ובחוץ ישתוללו להם הגשם והקורונה ואורנוס יצחק בקול גדול מעל הגג – כל שארגיש הוא איזה כיף זה להיות חלק מהיקום הזה, על כל הפחדים והדברים המדהימים והאסונות והמתנות הנפלאות שהוא מחלק…

כן, אף עם פי כן ולמרות הכל – כיף לחיות! (קצת בנאלי ודביק הבוקר, מודה, אבל שני הילדים האלה פשוט מוציאים ממני את זה..:-) )

ובינינו – אפשר כבר להרגיש שמרקורי מתחיל לנוע קדימה, נכון? תודו..:-)

והנה מאמר שהכנסתי היום לאתר שלי והוא נותן קצת השראה לגבי התייחסות לקורונה ובכלל לחיים מפי טיילר קוואן, כלכלן ואיש רוח מדהים

טיילר קוואן, כלכלן ואיש רוח, משוחח על כלכלה בעידן הקורונה, שחמט, והחיים בכלל

 

וזה השיר שמתאים אולי יותר מכל לבוקר הזה.

 

 

 

 

 

מצב הכוכבים

חמישי 12/3

ירח בעקרב 90 פלוטו וסטורן 120 מרקורי 180 ונוס ואורנוס

שמש במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דלי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם

 

חמישי 12/3

 

טלה

אחרי יומיים שקטים יחסית נכנס הירח למזל עקרב, והיום הזה עלול להיות טעון ותוסס. חשוב ביום שכזה לא לקחת סיכונים מיותרים, ובעיקר לא לקחת כאלה בכל מה שקשור לחומר וכספים. זמן מצוין לשיחות עומק מעניינות, אבל לא ממש להתחלות חדשות.

 

שור

דיאלוג – זו מלה משמעותית במיוחד היום כשהירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים. ביום שכזה חשוב לדבר בגובה העינים, ולפתור בעיות בפורמט של אחד על אחד. יום מצוין להשקיע מחשבה בבניית שותפות שתתרום לשני הצדדים.

 

תאומים

התחום המקצועי מצריך היום חשיבה מחודשת, והיערכות מסוג אחר לתקופה הקרובה. מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף מתקדם קדימה, אבל הכל נעשה עכשיו בקצב איטי. הירח העקרבי מצביע על צורך להתמקד במחויבויות שלכם, לפני שצועדים שוב קדימה.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שגורם לכם לתחושה נינוחה יחסית כשאתם ניגשים לבצע את המחויבויות שלכם. זמן טוב לתת לרגש עדיפות ביום שכזה, ולשלב אותו בהחלטות ההגיוניות של הכאן והעכשיו, סרטנונים.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה לתפוס מרחק מנפטון אליו היתה צמודה בימים האחרונים, הלחצים יורדים, ופתאום הכל מתחיל להיות צלול יותר. הגיע הזמן להתנער ולקחת את המושכות לידים, אריות. שעות הערב יתאימו לשיחה מלב אל לב.

 

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם, אחרי שתגדירו מטרות ואת הדרך לביצוע. זמן לדבר עם אנשים מקצועיים על מה שחשוב לכם באמת.

 

מאזניים

נושאי חומר וכספים עולים עכשיו על הפרק, מאזנאים. זהו זמן שבו כדאי לקחת את העניינים לידים, בעיקר עכשיו כשונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לצאת מהצמידות המעצבנת עם אורנוס ומצבי הרוח שהביא איתה. הגיע  הזמן לייצב את השורות, ולנחות מחדש.

 

עקרב

זה נראה כמו היום שלכם, עקרבים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לפגישות החשובות של השבוע, בעיקר אלה שעוזרות לכם לצאת ממצבים של קושי למצבים של עשייה. פתרונות ללחצים, תושיה ויזמה אישית – זה הזמן לאלה.

 

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בגדול אתם לא ממש במיטבכם עכשיו, קשתים. הירח שוהה לו במזל עקרב, ובזמן שקשה עדיף לעשות קצת פחות, ולנוח יותר. זמן טוב לפעילות מאחורי הקלעים, אבל לא לעשייה אסרטיבית במרכז הבמה.

 

גדי

הצד החברתי שלכם פעיל היום, מה שאומר שהגדי שלנו לא חייב דווקא לחפש חברים, אלא בעיקר להשקיע באלה שכבר יש לו… זמן לכמה וכמה טלפונים שמחזירים חברים טובים לחייכם, ועל הדרך יכולים גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם בידיד או שנים.

 

דלי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דליים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. אולי משום כך זהו זמן מצוין לרוץ קדימה עם יזמות חדשות ומעניינות. זמן טוב לעמידה בפני קהל, ובמקביל לשדרוג של התדמית שלכם.

 

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה יצירתית נדרשת היום, הירח ששוהה במזל עקרב עוזר לכם לראות את כל התמונה ופותח גם את אפשרויות חדשות של יזמה ופעולה. זמן טוב להשקעה בלימוד של דרך או גישה חדשה, ולעשייה ממוקדת מטרה גם אם היא ארוכת טווח.

 

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן