תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 10 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

אין ספק שהאירוע המשמעותי היום הוא חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, סופסוף. הרבה צרות הוא עשה לנו, ונתקע בדיוק באמצע הקטע של הבחירות ומה שקרה אחריהן, אבל אני מאמין שמעכשיו הרבה דברים יתחילו ללכת קדימה, סופסוף וזה נכון גם לנושא הקורונה.

אבל מרקורי לבדו עדיין לא יוצר תקשורת טובה יותר – לשם כך צריך עוד כוכבים והרבה מזל.. למשל – הרבה טכסט שכתבתי היום לא עלה בגלל המרקורי הזה, כאילו מן נקמה אחרונה לפני שהוא חוזר להילוכו הרגיל.. שובב

אבל שימו לב לשורה שבה הירח במזל מאזניים יוצר זוית של מתח עם כוכב מרקורי – זה אומר שגם היום התקשורת שלנו לא במיטבה  המעטה, ויש הרבה מתח באויר הן מבחינת הכוונות והן מבחינת המלים שלנו.

שימו לב גם לטוקבקים היום כמה כוחניות יש ופה ושם גם ארס.. למה זה קורה? כי זוית המתח בין הירח למרקורי מראה שיש הבדל בין הרגש לבין הכוונת שמאחוריו ולבין מה שאנחנו מראים כלפי חוץ. לכן חשוב היום לשאול שוב ושוב למה מתכוונים אנשים אחרים כשהם אומרים את מה שהם אומרים, בעיקר כדי למנוע פרשנויות מוטעות – זה חלק מהקצרים בתקשורת שעלולים להופיע היום, וחבל…

הקשיבו טוב למה שאומרים – וחישבו טוב לפני שאתם מנסים לפרש את זה לרעתכם…

מצב הכוכבים

שלישי  10 למרץ 2020

ירח במאזניים 120 סטורן ופלוטו 150 מרקורי

שמש במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דלי חוזר להילוך רגיל (!) 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרס במזל גדי ללא

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה במזלות?

שלישי 10/3

טלה

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם היום, והטלה שלנו יכול לגלות גישה רכה יותר, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בזוגיות ובמערכות היחסים שלכם. זמן להיות שם עבור אדם קרוב, לפתוח את הלב, ואם אין נפש תאומה בסביבה – לצאת לדייט.

 

שור

התחום המקצועי מודגש היום, שוורים. זהו זמן להתמקד במטלות המקצועיות שלכם ובתחום המקצועי בכלל. מרקורי חוזר היום להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם, והגיע הזמן להתארגן מחדש אחרי שלושה שבועות שבהם קצת איבדתם מומנטום.. קדימה

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר היום סופסוף להילוך רגיל, אבל יקח זמן עד שבאמת יחזור לקצב הרגיל שלו. אולם גם שינוי המגמה הזה עוזר לכם להתחיל ולחזור לעצמכם, תאומים, ובעיקר לחזור לתכניות שנעצרו בחודש האחרון.

 

סרטן

נושאי בית ומשפחה הופכים להיות מודגשים היום, סרטנונים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ובעיקר לשנות אווירה, פיזית ורגשית. שעות הערב יתאימו למפגש משפחתי גדול ולשיחות של קרבה שמזמן לא ערכתם, סרטנונים.

אריה

מרקורי כוכב התקשורת חוזר היום להילוך רגיל, והוא עושה זאת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בקשרים הרגשיים שלכם, לומר את המלים שמזמן לא אמרתם, לחזר בעדינות, ואפילו לומר לפחות פעם אחת את המלה ההיא, בת ארבע האותיות…

 

בתולה

הצמידות בין השמש לנפטון בבית היחסים שלכם מתחילה להתפוגג בהדרגה, והערפל מתפזר לאיטו. במקביל נכנס מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל בבית העבודה שלכם: זמן טוב לתכנית מקצועית ארוכת טווח, ולשינויים שרציתם לערוך.

 

מאזניים

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, מאזנאים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן לפגישות החשובות של השבוע. ונוס עדיין קרובה מאוד לאורנוס התזזיתי אבל הלחץ הולך ומתפוגג. עדיין חשוב לא לנתק קשרים.

 

עקרב

לא ממש היום הטוב שלכם, עקרבים: הירח ששוהה במזל מאזניים מדגיש את הצורך שלכם היום להשאר בעיקר מאחורי הקלעים, ולא לעשות יותר מדי בקדמת הבמה. זמן לטעון מצברים, ולמצוא גם זמן איכות שלכם עם עצמכם, ובעיקר – לנוח.

 

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – זה בדיוק הזמן להשקיע בהם קצת יותר, קשתים. זמן טוב לעבות את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולפתוח במקביל גם מעגל מקצועי חדש עם קולגות מקצועיות. תנו סימן לעולם, קשתים.

 

גדי

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, גדיים. זה בצירוף מרס ששוהה עכשיו במזל שלכם הם מקדם אנרגטי נפלא להזיז דברים, לפתוח דלתות, ולהתמקד ביזמות חדשות ומעניינות. זמן מצוין להגדיר תכניות פעולה חדשות.

 

דלי

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל שלכם, ומתחיל ליישר את התקשורת שלכם עם העולם שקצת איבדה כיוון בזמן האחרון. זמן טוב לטלפונים לאנשים קרובים שנעלמו לאחרונה, ולחידוש יזמות תקשורתיות שמזמן רציתם לחדש. קדימה!

 

דגים

השמש עדיין קרובה מאוד לנפטון שליט המזל שלכם והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, אבל לאט לאט אפשר כבר לחזור לקרקע, להתארגן מחדש בחשבון הבנק, ואפילו לצאת בשעות אחר הצהריים למסע קניות לבית למשפחה ולעצמכם.

 

ובקיצור – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן