תחזית יומית – יום שלישי 30 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 30/6

ירח בעקרב 90 סטורן 120 שמש ומרקורי 180 אורנוס 150 ונוס

שמש במזל סרטן  צמידות מרקורי (כניסה)

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים .120 סטורן 60  מרס

מרס במזל טלה 60 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק! בפעם השניה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

ירח עקרבי בזוית פעולה לסטורן הנוקשה וזוית עימות מול אורנוס התזזיתי – זו בעצם הזוית שקובעת את האווירה סביב היום הזה, למרות שיש עוד כמה וכמה זויות היום שהירח מפעיל אצלנו ובתוכנו. רובן הרמוניות חביבות ובלתי מזיקות שמאפשרות לנו סדרת פעולות מעשיות מסביב, אבל לא הן קובעות את הטון הרגשי שבו דרכו וסביבו מתנהל היום הזה… וחבל.

הירח במזל עקרב זה מיקום טעון כשלעצמו: המזל שבו נקבע הירח קובע בעצם את הסגנון והאווירה שבו מתנהל היום הזה, ובמזל עקרב האווירה עלולה להיות פעמים רבות חשדנית מופנמת ואפילו עוינת. אם נוסיף לכך את צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל טלה הלוחמני, נבין שהצירוף הזה אינו קל מבחינת אווירה.

זה שהופך אותנו רגישים במיוחד לכל גירוי סביבתי וחפוש אחר טונים עוינים כדי להצדיק תגובות קשות, ובעלי פתיל קצר שמגיב במהירות עוד לפני שהראש קולט מה באמת קורה וקרה: כאן אנו משתמשים ברגש בסוג של סנסור תחושתי ומגיבים אליו לעיתים מהר מכדי שנבין מה באמת נאמר, סוג של ניואנס שמופיע לעיתים בסיטואציות כאלה.

אבל מה שמשמעותי היום במיוחד הוא הקרבה שמתחילה היום בין השמש שנעה קדימה למרקורי שנע בהילוך אחורי במזל סרטן, מפגש שיגיע לשיאו מחר והוא משמעותי בעיני, ועליו גם אערוך סרטון וידיאו לגביו, כשאני פותח ערוץ וידיאו חדש שבו אסקור בקרוב תהליכים כוכביים חשובים כולל מפות מזוית קצת אחרת.

מה עוד יש לנו היום? ונוס מתחילה להשתחרר סופסוף ולתת קצב, מה שאומר שהיכולת שלנו לדבר על רגשות לשתף ואפילו לקדם יחסים, הולכת ומתחזקת.

אולם ממש במקביל מרס מביא איתו גישה לוחמנית שגם היא הולכת ומתחזקת, שעלולה בקלות להרוס יחסים במקום לבנות חדשים, ולהתעלם ממרקם עדין ואנושי של מערכות יחסים מורכבות באמת.

יום שכזה..

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 30/6

טלה

הירח העקרבי לא עושה לכם היום חיים קלים, טלאים. מרס שעבר זה עתה למזל שלכם מתחיל להזרים אנרגיה, זה נכון, אבל הירח העקרבי עלול לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי, ולמסקנות מוטעות. המנעו מויכוחים וריבים מיותרים.

שור

הירח ששוהה במזל עקרב מאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובמערכות היחסים הזוגיות שלכם. זהו זמן טוב לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע בקשר עצמו, ובדיאלוג הזוגי כעת כשונוס כבר בהילוך רגיל. אם הלב פנוי – זמן לדייט…

תאומים

מרקורי בהילוך אחורי במזל סרטן מדגיש את הצורך להתארגן מחדש מבחינה כספית וכלכלית בכלל, ואולי גם לבנות לכם סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים. עכשיו יותר מתמיד חשוב לשים את האצבע למקום החלש בדיאלוג הכלכלי עם העולם בימים אלה. וזה אפשרי…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו נינוחות מסויימת כמו גם יכולת להפתח יותר, ולתת גם לרגשות עדינים יותר מקום ביומיום שלכם. זמן מצוין לפתוח את הלב, ולהתחבר לאהבה, סרטנונים…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לרוץ קדימה במזל סרטן, ולגרום למעורבות רגשית גבוהה מהרגיל בחייכם כרגע. הירח שבמזל עקרב מזמין היום השקעה גדולה יותר בתחום המקצועי, ואולי גם שדרוג תקשורת עם בני המשפחה בכלל, אריות.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, בתולות. נכון, מרקורי שליט המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי אבל הירח ששוהה בבית התקשורת שלכם בכל זאת מאפשר לכם להיות תקשורתיים יוזמים ואפקטיביים, לשכנע בצדקתכם, ולעמוד בהצלחה מול קהל. זמן לדבר, ועל הכל.

מאזניים

נושאי חומר וכספים על הפרק, מאזנאים, וזהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה בנושאים אלה כעת ולהזהר מהוצאות גבוהות בגלל מיקומו של מרס מול המזל שלכם. הירח שבמזל עקרב מדגיש את הצורך לפעול בחכמה בחשבון הבנק שלכם, ולא להתעלם מהאותיות הקטנות. חשבו לטווח ארוך.

עקרב

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, עקרבים: פגישות חשובות ושיחות משמעותיות במיוחד – זה הזמן לכל אלה. אבל מלות המפתח של היום הזה – יוזמה ופעולה. זמן להגדיר במדויק מטרה אחת לפחות – ולצאת לאקשן. גוגוגו! 

קשת

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, קשתים: הירח העקרבי מדגיש את הצורך שלכם לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולאו דווקא בקדמת הבמה. כעת הזמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ואת הפגישות והשיחות החשובות שלכם לדחות לעוד יומיים שלושה, אם אפשר.

גדי

חברים מכרים ידידים וקרובים- היום הזה מדגיש בעיקר את היחסים איתם, גדיים. זמן  להשקיע קצת יותר בתחום החברתי שלכם,  לנקות משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה עם חברים, ולדבר על הכל אך גם לקחת בחשבון שבגלל מרס במזל טלה עלולים לצוץ ריבים וסכסוכים דוווקא במשפחה..בי קול!

דלי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, דליים. הירח העקרבי הזה הופך את הדלי שלנו לאמביציוזי במיוחד  וזהו זמן מצוין לסמן מטרה אפשרית או שתים, לנצל את חזרתה של ונוס ואת הילוכו של אורנוס שליט המזל שלכם, ולהסתער קדימה.

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה חדשה מאפשרת ויצירתית עשויות להביא איתן תוצאות למעשים שאתה מנסים לעשות בשבועות האחרונים, וללא הצלחה אמיתית. זהו זמן טוב להתמקד דווקא בפרטים הקטנים שעד עכשיו יותר עצמו אתכם מאשר קידמו, ולטפל בהם אחד אחד. בעיקר חשוב לא לוותר לעצמכם, ולא לדחות.

ובינתיים

יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן