תחזית יומית – יום רביעי 1 ליולי 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  1/7

ירח בעקרב 60 יופיטר ופלוטו 120 נפטון

שמש במזל סרטן  צמידות מרקורי (מדויק!)

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים .120 סטורן 60  מרס

מרס במזל טלה 60 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

על פניו נראה שהיום הזה מתחיל הרמוני יותר מהקודם: הירח אמנם במזל עקרב הטעון והחשדן, אבל יוצר רק זויות פרקטיות עם יפיטר ופלוטו והרמונית עם נפטון, מה שאומר שזה זמן מצוין לעשייה, ובכל הרמות.

מרס מביא איתו פתיל קצר במזל טלה, ונוס מתחילה להחזיר גם את הלב למקום בחזרתה להילוך רגיל, אבל האלמנט המשמעותי היום הוא הבליינד דייט הקוסמי הגדול – המפגש בין השמש שנעה קדימה, למרקורי בהילוך אחורי שנע אחורנית, ושניהם במזל סרטן.

לגבי זה – הכנתי לכם וידיאו היום שמראה מדסקס ומנתח את זה ואת האפשרויות הטמונות בזה לעומק.

מעבר לזה – אני פותח בזה היום קו וידיאו חדש ביו טיוב שנקרא – מטבח הכוכבים של יאיר: כאן אראה לכם איך אני עובד, איך אני מנתח, ודרכי פעולה שבהן אפשר להשתמש במצבי הכוכבים כדי לשפר ולשדרג את היומיום שלנו ואת חיינו בכלל.

כדי שזה יקרה אשמח אם תרשמו כמנויים לערוץ הוידיאו שלי, וכמנויים תוכלו גם לשלוח לי שאלה אחת שאוכל לענות עליה בוידיאו, כמובן באופן אנונימי, אבל באמת שאלה שאפשר לענות עליה על קצה המזלג, ולו רק כדי שתראו איך אני עובד ומה אפשר לעשות באסטרולוגיה.

צפו בוידיאו, הירשמו לערוץ שלי, ושלחו לי שאלה ל [email protected].

אז הנה הוא – 

הבליינד דייט הגלקטי הגדול בין השמש למרקורי!

 

 

כתבו לי מה דעתכם ואיך המפגש הכוכבי המוזר הזה השפיע עליכם…

יאיר 🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 1/7

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל עקרב, והטלה שלנו, גם בגלל מרס ששוהה במזל הפזיז שלכם בכבודות ובעצמו, חייב להזהר במיוחד. מצד שני זהו יום מעולה לשיחות נפש מעמיקות, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו מתחילת השבוע.

שור

דיאלוג בגובה העינים – נראה שזה בעיקרון מה שהכוכבים היו זקוקים לו עכשיו, שוורים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ושם את הדגש על כל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה. זמן לדבר בכנות ובאומץ, גם בנושאי שותפויות ולפתוח דברים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי והיום נפגש עם השמש שנעה בהילוך קדמי: זהו זמן נפלא להפגיש את תכניות העבר שלנו עם עובדות ההווה של כאן ועכשיו, לברר מה הצלחתנו לממש ומה עוד נשאר בקנה, ולראות איך בדיוק אנחנו ממשיכים מכאן, חשבון נפש שכזה…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב ומביא איתו מינון גבוה יחסית של פתיחות לרעיונות וגישות מסוג אחר, אולם זה קורה דווקא כשמרקורי שוהה במזל שלכם בהילוך אחורי ומכריח אתם לסגור לפני כן מעגלים שמיצו את עצמם… מעניין.

אריה

נושאי בית ומשפחה על הפרק, וזהו זמן לשדרג את התקשורת המשפחתית שזקוקה לניעור מסויים, והמפגש בין השמש שליטת המזל שלכם למרקורי שנע בהילוך אחורי מספק בדיוק את ההזדמנות הזו: זמן לפתוח דברים לדבר על מה שמציק לכם ולקרב לבבות.

בתולה

הירח שוהה לו עדיין בבית התקשורת שלכם למרות ששליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי, והנה שוב קונפליקט מעניין בין הרצוי למצוי ובין המצוי לנשאף ולמתוכנן. יום מצוין אכן לשיחות תכנון שלוקחות בחשבון גם את נסיון העבר.

מאזניים

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, מאזנאים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות והרצונות שלכם, מאזנאים, לאור המציאות הקיימת בחשבון הבנק שלכם. זמן טוב לכמה החלטות הקשורות לצמצום הוצאות, והידוק חגורה כשונוס נעה קדימה.

עקרב

זהו יום נוסף שבו הנוכחות והקסם האישי שלכם במיטבם, מה שאומר זמן אופטימלי לנסות ולממש רעיונות ויזמות ולהביא לפחות אחד מהם לכלל התחלה של מימוש. שיחות הקשורות ליחסים והחלטות חשובות לטווח ארוך – זה בדיוק הזמן.

קשת

הקשת שלנו לא במיטבו היום: הירח שוהה יום נוסף במזל עקרב ומדגיש את הצורך לטעון מצברים במקום לבזבז אנרגיה. אתם זקוקים עדיין לזמן איכות עם עצמכם ופה ושם גם לרגעים של שקט והתבוננות. החלטות חשובות ויזמות מעניינות – דחו למחר או מחרתיים.

גדי

הצד החברתי שלכם פעיל היום, וזהו זמן טוב להשקיע בדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם, גדיים. מרקורי בהילוכו האחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם עדיין מדגיש את הצורך בשיחות נפש ועומק הקשורות למערכות היחסים שלכם. זמן לדבר, ועל הכל.

דלי

הירח ממשיך להזרים מינון גבוה של אמביציה לדליים כעת כשהוא שוהה בבית הקריירה שלכם, מינון שמצריך קצת יותר אומץ כדי לצאת מאיזור הנוחות שלכם ולקדם מהלך שיביא איתו יזמה חדשה ומעניינת, יתכן אף שיזמה שבעבר לא הצליחה. אל תדחו למחר.

 

דגים

הירח במזל עקרב השמש במזל סרטן והמזל שלכם – כל אלה שייכים ליסוד המים שפעיל היום במיוחד במפת השמים. זה בדיוק הזמן לתת לרגש עדיפות גבוהה יותר גם ובעיקר כשהמדובר ברגשות עדינים, דגיגים. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט, ולשיחות אל תוך הלילה.

יומקסים – מיאיר!

🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן