תחזית יומית – יום ראשון 28 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  28/6

ירח במאזניים 90 שמש ומרקורי 180 מרס 120 סטורן וונוס 150 אורנוס

שמש במזל סרטן  צמידות מרקורי (כניסה)

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים .120 סטורן 60  מרס

מרס עובר למזל טלה (!) 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

מצד אחד אנחנו מקבלים פה ירח עדין חביב ופייסני במזל מאזניים המתוק שמתקשה לבטא כעסים ורוצה רק להיות נחמד, ומצד שני – מי עובר היום למזל טלה שממול? כוכב מרס הערס!! טה רהה!

מרס הפוך בהשפעתו מהמהות המואזנאית המוכרת: הוא ישיר, חד משמעי, דורש סיפוק מיידי, ומבחינתו הכל היה צריך לקרות כבר לפני חמש דקות! מה אומר כל זה? שהמדובר בילד…

כנכן, מרס הוא הילד האולטימטיבי של כולנו, ובמזל טלה עליו הוא שולט הילד הזה הוא במיטבו, כלומר בשיא עוצמתו, לטוב – ולרע.

כשמרס עובר למזל מסויים הוא מזרז תהליכים ומקצין פעילות, אבל כשהוא עובר למזל השייך ליסוד האש ועוד זה שעליו הוא שולט – אוהו…במצב שכזה הוא הופך לדיקטטור.

איך הוא משפיע על כולנו, המעבר הזה? ראשית, קצב הדברים מואץ, ואת זה יכולנו כבר להרגיש כבר אתמול: משהו באויר השתנה, נכון? זה קרה גם אנרגטית, ומביא גם אופטימיות וגם יכולת להזיז דברים בפשטות ובמהירות, ולא למרוח זמן.

אבל.. מרס מביא איתו גם גישה דווקאית, ואותה כבר ראינו ביומיים האחרונים עם המהלך והמאסר של אמיר השכל, שאצלו במפה אגב כוכב אורנוס מפעיל עכשיו בעוצמה את מרס.. (העליתי את מפת הלידה שלו לאתר שלי)

אבל מרס הוא גם לוחם ומביא איתו אנרגיה לוחמנית מאוד, וכמו שקורה כמעט בכל שנתיים כשהוא עובר למזל הזה או למזל אחר השייך ליסוד האש מתרבים מקרי האלימות, בעיקר מקרי הדקירה אגב (מרס קשור לסכינים) ופה ושם גם אלמנטים גלובליים יותר כמו טילים קסאמים ועוד מטעמים ודרמות שמרס אוהב לשחק בהם..

לא בכדי אני קורא לכוכב הזה מרס הערס: הוא פשוט אוהב אקשן, ובעיקר אוהב להפעיל אותו אצל בני אדם שבאופן רגיל היו אולי מוותרים ועוברים הלאה כשהויכוח מתלהט, אבל עם הפתיל הקצר שמרס מביא איתו התגובות קיצוניות יותר הגישה לוחמנית יותר והאלימות – מילולית ואפילו פיזית – לא מאחרת להגיע גם היא.

בקיצ – זהירות מכסימלית, חברים מהיום והלאה!

אבל יש קונפליקט בין מרס האגרסיבי לירח העדין במזל מאזניים בהחלט צץ היום, והוא בעצם קונפליקט בין הצורך להתבונן מבחוץ לבין הצורך לקפוץ פנימה ופשוט… לפעול.

זויות הפעולה בין הירח למרקורי ולשמש וזוית העימות בין הירח למרס מראות את הקונפליקט הזה, והן מכריחות אותנו בכל מקרה לבחור בדרכים של פעולה אם נרצה או לא.. אבל קיטור ומרמור בהחלט עלולים להגיח פה ושם. אוף.

מה כן חיובי? ונוס שלנו סופסוף נעה קדימה, ועולם הרגש הזוגי והרגש בכלל מתחיל להתארגן מחדש, ולהביא איתו רגעים של איזון והרמוניה במקומות פחות צפויים.

כן, הגיע הזמן להרגיע קצת את הלב הסוער, ולתת לו לגעוש בגלל סיבות אחרות – אבל את האהבה נשאיר כפי שהיא, עדינה ומוגנת…

וזה – אפשרי.

ואחרון אחרון – מרקורי בהילוך אחורי ממשיך לנוע ברברס, ועוד לא שם לב שהשמש מתקדמת ממש על המסילה שלו קדימה.. הם ייפגשו ברביעי לקפה, כשכל אחד מהם עם הפנים לכיוון הנגדי… סופסוף אפשר להבין מה זה קפה הפוך, בהפוך על הפוך, ועוד בסגנון כוכבי… הבטחתי לעצמי לעשות סרטון בדיוק על זה ברביעי, מקווה שלא אשכח.

ובברכת הגומל המתיר כבלים ומשחרר אסורים אסיים הפעם: אבעיי געזונט, חברים!

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

ראשון 28/6

טלה

הירח פותח את סוף השבוע כשהוא נמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, טלאים, מה שאומר – קשב גדול יותר לפרנטרים שלכם, טלאים. מרס שליט המזל שלכם עובר ל..מזל שלכם, ואחרי חודשיים רגשניים עם נדנדה רגשית לא פשוטה – הגיע הזמן לאקשן, ובגדול!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עברה לפני יומיים להילוך רגיל, אבל נראה שרק עכשיו אפשר באמת להרגיש את השינוי, תכל'ס בשטח.לאט לאט אתם חוזרים לעצמכם, והשבוע נפתח במצב רוח אופטימי: הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא בהילוך אחורי, וכך גם עלול להיראות בעיקרון השבוע כולו: מיקוד בתהליכים שנעצרו לאחרונה, בשדרוג תכניות שלא מתקדמות, ובסגירת מעגלים עם אנשים שהיחסים איתם מיצו את עצמם. זמן לפנות מקום בלב.

סרטן

למרות הרצון לאקשן השבוע הזה נפתח באופן ביתי לגמרי: הירח שוהה בבית המשפחה שלכם, והסרטנון פותח את השבוע  באופן רגשי מופנם, וזקוק לאווירה ביתית סביבו לטאץ' משפחתי. זמן טוב להשקיע קצת יותר בבית וסביבתו, ואחר הצהריים – במסע קניות לבית.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל סרטן הרגשי, ואכן האריה שלנו פותח את השבוע כשהוא רגיש ומרגיש, והמעורבות הרגשית הזו עלולה לקלקל מעט את ההחלטות המעשיות שלכם. התמקדו כעת בפרטים הקטנים, כי הם אלה שיעשו את ההבדל, ולא התמונה הגדולה.

בתולה

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם במיוחד בתחילת השבוע הזה, ובצדק: מעברו של מרס היום למזל טלה עלול להביא איתו גישה אימפולסיבית והוצאות גבוהות, והילוכו האחורי של מרקורי במזל סרטן הופך את שיקול הדעת שלכם לרגשני ולא מעשי. נסו לסגור אוברדראפט ולחזור ליציבות.

מאזניים

הירח שוהה במזל שלכם בפתיחת השבוע, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לפתוח את השבוע הזה ברגל ימין. יום מצוין לקבוע פגישות חשובות למחר, ולהתמקד ביזמות חדשות שהגיע הזמן להניע ביומיים הקרובים. כעת הזמן לחשוב בגדול, ולתכנן כמה צעדים קדימה, אם אפשר.

עקרב

נראה שאתם לא במיטבכם בתחילתו של השבוע הזה, עקרבים. הירח שוהה במזל מאזניים, והמיקום המיטבי שלכם היום ומחר הוא בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זהו זמן שבו כדאי להתבונן בדברים מבחוץ, לתכנן ולארגן, אבל להכנס לפעולה רק מחרתיים.

קשת

מעברו של כוכב מרס היום למזל טלה המאכלס את בית היצירתיות והביטוי האישי שלכם מביא איתו אנרגיה עוצמתית שתלווה אתכם לא מעט בתקופה הקרובה, אנרגיה שהיתה מעט חסרה לכם לאחרונה. הירח המאזנאי מצביע על צורך להשקיע בקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב לקדם את עצמכם, קשתים.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז תשומת הלב בתחילת השבוע הזה, גדיים. הירח המאזנאי מביא איתו טאץ' עוצמתי של אמביציה ודרייב, וזהו מיקום שבהחלט מניע אתכם לפעולה בתחילתו של השבוע הזה. כן גדיים, הגיע הזמן לנקוט ביזמות חדשות, והיום ומחר מתאים לזה במיוחד.

דלי

היום הזה מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים, וגישה יצירתית ומאפשרת. חזרתה של ונוס להילוך רגיל בבית הביטוי האישי שלכם הופכת את הדלי האנליטי להרבה יותר חמים ורומנטי וזקוק לחיבוק, וזה אולי הזמן לקבל את החיבוק הזה מאנשים קרובים באמת. זמן טוב לשתף ברגשות ו..לתת מקום לאהבה.

דגים

השמש שוהה עכשיו בבית הרומנטיקה שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי, מיקום שמביא איתו צורך להעמיק קשר עוצמתי קיים, או להתבונן בקשר שמיצה את עצמו ואפילו לקחת פסק זמן כדי לקבל החלטות לכאן  ולכאן. תנו לאינטואיציה שלכם להוביל היום ומחר.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן