תחזית יומית – יום שלישי 21 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי  21/7

ירח באריה צמידות שמש 180 סטורן

שמש במזל סרטן  180 סטורן (מדויק!)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

על פניו זהו אחד הימים המשמעותיים של השבוע אם לא המשמעותי שבהם. לא מעטים מאתנו גם חשים זאת בבטן, ובצדק: שתי זויות נדירות של עימות שקורות בו זמנית גם בין השמש לסטורן וגם בין הירח לסטורן, זויות שעלולות להכביד עלינו לא רק באופן מנטלי אלא גם באופן ממשי ופיזי, ולתת מעין תחושה 'גורלית' שכזו.

סטורן אכן מסמל בהרבה מקומות את צו הגורל, וביחד עם פלוטו את כל נושא הקרמה, אלמנט שאנחנו מביאים איתנו מגלגולים אחרים, ומחבר אותנו למה שקורה אתנו בגלגול הזה.

ואכן, ההפגנות מול בית ראש הממשלה, שמתרחשות עכשיו ביחד עם מצב הכוכבים הנוכחי שבו אורנוס כוכב השינויים פורץ את המעלה העשירית במזל שור ומתקדם הלאה, מקום שבו כמעט ולא היה עד עכשיו, ביחד עם הלוכו האחורי של סטורן שבקרוב יעבור סופית למזל דלי, מתחילות לתת לנו את התחושה שאנחנו עדים למהלך הסטורי, משמעותי, כזה שכבר היינו עדים לו אולי בתקופות אחרות, בגלגולים אחרים, מקום בו הצורך בשינוי שמסמל אורנוס מכריח את המציאות כפי שקבע האדם להכנע לתהליכי הטבע.

ובדיוק כפי שהאפרוח פורץ את הקליפה בדרכו אל החופש, כך גם אורנוס, בדיוק כפי שחזיתי ברגע שנכנס למזל שור לפני שנתיים, מביא איתו את השינויים ומסמל את חוק הטבע כפי שהוא: השינוי כפי שהוא בוא יבוא, ואי אפשר לעצור אותו, גם אם נתעקש, כי אז המחיר שנשלם יהיה גבוה הרבה יותר ממחירו של השינוי עצמו.

הזויות המדויקות היום של השמש והירח מול סטורן מסמלות תהליך הפוך שהוא זה שבעצם אחראי לצורך הזה בשינוי מלכתחילה: השמש, מיקוד הדברים, נמצאת בשיא הלחץ מול סטורן הנוקשה שממול, והירח, הנפש, מראה שהלחץ הזה יכול להיות גם לחץ פנימי מתוכנו, לחץ מאותו צד פרפקציוניסטי ביקורתי שלנו עצמנו מול העולם, ומול דרישותיו הקשות במיוחד בימים אלה. אם יש מלה אחת שמסמלת היטב את סוג הלחץ הזה היא, עד כמה שזה נשמע מוזר.. סגר?

הלחץ הזה שכולנו מרגישים אותו עכשיו מכריח אותנו לצאת מהאשליות והפנטזיות שלנו, ולהיות כאן ועכשיו בתוך מציאות סופר ריאלית ללא כחל וסרק: סטורן מכריח אותנו להתבונן בכנות ובאומץ במקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו מול העולם הגדול ומול העולם הקטן שלנו, מול העובדות בשטח שהצלחנו לקבוע ומול אלה שלא הצלחנו ואנחנו מנסים עכשיו, ומול הנעשה בחשבון הבנק שלנו: תכלס – ווינרים או לוזרים? מרימים את הכדור וחוזרים להעלות אותו במעלה ההר, או מרימים ידים ומרגישים קורבן?

אצל סטורן אין רחמים: עשית – תתוגמל. מי שמזיע – מגיע, מי שטרח בשבת יאכל בשבת, וכל מיני פתגמים שמחנכים אותנו לאורם כבר מגיל צעיר, ביחד עם כל המשלים וסיפורי העם הקשורים לנמלה לעצל ולצרצר וכל שאר הדוגמאות של החיות החרוצות.

זוהי האג'נדה של סטורן: להיות כאן ועכשיו בכל האופנים האפשריים, ובעיקר – לקחת אחריות ועל הכל: על חיינו, על ההצלחות שלנו, על הכשלונות שלנו, ועל הדרך עצמה שבחרנו ואנחנו נאלצים לחרוק שיניים, ולהמשיך ללכת

אבל ממש עכשיו עובדים עלינו שני כוחות במקביל: סטורן מצד אחד מכריח להתמודד עם העובדות, אורנוס מצד שני מורד בעובדות ומכריח אותנו להתמודד עם הצורך בשינוי, ואנחנו אי שם בין שני הקטבים האלה, כמו עדר כבשים מבוהלות שמנסות להכנס בו זמנית בין שני שערים שמאחורי כל אחד מהם מחכה בעל העדר עם חיוך קטן בזוית הפה: איזה משני הכוחות האנרגטיים האלה ימשוך אותנו, ולאיזה שער?

התשובה היא – לשניהם, ובו זמנית. אי אפשר להתנגד לא לזה ולא לזה. אבל בעוד סטורן עוסק בלימוד החומר שדרוג הפעולות שלנו וקביעת העובדות בשטח כמו למשל סגירת אובדראפט או יציאה ממערכת יחסים גרועה או לחץ של ממשל על אוכלוסיה, הרי שאורנוס עוסק בפרספקטיבה רחבה הרבה יותר: בשינוי תודעתי שילבש צורה של שינוי בהרגלים, בצורת החשיבה, ובאופי החיבור שלנו לעולם.

כל זה – ברמה הגלובלית. ומה ברמה האישית? אצל כל אחד מאתנו סטורן מסמל עימות דורשני מסוג אחר באזור פעולה ספציפי בחייו: הצד הכלכלי, מסגרת יחסים לוחצת, עימות עם שלטונות החוק… וגם אורנוס  מסמל את הצד שבו אנחנו צריכים להרפות, להניח לדברים, ובעיקר להניח לכוח השינוי לעשות את שלו.

בוטום ליין: לפנינו יום כבר ומכביד, עיקש ודורשני, שבו נערכת מעין ספירת מלאי עוצמתית, ומשהו מלמעלה מסתכל עלינו בעין נץ חדה, ודורש מאתנו תשובות.

והן – קיימות, אם רק ניתן להן מקום. אומץ, חברים.

וכל השאר – יחכה למחר.

אבעיי געזונט!

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  21/7

טלה

הירח שבמזל אריה מזרים אליכם ים של אנרגיה שמחה, והצורך להתרגש לרגש ובעיקר לאהוב הולך ומתחזק. צמידות בין הירח לשמש במזל אריה הוא כמו בטריה עוצמתית עבורכם: התחברו ללב, ותנו לו להוביל.

שור

נושאי בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם היום יותר מאשר כרגיל, שוורים. הירח שבמזל אריה מדגיש את הצורך להשקיע בבית ובבני הבית, ולו רק כדי שגם אתם תהיו רגועים. יום מצוין למסע קניות לבית ולמשפחה, ובערב – ארוחה ביתית מקרבת לבבות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם כוכב מרס והמתחים הולכים ומתחזקים. מצד אחד יש לכם הרבה יותר אנרגיה ודרייב לעשייה אבל הפתיל הקצר עלול לגרום לריבים מיותרים.. זהירות.

סרטן

השמש ומרקורי עדיין במזל שלכם וזה אומר שממשיכים לחגוג יומולדת לסרטנונים שלנו, וזה קורה בדיוק בזמן שכוכב מרס שוהה במזל טלה ומביא איתו מעט מתחים ולחצים מכוון הבית. יתכן וזהו זמן למסע שיפוצים, הן פיזית והן רגשית ביחסים, ושינוי אווירה בבית. השקיעו בו.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום המתוח של השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם כוכב סטורן הנוקשה שממול, והמתחים של השבוע מגיעים היום לשיאם. זהו זמן להגדיר במדויק אים ולאן הולכים, לעשות פעולות חכמות הקשורות לכספים, ולא לתת לכובד להשבית אתכם. סבלנות.

בתולה

מיקומו של הירח היום במזל אריה מדגיש את הצורך היום לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה… כעת הזמן להוריד הילוך, להתבונן בדברים מבחוץ, ולעשות רק את מה שחיוני באמת. פגישות חשובות – נסו לדחות למחרתיים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל תאומים ומביאה איתה פתיחות גבוהה וצורך בצמיחה אישית וב ובהרחבת אופקים. זהו זמן טוב לבדוק את כל נושא הקשרים עם ח'ול, מזנאים, גם מבחינה מקצועית. זוית פרקטית בין ונוס למרס מראה על אפשרות לשיתופי פעולה נאים.

עקרב

על פניו זה נראה כמו היום האמביציוזי של השבוע מבחינתכם, עקרבים: הירח שבמזל אריה מדגיש את היכולת שלכם לקדם כעת נושאים משמעותיים מול סמכויות, בעיקר נושאים הקשורים ליזמות חדשות מכל סוג. כעת הזמן להתמקד במה שחשוב לכם באמת, עקרבים, ולא לדחות לשבוע הבא.

קשת

אחרי יומיים רגשניים ולא ממש מאוזנים עובר הירח למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שבהחלט מקל על הקשת שלנו. זהו זמן טוב להגדיר מחדש תכניות פעולה לתקופה הקרובה, בעיקר כאלה שמלהיבות ומרגשות אתכם. אל תתנו למכשולים לעצור אתכם עכשיו.

גדי

זה היום המשמעותי של השבוע מבחינתכם, גדיים: השמש יוצרת היום זוית של עימות עם סטורן שליט המזל שלכם, היום הזה מביא איתו קונפליקט בין הצורך לפעול בגדול לבין מי שנמצא ממול. יתכן וזה הצורך לפעול מול המחסומים הפנימיים שלכם: במקום להלחץ – קבעו עובדות בשטח.

דלי

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, ובדיאלוג הזוגי בכלל. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, ובעיקר – להקשיב להם, ללא ביקורת. אם הלב הדליי פנוי – זה הזמן לדייט…

דגים

מיקומו של הירח במזל אריה השייך ליסוד האש לא עושה חיים קלים לדגיג השייך ליסוד המים, מה שאומר שדווקא היום עלולות להתפתח כמה דרמות קטנות כשאתם נתקעים במכשולים, במקום פשוט לעבור אותם.. נסו להיעזר בהומור ובחשיבה מחוץ לקופסה, כדי לקדם את מה שחשוב, ולפתור בעיות בדרך שלכם.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן