תחזית יומית – יום רביעי 22 ליולי 20

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 22/7

ירח באריה 120 מרס 90 אורנוס 60 ונוס

שמש במזל סרטן  180 סטורן (יציאה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

אחרי שסיימתי לכתוב את ראפ המחאה שלי בלילה – זה שאתם רואים אותו בקבוצות הפייסבוק שלי – נשארתי ער עד הבוקר, טרוט עינים אך מתקשה להירדם, ואחרי שהבאתי את הילדים לגן התיישבתי וניסיתי להכניס אותו ליו טיוב ואכן הצלחתי אך עשיתי כמה שגיאות טכניות פה ושם ולכן רק מאוחר יחסית השיר הה עלה לאוויר אבל בהחלט לקח לי את הזמן שבדרך כלל אני כותב בו את התחזית היומית.. סורי.

אז בכל זאת אכתוב כמה מלים. בגדול, האמת היא שחלק לא קטן מאתנו עדיין חווה את זוית העימות בין השמש לסטורן אתמול, שהאפקט שלה ממשיך – אם כי במידה מוחלשת – גם היום, בגדול. בהמשך היום היא אמורה לדעוך, אבל עדיין הכובד – ואיתו גם התחושה שדברים גורליים קורים כאן עכשיו – עוד כאן.

יש שתי זויות קשות שבעצם מנהלות את היום הזה מאחורי הקלעים: האחת – זוית הפעולה בין הירח לאורנוס שבשעות אחר הצהריים כבר תתחיל להתפוגג, זוית שעלולה לגרום לשינויים פתאומיים במצב הרוח, לקלקולים פתאומיים במערכות חשמל מחשבים ומולטימדיה בכלל וצורך חזק מהרגיל להיות פתאום לבד עם קצת יותר ספייס.. קורה.

הזוית השניה – זוית הפעולה בין מרקורי לכוכב מרס שבעצם די מלווה את השבוע הזה אך מדי פעם מתחזקת לה, והיא מצביעה על עצבנות הולכת וגוברת ותחושת של חוסר סבלנות וסובלנות כלפי מי שעלול לטעות מולנו או להכעיס אותנו בתום לב…

שתי אלה מביאות אלינו פתיל קצר ותגובות קיצוניות פה ושם, ומאלה כדאי להשמר מאוד.

זויות הרמוניות של הירח עם מרס וונוס לעומת זאת מאפשרות לעשות עבודה זוגית ורגשית כעת, לדבר על מה שחשוב באמת, לנתח ולהתפייס, ואפילו להתקרב קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה.

הזויות האלה הן הציר החיובי שאני בונה עליו את היום הזה או את מה שנשאר ממנו: מרס במזל טלה הירח במזל אריה וונוס במזל תאומים – והנה כאן לפנינו שילוש קדוש שיכול לעזור לנו לתקוע רגלים בקרקע כשצריך, וכשמתעייפים – להניח ראש, על כתף חובקת או על כרית נוצות רכה במיוחד, ולתת לגלי אלפה להעיף אותנו לתוך חלום ידידותי במיוחד.

מנוחה – זה בעצם מה שצריך היום  בין כל המתחים בסביבה: למצוא את הזמן ל..פסק זמן, ואותו לנצל למנוחה אמיתית בלי מטלות שמחכות או בוס שמזרז או הורה מאשים – פשוט להיות איזו שעה או שתיים בשביל עצמנו במנוחה, אם אפשר בשעות אחר הצהריים המוקדמות או בערב שמביא איתו בריזה עדינה בין העצים (לשם כך צריך למצוא עצים, אבל זו כבר בעייה אחרת…) ומלים רכות במיוחד שימסמסו את השריון הדק אך קשיח שעטינו על עצמנו לפני ואחרי המסיכה, ושאיתו לא נוכל גם אם נרצה להגיע וללוש את לבנו במלים הרכות האלה, עד שיתרצה ויפתח.

ובמלים חרישיות אלה – שרק רחש כריות אצבעותי על גבי המקשים שהן נכתבות נשמע – אוכל גם להניח למתחים שעלו בי קודם, אחרי שהרגעתי את עצמי בכתיבה העדינה הזו, ובמלים שיצאו ממנו ואז נקראו בעיני ושבו וחזרו אלי פנימה ונחתו בשלום על עור התוף ואחת מהן זימררה לה בשקט: הכרית הרכה.. זוכר?

אז זהו, שכן.

.

והנה שוב ראפ המחאה שלי, למי שפספס..:-)

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 22/7

טלה

ירח שואג במזל אריה – לפעמים נדמה שזה כל מה שטלה ממוצע צריך כדי להכנס לאקשן, בעיקר כשהוא מפעיל את מרס שנמצא במזל שלכם. יום מצוין להחלטות מאתגרות, ובעיקר – להתחברות למה שבאמת מרגש אתכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית החומר והכספים שלכם, ולהביא איתה אופטימיות שהיא לא בהכרח ברת מציאות, אבל בהחלט קסם אישי שעוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם עסקית וכלכלית. אל תוציאו יותר כספים ממה שנחוץ עכשיו.

תאומים

תקשורת – מי יותר תקשורתי מבן מזל תאומים כשהירח בבית התקשורת שלו? את המיקום הזה התאומון שלנו יכול לנצל בצורה טובה בעיקר כשמרקורי שליט המזל שלכם עדיין במזל סרטן הרגשני, וקצת מקלקל החלטות מעשיות. זמן מצוין להרבה שיחות שמזמן רציתם, בעיקר כאלה שמזיזות דברים.

סרטן

מצד אחד נמצא הירח שליט המזל שלכם בבית החומר והכספים שלכם, ומאותת שהוא זקוק לכמות גדולה יותר של בטחון בחשבון הבנק ממה שיש לו כרגע. מצד שני מרקורי כוכב התקשורת עדיין כאן ועוזר לכם לדבר לשתף ולחלוק ולהפוך את הסרטנון לאסרטיבי ויוזם: השתמשו בחכמה בשני אלה.

אריה

הירח שוהה עדיין במזל שלכם, וכאילו מכין בעצם את הקרקע למעברה מחר של השמש למזל שלכם, אריות, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לפעול באופן אסרטיבי במיוחד. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לכל אלה, עם מחשבה של כמה צעדים קדימה, אם אפשר.

בתולה

נראה שאתם עדיין לא ממש במיטבכם מבחינת הצורך לפעול ולעשות, בתולות: מיקומו של הירח מדגיש את הצורך שלכם לפעול עדיין מאחורי הקלעים, ולא לעשות גלים בקדמת הבמה. זמן לתכנונים אסטרטגיים כאלה ואחרים לתקופה הקרובה, אך עדיין לא לאקשן.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי, וכדאי להשקיע קצת יותר עכשיו בקשירת קשרים חדשים ומעניינים לפני שהיא תעבור למזל סרטן ויהיה לכם קשה לדבר או ליזום… זמן מצוין להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, ולפגישות עם אנשים מעניינים שלא הכרתם.

עקרב

קריירה ודרייב – אלה המלים שמפעילות היום את העקרב האמביציוזי, ודוחפות אותו קדימה לעשיה וליזמות חדשות. אולם גם אם אתם לא מהסוג האמביציוזי – הירח עוזר לכם להיות במרכז האקשן, לשדרג תדמית, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולפעול באופן חכם ויוזם כדי לקדם את עצמכם.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים, גישה יצירתית ומאפשרת, חשיבה מחוץ לקופסה – כל אלה יכולים מאוד לעזור לכם ביום שבו הקשתון יכול לראות את כל התמונה אם ירצה, ואפילו להסיק מסקנה או שתים. זמן טוב להעמקת קשרים עם ח'ול, ואפילו לתכנונה של נסיעה, קרובה או רחוקה.

גדי

השמש עדיין שוהה בטווח זוית העימות עם סטורן שליט המזל שלכם, ואלה ימים מאתגרים במיוחד, גדיים. כעת הזמן לחשוב בגדול, אבל גם להזהר מאוד שלא לריב עם סמכויות, או עם בוסים אחראים ואפילו הורים: לפעמים הם פשוט צודקים,  יו נואו.. נסו להקשיב לפני שאתם יורים.

דלי

הצורך בדיאלוג אמיתי ופתוח ובגובה העינים משמעותי מאוד היום, דליים, והירח שנמצא ממול מאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. זמן מצוין להגדיר מטרות במערכת היחסים הקיימת ולפעול בהתאם, ואם הלב פנוי – לצאת בשעות הערב לדייט מקסים, ולתת לו צ'אנס למרות הסקפטיות… השקיעו בדיאלוג של אחד על אחד.

דגים

הצד המקצועי מודגש היום, ואיתו גם כל מה שקשור למטלות משימות ומחויבויות שלכם. זמן טוב לנקות את שולחן העבודה שלכם מכל מה שהצטבר בו לאחרונה, לשלם חשבונות, לשלוח את המכונית למוסך, לצלצל לעירייה או להרים טלפון לאמא ולשאול מה נשמע: להגדיר מטרות, ו..לעשות וי, דגיגים. זה רק יעשה לכם טוף.

ובינתיים – שארית יומקסים

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן