תחזית יומית – יום שלישי – 11 למאי: יומם של שלוש האפשרויות…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 11/5

ירח בשור צמידות שמש 60 מרס 90 סטורן

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס  במזל תאומים 120 פלוטו 90 יופיטר

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 150 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

לגבי אתמול: את האזהרה לגבי מצב הכוכבים כתבתי כבר בצהריים אבל הייתי חייב לטוס לסידור מסויים, ורק כשחזרתי שלחתי, ורק אחרי ששלחתי הבנתי עד כמה המצב לא קל. מה שכן כבר אתמול כתבתי שהלילה יהיה קשה במיוחד, ולצערי צדקתי: בלילה הירח עלה על אורנוס, הזוית של מרס עם כירון הפכה מדויקת, ואלה הדליקו את הלילה.

זה לא הלילה הקשה האחרון שעלול להגיע אלינו, אגב: מחרתיים כשהזוית בין מרס לסטורן תגיע לדיוקה שוב צפויים יום ולילה כאלה, אלא אם מחרתיים יצליחו לעצור את זה: כרגע זה לא ברור. כמו שכבר אמרתי וכתבתי, מחרתיים יהיה היום שבו יחליטו בני האדם – לא הכוכבים – אם הסיפור הזה יימשך. מבחינת הכוכבים יש בהחלט סיכוי להסלמה נוספת, אבל כשמרס יצא מהזוית עם סטורן יגיע בהחלט זמן עצירה.

ולגבי היום: הירח והשמש צמודים היום במזל שור, וזו צמידות משמעותית שמרכזת כוח עוצמה  ויכולת מימוש, אך כשונוס שליטת מזל שור נמצאת במזל תאומים ובזוית ליופיטר, נראה שאין כאן ממש מימוש ומצוי אלא להיפך: סוג של פיזור אנרגיה לכל הכוונים, ומעורבות רגשית שאין בה ממש הגיון שבהחלט עלולה להמשיך מומנטום לוחמני מצד אחד, אבל במקביל גם לפזר את המטרות שלנו ולמסמס את הדרך.

הזוית הזו מתאפיינת במעורבות רגשית גבוהה וחוסר זהירות, אלמנט שלא ממש תורם לצד האלים של הכוכבים שמתרחש השבוע, אלא אפילו להיפך: עלול לגרום לו להתפשט ולהיות חסר גבולות…

בקיצור אלה שלוש האופציות: לדאוג וזהו, לשים את הדאגות בצד ולפעול באופן פרקטי (לא קל אבל פה ושם אפשרי..) או להתעקש לדבר עם מישהו אופטימי ושמח (לכל אחד יש לפחות אחד כזה), ולרקום תכניות עתידיות לעתיד..

איש ושיקולו. רק סבלנות, והרבה…

ואיך כל זה נראה היום במפת השמים?

 

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הזה:

 

@

 

ואיך נראית התחזית הכללית של השבוע?

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 11/5

טלה

הירח והשמש צמודים במזל שור המעשי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן מצוין לתרגם את כל המתחים והלחצים שלכם כעת לעשייה בשטח:  יזמה חדשה תתקבל בברכה, טלאים.

שור

צמידות עוצמתית בין הירח לשמש במזל שלכם מאפשרת לכם לרכז היום כוחות ולהתמקד במטרה אחת עם כל הכוח והאנרגיה שלכם: אם זו דלת סגורה, פרוייקט חדש או אתגר גדול במיוחד – זה הזמן להסתער קדימה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו תקשורת קלילה וזורמת, כשזוית הרמונית שהוא יוצר עם כוכב סטורן הנוקשה מאפשרת דיאלוג משופר עם סמכויות. יום מצוין לתשלומי חשבונות עיריה מוסך ושאר סידורים שהעיקו עליכם.

סרטן

צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לשמש בבית התקשורת שלכם מאפשרת יזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות, ויכולת להצליח במשא ומתן עם מוסדות ארגונים וגופים שונים. יום להשתמש בחכמה במלים שלכם, ולהשיג את מה שחשוב לכם באמת.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה היום בבית הקריירה שלכם כשהיא צמודה לירח, צמידות שבעצם מאפשרת לכם לתרגם באופן ישיר יותר את הרעיונות והיוזמות שלכם לפעולה ישירה, ולקביעת עובדות בשטח. נצלו את המומנטום הזה, ונסו להספיק ככל שניתן…

בתולה

הירח והשמש שוהים במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שעשוי להפוך את היום הזה לנינוח למדי עבורכם, בתולות. מיקומו של מרקורי בבית הקריירה שלכם אליו עברה שלשום גם ונוס הרגשית, מראה על יכולת להתמודד היום עם אתגרים גדולים במיוחד. קדימה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים ומביאה איתה קלילות וזרימה לתקשורת שלכם ופתיחות לרעיונות חדשים. זהו זמן טוב להתנער, לזקוף צוואר, ולצאת למסע קצת ואינטנסיבי של יזמות אישיות או מקצועיות, מאזנאים.

עקרב

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו ביום הזה, עקרבים. הצמידות שבין הירח לשמש ממול מאפשרת לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם ובקשרים הקרובים, להשקיע קצת יותר בתקשורת הזוגית, ולשדרג את הקשר. אם הלב עדיין פנוי – זה היום לדייט..

קשת

הקצב של היום הזה עלול להיות קצת איטי עבורכם, קשתים: צמידות בין הירח לשמש במזל שור עלולה לגרום לדברים להתחיל במהירות אולם להתקע, להסס, לגמגם, ולהאט את הקצב. דווקא שותפויות ובני ברית יכולים לעזור עכשיו כדי לקדם מהר יותר ואינטנסיבי יותר את הדברים: מצאו לכם שותף או שנים, ואל תפעלו לבד.

גדי

כוכב מרס נמצא כעת ממש מול המזל שלכם, ונושאי זוגיות ויחסים עלול להיות כעת לא שקט ומאתגר במיוחד: חשוב כעת להיות קשובים לפרטנרים שלכם, ולא להדוף טענות על הסף. זמן להשקיע קצת יותר בביחד, ולגלות הרבה סבלנות ואורך רוח.

דלי

נושאי בית ומשפחה דורשים היום התייחסות מיוחדת, כשהצמידות בין הירח לשמש במזל שור מתחזקת בהדרגה. זהו זמן להיות שם עבור אנשים שמבקשים את נוכחותכם, לסייע ולהרגיע, ובמקביל להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו ולשנות אווירה אם אפשר,  פיזית ורגשית.

 

דגים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דגיגים. תקשורת זוגיות, תקשורת עם ילדים והורים ותקשורת עם העולם – זהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם כעת עם אנשים קרובים, ולא לשמור דברים בבטן. שעות הערב יתאימו לבילוי עדין בשנים, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן