תחזית יומית: יום רביעי 9/3

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  9/3

ירח בתאומים 90 יופיטר ושמש 120 מרס וונוס

שמש במזל דגים 60 אורנוס צמידות יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל דלי צמידות מרס מדויק!)

מרס  במזל דלי 

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

נראה שהצמידות בין ונוס ומרס מתעקשת ללוות אותנו, ולהשאר בתמונה: אחרי שונוס נסתה לברוח אתמול, מרס לא ויתר.. התוצאה – שוב בלגן רגשי קטן, שוב פוטנציאל לכעסים מזדמנים,  ואצל פוטין בן מזל מאזניים – שוב דרמות קטנות ומרגיזות בנוסף לאורנוס שיושב ממש מולה: כן, הכוכבים מתעקשים לעצבן אותנו בחורף הזה. אוף…

השמש כבר מתרחקת מיופיטר כוכב השפע ופניה מועדות לצמידות עם נפטון הרגשי: זו צמידות רגשנית מאוד ולא מעשית במיוחד, ואם נוסיף לכך את מעברו מחר של מרקורי למזל דגים נראה שהרגש עוטף אותנו בים של תחושות וגורם לנו לאבד פרופורציות פה ושם.

אבל זוית הרמונית בין הירח למרס וונוס מנסה לאזן את הדברים, ואם נשמור על איפוק ונתעקש להתמקד בשמש שמופיעה כעת ולא בגשם שירד לפניה וירד אחריה, נגלה שכוס קפה טוב במקום הנכון, יכולה לעשות נפלאות.

וכך זה נראה במפת השמים היום:

 

@

 

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 9/4

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח היום מבחינתכם, טלאים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וזה בדיוק הזמן לדבר לשתף ולחלוק את מה שעובר עליכם,  ובעיקר – להאזין…

שור

נושאי חומר וכספים על הפרק, וזה הזמן להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק: צמידות בין מרס לונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. סבלנות.

תאומים

הירח שוהה לו היום במזל שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן תקשורתי ויוזם, להזיז דברים, ולצאת לפגישות חשובות. ממחר האנרגיה שלכם משתנה..

סרטן

הירח שליט המזל שלכם נמצא במזל תאומים, ואולי משום כך אתם היום לא ממש במיטבכם. זוית פעולה בין הירח ליופיטר מגבירה את הצורך בחיבוק, ובמלה טובה.. קחו יזמה.

אריה

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, אריות. זהו זמן טוב לקחת יזמה ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, לפגוש חברים חדשים, ולנהל דיאלוג חברי עם קולגות מקצועיות.

בתולה

האמביציה שלכם מתחזקת היום כשהירח שוהה בבית הקריירה שלכם. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם, ולקבל החלטות מקצועיות לטווח ארוך.

מאזניים

כוכב מרס האסרטיבי צמוד עדיין לונוס שליטת המזל שלכם, ולא עושה לכם חיים קלים. נראה שכל אי הבנה או ויכוח עלולים בקלות להפוך לסיבה לריב אמיתי, וחבל. נסו לוותר, ולהתפשר.

עקרב

המצאותו של מרקורי כוכב התקשורת במזל דלי מחזקת מאוד את התקשורת הביתית והזוגית. כעת יכול העקרב שלנו לתרגם רגשות למלים, ואת המלים – לכוון ישר ללב..

קשת

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר ולשדרג. אם הלב ההרפתקני הפראי הקשתי פנוי – צאו לדייט..

גדי

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית החומר והכספים שלכם, מדגיש את הצורך העכשווי להתארגן מחדש מבחינה פרקטית ולהגדיר באופן מדויק מטרות כלכליות לטווח ארוך.

דלי

הירח שוהה היום בבית הרומנטיקה והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לצאת קצת מהבועה הדליית האינטליגנטית, לפתוח את הלב, ולתת לרגש לדבר… בערב – בלוי בשנים.

דגים

הדגים זקוק היום לטאץ' ביתי, כשהרגש מציף בזמן שגם יופיטר והשמש במזל שלכם ביחד עם נפטון. זמן מצוין לארגן מחדש את הבית ואווירת הבית, ולשנות אווירה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן