תחזית יומית – יום רביעי 8 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 8/7

ירח בדלי

שמש במזל סרטן  60 אורנוס 120 נפטון

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 90 מרס (מדויק!)

ונוס  במזל תאומים 60  מרס

מרס במזל טלה 60 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

עייפות, וזאת כתוצאה מהזוית הזו בין מרקורי למרס שמגיעה היום לדיוקה – האמת שדווקא לזה לא ציפיתי..

כן, היום ומחר מגיעה זוית האקשן בין מרס למרקורי לדיוקה, מה שאומר שהפתיל שלנו קצר במיוחד בגלל רגישות יתר שלנו לכל מלה או צליל או אפילו כוונה שאנחנו מרגישים אצל הצד השני…

אבל, שכחתי שמרקורי נמצא עכשיו בהילוך אחורי, וזהו מרס שבהתקדמות שלו יוצר את הזוית, והמיקום הזה יותר שואב אנרגיה מאשר יוצר יוזמות חדשות, או מביא איתו פתיל קצר. מעניין…

לא שאלה לא נמצאים כאן היום, ובקלות הם יכולים להתפוצץ עלינו או לפוצץ לנו אם לא ניזהר, אבל עודף האנרגיה הזו למרקורי שנמצא בהילוך אחורי מביא איתו באופן מעניין דווקא מסמוס של אנרגיה, סוג של פול גז בניוטרל, ודברים לא זזים מספיק מהר מספק חד או זזים בכלל דווקא כשאנחנו זקוקים לתזוזה הזו..

וגם זה לקח מעניין של הזוית הזו: שדרוג לא רק של היזמות והעשייה והפעולה שלנו אלא גם וקודם כל הכוונת שמאחוריהן: בימים כאלה כדאי לדעת למה לצפות, ואולי משום כך הכוון הוא פנימה ולא החוצה, סגירה ולא פתיחה, וכשסוגרים לנו את הבריכות חדרי הכושר אולמות ובעצם מה לא – סגירה רוחבית שכזו בלי להתחשב בפרטים הקטנים של מה זה עושה ואיך אפשר לדייק יותר כדי שאחרים לא יפגעו וכו – אין לך ברירה אלא להבין שגם זה, חלק מהזוית הזו ומה שהיא מביאה איתה: סגירה זמנית של אנרגיה ומקורות אנרגיה כדי להתמקד בפנים, בעיקר בפנים שלנו עצמנו.

וזה מביא איתו עייפות רבה, בעיקר אם אתה מנסה להלחם במגמה המתסכלת הזו וגם מנסה לא לכעוס במקביל כשדברים קורים בלי שליטה, כלומר בלי שליטה שלך על מה שקורה.

והמאבק הזה בין לבין הוא לא רק מעייף, אלא גם מתיש. אולי משום כך לקח לי זמן רב כל כך להתמקד בהורוסקופ הזה כשיש לי כל כך הרבה משימות ומטלות שצריך להזיז לסדר לארגן ולהפעיל לפני שאני נכנס לכתיבה, כולל שיחה עם הפסיכולוגית שלי וגם שם – ניקוי מעניין של אנרגיות מרסיאליות מהסוג הכועס…

כן כן, מי אמר שאסטרולוגיה לא עובדת? אלא שכדי להבין את תהליכי הפנים שהיא מייצגת לעומק צריך לא להיות סגור בסטיגמות של ידע מהעבר או תחושה שאתה שולט ויודע אלא כל הזמן להיות קשוב ודרוך לכל ניואנס שצף ועולה, ומזכיר לך לא לאבד את הפוקוס על המיקרו, שכן אם תבין אותו – המקרו יהיה מובן מאליו.

אבל נראה שהזוית בין מרקורי למרס בכל זאת מכה, וחזק: דווקא היום הוכרזה לה מלחמה: ח'כ מיקי זוהר הציע וועדת חקירה לשופטי העליון, ומפלגת כחול לבן הודיעה שהיא רואה בכך הכרזת מלחמה על הדמוקרטיה הישראלית. סוף סוף מורדות הכפפות, והליכוד מתייצב מול גנץ ומול הדמוקרטיה שלנו, כך לפי הודעתם: הכפפות הורדו, ופעמון הזירה עומד לצלצל. מרקורי ומרס – מוכנים.

אז… יש אקשן, ומתן הסתם לקראת סוף היום יתברר שהיו עוד מהלכים מלחמתיים שכאלה. נראה שיהיה מעניין…

ומכיון שהתהליך הזה עדיין בעיצומו, אין לי כרע עודף מסקנות חוץ מאשר תחושות והתבוננות שאני משתף בשמחה… אבל הן בוא יבואו. דפנטלי.

ירח דליי עוזר לנו לפעול בחבורות במוסדות ובמדיה באופן אינטנסיבי יותר, זויות מעשיות של ונוס מרס והשמש עוזרות לנו לחבר חיבורים לשתף שיתופים ולפעול ביחד, ורק מרקורי כאן כדי להזכיר לנו מי אנחנו ובעיקר מאין באנו, ובעזרת הזוית עם מרס – גם לאפשר לגוף להזכר דרך המתחים הדריכות חוסר השקט וההקשבה של התאים אחד לאחד עד עומקה של כל מולקולת אפידרמיס בכל מקום בגוף.

בעיקר בראש.. אצלי לפחות. מעניין…

כן, מעניין, לוגית ומנטלית, ופיזית לא פחות.

יום שכזה… טו בי קונטיניו.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 8/7

טלה

התחום החברתי ממשיך להיות מודגש בחייכם גם היום, טלאים, אולם הזוית בין מרס שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת מדויקת היום, ואיתה גם רגישות היתר שלכם והסיכון של להפוך כל ויכוח לעימות של ממש. נסו היום לוותר, ולגלות סבלנות.

שור

נראה שאתם נמצאים היום במרכז האקשן, שוורים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לפעול באופן אמביציוזי יותר מול סמכויות. ונוס שליטת המזל שלכם רצה קדימה במזל תאומים, קצב הדברים מתחזק בהדרגה.. וטוב שכך.

תאומים

זה היום המתוח של השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם גם נמצא בהילוך אחורי וגם יוצר זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס האגרסיבי! המנעו מויכוחים מיותרים וממלים קשות, ואל תקלקלו יחסים בגלל תקשורת תוקפנית או אימפולסיבית.. קרפול!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם במזל דלי קצת מקשה עליכם. הסרטנון שלנו מופנם ורגיש והירח הדליי הוא חברתי ומוחצן, מה שאומר שהיום הזה אתם לא ממש במיטבכם. לכן כדאי להזהר היום מלקיחת סיכונים מיותרים כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו: עם החלטות כאלה כדאי לחכות לשבוע הבא.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לשייט לה ברגשנות במזל סרטן הרגשי, והאריות שלנו מגלים נטייה סנטימנטלית ואפילו נוסטלגית משהו… חשוב לא לתת לרגש להפעיל אתכם היום ולגרום לכם להוציא יותר כספים ממה שהתכוונתם. זהירות.

בתולה

זוית מדויקת בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין מרס לא קלה לכם, בתולות. במצבים כאלה מפלס הביקורתיות ואפילו הציניות נמצא בעלייה ואפילו בשיא ביום שכזה ולכן חשוב במיוחד היום להזהר עם הציניות ועם הביקורתיות, ולחשוב פעמיים לפני שמפעילים אותם אם כעס פתאומי כשדברים יוצאים משליטה. בי קול!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי והיום גם יוצרת זוית מעשית לכוכב מרס, אלמנט שמראה על יכולת טובה לשתף את עולם הרגש בעולם המעשה, ואת הצד היצירתי שלכם עם אנשי תוכן  וביחד לממש רעיונות. הירח הדליי מראה שהיום הזה יתאים מאוד גם לטאץ' רומנטי… גו פור איט!

עקרב

הירח הדליי ממשיך להדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בבית ובבני הבית, עקרבים. העקרב הוא מזל מופנם למדי, אבל לפעמים גם הוא צריך לדבר, כמו עכשיו למשל. זהו זמן טוב לפתוח דברים לעומק, לנקות משקעים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש וישיר.

קשת

הירח ממשיך לנוע בבית התקשורת שלכם, וזהו זמן ליזמות תקשורתיות חדשות לפגישות עם אנשים חדשים ומעניינים ולכל המלים שמזמן לא אמרתם. צרו לכם עכשיו ערוצי תקשורת חדשים עם העולם, הרחיבו את מעגל החברים בפייס, ותנו מקום למי שמנסה להתקרב..

גדי

הצד הפרקטי שלכם מודגש גם היום, ומצריך כיוונון מדויק של חשבון הבנק והנעשה בו פלוס היערכות לתכנית כלכלית חדשה בקרוב. השמש ומרקורי עדיין בבית הזוגיות והיחסים, מאפשרים לכם להעמיק תקשורת זוגית כנה וישירה ובגובה העינים: זמן לדבר, ועל הכל.

דלי

זהו עוד יום שבו הירח שוהה במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהתחלתם בהם אתמול, ולהתחיל לממש רעיונות ויזמות חדשות. מלות המפתח של היום הזה – שיתופי פעולה, בעיקר כשהמדובר באתגרים גדולים שמצריכים התערבות מקצועית. אבל לא חייבים… הדלי הוא אחד האינדיבידואליסטים הגדולים שיש.

דגים

נראה שזהו עוד יום שבו כדאי לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, דגיגים, ולא בקדמת הבמה. הירח שוהה לו היום עדיין במזל דלי, ולכן כדאי לדחות את הפגישות החשובות והשיחות המשמעותיות לעוד יומיים ואפילו שלושה: היום – נחים, ומשתמשים באינטואיציה ובתחושות הבטן שלנו. ההגיון יחכה..

ובינתיים – שארית יומקסים..
מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן