תחזית יומית – יום שלישי 7 ליולי 2020

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 7/7

ירח בדלי 90 אורנוס 120 ונוס

שמש במזל סרטן  60 אורנוס

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 90 מרס (כניסה-מחר הדיוק)

ונוס  במזל תאומים 60  מרס

מרס במזל טלה 60 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח ממשיך לנוע במזל דלי החברתי, והבוקר יוצר זוית פעולה לאורנוס שהוא גם שליט מזל דלי. אם הבוקר הקודם היה כבד משהו וקצת איטי, הבוקר הזה נראה שהקצב משתנה והופך מהיר יותר, אבל.. להחלטות שמגיעות עם הקצב הזה יש גם פוטנציאל להיות פזיזות יותר, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ולא לדהור מנושא לנושא לפני שמיצינו את הקודם: הבוקר הזה עלול לגרום לנו לעשות שגיאות בשיפוט בדיוק בגלל הקצב הזה, וחבל.

אז.. מה עושים? עוצרים לרגע לפני כל החלטה או פעולה שמגיעה מהבטן עוד לפני שההגיון מספיק לעכל אותה, מנשנשים אותה קצת עם עצמנו, מקפיצים את התוצאות שלה קדימה ואחורה כמו כדורסל גמיש כדי לראות מאיפה זה מגיע ולאן זה ילך, ובעצם מכניסים אותה בלי להרגיש למסגרת ההגיון, ופה זה כבר סיפור אחר…

כן, אם הצלחנו לכדרר לכאן, לקטע הלוגי הזה שמחבר אחד ועוד אחד ולא סתם מעיף עגבניות כי הן קרובות ליד שלו, הדברים משתנים, ומכאן אפשר לשוט בבטחה.

זה כמו הבדיחה שסיפרו פעם על איך צדים פיל אדום: שואלים אותו מה השעה וכשהוא מתכופף – תופסים אותו. אז איך צדים פיל לבן? שואלים אותו מה השעה ואומרים לו שהשעון שלו מפגר, ואז הוא כועס, נהיה אדום, ופיל אדום זה קל..

וזאת הנקודה היום: להעביר את מגירת ההחלטות לאגף ההגיון, ולהוציא אותן ממחסני הרגש, למרות שבעיקרון שם הן נוצרו, ברגש.. אם הצלחנו והן יחזיקו מעמד גם באגף ההגיון שם יש את הבודקת הזו עם תסרוקת הדודה והמשקפיים העבים – זה יעבור. דפנטלי. אם לא – מחזירים אחורה למגירה, מערבבים שם שוב את כדורי הצמר, ומתחילים מהתחלה…

אבל הזוית שעדיין צריכה להחליט את כולנו, זו שמגיעה לשיאה מחר, היא זוית הפעולה בין מרקורי שבהילוך אחורי למרס שמשתולל במזל טלה, זורק קוביות באויר, ונראה כמו ילד היפרי שסוף סוף הגיע לג'ימבורי שהוא אוהב: מזל טלה, שזה מגרש המשחקים של הילדים הדפקטיביים שרק אוהבים לזרוק ולתפוס ולצחוק, אבל הרבה הגיון אין שם…

וזה בדיוק עיקר הזוית: אנרגיה טלאית לוחמנית חסרת הגיון שנשלחת היישר לביצים של מרקורי שלנו, שמעדיף לחשוב לפני שהוא פועל, וכאן הוא ישר מגיב (כן, גם למרקורי יש כאב ביצים, תתפלאו..) וכשהוא מגיב – הוא חובט כשמרס מאחוריו, כמו הילד השובב של השכונה שתפס קשרים עם הערס השכונתי, וכשהם ביחד – הם מקבלים פה גדול ופה ושם גם ארסי ורע, ויכולים בשקט להרוס יחסים יפים כשבלוטת האדרנלין מתערבת גם היא במשחק, ואז.. אוהו…

ומזה – להזהר כמו מאש!

כל השאר זה הקפצות קלילות בווק הקוסמי: ונוס מדלגת לה במזל תאומים, השמש בזוית משחקית לאורנוס, יופיטר מתחיל להשתחרר מפלוטו… יש אקשן, כן, אבל הוא קטן יחסית לפצצת הזמן שמתבשלת לנו שיכולה להיות אחד מאותם ריבים מרובי משתתפים באיזה בריכה עם עשרות כסאות פלסטיק של כתר באויר, או הפצצה מקומית בשטחים לא מוכרים, או מטען, או שוב דקירות של אדם חסר ישע או עוד התנפלות אגרסיבית של שוטרים מתוסכלים על אדם שהעז לא לחבוש מסיכה… זהו מרס שלנו, שמשחק עם האנרגיה הזו, ואנחנו מוקפצים. ביפ!

אז.. נא לשלוט בעצמכם, חברים, לא להסחף לריבים מיותרים ואם כבר קרה – ישר אסמס מתנצל עם לב וידים צמודות ופרח (עדיף הוורוד), ולא לכעוס על דברים שאין לנו שליטה עליהם כמו החלטות ממשלה כאלה ואחרות, ובעיקר ללכת עם המסיכה צמודה טוב טוב לאף כדי שלא לתת סיבה לאיזה שוטר כוחני להכנס בנו, ולהפוך להיות חלק מעוד אחד מאותם סרטונים מפחידים שרצים ברשת, שבהם נדמה שהמשטרה באמת איבדה רסן ושר הפנים בכלל שכח שהוא זה שאחראי עליה, או שאולי להיפך?..

בקיצ – בי קרפול, ושלא תגידו שלא אמרתי!

ואחרון אחרון – זוכרים שהבטחתי לכם שמי שיעשה מנוי בערוץ היו טיוב שלי אסטרולוגיה חכמה יוכל לשלוח לי שאלה? אז הנה השאלה וכבר התשובה שעניתי, והיא כמובן – איך לא – קשורה לאהבה, רומנטיקן שכמוני.

 

הנה זה – כאן…

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 7/7

טלה

חברים מכרים ידידים וקרובים – את היום הזה כדאי להקדיש להם, ומבחינה מקצועית – לדיאלוג עם קולגות מקצועית, ושיתופי פעולה מסוגים שונים. נכון, כוכב מרס שוהה לו במזל שלכם אבל..אתם לא פועלים היום ומחר לבד, או קיי? שתפו פעולה.

שור

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלהם, ומביא איתו יום אמביציוזי במיוחד. כעת הזמן לנצל את חזרתה להילוך רגיל של ונוס הרגשית, ולצאת ליזמה אקטיבית חדשה, ולא לקפוא על השמרים: להגדיר מטרה – ולצאת לבצוע.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל סרטן הרגשני בהילוך אחורי, אבל מיקומה של ונוס הרגשית במזל שלכם מאזן מעט את ההילוך האחורי הזה, והשמש במזל סרטן מאפשרת לעשות עבודת עומק בחשבון הבנק. קדימה.

סרטן

השמש ששוהה במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה מביאה איתה יום שיפוטי ודורשני במיוחד. זמן טוב לדיאלוג משופר עם סמכויות, לסגירת אובדראפט, ולחזרה לאיזון.

אריה

דיאלוג – זו מלת המפתח ביום הזה, אריות. הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. השמש הרגשנית שליטת המזל שלכם במזל סרטן תורמת לכך את שלה. זמן מצוין להעמקת קשר רגשי שכבר קיים.

בתולה

התחום המקצועי מודגש היום, ואיתו גם כל מה שקשור למטלות ולמחויבויות שלכם, בתולות. זהו זמן טוב לקיים הבטחות, לשלם חשבונות, ולנקות את שולחן העבודה שלכם מכל מה שהצטבר בו בימים האחרונים. חתימה על חוזים והתחלות חדשות יחכו לשבוע הבא.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם משייטת לה בניחותא במזל תאומים, והקלילות והזרימה חוזרות למאזניים. זמן לתקשורת שמחה יותר, לשתוף אחרים בתכניות שלכם, ולחיזור עדין אך תקיף. צמידות בין הירח לסטורן מאפשרת פתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסה לבעיות שמעסיקות אתכם.

עקרב

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם היום, ומצריכים השקעה מיוחדת. כעת הזמן לשדרג תקשורת עם בנית הבית, לשתף ברגשות ובתכניות, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו כולל רגשות שליליים, ולנסות ולפתוח דף חדש כן ואמיץ ביחסים.

קשת

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, קשתים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והקשת מבין שדברים לא קורים מעצמם – צריך ליזום כדי שהם יקרו, ויזמות תקשורתיות כאלה הן האישו היום. אסמסים שיחות טלפונים וואטסאפים וכל אמצעי אחר – זה הזמן לקדם את התכניות שלכם, ולתקשר עם אנשים קרובים.

גדי

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם, הגיע הזמן לתרגם את כל העוצמה הזו למעשים בשטח. זמן טוב ליזמות פרקטיות מסוגים שונים, להשקעות ולעסקים, כששעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם, גדיים.

דלי

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, דליים: הירח שוהה לו במזל שלכם,הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן להתחלות חדשות וליזמות מעניינות. הגיע הזמן לתת גז, אבל רק אם אתם שלמים עם הכוון שבחרתם, דליים. בכל מקרה – שווה לנסות…

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, דגיגים, אבל נראה שדווקא היום הזה אתם פשוט לא במיטבכם. הירח הדליי המוחצן הזה לא ממש מתאים לדגיג המופנם יחסית. כעת הזמן לא לבזבז אנרגיה יקרה, אלא בעיקר לטעון מצברים. פגישות חשובות דחו לעוד יומיים, אם אפשר.

 

ואם במקרה לא שמתם לב..

 

רוצים לשלוח לי שאלה באופן אנונימי כדי לקבל תשובה כמו בסרטון הזה? עשוי מנוי לערוץ שלי ושלחו לי שם תאריך לידה שעת לידה מדויקת ומקום לידה ואנסה לענות…

יומקסים – מיאיר!

🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן