תחזית יומית – יום חמישי 9 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 8/7

ירח בדגים 60 אורנוס 90 ונוס 120 מרקורי

שמש במזל סרטן  60 אורנוס 120 נפטון

מרקורי  בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 90 מרס (יציאה)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

לפני הכל: איך אתם מרגישים היום עם זוית הפעולה בין מרס למרקורי שהגיעה לשיאה אתמול? גם היום הזוית הזו פעילה, כך שחשוב עדיין לשים לב היטב למלים שלנו ולמה שהן גורמות לאחרים, במקרה או שלא במקרה. פשוט זהירות..

הירח שוהה היום במזל דגים השייך ליסוד המים, ואם נזכור שהיום השמש ומרקורי בהילוך אחורי שוהים במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים שהוא בעיקרון רגשי, נבין שהמעורבות הרגשית שלנו היום וגם מחר גבוהה במיוחד כעת.

וכשהמדובר ברגש, שיקול הדעת שלנו היום ומחר הוא בעיקרון כמובן רגשי, וזה קורה גם כאשר אנחנו זקוקים בעצם לשיקול דעת שכלתני או הגיוני, מה שאומר שאנחנו עלולים לקבל החלטות רגשיות בנושאי עסקים או כספים וזה אומר ששיקול הדעת המקצועי שלנו אינו במיטבו כעת.

לא נחמד..

אבל, הירח זה יוצר זויות מעשיות עם אורנוס ומרקורי, וזה אומר שהדמיון והיצירתיות שאופייניים למזל הזה, יכולים בהחלט להשתלב כעת בפעילות המקצועית או בהחלטות שלכם הקשורות לעשייה משותפת.

זוית הפעולה בין הירח לונוס לעומת זאת היא רגשנית יותר, ואפילו נעימה יותר.. זו זוית פעולה בין שני החלקים הרגשיים ביותר במפת הלידה, והיא גורמת לנו להיות נעימים יותר זה כלפי זה, לחפש – ולהעניק – ביטוי רגשי חם יותר, וחיבוק – או לפחות חיוך – יכול להיות היום דרך נפלאה לסכם פגישות, ולגרום להמשכיות בעשייה.

ונוס ממשיכה להריץ קדימה את הלב שמרגיש עכשיו – עם כל הרגשות שיש היום – אפילו קצת חופשי יותר להתפרע..

 וזה כיף.

כוכב מרס שנמצא במזל טלה בזויות מעשיות עוזר לנו לתרגם את כל האקשן שאנחנו רוצים לעשות ולבצע – ולשתף פעולה עם אחרים באופן מוצלח לשם כך. גם כאן – אפשר לעשות וי.

מה לא עובד? מרקורי הזה שעדיין בהילוך אחורי לעוד שלושה ימים, ובזמן שכזה הוא גם עוצר תהליכים וגם גורם לנו לאבד יותר דברים מאשר תמיד… למשל, המאניאק הזה איבד לי את העגיל! כן כן..

תראו כבר בסרטון שמשהו חסר לי באוזן: זה העגיל… בכל שני מחזורים של מרקורי בהילוך אחורי, אני מאבד את העגיל שלי וצריך להזמין חדש. נכון, זה רק עגיל, אבל הוא חסר שלי, המגע הקריר שלו באוזן שמאל… למההה?

וסבתא שלי היתה אומרת:  אתה כל כך מפוזר.. תשמח שלא איבדת גם את הראש! סבתא שכזו..

 

ומה עוד יש לנו היום?

נירית (שם בדוי) שלחה לי שאלה: למה אני עושה חיים קשים לבעלי ולילדים? ניסיתי לענות כאן, בסרטון.

 

 

@ מוזמנים להירשם לערוץ שלי ודרכו גם לשלוח לי שאלות @

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

 

חמישי 9/7

טלה

לא ממש היום הטוב שלכם, טלאים: למרות הילוכו של מרס במזל שלכם שמביא איתו הרבה אנרגיה ומרץ, הרי שהירח שוהה במזל דגים ומוצא אתכם שלא במיטבכם כעת. מומלץ היום ומחר להוריד הילוך כמו גם להוריד את נפח ההחלטות שלכם, לדחות פגישות ושיחות חשובות לשבוע הבא, ו..לנוח.

שור

זהו יום חברתי במיוחד מבחינתכם, שוורים, אלמנט שמרמז על היכולת שלכם דווקא היום לצאת מעצמכם, לשדרג דיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולשים את הדגש בעיקר על שתי מלים: שיתופי פעולה. כעת הזמן לחשוב ביחד על אתגרים משותפים, ולא לבד: זה יעזור.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי עדיין לעוד יומיים שלושה, אבל כבר עכשיו אפשר להרגיש שינוי מסוים, בעיקר בזה שהוא מאט את הקצב ואיתו גם תהליכים אחרים מאיטים ועוצרים, דווקא כשיש יום אמביציוזי שכזה. כדאי לשים את הדגש עכשיו בעיקר על סגירת מעגלים והחלטות עתידיות לטווח הקרוב.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לפעול היום באופן נינוח יחסית. זהו זמן לנסות ולראות את כל התמונה כפי שהיא, ואפילו לתכנן כמה מהלכים לטווח ארוך שקצת ירגיעו אתכם, אחרי שתבינו לאן בדיוק הולכים ואיך. בערב – בילוי שקט.

אריה

השמש במזל סרטן והירח במזל דגים כששני המזלות האלה שייכים ליסוד המים – זה ממש לא קל לאריות, שקצת טובעים היום בכל הרגש הזה שמסביב. דרמות – זו אחת מהתוצאות של המיקומים האלה, וכשהאריה מוצף רגשית הוא רועם או חובט. חשוב לגלות איפוק שכן דרמה גרועה יכולה להביא גם לדרמה גרועה יותר.

בתולה

מיקומו של הירח במזל דגים שממול מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול היום באופן זוגי ומשתף יותר, מה שאומר – לפעול בשנים. ואכן, היום הזה טובים השנים מן האחד, כולל האפשרות לשיחות נפש ועומק עם הפרטנרים שלכם שנמצאים ממול. שתפו ברגשות ובתכניות.

מאזניים

המעורבות הרגשית שלכם גבוהה היום במיוחד, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכםש בזוית מעשית עם מרס, אבל הירח הדגי מכריח אתכם לערב דמיון ויצירתיות בכל מה שאתם עושים ובעיקר בתחום המקצועי, ולחשוב מחוץ לקופסה. זמן לחשיבה יוצאת דופן.

עקרב

הצד הרומנטי שלכם פעיל היום במיוחד עקרבים, כשהירח עובר לבית הרומנטיקה שלכם ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לבטא רגשות עדינים, להשתמש במלים רכות, ולחזר בעדינות. זמן לפתוח את הלב, לשים בצד את החלק הקשוח שלכם, ולתת מקום לאהבה…

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, קשתים, אלמנט ששם דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע קצת יותר במערכת יחסים קיימת, ואם אין לכם כזו – לצאת לדייט. זמן ט וב לצאת לדרך מקצועית חדשה עם שותף או בן ברית חדש.

גדי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, גדיים, והגדי הקשוח שלנו חייב להוריד קצת את השריון כדי לאפשר לאחרים להתקרב קצת יותר. זמן לסמול טוק יצירתי, לשיחות בירור למיניהם, לפלירטוט ביישני בסלולרי, ואפילו לתקשורת פרקטית שקובעת מטרות, ומתרגמת את המלים שלכם לעובדות בשטח.

דלי

נושאי חומר וכספים מודגשים היום במיוחד, ומצריכים התבוננות עומק מוקפדת על הנעשה בחשבון הבנק שלכם, דליים. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית למשפחה ו.. כמובן גם לעצמכם, דליים. בערב – סרט.

דגים

זה נראה כמו היום שלכם, דגיגים: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן לפגישות חשובות ושיחות משמעותיות מכל סוג, דגיגים. כעת הזמן להזיז דברים שלא התרוממו לאחרונה, ולקחת יזמה מקצועית חדשה כשונוס שוהה במזל תאומים בבית הקריירה שלכם.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן