תחזית יומית – יום רביעי 13 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי 13 למאי 2020

ירח בדלי ללא זויות 

שמש במזל שור 60 נפטון 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

ונוס  ההילוך אחורי במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

על פניו זה נראה יום של סימני שאלה: הירח שוהה במזל דלי החברתי אך ללא זויות עם כוכבים אחרים, כוכב מרס עושה צעד ראשון במזל דגים ללא זויות עם כוכבים אחרים, וונוס חוזרת ונכנסת שוב אל תוך זוית הפעולה הרגשית והמעורפלת עם כוכב נפטון… בוטום ליין ביום שכזה: מה עושים, לאן, איך ועם מי – אם בכלל…

מצד אחד – חוסר זויות עם כוכבים אחרים מצדם הן של מרס והן של הירח מראה על צורך ביום שכזה לסמוך רק על עצמנו ועל האינטואיציה שלנו, ולא להקשיב דווקא לאחרים כשאנחנו באים לתכנן את הצעדים והלו'ז שלנו.

מצד שני, אנחנו עלולים להרגיש קצת באוויר: דברים מתחילים להשתנות בעולם סביבנו באופן אסרטיבי יותר, אבל אנחנו נמצאים עדיין בצומת שבה אפשר לנוע לכמה כוונים, אבל אין ממש איתות פנימי לאן אלא בעיקר פולסים של מבוכה, ערפול, וחוסר החלטה לאן לפנות – בעיקר כי השינוי הזה עדיין תופס אותנו לא מוכנים, בתוך מעורבות רגשית שמונעת מאתנו לראות את כל התמונה.

דאגות, חרדות ואי ודאות – כל אלה חזקים עכשיו, כשהתחושה היא שגם אלה סביבנו לא ממש יודעים את הדרך, או לפחות לא משדרים כוון ברור שאפשר להשתדך ולהתחבר אליו. התוצאה – ערפל לא ברור, ועשייה מסוג של פול גז בניוטרל שלא מרוכזת בתהליכים עצמם, כפי שנדע ונרגיש בימים הקרובים: אנחנו עדיין בצומת..

בעיקרון, צומת היא לא דבר רע, בתנאי שיש לנו בטחון בנו עצמנו ובאינטואיציה שלנו. חשוב ביום שכזה להיות קשובים לרוח, כמו כלב על הסיפון שמנסה לרחרח היכן היבשה, מעבר לגלים שמולו, ובאמת – היכן היא? הילוכה האחורי של ונוס וחזרתה לזוית עם נפטון, ומרס שמתחיל לדשדש בחוסר נוחות במזל דגים, לא נותנים לנו תשובות, אלא רק סימני דרך לא ברורים ואי הבנות, רק מגבירים את המבוכה.

למרות כל אלה – השמש במזל שור ובזויות ורודות והרמוניות לנפטון ופלוטו מאותתת שהמדובר רק בערפל, ויש עוגנים ברקע שמונעים כעת הסחפות אמיתית. הערפל אמנם באוויר, אבל האפקט שלו והפחד שהוא יוצר הוא רק בתוכנו.

מה עושים? מנסים להתרגל היום הזה לעובדה שבעיקר.. לא עושים אלא מתחברים מחדש לעצמנו, ומנסים להבין מבפנים היכן אנחנו, ולסמוך על האף שלנו מתחת למפרשיה של הספינה הדוהרת על הסיפון שיוביל אותנו בסופו של דבר למקום הנכון, גם אם כרגע עדיין לא רואים שחפים באופן או שרטוט מעורפל של חוף מבטחים: אלה תמיד יהיו בתוכנו, ולמרות שאנחנו לא מחוברים אליהם היום לגמרי – כדאי לא ליצור דרמות כדי לחוש היכן היא המציאות האמיתית כדי לפעול ממנה, אלא פשוט לחכות בסבלנות עד שהאובך הרגשי ישקע, וקו החוף יתגלה לנו באופק – או בתוכנו – מעצמו.

וזה – אפשרי. בי קול!

 

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 14/5

טלה

הירח שוהה גם היום בבית החברתי שלכם, אבל אפשר כבר להרגיש את צעדיו הראשונים של מרס שליט המזל שלכם במזל דגים: המעורבות הרגשית הופכת גבוהה יותר, חוסר השקט מתגנב, ואיתו גם רצון פה ושם להיות בעיקר מאחורי הקלעים. הקשיבו יותר לעצמכם.

שור

נראה שבית הקריירה הפעיל שלכם היום בגלל מיקומו של הירח מביא איתו יום אמביציוזי במיוחד, וכדאי לנצל את הדרייב הזה כדאי לקדם את הדברים החשובים לכם ובעיקר – לקדם את עצמכם ואת תדמיתכם. השור הוא מזל מעשי מאוד, אבל כדאי שגם העולם ידע את זה..

תאומים

צמיחה והתפתחות אישית – אלה מלות המפתח של היום הזה, תאומימים: הירח הדליי שם את הדגש על היכולת שלכם להרחיב אזורי פעולה ועשייה, ולפתוח את הראש בפני עולמות ואנשים חדשים ולא מוכרים. הילוכה האחורי של ונוס במזל שלכם בודק את טיב הקשרים הרגשיים שלכם. מעניין.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה יום נוסף במזל דלי הפתוח והאוורירי, והשמש במזל שור מאפשרת לכם חיבורים חדשים לכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. הילוכה האחורי של ונוס הרגשית במזל תאומים מדגיש את הצורך בניקוי משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה.

אריה

היכולת שלכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם ובדיאלוג הזוגי בכלל ולהסיק מסקנות, חזקה במיוחד היום. זמן לשתף את הפרטנרים שלכם ברגשות ובתובנות, ולבלות בשנים. אם לבו הגדול של האריה פנוי – זה בדיוק הזמן לצאת בג'ונגל לדייט…

בתולה

אחריות ומחוייבות הן מלות המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה בבית העבודה שלכם, ומדגיש את הצורך לנקות את שולחן העבודה שלכם מכל מה שהצטבר עליו. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה מוסך וכל מה שחייבים לבצע – זה הזמן להגדיר – ופשוט לעשות, ולהוריד דאגות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עברה אתמול להילוך אחורי, והיום אפשר כבר להתחיל להרגיש את המגמה הזו שתלווה אותנו בחודש וחצי הקרובים, מאזנאים. מלות המפתח – בדק בית, ובמזל תאומים היא עוסקת בעיקר בצד היצירתי שלכם, שקצת הוזנח לאחרונה, ובצד הרומנטי.. זמן לפתוח את הלב.

עקרב

נושאי בית ומשפחה מקבלים גם היום עדיפות, עקרבים,וכדאי להשקיע בהם – וביחסים עם בני המשפחה – קצת יותר. אסור לתת לכעסים להצטבר וחייבים לשתף ברגשות, אלמנט שלא קל לעקרבון אבל הכרחי לו. אל תשאירו דברים בבטן. בערב – ארוחה משפחתית גדולה ומקרבת לבבות.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת בבית הזוגיות והיחסים מאפשר לדבר על הכל, אבל גם ונוס הרגשית בבית היחסים והיא הולכת אחורנית.. זמן לחשבון נפש אמיתי ובגובה העינים הקשור למערכות היחסים הנוכחיות שלכם: זמן לבטא רגשות מכל הסוגים, ולאמץ דיאלוג ישיר ובגובה העינים עם הפרטנרים שלכם, קשתים. אל תדחו.

גדי

נושאי חומר וכספים מביאים איתם יום נוסף של צורך בהתארגנות רחבת היקף ובניית אסטרטגיה כלכלית חדשה, וחשיבה נוספת הקשורה לתקופה הקרובה מבחינת הוצאות והכנסות. חשוב לא לבזבז כספים שלא לצורך, אבל במקביל להשקיע קצת יותר מחשבה בנושאי פרנסה, ובחינת אפשרויות חדשות.

דלי

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, ושם את הדגש על היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד. יום מצוין לפגישות חשובות בכל התחומים, אם בלייב ואם בזום או בסלולר, ולבניית תכניות פעולה חדשות לזמן הקרוב. זמן טוב גם לפעול קצת אחרת בתוך מערכת היחסם הקרובה, ולגלות פתיחות רבה יותר.

דגים

מעברו של כוכב מרס למזל שלכם מתחיל כבר לתת את אותותיו: הדגיג שלנו מתמתח, מזדקף, ומתחיל לחפש מטרות ליוזמה ועשייה מכל הסוגים. במקביל חשוב לחזור למינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית, ולתת מקום לגוף לשחרר ולהשתחרר. זמן לאקשן, דגיגים!

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן